Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(53)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(46)
Autor
Duraj Jan
(6)
Jaki Andrzej (1964- )
(3)
Szablewski Andrzej
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Janus Agnieszka
(2)
Jóźwicki Rafał
(2)
Kobus-Ostrowska Dorota
(2)
Machała Robert
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Panfil Marek
(2)
Siudak Marek
(2)
Antolak Lidia
(1)
Antonowicz Alicja
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Benninga Simon Z
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Bućko Józef
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cornell Bradford
(1)
Czaja Józef
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Fołta Teresa
(1)
Godlewska Jadwiga
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Herdan Agnieszka
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Howson Peter
(1)
Iwanek Tadeusz
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrzejewski Sławomir
(1)
Kaczmarek Patryk
(1)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(1)
Kazimierski Piotr
(1)
Konowalczuk Jan
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Krempa Sławomir
(1)
Krysiak Zbigniew
(1)
Kulczycki Marek
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Leśniewski Michał A
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mills Roger W
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Nowak Marek
(1)
Nowak Wioletta
(1)
Olejniczak Adam
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Pawelska Aleksandra
(1)
Pietrzak Tomasz
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Prystupa Mieczysław
(1)
Rankine Denzil
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Sarig Oded H
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siempińska Joanna
(1)
Skoczylas Wanda
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Ulrich Dave
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wójciak Mirosław
(1)
Wąsik Teresa Lidia
(1)
Zabłocka Stanisława
(1)
Zarzecki Dariusz
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Ćwiąkała-Małys Anna
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Wartość ekonomiczna
(13)
Wycena przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(7)
Analiza wartości
(5)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Banki
(4)
Finanse
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(4)
Inwestycje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Ryzyko kredytowe
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Analiza finansowa
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Franchising
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość
(2)
Rzeczoznawcy majątkowi
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spółki kapitałowe
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Amortyzacja
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Keynesizm
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Majątek
(1)
Marka*
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Prawo pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika -- podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo -- wycena
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza -- zagadnienia -- Polska
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Spółki
(1)
Studenci
(1)
System wczesnego ostrzegania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wartość dodana
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarządzanie i marketing
(5)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wycena nieruchomości przedsiębiorstw / Jan Konowalczuk. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 270 s. : : rys., tab. ; 24 cm.
(Ekonomia / C.H.Beck. Nieruchomości / C.H.BECK)
1.Metodyczne podstawy wyceny: Definicje, klasyfikacja i ocena stanu nieruchomości; systematyka i ocena metodyki wyceny nieruchomości w Polsce; wykorzystanie cen sprzedaży i czynszów do określenia wartości rynkowej. 2. Szacowanie wartości specjalistycznych nieruchomości przedsiębiorstw: Uwarunkowania stosowania różnych metod wyceny; Wycena nieruchomości specjalistycznych oparta na dochodach z działalności; Miary dochodu i stóp zwrotu oraz ich zastosowanie w wycenie metodą zysków; Stosowanie metody zysków; Metoda zysków a metodyka wyceny przedsiębiorstw; Wartość godziwa a współczesne zastosowanie kosztów do jej oszacowania. 3. Przykłady wycen nieruchomości przedsiębiorstw: Prezentacja podstawowych parametrów wycenianych nieruchomości i proponowane metody wyceny; Przykłady wycen nieruchomości inwestycyjnych; Przykłady wycen nieruchomości operacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a alokacja kapitału w gospodarce globalnej: 1. Alokacja kapitału w holdingach międzynarodowych, 2. Warunki efektywnego zastosowania kapitału w inwestycjach przedsiębiorstw zagranicznych, 3.Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie rozwoju zrównoważonego i trwałego oraz procesów globalizacji, 4. Wartość firmy a sektorowa atrakcyjność alokacji kapitału, 5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rynek pracy, 6. Determinanty racjonalnej implementacji kapitału prywatnego w inwestycje infrastruktury gospodarczej, 7. Wartość klientów jako przesłanka alokacji kapitału, 8. "Wrogie przejęcia" w teorii i praktyce gospodarczej. R.II Metodologiczne aspekty oceny alokacji kapitału w świetle wartości przedsiębiorstwa: 10. Metody oceny inwestycji w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 11. Wykorzystanie opcji realnych do oceny projektów inwestycyjnych przedsiębiorstwa, 12. Wartość strategiczna w ocenie projektów inwestycyjnych, 13. Zastosowanie opcyjnego modelu wyceny firmy w pomiarze efektywności, 14. Koszt kapitału jako kryterium efektywności decyzji alokacyjnych, 15. Wartość bilansowa przedsiębiorstwa-miara tylko księgowa czy nośnik wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami - metoda analizy wartości dla akcjonariuszy, 17. Nośniki wartości struktury kapitałowej - koszty bankructwa. Cz. III teoretyczne i praktyczne problemy zarządzania wartością przedsiębiorstwa: 18. Metody analizy ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych przedsiębiorstw, 19. Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowaniu wartości dla akcjonariuszy, 20. Konkurencyjność banków a zarządzanie wartością, 21. Absorpcja funduszy europejskich w regionalnym programowaniu operacyjnym. Cz. IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie: 22. Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Polsce w teorii i praktyce, 23. Integracja europejskich rynków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w świetle założeń strategii lizbońskiej, 24. Niekonwencjonalne metody finansowania działalności gospodarczej MSP w Polsce, 25. Pobudzanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
tylko księgowa czy nościk wartości dla inwestora, 16. Powiązanie alokacji kapitału z wynikami-metoda analizy
wartosći dla akcjonariuszy, 17.Nośniki wartości struk tury kapitałowej-koszty bankructwa. R.III Teoretyczne i praktycze problemy zarządzania war toscią przedsiębiorstwa : 18.Metody analizay ryzyka przedsięwzięć inwestycyjnych w praktyce krajowych prze dsiębiorstw, 19.Ryzyko rynkowe akcji banków w kreowa niu wartośći dla akcjonariuszy, 20.Konkurencyjność ban ków a zarządzanie wartością, 21.Absorbcja funduszy eur opejskich w regionalnym prognozowaniu operacyjnym. R.IV Zarządzanie wartością w małym przedsiębiorstwie : 22.Zarządzanie wartością małego przedsiębiorstwa w Pol sce w teorii i praktyce, 23.Integracja europejskich ry nków finansowych w zakresie finansowania sektora MSP w
świetle założeń strategii lizbońskiej, 24.Niekonwencj onalne metody finansowania działalnośći gospodarczej MSP w Polsce, 25.Pobudzenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (MSP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości przedsiębiorstwa z perspektywy nauk o zarządzaniu, 2. W kierunku organizacji wartościującej działalność przedsiębiorstwa, 3. Decyzje strategiczne i bieżące a wartość przedsiębiorstwa, 4. Strategie marketingowe a wartość przedsiębiorstwa, 5. Społeczna reputacja firmy - istotna zmienna wartości przedsiębiorstwa, 6. Wartość przedsiębiorstwa a czas, 7. Procesy zmian a wartość przedsiębiorstwa, 8. Zarządzanie kosztem kapitału w warunkach globalizacji, 9. Zarządzanie podatkami - narzędziem budowy wartości przedsiębiorstwa, 10. Metody podwyższania wartości przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy, 11. Nadzór właścicielski w spółkach notowanych na GPW w Warszawie, 12. Strategia wypłat dywidendy a przychody ze sprzedaży giełdowych spółek akcyjnych w Polsce, 13. Standard wartości i podstawowe założenie dotyczące wyceny, 14. Koncepcja majątkowej wyceny podmiotów gospodarczych, 15. Współczesna formuła wyceny przedsiębiorstwa, 16. Wpływ zasad podziału wyniku finansowego na metodę wyceny "obiektów majątkowych", 17. Wykorzystanie modeli z zakresu wyceny opcji do szacowania wartości aktywów i pasywów spółki, 18. Wykorzystanie opcji rzeczywistych w wycenie firmy, 19. Szacowanie ryzyka związanego z inwestowaniem kapitału na rynku papierów wartościowych, 20. Międzynarodowe holdingi bankowe-nowy wymiar konkurencji na światowych rynkach finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Określenie wartości - dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców: 1. Wstęp do analizy wartości strategicznej, 2. Obliczanie wartości strategicznej z wolnych przepływów gotówkowych, 3. Okres planowania i przewaga konkurencyjna. Cz. II Kluczowe kwestie związane z wyceną: 4. Alternatywne mierniki wartości strategicznej, 5. Wartość rezydualna, 6. Koszt kapitału. Cz. III Zastosowania: 7. Wycena na rynkach wschodzących oraz wyceny transgraniczne, 8. Fuzje, przejęcia i wspólne przedsięwzięcia,9. Wycena nowych emisji akcji oraz aktywów niematerialnych, 10. Zarządzanie wartością strategiczną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Aktywa niematerialne jako źródło wartości w nowej ekonomii, 2. Charkaterystyka najważniejszych aktywów niematerialnych i ich udział w tworzeniu opcji strategicznych przedsiębiorstwa, 3. Ogólne zasady pomiaru kapitału intelektualnego i aktywów niematerialnych, 4. Modele wyceny kapitału intelektualnego i aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa, 5. Opcje realne w wycenie aktywów niematerialnych, 6. Wycena marki, 7. Wycena aktywów technologicznych, 8. Wycena relacji z klientem, 9. Model szacowania kosztu kapitału i wyceny kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu źródeł wartości przedsiębiorstwa, Własność-praca-jakość a wartość firmy, Marketingowe funkcje treści etycznych w gospodarce rynkowej-istotne źródło wartości przedsiębiorstwa, Zmiany form własności w największych przedsiębiorstwach w Polsce, Lokalizacja jako czynnik generujący wartość przedsiębiorstwa, Kapitał klientów jako składowa wartości banku, Czynniki tworzące wartość w spółkach skarbu państwa w latach 2002-2004, reakcja rynku kapitalowego na ogłoszenie zamiaru emisji obligacji zamiennych na akcje-nadzwyczajne stopy zwrotu w latach 2001-2004, Tendencje w rozwoju polskiego rynku kontroli przedsiębiorstw, Inwestorzy zagraniczni w procesach przejęć i fuzji polskich spółek giełdowych, Wpływ procesów konsolidacyjnych w polskim sektorze bankowym na wartość banków w świetle fuzji Pekao S.A. i BPH, Aktywa niematerialne w procesach fuzji i przejęć, Kształtowanie wartości w fazach cyklu życia, Próba empirycznej oceny funkcji kapitału zakładowego przedsiębiorstwa, wartość przedsiębiorstwa w praktyce menedżerskiej,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przejęcie menedżerskie a system wartości, 2. Reorientacja strategiczna narzędziem wzrostu wartości przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, 3. Wzorce przedsiębiorczości a odniesienia do stereotypów prywatnych przedsiębiorców, 4. Niektóre implikacje zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Wartość dla klienta jako podstawa tworzenia wartości przedsiębiorstwa, 6. Społeczna wartość przedsiębiorstwa komunalnego, 7. Koszt kapitału a wartość przedsiębiorstwa, 8. Trudności finansowe a wartość przedsiębiorstwa, 9. Nadzór właścicielski a polityka dywidend na przykładzie polskich spółek giełdowych, 10. Konsolidacja a wartość rynkowa banku, 11. Analiza polityki dywidend w spółkach publicznych z branży bankowej w latach 1994-2000, 12. Progrmy Ramowe jako czynnik stymulujący kapitał intelektualny wpływający na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, 13. Wycena spółki internetowej eBay, 14. Wycena przedsiębiorstw z opcjami wzrostu, 15. Zastosowanie systemów komputerowych w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie programu komputerowego "Wycena przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 16. Znaczenie charakteru aktywów i pasywów w wycenie przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto (NET Assets Value Method), 17. Model rachunkowości w Niemczech a wartość przedsiębiorstwa, 18. Wybrane aspekty bilansowego ujęcia aktywów i pasywów, 19. Wokół wartości kapitału własnego przedsiębiorstwa, 20. Inwestowanie w należności dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa, 21. Płynność finansowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, 22. Zarządzanie rentownością zainwestowanych kapitałów dla wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 23. Wartość przedsiębiorstwa budowlanego w aspekcie decyzji wytworzyć lub kupić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami i wycena firmy / Robert Machała. - Wyd. 2 uzupeł. - Wrocław : Oficyna Wydaw. UNIMEX, 2011. - 746 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania finansami firmy; 2. Podstawy rachunkowości; 3. Analiza i ocena projektów inwestycyjnych; 4. Źródła finansowania; 5. Długoterminowe decyzje finansowe; 6. Planowanie i modelowanie finansowe; 7. Bieżące decyzje finansowe; 8. Analiza wskaźnikowa; 9. Wycena przedsiębiorstwa; 10. Fuzje i przejęcia- wpływ na wartość firm; 11. Opcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania finansami firmy, 2. Podstawy rachunkowości, 3. Analiza i ocena projektów inwestycyjnych, 4. Źródła finansowania, 5. Długoterminowe decyzje finansowe, 6. Planowanie i modelowanie finanswoe, 7. Bieżące decyzje finansowe, 8. Analiza wskaźnikowa, 9. Wycena przedsiębiorstwa, 10. Fuzje i przejęcia - wpływ na wartość firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena podmiotów świadczących usługi medyczne-wybrane problemy, Wyznaczanie mnożników rynku kapitałowego na podstawie fundamentalnych wyników finansowych spółki na potrzeby wyceny jej wartości, Ksiegowe i finansowe stopy zwrotu z inwestycji w modelu wyceny wykorzystującym mnożnik P/E, Elementy ryzyka w obszarze funkcjonowania organizacji wirtualnej, Tendencja zmian wartości współczynnika Beta w warunkach polskiego rynku kapitałowego, Dylematy szacowania stopy zwrotu wolnej od ryzyka-praktyka a teoria, O ryzyku zawartym w koszcie kapitału, O wykorzystaniu duration w ocenie ryzyka obligacji i akcji, Znaczenie innowacji w kreowaniu wartości przedsiebiorstwa na przykładzie polskich spółek giełdowych, Znaczenie źródeł finansowania ekorozwoju w kształtowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, Zarządzanie majątkiem w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa, Tworzenie i uwalnianie rezerw finansowych i ich wpływ na wypłacalność przedsiębiorstwa, Modele prognozowania zagrożenia finansowego na tle oceny ryzyka przez banki, Analiza wpływu nalezności na upadłość przedsiębiorstw, Mechanizmy zmian w dystrybucji na rynkach instytucjonalnych na skutek dywersyfikacji jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw, Leasing pracowniczy-pojęcie,koszty i efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i klasyfikacja połączeń przedsiębiorstw; Przesłanki połączeń przedsiębiorstw; Etapy łączenia się przedsiębiorstw; Prawne uwarunkowania zawierania transakcji łączenia się przedsiębiorstw; Metody wyceny przedsiębiorstw; Pomiar efektywności łączenia przedsiębiorstw; Wycena spółki COMPTEH S.A.; Przykładowy pomiar efektów fuzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 2. Czynniki ekonomiczne tworzące wartość przedsiębiorstwa, 3. Charakterystyka podstawowych finansowych czynników tworzenia i oceny wartości przedsiębiorstwa, 4. Pomiar efektywności zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Zakres i metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 6. Dochodowe metody wyceny wartości przedsiębiorstwa, 7. Wycena przedsiębiorstw na podstawie porównań rynkowych, 8. Teoria opcji realnych w wycenie wartości przedsiębiorstwa, 9. Szczególne przypadki wykorzystania modeli wyceny wartosci przedsiębiorstwa, 10. Formułowanie strategii zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2836)
1. Podstawowe metody stosowane w analizie ekonomicznej, 2. Podstawy analizy sprawozdania finansowego, 3. Analiza progu rentowności, 4. Analiza wrażliwości zysku, 5. Metody oceny efektywności projektów inwestycyjnych, 6. Podstawy wyceny przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse zagrożenia; 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału; 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym; 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem Internetu w świetle migracji wartości; 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych; 6. Migracja kapitału za zarządzanie marką; 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych; 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Akademia Ekonomiczna im.Oskara Langego we Wrocławiu ; 912)
Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa; Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa; Koszt kapitału; Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM; Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Istota wartości organizacji. Organizacja - wartości - zarządzanie; Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Wartość przedsiębiorstwa i jego służebna rola wobec otoczenia; Ewolucja koncepcji oceny efektywności: od efektywności produkcji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w warunkach "nowej ekonomii"; Interakcja "gospodarka - środowisko" a wartość organizacji; W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ systemu zarządzania wartością na kursy giełdowe akcji. Część II: Finansowe źródła wartości organizacji. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem polityki dywidendy; Optymalizacja struktury kapitału w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa; Wpływ struktury kapitału na wartość rynkową przedsiębiorstwa; Emisja akcji z prawem poboru a rynkowa wycena wartości spółki akcyjnej; Przepływy pieniężne a wartość przedsiębiorstwa; Wpływ leasingu na wartość bilansową przedsiębiorstwa. Część III: Kapitał intelektualny jako źródło wartości organizacji. Strategia personalna w kształtowaniu wartości organizacji; Wartości w zarządzaniu zespołami; Brainpower - wartością współczesnej organizacji; Rola kapitału intelektualnego w nowoczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie wartością zasobów ludzkich organizacji poprzez system wynagrodzeń; Regulacja migracji intelektualnej; Możliwości rozwoju kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa w świetle funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zależność dynamiki kapitalizacji firmy od wzrostu kapitału ludzkiego. Część IV: Marketingowe źródła wartości organizacji. Wizerunek a wartość rynkowa przedsiębiorstwa; Trwałość przewag konkurencyjnych a wartość przedsiębiorstwa w świetle przeprowadzonych badań; Zarządzanie wartością klienta; Merchandising jako źródło wartości firmy. Część V: Proces zarządzania wartością organizacji. Znaczenie czynników niematerialnych w kształtowaniu wartości współczesnej firmy; Aktywa niematerialne - kluczowy czynnik kształtujący wartość firmy; Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym jako strategia wzrostu wartości w przedsiębiorstwach zorientowanych projektowo; Proces zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwie; Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny z wykorzystaniem strategicznej karty wyników; Zarządzanie wartością w oparciu o rachunek kosztów działań; Dodawanie wartości jako miara efektywności placówek bankowych; Zarządzanie wartością urzędu administracyjnego. Część VI: Uwarunkowania zarządzania wartością organizacji. Zarządzanie kompetencjami zwaodowymi jako element zarządzania wartością przedsiębiorstwa; Rola wybitnych jednostek w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem; Zarządzanie kosztami posiadania informatyki w przedsiębiorstwie; Strategie wzrostu małych podmiotów gospodarczych; Zastosowanie teorii chaosu w prognozowaniu bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Inwestowanie)
Wstęp; Metoda skorygowanej wartości księgowej; Metoda rynkowej wyceny kapitału; Porównawcza metoda wyceny Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych; Szacowanie wartości kontynuowanej w ostatnim dniu prognozy; Koszt kapitału; Ocena i korekta oszacowanej wartości spółki; Rozszerzenie podstawowych metod wyceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny: Restrukturyzacja procesów gospodarczych w wycena przedsiębiorstw w Polsce; Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa; Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo; Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa; Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości. R.2 Uwarunkowania i elementy składowe wyceny przedsiębiorstwa: Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa; Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa; Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa; Procedura wyceny przedsiębiorstwa; Uwarunkowania uwzględniania zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa R.3 Metody wyceny przedsiębiorstw: systematyka metod wyceny przedsiębiorstw, metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa, dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji, wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa, syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa, ewolucja zakresu wykorzystania i znaczenia wyceny przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej