Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(456)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(431)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(94)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(335)
tylko na miejscu
(306)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(352)
Czytelnia
(311)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bugaj Justyna M
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(219)
1990 - 1999
(84)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(455)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(456)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(301)
Zarządzanie
(88)
Marketing
(62)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(49)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Organizacja
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Innowacje
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(32)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(28)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Marketing strategiczny
(23)
Konkurencyjność
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Planowanie strategiczne
(20)
Otoczenie firmy
(19)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(19)
Konkurencja
(18)
Logistyka gospodarcza
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Menedżerowie
(17)
Public relations
(17)
Decyzje
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Badania marketingowe
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Zatrudnienie
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Usługi
(14)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Globalizacja
(12)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Teoria organizacji
(12)
Zarządzanie projektami
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Informacja gospodarcza
(9)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Marketing partnerski
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Analiza SWOT
(7)
Bibliotekarstwo
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Outsourcing
(7)
Reklama
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Analiza finansowa
(6)
Banki
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Badania rynku
(5)
Biznesplan
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Diagnostyka przemysłowa
(5)
Etyka biznesu
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Temat: czas
2001-
(67)
1989-2000
(24)
1901-2000
(16)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(170)
Opracowanie
(76)
Praca zbiorowa
(75)
Czasopismo naukowe
(24)
Poradnik
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(390)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(242)
Transport i logistyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
460 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Zarys teorii przedsiębiorstwa; R. 2 Pojęcie i istota przedsiębiorczość; R. 3 Istota i cele współczesnego przedsiębiorstwa; R. 4 Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie; R. 5 Organizowanie przedsiębiorstwa; R. 6 Systemy zarządzania przedsiębiorstwem; R. 7 Zarządzanie marketingiem w działalności przedsiębiorstwa; R. 8 Zarządzanie finansowe w przedsiębiorstwie; R. 9 Zarządzanie kadrami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: 1. Szablon: Definicja: Model biznesowy; Dziewięć elementów fundamentalnych; Szablon modelu biznesowego; 2. Schematy: Rozdzielanie; Długi ogon; Platformy wielostronne; FREE jako model biznesowy; Otwarte modele biznesowe; 3. Projekt: Z inspiracji klienta; Kreowanie pomysłów; Myślenie wizualne; Tworzenie prototypów; Opowiadanie historii; Scenariusze; 4. Strategia: Otoczenie modelu biznesowego; Ocena modelu biznesowego; Perspektywy modelu biznesowego; Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi; 5. Proces: Proces projektowania modelu biznesowego; Perspektywa; Posłowie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesna organizacja, 2. Zmiana - aspekty teoretyczne, 3. Metodyka przeprowadzania zmian, 4. Zmiany struktury organizacyjnej, 5. Zmiana kultury organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / Adrian Payne ; tł. Grażyna Górska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 300, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Charakterystyka marketingu usług; Marketing usług a marketing partnerski; Opracowanie misji firmy usługowej; Segmentacja rynku usług; Plasowanie i różnicowanie usług; Marketing-mix; Plan marketingowy w działalności usługowej; Firma usługowa zorientowana na klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Rynek - marketing - nabywca: Gospodarka i gospodarowanie; Marketing sposób myślenia - system działania; Nabywca - arbiter rynku i cel marketingu; Badania marketingowe: metody i techniki poznawania nabywców i rynku. Cz.II Kompozycja i strategia instrumentów marketingu: Produkt i usługa na rynku; Cena korzystna i akceptowana; Dystrybucja droga i sposób doprowadzania produktów do nabywców; Komunikacja promocyjna z nabywcą. Cz.III Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem: Menedżer; Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa; Rozpoznanie zagrożeń, szans i czynników sukcesów przedsiębiorstwa; Strategie marketingowe; Plan marketingowy; Marketing międzynarodowy i globalny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Otoczenie przedsiębiorstwa, 2. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu, 3. Przedsiębiorstwo w przyszłym otoczeniu, 4. Systemowe uwarunkowania makrootoczenia, 5. Przedsiębiorstwo w Unii Europejskiej, 6. Struktura społeczna przedsiębiorstwa, 7. Mikrootoczenia rynkowe przedsiębiorstwa, 8. Mikrootoczenie infrastrukturalne przedsiębiorstwa, 9. Oddziaływanie przedsiębiorstwa na otoczenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Prolog; 1. Bilans otwarcia – staranna analiza jako punkt wyjścia 1.1. Analiza SWOT dla biznesu rodzinnego 1.2. Analiza trójwymiarowa 1.3. Analiza w oparciu o model dwóch okręgów 1.4. Analiza w oparciu o model trzech okręgów 1.5. Analiza misji i celów rodziny 1.6. Etap finalny: mapa tematów właścicielskich 2. Strategia właścicielska 2.1. Role i przynależność 2.2. Wartości, misja i tożsamość 2.3. Model biznesowy firm, cele i strategie działania 2.4. Corporate governance – struktury i reguły dla przedsiębiorstwa 2.5. Family Governance – struktury i reguły dla rodziny 2.6. Role, odpowiedzialności, ludzie 3. Wskazówki dotyczące tworzenia i wdrażania strategii właścicielskich 3.1. Konstytucja firmy rodzinnej 3.2. Wskazówki dotyczące tworzenia strategii właścicielskiej 3.3. Zapewnienie wsparcia z zewnątrz 3.4. Znaczenie procesu tworzenia strategii właścicielskiej 3.5. „Dobro nie istnieje, z wyjątkiem tego, które się czyni”; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie)
1. Zarządzanie wobec wyzwań przyszłości, 2. Zarządzanie z myślą o jutrze, 3. Badanie potencjału i dynamiki otoczenia, 4. Badanie potencjału i perspektywy rozwoju organizacji, 5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 6. Formułowanie i wybór strategii firmy, 7. Wdrażanie i kontrola realizowanej strategii, 8. Zarządzanie zmianami i tworzenie warunków ich powodzenia, 9. Tworzenie uczącej się przedsiębiorczej organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota i rola strategii w działaniu firmy; Procedura budowania strategii marketingowej; Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiebiorstwem; Od segmentacji do indywidualizacji; Strategie konkurencji; produktowo-rynkowe; Strategie nowego produktu; Strategia opakowania; Strategia marki; Zarządzanie kategoriami produktów; Startegia cen; Strategi dystrybucji; Komunikacja masowa; Staregie komunikacji indywidualnej; Startegia marketingu wewnętrznego; Dylematy realizacji strategii marketingowej; Globalne strategie marketingowe; Internet w strategii marketingowej; Strategiczna kontrola marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje; Zadania, wymagania i kierunki zmian w zarządzaniu; Myślenie strategiczne w działaniu; Zarządzanie strategiczne i jego komponenty; Budowa strategii i planu strategicznego; Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa; Metody diagnozowania otoczenia; Koncepcja i praktyka marketingu; Marketing strategiczny i strategie marketingu; Tworzenie i wprowadzenie innowacji; Promowanie nowego produktu; Działania promocyjne firmy; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outsourcing / Michał Trocki. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 226, [2] s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Outsourcing a kształtowanie struktur działalności gospodarczej: Istota outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej jako przedmiot outsourcingu; Funkcje działalności gospodarczej a jej struktura; Struktury działalności gospodarczej; Kształtowanie struktur działalności gospod.; Krótka historia outsourcingu; Znaczenie i perspektywy rozwoju outsourcingu; Cele gł. outsourcingu; Warunki ogólne outsourcingu; Zasady ogólne outsourcingu; Rodzaje outsourcingu; Partnerzy outsourcingu; Rynek usług outsourcingowych; Analiza funkcji jako punkt wyjścia przedsięwzięć outsourcingowych; Proces ogólny outsourcingu; Outsourcing a kluczowe kompetencje; Ograniczenia prawne outsourcingu; Insourcing. 2. Outsourcing kontraktowy: Proces outsourcingu kontraktowego; Badanie i planowanie outsourcingu kontraktowe go; Wybór partnerów negocjacyjnych i negocjowanie umowy outsorcingu. 3. Outsourcing kapitałowy: Proces outsourcingu kapitałowego; Analiza strategiczna outsourcingu kapitałowego Analiza szczegółowa outsourcingu kapitałowego; Wdrożenie outsourcingu kapitałowego. 4. Przykłady outsourcingu: Outsourcing w praktyce; Przykłady outsourcingu kontraktowego; Przykłady outsourcingu kapitałowego; Przykłady innych rozwiązań; Patologie outsourcingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konwencja rozwoju zarządzania i marketingu, 2.Zarys systematyzacji strategii działalności gospodarczej, 3.Strategia marketingowa korporacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej