Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Begg David
(3)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dach Zofia
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Galiński Paweł
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pisarewicz Piotr
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Sójka Tomasz
(1)
Tarka Piotr
(1)
Walerysiak Grzegorz
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
red Bożena Borkowska
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Informacja gospodarcza
(6)
Gospodarka
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Konkurencja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Gospodarka narodowa
(3)
Informacja
(3)
Marketing
(3)
Mikroekonomia
(3)
Polska
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Siła robocza
(3)
Administracja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Konsumenci
(2)
Podatek
(2)
Prawo do informacji publicznej
(2)
Prywatyzacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
(1)
Agencja Rynku Rolnego
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Europa 2020
(1)
Europa Środowo-Wschodnia
(1)
Finanse
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Główny Urząd Statystyczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Klauzule umowne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie
(1)
Logistyka
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol państwowy
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Popyt
(1)
Postęp
(1)
Praca zdalna*
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Płynność finansowa
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek elektroniczny*
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spólki giełdowe
(1)
Spółki
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Strony WWW
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
Towar
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
/ red. zeszytu Cecylia Sadowska-Snarska. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2004. - 130 s. : mapy, tab., wykr. ; 24 cm.
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1-2(8) 2004)
1.Demograficzne wyzwania dla gospodarki, 2.Model miękki finansowania rozwoju regionalnego w Polsce w warunkach integracji europejskiej, 3.Rola Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa w ograniczaniu bezrobocia popegeerowskiego, 4.Kapitał ludzki a konkurencyjność regionu (na przykładzie województwa podlaskiego), 5.Nowy wymiar ekonomiczny wschodniej granicy Polskie dla przepływu towarów. Wybrane problemy, 6.Delimitacja granicy białorusko-polskiej (1945-1950) w materiałach archiwalnych Polski i Białorusi, 7.Polityka innowacyjna w Polsce na tle Unii Europejskiej, 8.Modernizacja oferty kształcenia zawodowego na tle potrzeb podlaskiego rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Informacja i sektor informacyjny w gospodarce : 1.Informacja w gospodarce, 2.Sektor informacyjny w gospodarce. Cz. II Sektor informacyjny - metodologia wyodrębniania i diagnozowania sektora informacyjnego : 3.Metodologia wydzielania i pomiaru wielkości sektora informacyjnego, 4.Inne podejście badawcze. Cz. III Sektor informacyjny w Polsce : 6.Sektor informacyjny gospodarki polskiej, 7.Struktura sektora informacyjnego, 8.Sektor informacyjny - aspekty porównawcze, 9.Metodyka określania wielkości sektora informacyjnego w Polsce na podstawie Europejskiej Klasyfikacji Działalności. Cz. IV Na drodze ku globalnemu rynkowi elektronicznemu : 10.Społeczeństwo informacyjne i metody oceny jego rozwoju, 11.Nowe formy pracy na rynku elektronicznym, 12.Elektronizacja rynku ekonomicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zasób wiedzy podmiotów funkcjonujących na rynku jest niedoskonały i zróżnicowany. W książce przedstawiono możliwości działań niwelujących asymetrię wiedzy dotyczącej żywności, zarówno po stronie producenta, jak i konsumenta. Część empiryczna poświęcona została aktywności informacyjnej klienta, czyli poszukiwaniu i analizie informacji o produkcie na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego oraz przekazywaniu takich informacji innym konsumentom. Celem pracy jest ustalenie zależności między poziomem wiedzy konsumentów a ich aktywnością informacyjną oraz związków tej zależności z asymetrią wiedzy między konsumentami a producentami żywności. Badania prowadzono od grudnia 2014 do kwietnia 2015 r. w Wielkopolsce. Zastosowano podejście interdyscyplinarne, ponieważ podjęta tematyka wywodzi się z zagadnień mikroekonomicznych (z ekonomiki informacji), w mniejszym stopniu analizowane kwestie odnoszą się do teorii ryzyka i niepewności, czerpią również z innych obszarów nauki: zarządzania czy ekonomii behawioralnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej