Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(168)
Forma i typ
Książki
(168)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(138)
dostępne
(115)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(118)
Czytelnia
(138)
Autor
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Strużycki Marian
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kostera Monika
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bałtowski Maciej
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Beech Nic
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Cadle James
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dragoń Witold
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fijał Tadeusz
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foremna-Pilarska Monika
(1)
Frąś Józef
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gilejko Leszek
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Haber Lesław H
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Iyer Nigel
(1)
Janasz Władysław
(1)
Janik Beata
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kałużny Stanisław
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(132)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(168)
Język
polski
(168)
Temat
Przedsiębiorstwo
(132)
Zarządzanie
(55)
Organizacja
(38)
Kadry
(19)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Organizacja ucząca się
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Innowacje
(10)
Logistyka gospodarcza
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Teoria organizacji
(9)
Usługi
(8)
Jakość
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Marketing
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Gospodarka
(5)
Informatyka
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Logistyka
(5)
Motywacja pracy
(5)
Turystyka
(5)
Decyzje
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Internet
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacje
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Transport
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przemysł
(3)
Przywództwo
(3)
Rynek pracy
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Audyt wewnętrzny
(2)
Benchmarking
(2)
Controlling
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franchising
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Kontrola finansowa
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Outsourcing
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prakseologia
(2)
Produkcja
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Strategia
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Towar
(2)
Transport morski
(2)
Transport powietrzny
(2)
Umowa
(2)
Wiedza
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Algorytmy
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Bilans księgowy
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
168 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania / pod red. Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : Poltext, 2007. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / red. nauk. Jan D. Antoszkiewicz)
1. Myśl przedsiębiorczo o stosowaniu technik zarządzania, 2. Wyznacz kierunek działania firmy, 3. Przygotuj organizację do funkcjonowania, 4. Ustal obowiązki, 5. Rozdziel odpowiedzialność, zaufaj podwładnym, 6. Ustal struktury i hierarchię, 7. Wprowadź wymierne cele, 8. Integruj tylko kiedy trzeba, 9. Myśl z wyprzedzeniem o przyszłości, 10. Pamietaj o konsekwencjach zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zewnętrzne uwarunkowania kształtowania modelu biznesu; 2. Istota modelu biznesu; 3. Modele biznesu w epoce Network economy; 4. Klient w modelu biznesu; 5. Zarządzanie przedsiębiorstwem poprzez model biznesu; 6. Strategiczny wymiar modelu biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja w pracy : determinanty ekonomiczno-organizacyjne / Leszek Kozioł. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 320,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Motywacja pracy jako przedmiot badań zachowań organizacyjnych; Koncepcje systemu motywowania w przedsiębiorstwie; Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego; Metody i techniki kształtowania wynagrodzeń; Kontrakty menedżerskie jako narzędzie motywowania kierownictwa i specjalistów; Organizacyjne instrumenty pobudzania motywacji; Motywacyjne aspekty organizacji czasu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Strategia i organizacja; 2. Podstawowe koncepcje modelu organizacyjnego; 3. Charakter i cel istnienia firmy; 4. Motywacja w nowoczesnej firmie; 5. Model organizacyjny na rzecz wydajności; 6. Model organizacyjny na rzecz wzrostu i innowacyjności; 7. Tworzenie nowoczesnej firmy: zarządzanie i przywództwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na działalność innowacyjną, 3. Poziom oraz bariery innowacyjności przemysłu polskiego, 4. Źródła innowacji, 5. Istota i rodzaje innowacji, 6. Nowatorskie techniki podnoszenia poziomu produktywności przedsiębiorstw, 7. Aspekty synergii w procesach innowacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Geneza i istota społecznej odpowiedzialności biznesu: Zmiany we współczesnym świecie jako przesłanki zainteresowania społeczną odpowiedzialnością biznesu; Rozwój refleksji aksjologicznej i etycznej nad działalnością gospodarczą w społeczeństwie; Odpowiedzialność społeczna a cele przedsiębiorstwa; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa- ewolucja pojęcia; Teoria interesariuszy i model społeczny przedsiębiorstwa; Od społecznej odpowiedzialności biznesu do modeli społecznego działania; Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy teorii interesariuszy; System społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Instrumenty zarządcze w polityce społecznej odpowiedzialności biznesu: Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; Rola instytucji publicznych w promowaniu społecznym; Nadzór korporacyjnym jako mechanizm regulujący społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw; Korzyści z bycia społecznie odpowiedzialnym przedsiębiorstwem: czy SOP może być źródłem przewagi konkurencyjnej?; Rozwój przedsiębiorstwa jako proces tworzenia wartości dla interwesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej