Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(19)
Autor
Jankowska Małgorzata
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Sokół Aneta
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wicher Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zook Chris
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allen James
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Beckwith Harry
(1)
Biliński Witold
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fiore Frank F
(1)
Flis Iwona
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Ingram Marian
(1)
Jawień Robert
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lipa Michał
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Niemczyk Roman
(1)
Peterson Steven D
(1)
Piercy Nigel
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Tiffany Paul
(1)
Westwood John
(1)
Ziaja Sebastian
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Przedsiębiorstwo
(20)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Unia Europejska
(3)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Banki
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Fundusze celowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biznesplan
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Wnioski i podania
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sporządź plan!, 2. Kto i dlaczego?, 3. Gdzie i jak, 4. Kiedy i za ile?, 5. Prezentacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadznie, 1. Rola planowania w działalności przedsiebiorstwa, 1.1. definicja planowania, 1.2. Cechy charakterystyczne planowania-rodzaje planów, 1.3. Podstawowe zasady planowania, 2. Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu, 2.1. Pojęcie i cechy charaketystyczne skutecznego biznesplanu, 2.2. Typowe zastosowanie biznesplanu, 2.3. Funkcje biznesplanu, 2.4. Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów, 2.5. Kryteria oceny biznesplanu i związna z nim odpowiedzialność, 2.6. Procedura tworzenia biznesplanu, 3. Części składowe biznesplanu, 3.1. Elementy składowe biznesplanu, 3.2. Zawartość biznesplanu, 3.3. Struktura biznesplanu, 4. Część wstępna biznesplanu, 4.1. Streszczenie biznesplanu-podsumowanie wykonawcze, 4.2. Charakterystyka firmy, 4.3. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia, 5. Część merytoryczna biznesplanu, 5.1. Analiza rynku i branży, 5.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego, 5.3. Analiza strategiczna, 5.4. Plan marketingowy, 5.5. Plan finansowy, 6. Część końcowa biznesplanu, 6.1. Wnioski-plan wdrożeń, 6.2. Aneks-załączniki, zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej