Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(18)
Autor
Borowiecki Ryszard
(4)
Bednarski Lech
(2)
Duraj Jan
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Dziura Marek
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gałach Adam
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kruk Anna
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Merski Janusz
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Rosenoer Jonathan
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Surawski Bartosz M
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szczygieł Maciej
(1)
Szmit Maciej
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Zadros Katarzyna
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Świderska Gertruda Krystyna
(1)
Żebrowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Informacja dla zarządzania
(25)
Przedsiębiorstwo
(19)
Internet
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Informacja
(3)
Informatyka
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Baza danych
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Zarządzanie
(2)
Algorytmy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Dane osobowe
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Postęp
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reengineering*
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Telepraca
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znaki towarowe
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola i znaczenie strategii dla sukcesu przedsiębiorstwa, R.2 Struktura procesu budowy i realizacji strategii w przedsiębiorstwie, R.3 Źródła informacji dla formułowania i realizacji strategii, R.4 Koncepcja Systemu Informacji Strategicznej (SIS), R.5 Narzędzie nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii
formułowania i realizacji strategii : 1.Klasyfikacja źródeł informacji dla formułowania i realizacji strate gii, 2.Uczestnicy rynku niewyspecjalizowani w dostarcz eniu informacji, 3.Wyspecjalizowane instytucje, 4.Prze dsiębiorstwo jako źródło informacji. R.4 Koncepcja Sys temu Informacji Strategicznej : 1. Rodzaje decyzji str ategicznych a system gromadzenia informacji, 2.Podstaw a informacyjna podejmowania decyzji powtarzalnych, 3. Model systemu informacji strategicznej. R.5 Narzędzia nowoczesnej rachunkowości zarządczej dla formułowania i realizacji strategii : 1.Rozwój strategicznej perspe ktywy w rachunkowości zarządczej, 2.Rachunek kosztów dla celów zarządzania strategicznego, 3.Ocena efektów działalności dla celów systemu informacji strategiczne j, 4.Nowoczesne systemy pomiaru strategii dla celów sy stemu informacji strategicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do systemów informacyjnych zarządzania, R2. Problematyka systemów informacyjnych, R.3 Projektowanie systemów informacyjnych zarządzania, R.4 Metody i techniki w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.5 Przykłady projektów systemów informacyjnych zarządzanie, R.6 Ergonomia w projektowaniu systemów informacyjnych zarządzania, R.7 Systemy wspomagające zarządzanie, R.8 Technologia informacyjna stan obecny i przyszłość, R.9 Przestępczość komputerowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Procesy integracji przepływu informacji: 1.Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik sukcesu i przewagi konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2. Znaczenie wiedzy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3. Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4. Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmianami poprzez zarządzanie projektami, 4. Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 5. Zintegrowana informacja jako źródła przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 6. Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 7. Funkcja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 8. Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz. II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji: 1. Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3. Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowanie sektorowe. Metodyka pomiaru, 4. Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą ( a przykładzie Górażdże Cement S.A./ HeidelbergCement Group), 5. Empiryczna analiza zachowań konsumpcyjnych menedżerów (wybrane elementy)/ Cz. III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedza: 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapy wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3. Rozwój działalności wywiadowi gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 3. Bezpieczeństwo wiedzy - nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 4. Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 5. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 6. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych. konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2.Znaczenie wie zy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3.Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4.Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmiana mi poprzez zarządzanie projektami, 5.Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 6.Zintegrowana informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 7.Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 8.Funkacja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 9.Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz.II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji : 1.Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3.Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowania sektorowe. Metodyka pomiaru, 4.Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą (na przykładzie Górażdże Cement S.A./HeidelbergCement Group), 5.Empiryczna analiza zachowań komunikacyjnych menedżer ów (wybrane elementy). Cz.III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedzą : 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapa wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3.Rozwój działalności wywiadowni gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 4.Bezpieczeństwo wiedzy-nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 5.Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 6. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 7. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia i przewaga konkurencyjna; Sieć Internet; Internet w przedsiębiorstwie; Internet i łańcuch wartości firmy; Internet i przewaga konkurencyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej