Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Begg David
(3)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dach Zofia
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Galiński Paweł
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pisarewicz Piotr
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Sójka Tomasz
(1)
Tarka Piotr
(1)
Walerysiak Grzegorz
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Informacja gospodarcza
(6)
Gospodarka
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Konkurencja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Gospodarka narodowa
(3)
Informacja
(3)
Marketing
(3)
Mikroekonomia
(3)
Polska
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Siła robocza
(3)
Administracja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Konsumenci
(2)
Podatek
(2)
Prawo do informacji publicznej
(2)
Prywatyzacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
(1)
Agencja Rynku Rolnego
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Europa 2020
(1)
Europa Środowo-Wschodnia
(1)
Finanse
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Główny Urząd Statystyczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Klauzule umowne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie
(1)
Logistyka
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol państwowy
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Popyt
(1)
Postęp
(1)
Praca zdalna*
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Płynność finansowa
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek elektroniczny*
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spólki giełdowe
(1)
Spółki
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Strony WWW
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
Towar
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
23 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
/ red. zeszytu Cecylia Sadowska-Snarska. - Białystok : Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku, 2004. - 130 s. : mapy, tab., wykr. ; 24 cm.
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1-2(8) 2004)
1.Demograficzne wyzwania dla gospodarki, 2.Model miękki finansowania rozwoju regionalnego w Polsce w warunkach integracji europejskiej, 3.Rola Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa w ograniczaniu bezrobocia popegeerowskiego, 4.Kapitał ludzki a konkurencyjność regionu (na przykładzie województwa podlaskiego), 5.Nowy wymiar ekonomiczny wschodniej granicy Polskie dla przepływu towarów. Wybrane problemy, 6.Delimitacja granicy białorusko-polskiej (1945-1950) w materiałach archiwalnych Polski i Białorusi, 7.Polityka innowacyjna w Polsce na tle Unii Europejskiej, 8.Modernizacja oferty kształcenia zawodowego na tle potrzeb podlaskiego rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej