Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(8)
Autor
Nęcka Edward (1953- )
(4)
Orzechowski Jarosław
(3)
Szymura Błażej (1969-2009)
(3)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Bramham Jessica
(1)
Cacioppo John T. (1951- 2018)
(1)
Cacioppo Stephanie
(1)
Fajkowska Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Freeman Jennifer Beth (1970- )
(1)
Garcia Abbe Marrs
(1)
Garnett Michelle
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gubała Magdalena (1982- )
(1)
Gulatowska Judyta
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harciarek Michał
(1)
Jodzio Krzysztof
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Kofta Mirosław (1945- )
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Kubitsky Jacek (1944- )
(1)
Kucharska Katarzyna
(1)
Langley Audra
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewczuk Karol
(1)
Lewicka Maria
(1)
Marszał-Wiśniewska Magdalena
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Naumczyk Patrycja
(1)
Ostaszewski Paweł
(1)
Partyk Aleksandra
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Piacentini John
(1)
Postek Slawomir
(1)
Roblek Tami
(1)
Sawicka Maryla
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Szaniawska Monika
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szymańska Julia Małgorzata
(1)
Sędek Grzegorz (1954- )
(1)
Trojan Maciej
(1)
Weisz John R
(1)
Wilkos Ewelina
(1)
Witkowska Marta
(1)
Young Susan (1957- )
(1)
Łuczak Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Psychologia poznawcza
(10)
Poznanie
(6)
Pamięć
(5)
Spostrzeganie
(5)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(5)
Psychoterapia
(4)
Uwaga (psychologia)
(3)
Autyzm
(2)
Decyzje
(2)
Dzieci
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Język
(2)
Mowa
(2)
Myślenie
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozumowanie (logika)
(2)
Terapia rodzinna
(2)
Uczucia
(2)
Umysł
(2)
Wiedza
(2)
Zaburzenia poznawcze
(2)
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
(2)
Zachowanie
(2)
Zespół ADHD
(2)
Świadomość
(2)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z zaburzeniami neurorozwojowymi
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Gniew
(1)
Intuicja
(1)
Leczenie
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Orzecznictwo
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Perswazja
(1)
Petrażycki, Leon (1867-1931)
(1)
Procesy grupowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Skala Inteligencji Stanford-Binet
(1)
Skala inteligencji Wechslera
(1)
Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P
(1)
Stosowanie prawa
(1)
Style poznawcze
(1)
Sędziowie
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Trening Społecznego Poznania i Neuropoznania
(1)
Uzasadnienie wyroku
(1)
Wgląd (psychologia)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaburzenia adaptacyjne
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia neurorozwojowe
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Opracowanie
(4)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(21)
Medycyna i zdrowie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Charakterystyka wybranych narzędzi do oceny rozwoju intelektualnego: 1.1. Skale Inteligencji Wechslera dla dzieci; 1.2. Skale Inteligencji Stanford-Binet – edycja piąta (SB5); 1.3. Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera – wydanie trzecie (Leiter-3); 1.4. Skale Inteligencji i Rozwoju IDS; 2. Niepełnosprawność intelektualna: 2.1. Niepełnosprawność intelektualna w międzynarodowych klasyfikacjach medycznych; 2.2. Funkcjonowanie poznawcze dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; 2.3. Diagnoza różnicowa niepełnosprawności intelektualnej u dzieci z wykorzystaniem skał inteligencji 2.4. Problemy badania diagnostycznego dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; 3. Zaburzenie ze spektrum autyzmu (ASD): 3.1. ASD – terminologia, kryteria diagnostyczne; 3.2. Funkcjonowanie intelektualne dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu; 3.3. Diagnoza rozwoju intelektualnego dzieci z ASD z wykorzystaniem Skal Inteligencji Dawida Wechslera; 3.4. Skale Inteligencji Stanford-Binet – edycja piąta (SB5); 3.5. Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera – wydanie trzecie (Leiter-3); 3.6. Skale Inteligencji i Rozwoju IDS oraz IDS-2; 3.7. Problemy badania diagnostycznego dzieci z ASD; 4. Dysleksja i zaburzenie uczenia się: 4.1. Zaburzenie uczenia się w międzynarodowych klasyfikacjach medycznych; 4.2. Znaczenie miary inteligencji ogólnej IQ w diagnozie dysleksji i zaburzenia uczenia się; 4.3. Wykorzystanie Skal Inteligencji Dawida Wechslera w diagnozie dysleksji; 4.4. Skale Inteligencji i Rozwoju IDS i IDS-2; 4.5. Problemy badania diagnostycznego dzieci z zaburzeniem uczenia się; 5. Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji: 5.1. Problemy terminologiczne; 5.2. DLD w międzynarodowych klasyfikacjach; 5.3. Rola IQ w diagnozie różnicowej DLD; 5.4. Wykorzystanie testów inteligencji w badaniu dzieci z zaburzeniem językowym DLD; 5.5. Problemy badania diagnostycznego dzieci z zaburzeniem językowym; 6. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD): 6.1. ADHD w międzynarodowych klasyfikacjach; 6.2. Funkcjonowanie intelektualne dzieci z ADHD – zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi; 6.3. Diagnoza rozwoju intelektualnego dzieci z ADHD z wykorzystaniem skał inteligencji; 6.4. Problemy badania diagnostycznego dzieci z nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi (ADHD); Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy badań nad terapią dzieci i młodzieży. 2. Programy badań. A. Zaburzenia i problemy zinternalizowane. B. Zaburzenia i problemy eksternalizowane. C. Inne zaburzenia i specjalne zastosowanie. 3. Wnioski oraz prognozy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych [Experimental methods for exploration of social phenomena] Redaktorzy naukowi [Editors]: Sławomir Śpiewak i Małgorzata Kossowska W numerze [Contents]: Sławomir Śpiewak, Małgorzata Kossowska : Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych – o możliwościach integracji wiedzy psychologicznej [Experimental methods for exploration of social phenomena – comments on psychological knowledge integration], s. 7–10; Piotr Winkielman : Psychologia społeczna a neuronauki: dominacja, separacja czy satysfakcjonujący związek? [Social psychology and neuroscience: Domination, separation, or a fulfilling relationship?], s. 11–22; Sławomir Śpiewak : Dlaczego zupa z kamienia smakuje psychologom społecznym? O wykorzystywaniu manipulacji obciążeniem poznawczym w badaniach społecznych [Why do social psychologists like a stone soup? On application of cognitive busyness manipulation in social cognition research], s. 23–40; Kinga Piber-Dąbrowska : Poznawczy paradygmat rozumienia tekstu jako potencjalna metoda do badań nad stereotypowym wnioskowaniem [The cognitive paradigm of text comprehension as a potential method for studying stereotypical reasoning], s. 41–53; Marcin Bukowski : Zastosowania paradygmatu decyzji leksykalnych do badania aktywizacji stereotypów [Lexical decision task applications to study stereotype activation], s. 54–63; Marek Drogosz : Czy negatywne poprzedzanie może być użytecznym narzędziem w badaniach poznania społecznego? [Negative priming: Can it be a useful tool in social cognition research?], s. 64–72; Izabela Krejtz, Krzysztof Krejtz, Maksymilian Bielecki : Zastosowania analizy ruchu oczu w badaniach społecznych [Applications of eye movement analysis in social research], s. 73–86; Dariusz Doliński : O naturze eksperymentowania w psychologii społecznej [How are experiments conducted in social psychology?], s. 87–91.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W numerze [Contents] Marta Witkowska, Patrycja Naumczyk, Krzysztof Jodzio: Nadciśnienie tętnicze w ujęciu neuropsychologicznym [Neuropsychology of hypertension], s. 7–22; Judyta Gulatowska, Paweł Ostaszewski, Maciej Trojan: Stabilność grupy społecznej jako czynnik wpływający na nasilenie wokalizacji 22 kHz u szczurów [Social group stability as a factor influencing 22 kHz ultrasound vocalizations in rats], s. 23–36; Karol Lewczuk: Dwie strony medalu? Impulsywność oraz skłonność do ryzyka w kontekście Regulacyjnej Teorii Temperamentu oraz efektywności podejmowania decyzji [Two sides of the same coin? Impulsivity and venturesomeness in the context of Regulative Theory of Temperament and decision making effectiveness], s. 37–54; Julia Małgorzata Szymańska: Osobowość a centralność wybranych aspektów religijności [Personality and centrality of chosen religiosity dimensions], s. 55–68; Sławomir Postek, Maria Ledzińska: Temperamentalne predyktory stresu informacyjnego w grupie menadżerów wysokiego szczebla [Temperamental predictors of information stress in high ranking managers], s. 69–87.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej