Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(19)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Begg David
(3)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dach Zofia
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Galiński Paweł
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pisarewicz Piotr
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Sójka Tomasz
(1)
Tarka Piotr
(1)
Walerysiak Grzegorz
(1)
Więcek-Janka Ewa
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
red Bożena Borkowska
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Informacja gospodarcza
(6)
Gospodarka
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Konkurencja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Gospodarka narodowa
(3)
Informacja
(3)
Marketing
(3)
Mikroekonomia
(3)
Polska
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Siła robocza
(3)
Administracja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Konsumenci
(2)
Podatek
(2)
Prawo do informacji publicznej
(2)
Prywatyzacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
(1)
Agencja Rynku Rolnego
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Energetyka
(1)
Europa 2020
(1)
Europa Środowo-Wschodnia
(1)
Finanse
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Główny Urząd Statystyczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Klauzule umowne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie
(1)
Logistyka
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol państwowy
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Popyt
(1)
Postęp
(1)
Praca zdalna*
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Płynność finansowa
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek elektroniczny*
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spólki giełdowe
(1)
Spółki
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Strony WWW
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
Towar
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Prezentowany zeszyt zawiera dziesięć artykułów. Zakres poruszanych w nich zagadnień jest obszerny i zawiera się w heterodoksyjnych nurtach ekonomii, a także w filozofii nauki. Autorzy szczegółowo omówili m.in. takie zagadnienia, jak: greenwashing jako forma oportunistycznego działania przedsiębiorstw, oportunizm w działaniach przedsiębiorstw z branży spożywczej, wykorzystanie asymetrii informacji na rynkach suplementów diety i kosmetyków, oportunistyczne działania inwestorów na rynkach kapitałowych, pokusa nadużycia w czasie globalnego kryzysu, wykorzystanie asymetrii informacji w relacji pryncypał-agent i jej konsekwencje na rynkach kapitałowych, rodzaje przedsiębiorczości na rynku marihuany w Stanach Zjednoczonych, buy now, pay later jako nowa usługa na rynku płatności, przesłanki fuzji i przejęć przedsiębiorstw, granice nauki w ujęciu ekonomicznym

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zasób wiedzy podmiotów funkcjonujących na rynku jest niedoskonały i zróżnicowany. W książce przedstawiono możliwości działań niwelujących asymetrię wiedzy dotyczącej żywności, zarówno po stronie producenta, jak i konsumenta. Część empiryczna poświęcona została aktywności informacyjnej klienta, czyli poszukiwaniu i analizie informacji o produkcie na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego oraz przekazywaniu takich informacji innym konsumentom. Celem pracy jest ustalenie zależności między poziomem wiedzy konsumentów a ich aktywnością informacyjną oraz związków tej zależności z asymetrią wiedzy między konsumentami a producentami żywności. Badania prowadzono od grudnia 2014 do kwietnia 2015 r. w Wielkopolsce. Zastosowano podejście interdyscyplinarne, ponieważ podjęta tematyka wywodzi się z zagadnień mikroekonomicznych (z ekonomiki informacji), w mniejszym stopniu analizowane kwestie odnoszą się do teorii ryzyka i niepewności, czerpią również z innych obszarów nauki: zarządzania czy ekonomii behawioralnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej