Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Autor
Gorynia Marian
(2)
Busławski Adam
(1)
Butowski Leszek
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kola Maria
(1)
Kolny Beata
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowk Marta
(1)
Pachura Aneta
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sokół Aneta
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stachowska Sylwia
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Zastempowski Maciej (1974- )
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Przedsiębiorstwo
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka
(3)
Marketing
(3)
Banki
(2)
Globalizacja
(2)
Górnictwo
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polska
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bhp
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Emerytura
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Inżynierowie
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Keynesizm
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Nierówności społeczne -- Polska
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Socjologia
(1)
Stopa życiowa
(1)
Struktura społeczna
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Europejska
(1)
Współdziałanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Łowiectwo
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Podstawy teoretyczne-teorie przedsiębiorstwa: 1. Neoklasyczna teoria firmy, 2. Menedżerskie teorie firmy, 3. Behawioralna teoria firmy, 4. Teoria agencji, 5. Teoria praw własności, 6. Teoria kosztów transakcyjnych, 7. Współczesne teoria firmy a transformacja gospodarek postsocjalistycznych. R.II Konkurencyjność i strategia konkurencyjna przedsiębiorstwa: 1. Definicja konkurencyjności, 2. Proces osiągania i podtrzymania konkurencyjności-strategia konkurencyjna, 3. Konceptualizacja i operacjonalizacja pojęcia konkurencyjności-pomiar zmiennych. R.III Strategie przedsiębiorstw poznańskich: 1. Koncepcja programu badawczego " Zachowanie się przedsiębiorstw poznańskich w okresie przejścia do gospodarki rynkowej, 2. Strategie przedsiębiorstw poznańskich, 3. Percepcja polityki gospodarczej przez kierownictwa przedsiębiorstw, 4. Struktura władzy i konflikt w przedsiębiorstwach poznańskich R.IV Wnioski dla polityki gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem polityki handlu zagranicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Prawna perspektywa pracy na własny rachunek, 2. Samozatrudnienie w krajach wysoko rozwiniętych, 3. Czynniki determinujące pracę na własny rachunek - wyniki badań światowych, 4. Przesłanki rozwoju małych firm, 5. Praca na własny rachunek w Polsce - wyniki badań jakościowych, 6. Pracujący na własny rachunek wobec ubezpieczeń społecznych, 7. Wpływ zmiany pracy najemnej na pracę na własny rachunek na wielkoć przychodów funduszu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy. Próba konstrukcji modelu symulacyjnego, 8. Kalkulacja świadczeń emerytalnych dla pracowników najemnych i pracujących na własny rachunek, 9. Praca na własny rachunek w polskiej gospodarce. Wnioski i rekomendacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing jako źródło kosztów i efektów, 2. Koncepcje ujmowania kosztów działań marketingowych, 3. Koszty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 4. Wyodrębnienie kosztów działań marketingowych funkcjonujących w przedsiębiorstwach w Polsce, 5. Analiza kosztów działań marketingowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce, 6. Koncepcje ujmowania efektów działań marketingowych, 7. Efekty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 7. Identyfikacja efektów działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 8. Ocena efektów działań marketinowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 10. Budżet marketingu i jego kształtowanie w przedsiębiorstwach w Polsce, 11. Koszty i efekty działań marketingowych a efektywnosć marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej