Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(25)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(42)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Lipka Anna
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Boudreau John
(1)
Buchen Irving H
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Eaton David
(1)
Frączek Maciej
(1)
Grensing Lin
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Król Małgorzata
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lanz Karen
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marek Jadwiga
(1)
Matejun Marek
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Parys Joanna
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Przybyszewski Roman
(1)
Ronkowski Roman
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sadowski Józef
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Suchar Marek (1954- )
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Whiddett Steve
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Kadry
(38)
Przedsiębiorstwo
(34)
Zatrudnienie
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Polityka zatrudnienia
(11)
Praca
(7)
Motywacja pracy
(6)
Ocena pracowników
(6)
Płaca
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Płynność kadr
(4)
Siła robocza
(4)
Zarządzanie
(4)
Bezrobocie
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Rynek pracy
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Psychologia pracy
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Zatrudnienie za granicą
(2)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Budownictwo
(1)
Czas pracy
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Flexicurity
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Integracja europejska
(1)
Kariera
(1)
Koszty pracy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing personalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Podróże służbowe
(1)
Polityka publiczna
(1)
Polityka płacowa
(1)
Polska
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawo pracy
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rodzina
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia
(1)
Telepraca
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zarządzanie partycypacyjne
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zawód
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Case study (studium przypadku)
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania służby pracowniczej w tworzeniu systemu kadrowego, 2. Determinanty procesu kadrowego w organizacji, 3. Kierowanie rozwojem personelu w organizacji, 4. Rozwój potencjału pracy w organizacji, 5. Analiza czynników kształtujących potencjał kadrowy hoteli w regionie warmińsko-mazurskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
Cz. I Teoria zarządzania publicznego a polityka rynku pracy: 1. Modele zarządzania publicznego a typy polityk publicznych rynku pracy: Wprowadzenie; Weberowski model zarządzania publicznego; Model nowego zarządzania publicznego; Model współzarządzania publicznego; Cz. II Teoria i proces polityki rynku pracy: 2. Przyczyny ingerencji państwa na rynku pracy w teorii ekonomii: Uzasadnienie ingerencji państwa w gospodarkę rynkową w ujęciu ogólnym; Normatywne przyczyny ingerencji państwa na rynku pracy - dlaczego państwo powinno ingerować w rynek pracy?; Analiza pozytywna interwencji państwa na rynku pracy - jakie inne czynniki wpływają na decyzje o ingerencji w rynek pracy?; 3. Cele, rodzaje i efekty polityki rynku pracy: Polityka rynku pracy a polityka zatrudnienia ; Cele polityki rynku pracy; Rodzaje i funkcje polityki rynku pracy; Modele polityki rynku pracy; Efekty aktywnej polityki rynku pracy; 4. Proces polityki rynku pracy: Wprowadzenie; Aktorzy polityki pracy; metody analizowania i definiowania problemów polityki rynku pracy; Instrumenty i projektowanie polityki rynku pracy; wdrażanie i ocena polityki rynku pracy; 5. Problemy, wyzwania i perspektywy polityki rynku pracy: Flexicurity - studium przypadku; Gł. wyzwania współczesnej polityk rynku pracy; Perspektywy rozwoju rynku pracy a polityka rynku pracy; Ograniczenia analityczne i implementacyjne a polityka rynku pracy. Cz. III Realizacja polityki rynku pracy na świecie: 6. Polityka zatrudnienia/rynku pracy w Unii europejskiej: Podstawy unijne polityki dot. zatrudnienia i rynku pracy; Ewolucja europejskiej strategii zatrudnienia; Obecny kształt europejskiej strategii zatrudnienia; 7. Polityka rynku pracy w Japonii i Stanach Zjednoczonych: Wprowadzenie; Japonia; Stany Zjednoczone. Cz. IV Realizacja polityki rynku pracy w Polsce: 8. Układ prawno-instytucjonalny polityki rynku pracy w Polsce: Ramy prawne i kształt polityki rynku pracy; Instytucje rynku pracy; Organy zatrudnienia i ich kompetencje; 9. Strategie i plany na rzecz zatrudnienia w Polsce: Wprowadzenie; Szczebel unijny; Szczebel krajowy; Szczebel regionalny; Szczebel lokalny; 10. Instrumenty, finansowanie i efektywności polityki rynku pracy w Polsce: Wprowadzenie; Usługi i instrumenty rynku pracy; Finansowanie polityki rynku pracy w Polsce; Efektywność programów rynku pracy w Polsce; Cz. V Polityki skojarzone z polityką rynku pracy: 11. Polityka edukacyjna a rynek pracy: Wprowadzenie; Efekty i korzyści edukacji; Struktura edukacji i kierunki wdrażanych rozwiązań; Edukacja - w którą stronę?; 12. Bezpieczeństwo socjalne z pracy: Wprowadzenie; Ubezpieczenia społeczne jako źródło bezpieczeństwa socjalnego; Pomoc i zaopatrzenie społeczne jako źródło bezpieczeństwa socjalnego; Praca jako źródło bezpieczeństwa socjalnego; Elastyczność pracy jako źródło bezpieczeństwa socjalnego (Flexicurity); Zatrudnienie subsydiowanie jako źródło bezpieczeństwa socjalnego; Bezpieczeństwo socjalne jako źródło pracy. Odwrócenie problemu; 13. Polityka wobec małych i średnich przedsiębiorstw a polityka zatrudnienia: Wprowadzenie; Sektor MSP jako instytucja na rynku pracy; wokół przedsiębiorczości w Unii Europejskiej; Small Business Act dla Europy; Dziesięć zasad przyjaznych dla MSP odzwierciedlonych w Small Business Act; 14. Rozwój terytorialny a rynek pracy: Wprowadzenie; Teoretyczne aspekty związane z funkcjonowaniem regionów i ich rozwojem ; Determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego warunkujące potencjał rynku pracy; 15. Konkurencyjności gospodarki a polityka rynku pracy: Wprowadzenie - w poszukiwaniu istoty konkurencyjności; Wydajność czynników wytwórczych; Wynikowe miary konkurencyjności; Potencjał konkurencyjny; Ocena przydatności miar konkurencyjności do opisu tendencji i zjawisk zachodzących na rynku pracy; 16. Przedsiębiorczość społeczna a polityka rynku pracy: Wprowadzenie; Terminologia i definicje przedsiębiorczości społecznej; Cele, funkcje i formy przedsiębiorczości społecznej w Europie; Polityka rynku pracy a przedsiębiorczość społeczna; Work Integration Social Enterprise jako przykład przedsiębiorstw społecznych działających na europejskim rynku pracy - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces kształtowania modeli zatrudnienia pracowników: Czynniki warunkujące wybór modeli zatrudniania pracowników; Modele zatrudniania pracowników; Elastyczne formy organizacji; Telepraca; Leasing personelu; Agencja pracy tymczasowej; 2. Procedura planowania popytu i podaży personelu: Diagnoza struktury zatrudnienia; Plan podaży personelu; Plan popytu personelu; Bilans popytu i podaży; 3. Współczesne formy zatrudniania pracowników: Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy; Inne, niestandardowe formy zatrudnienia; 4. Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników: Wybór strategii rekrutacji; Diagnoza potrzeb kadrowych; Fazy rozwoju organizacji; Modele strategii rekrutacji; Rodzaje rekrutacji; Źródła poszukiwania kandydatów na pracowników firmy; Metody poszukiwania pracowników; 5. Prowadzenie procesu selekcji: Strategia selekcji; Metody selekcji; Testy predyspozycji zawodowych; Badania lekarskie; Referencje; Ocena końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od państwa opiekuńczego (welfare state) do państwa wspierającego pracę (workfare state); Wzrost zatrudnienia warunkiem optymalizacji sfery socjalnej; Elastyczność polskiego rynku pracy; Zatrudnienie Polaków na zachodzie Europy i jego perspektywy po wstąpieniu Polski do UE; Uczenie (się0 - rozwijanie umiejętności - praca (w perspektywie rozwoju GOW i procesów integracyjnych); Telepraca i teleedukacja w tworzeniu społeczeństwa informacyjnego w Polsce; Polskie przedsiębiorstwa wobec społecznych wyzwań okresu transformacji i akcesji do Unii Europejskiej; Czas pracy w warunkach integracji; Praca i płace w warunkach przemian gospodarczych i globalizacji; Wynagrodzenia w nowej gospodarce; Wykorzystanie doświadczeń UE w kształtowaniu wynagrodzeń w sektorze finansów publicznych w Polsce; Wpływ integracji z Unią Europejską na zarządzanie zasobami ludzkimi; Dostosowanie polskiej klasyfikacji zawodów i specjalności do standardów UE; Trójstronna komisja: dialog społeczny i legitymizacja; Ustrój społeczny zakładu pracy w świetle dokumentów partycypacyjnych Unii Europejskiej; Koordynacja polskiego systemu zabezpieczenia społecznego z regulacjami unijnymi; Odpowiednie zabezpieczenia emerytalne - warunki i możliwości realizacji; Świadczenia społeczne zakładów pracy: zanik czy nowe formy? Regulacje i procesy; Stare i nowe funkcje pomocy społecznej; Polityka rodzinna w perspektywie integracji europejskiej; Bezrobocie a rodzina; Uwarunkowania realizacji funkcji wychowawczej rodziny. Rodzina polska wobec nowych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: Regulacje podstawowe - odnoszące się do organizacji i porządku pracy 1. Regulamin organizacyjny jako podstawa funkcjinowania firmy 2. Regulamin pracy - "konstytucja" dla pracowników 3. Regulacje dotyczące wynagrodzeń Cz. II: Regulacje innego typu - kodeksy etyczne oraz pozostałe regulacje 1. Kodeksy etyczne i dotyczące relacji społecznych 2. Regulacje specyficzne: szkolenia, oceny, sprawy socjalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pięcioczynnikowy model psychologicznych predyspozycji zawodowych IPK, 2. Rekrutowanie metodą IPK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce restrukturyzacji organizacji i kadrowej w procesie przekształceń polskich przedsiębiorstw, 2. Uwarunkowania restrukturyzacji przedsiębiorstw, 3. Restrukturyzacja własnościowa przedsiębiorstwa, 4. Obszary i metody restrukturyzacji wewnątrzorganizacyjnej, 5. Restrukturyzacja organizacji w aspekcie relacji zewnętrznych, 6. Restrukturyzacja w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, 7. Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie, 8. Pracownicy wobec restrukturyzacji, 9. Rola organów nadzoru właścicielskiego w działaniach restrukturyzacyjnych, 10. Kadra kierownicza w procesie restrukturyzacji, 11. Efekty restrukturyzacji organizacyjnej i kadrowej w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
W stronę kwalitologii zasobów ludzkich / Anna Lipka. - Warszawa : Difin, 2005. - 220 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Jakość zasobów ludzkich organizacji a rozwój nauki o zarządzaniu i współczesne realia ekonomiczno-społeczne, 2. Interpretacja i możliwości opercjonalizacji pojęcia jakości zasobów ludzkich organizacji, 3. Wybrane metody diagnozy jakości zasobów ludzkich organizacji, 4. Drogi i granice kształtowania jakości zasobów ludzkich organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wybrane aspekty organizacji i zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 2. Nowe rozwiązania i zjawiska w polskich przedsiębiorstwach 3. Wybrane problemy związane z funkcjonowaniem współczesnych przedsiębiorstw 4. Odpowiedzialny biznes jako wymóg sprawnego funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa 5. Orientacja zawodowa przyszłych pracowników przedsiębiorstwa 6. Proces poszukiwania pracy w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Przedsiębiorczość)
1. Kierunki badań nad zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami: Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce; Badania małych i średnich przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Zmiany kultury organizacyjnej przedsiębiorstw- wyniki badań empirycznych; Stan innowacyjności przedsiębiorstw i jej perspektywy (na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw subregionu tarnobrzeskiego; Budowa przewagi konkurencyjnej przez małe i średnie przedsiębiorstwa poprzez działalność proekologiczną; 2. Przedsiębiorczość oraz rozwój zasobów kadrowych w małych i średnich przedsiębiorstwach: Zarządzanie przedsiębiorczością w MSP; Jakościowa analiza porównawcza. Konceptualizacja przedsiębiorczości akademickiej; Wsparcie przedsiębiorczości studenckiej na podstawie studium przypadku Uniwersytetu w Coventry; Identyfikacja form zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach budowlanych w świetle wyników badań empirycznych; System motywowania kadr menedżerskich w MSP; Kompetencje jako główny element kapitału ludzkiego w małym przedsiębiorstwie ( na przykładzie regionu tarnobrzeskiego); 3. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw: Analiza warunków ograniczających rozwój małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w regionach zmarginalizowanych; Wpływ form opodatkowania podatkiem dochodowym na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw; Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem a polityka rachunkowości; Wpływ transferu technologii na tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw akademickich w świetle wyników badań; Wewnętrzne uwarunkowania potencjału do zmian w małych i średnich przedsiębiorstwach powiatu tarnobrzeskiego; 4. Perspektywy wykorzystania współpracy w podnoszeniu konkurencyjności firm sektora MSP: Elementy kapitału relacyjnego oddziałujące na konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa; Wewnętrzne uwarunkowania współdziałania gospodarczego małych przedsiębiorstw; Współpraca przedsiębiorstw warunkiem rozwoju innowacyjnego sektora MSP w Polsce; Procesy umiędzynarodowienia małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Znaczenie ekspatriantów w przedsiębiorstwie międzynarodowym; 2. Uwarunkowania kulturowe misji zagranicznych; 3. Proces zarządzania misjami zagranicznymi pracowników; 4. Pozyskanie i przygotowanie ekspatrianta do wyjazdu na misję zagraniczną; 5. Proces adaptacji pracowników delegowanych na misje zagraniczne; 6. Ocena pracy ekspatriantów; 7. Kariera zawodowa ekspatriantów; 8. Powrót ekspatriantów z misji zagranicznej; 9. Osobiste i rodzinne aspekty misji zagranicznych; 10. Efektywność misji zagranicznych ekspatriantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał społeczny w systemie zarządzania organizacjami, Obszary zadaniowe zarządzania potencjałem społecznym, Marketing kadrowy, Ocena efektywności z zarządzania potencjałem społecznym organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej