Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(153)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(119)
dostępne
(111)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Czytelnia
(119)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Bartołd Robert
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Belka Marek
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binda Albert
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christopher Martin
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Danylenko Olena
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gejmo Beder
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hutt Michael D
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(102)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(154)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(155)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(83)
Rynek
(37)
Przedsiębiorstwo
(35)
Marketing strategiczny
(26)
Segmentacja rynku
(22)
Rynek pracy
(21)
Rynek (ekonomia)
(17)
Reklama
(12)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Ceny
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Zatrudnienie
(8)
Rynek finansowy
(7)
Banki
(6)
Innowacje
(6)
Konkurencja
(6)
Konsumenci
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Public relations
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Usługi
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Gospodarka
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rolnictwo
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Towary
(4)
Analiza rynku
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kobieta
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Siła robocza
(3)
Targi i wystawy
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Analiza SWOT
(2)
Assessment center
(2)
Banki internetowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing-mix
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Produkcja
(2)
Sponsoring
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Agrobiznes
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Praca zbiorowa
(13)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
157 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktów, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 31)
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrze by informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysło wym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produ któw częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indy widualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarzą dzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadze nia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyj nych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Charakterystyka rynku środków produkcji; R.2 Przed siębiorstwo produkcyjne-podstawowy przedmiot rynku śro dków produkcji; R.3 Jak sprzedawać środki produkcji; R.4 Strategie marketingowe na rynku środków produkcji; R.5 Marketing zakupów, czyli jak kupować środki pro dukcji; R.6 Działania w ramach marketingu zakupów; R.7 Dyscyplina dostaw i gospodarka zapasami jako elementy marketingu ne rynku środków produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i teoretyczne podstawy enklaw finansowych, 2. Specyfika produktów finansowych i ich cen, 3. Regulacje prawne cen produktów finansowych, 4. Postrzeganie cen a decyzje finansowe, 5. Modele enklaw finansowych. Produkty i ceny, 6. Elementy analizy marketingowej enklaw finansowych, Dodatek: Instrumenty bezodsetkowe w Islamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Po co kierować marketing do kobiet 1. Siła portfela 2.Różnice, które robią różnice Cz. II. Model marketingowy gendertrends. Dlaczego i w jaki sposób kobiety podejmują różne decyzje o wyborze marki 1. Model marketingowy GenderTrends: Widok z lotu ptaka 2. Gwiazda kultury płci 3. Koło i kompas: Reakcja na przekazy marketingowe 4. Spiralna ścieżka: Jak kobiety podejmują decyzje o zakupie Cz. III. Praktyczne zastosowania: Strategie i taktyka 1. Na miejscu: ocena rynku 2. Gotowi: planowanie strategii i taktyki 3. Start! Komunikacja, która łączy 4. Twarzą w twarz: sprzeaż i obsługa 5.Uwagi dla dyrektora regionalnego Aneks A. Osiem mitów marketingu skierowanego do kobiet: rozwiewanie mitów Aneks B: Geniusze GenderTrends:kontynuacja wyróżnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Philip Kotler ; przekł. Robert Bartołd. - Wyd. 2 nakład dla miesięcznika BUSINESSMAN MAGAZINE. - Warszawa : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 186, [2] s. ; 23 cm.
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2. Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3. Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4. Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5. Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6. Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7. Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8. Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9. Firma nie jest należycie zorganizowana, żeby prowadzić skuteczny marketing, 10. Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej