Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(117)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(116)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(87)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(90)
Czytelnia
(102)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieda Jolanta
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Duraj Jan
(2)
Friedag Herwig R
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Likierski Marcin
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacki Robert
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Shmidt Walter
(2)
Allaire Yvan
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Buchen Irving H
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamrol Mirosław
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeżak Jan
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kelley Tom
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Korol Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Król Marianna
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(120)
Język
polski
(120)
Temat
Przedsiębiorstwo
(100)
Zarządzanie
(42)
Zarządzanie strategiczne
(23)
Kadry
(12)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Zarządzanie jakością
(11)
Organizacja
(10)
Innowacje
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Konkurencja
(6)
Jakość
(5)
Marketing
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Outsourcing
(5)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Benchmarking
(3)
Controlling
(3)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ryzyko
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Analiza SWOT
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Komputery
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Produkcja
(2)
Projektowanie
(2)
Projekty
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Public relations
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania operacyjne
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bilans księgowy
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czas
(1)
Dane osobowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura
(1)
Kursy walutowe
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matsushita, Konosuke (1894-1989)
(1)
Mentoring
(1)
Nauka
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Negocjacje
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
120 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Walka konkurencyjna przedsiębiortsw / Frantisek Bartes. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 193 s. : wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz. I Istota walki konkurencyjnej: 1. Optymalne skon centrowanie sił, 2. Moment zaskoczenia i wybór miejsca walki, 3. Komunikacja między "dowódcą" i "jednostkami", 4. Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w praktyce przedsiębiorczej, 5. Zadania specyficznego systemu informacyjnego w alce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia - Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz. II Praktyka walki konkurencyjnej: 7. Praktyka walki konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji. Przykłady, 8. Możliwości integracji systemu Spefis z innymi systemami zarządzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy - traktowane jako wspólny integrator dla tych systemów, 9. Innowacje jako efektywna broń w walce konkurencyjnej, Załączniki
4.Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w prakty ce przedsiębiorczej, 5.Zadania specyficznego systemu informacyjnego w walce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia-Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz.II Praktyka walki konkurencyjnej : 7.Praktyka walki
konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji.Przykłady, 8.Możliwo ści integracji systemu Spefis z innymi systemami zarzą dzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy-traktowanie jako wspólny integrator dla tych systemów, 9.Innowacje
jako efektywna broń w walce konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Koncepcje zarządzania, Organizacja fraktalna, Przedsiębiorstwo inteligentne, Modele zarządzania, Organizacja wirtualna, Organizacja ucząca się, Zarządzanie procesami, Organizacja sieciowa, Benchmarking, Outsourcing, Zarządzanie przez cele, Zarządzanie przez motywowanie, Zarządzanie przez wyjątki, Zarządzanie przez innowacje, komunikowanie Zarządzanie przez partycypację, Zarządzanie przez konflikt, Zarządzanie przez kryzysy, Zarządzanie przez zadania, grupy autonomiczne, Zarządzanie przez formalizację, ryzyko, nadzór i kontrolę, Zarządzanie przez koła jakości, Zarządzanie czasem, Zarządzanie przez intuicję, kulturę, Zarządzanie przez układy macierzowe, Zarządzanie przez marketing wewnętrzny, Zarządzanie przestrzenią organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Wspomaganie realizacji wybranych funkcji personalnych przez CPM, 2. Przykłady wykorzystywania CPM przy implementacji przedsięwzięć doskonalących zarządzanie zasobami ludzkimi, 3. Wybrane metody i koncepcje zarządzania wykluczające stosowanie CPM
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu strategicznym, 2. Podstawy dynamiki więzi międzyorganizacyjnych, 3. Tworzenie więzi międzyorganizacyjnych, 4. Wyłanienia się więzi międzyorganizacyjnych, 5. Rozwój więzi miedzyorganizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd stosowanych instrumentów zarządzania, 2. Wybrane metody usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Rola narzędzi informatycznych w zarządzaniu procesowym, 4. Pomiar wydajności jako instrument zarządzania łańcuchem dostaw, 5. Instrumenty oceny jakości usług, 6. Zmiany w przedsiębiorstwach, 7. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Wybrane aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa, 9. Instrumenty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upravlenie finansami. Financovyj analiz predpriâtiâ : učebnik / A.N. Ăilkina. - Izdanie ispravlennoe. - Moskva: INÛRA-M, 2017. - 331, [5] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(Vysšee obrazowanie - bakalavriat)
Zawiera: Раздел I. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК НАУКА: Глава 1. Сущность, назначение и функции финансового анализа; Глава 2. Методы финансового анализа. Раздел II. ОБЪЕКТЫ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА: Глава 3. Критериальные объекты финансового анализа; Глава 4. Базовые объекты финансового анализа. Раздел III. МЕТОДОЛОГИЯ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 5. Методология графического способа анализа финансового состояния предприятия; Глава 6. Методология табличного способа финансового анализа предприятия; Глава 7. Методология коэффициентного способа финансового анализа предприятия; Глава 8. Методология синтетической оценки финансового состояния предприятия. Раздел IV. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ, ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ: Глава 9. Проведение финансового анализа предприятия графическим способом; Глава 10. Проведение финансового анализа предприятия табличным способом. Глава 11 Проведение финансового анализа предприятия коэффициентным способом; Глава 12. Проведение синтетической оценки и определение направлений совершенствования финансового состояния предприятия. РАЗДЕЛ V. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК ИНСТРУМЕНТ УПРАВЛЕНИЯ ФИНАНСАМИ: Глава 13. Финансовое планирование; Глава 14. Финансовая стратегия предприятия; Глава 15. Оптимизация объектов финансового анализа на предприятии.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rzeczywistość w przedsiębiorstwie; Opinie na temat obecnej sytuacji; Machiavelli; Ewolucyjny system kierowania; Systemy kierowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a alokacja kapitału w gospodarce globalnej: 1. Alokacja kapitału w holdingach międzynarodowych, 2. Warunki efektywnego zastosowania kapitału w inwestycjach przedsiębiorstw zagranicznych, 3.Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie rozwoju zrównoważonego i trwałego oraz procesów globalizacji, 4. Wartość firmy a sektorowa atrakcyjność alokacji kapitału, 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rynek pracy, 6. Determinanty racjonalnej implementacji kapitału prywatnego w inwestycje infrastruktury gospodarczej, 7. Wartość klientów jako przesłanka alokacji kapitału, 8. "Wrogie przejęcia" w teorii i praktyce gospodarczej. R.II Metodologiczne aspekty oceny alokacji kapitału w świetle wartości przedsiębiorstwa: 10. Metody oceny inwestycji w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 11. Wykorzystanie opcji realnych do oceny projektów inwestycyjnych przedsiębiorstwa, 12. Wartość strategiczna w ocenie projektów inwestycyjnych, 13. Zastosowanie opcyjnego modelu wyceny firmy w pomiarze efektywności, 14. Koszt kapitału jako kryterium efektywności decyzji alokacyjnych, 15. Wartość bilansowa przedsiębiorstwa-miara tylko księgowa czy nośnik wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami - metoda analizy wartości dla akcjonariuszy, 17. Nośniki wartości struktury kapitałowej - koszty bankructwa. Cz. III teoretyczne i praktyczne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa: 18. Metody analizy ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych przedsiębiorstw, 19. Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowaniu wartości dla akcjonariuszy, 20. Konkurencyjność banków a zarządzanie wartością, 21. Absorpcja funduszy europejskich w regionalnym programowaniu operacyjnym. Cz. IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie: 22. Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Polsce w teorii i praktyce, 23. Integracja europejskich rynków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w świetle założeń strategii lizbońskiej, 24. Niekonwencjonalne metody finansowania działalności gospodarczej MSP w Polsce, 25. Pobudzanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
tylko księgowa czy nościk wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami-metoda analizy
wartosći dla akcjonariuszy, 17.Nośniki wartości struk tury kapitałowej-koszty bankructwa. R.III Teoretyczne i praktycze problemy zarządzania war toscią przedsiębiorstwa : 18.Metody analizay ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych prze dsiębiorstw, 19.Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowa niu wartośći dla akcjonariuszy, 20.Konkurencyjność ban ków a zarządzanie wartością, 21.Absorbcja funduszy eur opejskich w regionalnym prognozowaniu operacyjnym. R.IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie : 22.Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Pol sce w teorii i praktyce, 23.Integracja europejskich ry nków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w
świetle założeń strategii lizbońskiej, 24.Niekonwencj onalne metody finansowania działalnośći gospodarczej MSP w Polsce, 25.Pobudzenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (MSP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki kształtujące wartość przedsiębiorstwa, 2. Środowiskowy wymiar wartości przedsiębiorstwa, 3. Metodologiczny wymiar kształtowania wartości przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej