Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(8)
Autor
Bossak Jan W
(2)
Begg David
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Brdulak Halina
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Fischer Stanley
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Pałasz Lech
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Konkurencja
(10)
Gospodarka
(4)
Rynek
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Polska
(2)
Rynek pracy
(2)
Akcjonariusze
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bogactwo
(1)
Ceny
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Irlandia
(1)
Japonia
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mikroekonomia
(1)
Niemcy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rachunkowość
(1)
Rosja
(1)
Rynek finansowy
(1)
Siła robocza
(1)
Spożycie
(1)
Spółki publiczne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Szwecja
(1)
Towary
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Azja
(1)
Chiny
(1)
Wielka Brytania
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33O, 330 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Instytucje, rynki i konkurencja a systemy społeczno-gospodarcze państwa, Cz.II Europejskie systemy społeczno-gospodarcze: 1. Wprowadzenie, 2. Wielka Brytania. Od klasycznego do europejskiego modelu rynkowego, 2. Niemcy. Społeczna gospodarka rynkowe, 3. Francja. Od etatyzmu do społecznej gospodarki rynkowej, 5. Szwecja. Skandynawski model dobrobytu, 6. Iralndia. Cz.III Amerykański system gospodarczy, Cz.IV Japonia i Nowe Kraje Przemysłowe Azji: 1. Japonia. Od państwa rozwojowego do harmonii społeczno-ekonomicznej, 2. Nowe Kraje Przemysłowe Azji. Proeksportowe tygrysy, 2. Indie. Od kapitalizmu państwowego do rynkowego. Cz.V Chiny i Rosja. Prorynkowea transformacja gospodarcza: 1. Chiny. Czerwoni mandaryni, liberalizacja i dynamiczny rozwój, 2. Rosja. Liberalizacja, oligarchowie i rynek, Cz.VI Polska. Transformacja instytucjonalna, rynek i konkurencja na tle międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria firmy a zmiany wynikające z procesu globalizacji i integracji, 2.Rola przedsiębiorstw w dostosowywaniu się gospodarki do warunków globalizacji i integracji, 3.Dostosowanie instytucjonalnych uwarunkowań konkurencji na polskim rynku do wyzwań integracji, 4.Wpływ globalizacji na finansowanie przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw, 5.Wpływ funduszy inwestycyjnych na zarządzanie polskich przedsiębiorstw i ich możliwość dostosowywanie się do standardów Unii Europejskiej, 6.Dostosowanie polskich przedsiębiorstw w zakresie ochrony środowiska do wymogów Unii europejskiej, 7.Niezbędne zmiany polskiego rynku rolno-spożywaczego w procesie dostosowywania się do integracji z Unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Systemy gospodarcze państwa. II. Globalizacja a systemy gospodarcze.III. Porównania i analizy systemów gospodarczych. IV. Systemy gospodarcze a własność, wolność i konkurencja. V. Systemy finansowe we współczesnym świecie. VI. Systemy fiskalne i finansów publicznych w perspektywie międzynarodowej. VII. Stosunki między kapitałem a pracą. Rynki pracy. VIII. Systemy a podział dochodu, ubezpieczenia społeczne i rozwój kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Niektóre pojęcia i założenia: 1. O zależności popytu od ceny wyrobu; 2. Koszt i opłacalność produkcji; 3. Uwagi o klasyfikacji modeli; R. II. Działalność firmy miejscowej: 1. Modele elementarne; 2. Modele podstawowe; R. III. Działalność lokalne firmy wśród klientów rozproszonych: 1. Działalność przy równomiernym przestrzennym rozmieszczeniu klientów; 2. Złożony model z kosztami transportu wyrobów; R. IV. Optymalizacja działalności firmy globalnej: 1. Modele firmy przy stałej gęstości powierzchniowej potencjalnych klientów; 2. Model podstawowy firmy globalnej ze zmienną gęstością klientów; 3. Optymalizacja sieciowa firmy globalnej, działającej na wielu rynkach; R. V. Obrona posiadanego udziału w rynku: Strategie obrony posiadanego udziału
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej