Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(49)
E-booki
(12)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(38)
Autor
Baran Krzysztof Wojciech
(6)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(4)
Pisarczyk Łukasz
(3)
Walczak Krzysztof
(3)
Wratny Jerzy (1943- )
(3)
Włodarczyk Mirosław
(3)
Bieńkowska Jolanta
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Góral Zbigniew
(2)
Gładoch Monika
(2)
Hajn Zbigniew
(2)
Jędrejek Grzegorz
(2)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(2)
Latos-Miłkowska Monika
(2)
Piątkowski Jan (1951- )
(2)
Reda-Ciszewska Anna
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wiktorowicz Justyna
(2)
Woszczyk Patrycja
(2)
Wypych-Żywicka Alina (1957- )
(2)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(2)
Żołyński Janusz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Babińska-Górecka Renata
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borek-Buchajczuk Renata
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Boudreau John
(1)
Cambus Claude
(1)
Carby-Hall Joseph R
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. Andrzeja Bączkowskiego
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Chrapoński Dariusz
(1)
Crawford James T
(1)
Czarnecki Paweł (1981- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Daniluk-Jarmoniuk Anna
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dorczak Roman
(1)
Drozd Andrzej
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dziadzio Andrzej (1959- )
(1)
Dzienisiuk Dorota
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florczak Izabela
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gomula Joanna
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grudecki Michał
(1)
Grzebyk Piotr
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gąciarz Barbara
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Jaworski Lech
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosut Anna
(1)
Kozek Wiesław
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krajewski Marcin
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kryńska Elżbieta (1948-2018)
(1)
Kumor-Jezierska Ewelina
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Lach Daniel Eryk
(1)
Lankamer-Prasołek A
(1)
Leary-Joyce Judith
(1)
Lekston Mariusz (1975- )
(1)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(1)
Liksza Joanna
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Lupa Iwona
(1)
Makowski Dariusz
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Matey Maria
(1)
Mielczarek Marcin A
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(62)
Rosja
(1)
Język
polski
(62)
rosyjski
(1)
Temat
Pracodawcy
(33)
Prawo pracy
(22)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(11)
Przedsiębiorstwo
(7)
Płaca
(6)
Rynek pracy
(6)
Prawa i obowiązki pracodawcy
(5)
Zatrudnienie
(5)
Związki zawodowe
(5)
BHP
(4)
Czas pracy
(4)
Kadry
(4)
Prawa i obowiązki pracownika
(4)
Zbiorowe stosunki pracy
(4)
Dobre praktyki
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Polityka zatrudnienia
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Umowa o pracę
(3)
Urlopy
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
COVID-19
(2)
Informacja
(2)
Medycyna pracy
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Patologia społeczna
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Public relations
(2)
Rozwiązanie umowy o pracę
(2)
Siła robocza
(2)
Umowa o pracę na czas określony
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Świadczenia społeczne
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Administracja
(1)
Administracja rządowa
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Akcja socjalna
(1)
Analogia (prawo)
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezprawność czynu
(1)
Bezrobotni
(1)
Bezskuteczność (prawo)
(1)
Bhp
(1)
Choroby zawodowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracodawcy
(1)
Dokumentacja
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Ergonomia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Horizon Europe
(1)
Implementacja dyrektywy Unii Europejskiej
(1)
Informacja publiczna
(1)
Infrastruktura krytyczna
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Interes społeczny
(1)
Inwalidztwo
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Koszty pracy
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwarantanna (medycyna)
(1)
Lekarze medycyny pracy
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Luka płacowa
(1)
Luka w prawie
(1)
Majątek
(1)
Makiawelizm (psychologia)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zbiorowe prawo pracy : komentarz / Krzysztof Wojciech Baran. - Stan prawny na 31.07.2007 r. - Warszawa, Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 524 s. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze)
Ustawa z dnia 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji; Ustawa z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych; Ustawa z dnia 23 maja 1991 r. o organizacjach pracodawców; Ustawa dnia 23 maja 1991 o rozwiązywaniu sporów zbiorowych; Ustawa z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 7 kwietnia 2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji; Komentarz; Dyrektywa 2002/14/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 marca 2002 r. ustanawiająca ogólne ramowe warunki informowania i przeprowadzania konsultacji z pracownikami we Wspólnocie Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarze Becka)
1. Ustawa o związkach zawodowych; 2. Ustawa o organizacjach pracodawców; 3. Kodeks prac - układy zbiorowe pracy; 4. Ustawa o rozwiązywaniu sporów zbiorowych; 5. Ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników; 6. Kodeks pracy - transfer zakładu pracy lub jego części; 7. Ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; 8. Ustawa o Trójstronnej Komisji do Spraw Społeczno-Gospodarczych i wojewódzkich komisjach dialogu społecznego; 9. Ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum Biblioteka)
1. Mobbing w miejscu pracy - pojęcie, skutki, przeciwdziałanie, 2. Polubowne rozstrzyganie sporów w sprawach z zakresu prawa pracy, 3. Roszczenia przysługujące ofiarom mobbingu na podstawie przepisów kodeksu pracy, 4. Dochodzenie roszczeń na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, 5. Prawnokarne aspekty stosowania mobbingu, 6. Zbieg roszczeń, 7. Znaczenie Państwowej Inspekcji Pracy w zapobieganiu oraz zwalczaniu zjawiska mobbingu, 8. Dla pracodawcy, 9. Postulaty de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum Biblioteka)
1. Mobbing w miejscu pracy - pojęcie, skutki, przeciwdziałanie, 2. Polubowne rozstrzyganie sporów w sprawach z zakresu prawa pracy, 3. Roszczenia przysługujące ofiarom mobbingu na podstawie przepisów kodeksu pracy, 4. Dochodzenie roszczeń na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, 5. Prawnokarne aspekty stosowania mobbingu, 6. Zbieg roszczeń, 7. Znaczenie Państwowej Inspekcji Pracy w zapobieganiu oraz zwalczaniu zjawiska mobbingu, 8. Dla pracodawcy, 9. Postulaty de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dostosowanie studiów ekonomicznych do potrzeb współczesnej gospodarki 2. Oczekiwania biznesu wobec absolwentów studió ekonomicznych 3. Współpraca między uczelniami a potencjalnymi pracodawcami absolwentó studiów ekonomicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Fakty o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: osoby niepełnosprawne na polskim rynku pracy; Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w wybranych krajach Europy; 2. Pracodawcy o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych- wyniki badań: Kto zatrudnia osoby niepełnosprawne?; Co przeszkadza pracodawcom w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych?; System dofinansowań- jak to działa?; Dostęp do informacji dla pracowników; Stereotypy i postawy dyskryminujące osoby niepełnosprawne; Dostęp do doradztwa i źródeł rekrutacji; Wykorzystanie nietypowych form zatrudnienia i organizacji pracy; Zarządzanie niepełnosprawnością w miejscu pracy; Kultura organizacyjna a zatrudnienie osób niepełnosprawnych; Wsparcie lokalne; Co postulują pracodawcy?; Rekomendacje; 3. Źródła informacji dla pracodawców: Portale internetowe; Agencje pośrednictwa pracy specjalizujące się w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; Publikacje przydatne pracodawcom; Polskie akty prawne; najważniejsze dokumenty międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy - idea, metody i narzędzia; 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding; 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych; 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej. Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej; 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce; 7. Content w roli głównej - analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej; 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego. Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal; 10. Risk management in public hospitals in Poland - selected issues; 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland - selected problems.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(System prawa pracy ; T. 8)
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Prawo do pracy, polityka zatrudnienia i polityka rynku pracy 1.1. Prawo do pracy jako zasada prawa rynku pracy 1.2. Polityka zatrudnienia 1.3. Szara strefa i zatrudnienie „na czarno” ROZDZIAŁ 2. Organy i instytucje rynku pracy 2.1. Organy zatrudnienia i instytucje rynku pracy 2.2. Służby zatrudnienia – organizacja i zadania 2.3. Ochotnicze Hufce Pracy 2.4. Działalność agencji zatrudnienia w Polsce – analiza formalnoprawna ze szczególnym uwzględnieniem usług pracy tymczasowej 2.5. Instytucje szkoleniowe 2.6. Instytucje dialogu społecznego 2.7. Instytucje partnerstwa lokalnego 2.8. Fundusz Pracy (finansowanie rynku pracy) 2.9. Samorząd lokalny jako podmiot rynku pracy ROZDZIAŁ 3. Bezrobotny i poszukujący pracy 3.1. Prawne pojęcie bezrobotnego 3.2. Geneza i modele dyferencjacji statusu prawnego bezrobotnych 3.3. Młodzież na rynku pracy 3.4. Osoby długotrwale bezrobotne 3.5. Osoby starsze 3.6. Osoba niepełnosprawna jako szczególna kategoria bezrobotnego 3.7. Ochrona kobiet na rynku pracy 3.8. Osoby wychowujące dzieci na rynku pracy 3.9. Świadczenia przysługujące rolnikom zwalnianym z pracy 3.10. Poszukujący pracy ROZDZIAŁ 4. Przedsiębiorca (pracodawca) jako podmiot rynku pracy 4.1. Zatrudnienie, pracodawca, przedsiębiorca – problemy terminologiczne 4.2. Pracodawca na rynku pracy 4.3. Wpływ dialogu społecznego na rynek pracy ROZDZIAŁ 5. Usługi rynku pracy 5.1. Usługi rynku pracy 5.2. Pośrednictwo pracy 5.3. System EURES 5.4. Poradnictwo i informacja zawodowa 5.5. Szkolenia dla bezrobotnych i osób poszukujących pracy ROZDZIAŁ 6. Świadczenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy 6.1. Formy prawne przeciwdziałania bezrobociu 6.2. Formy prawne łagodzenia skutków bezrobocia ROZDZIAŁ 7. Zatrudnianie obywateli polskich za granicą i cudzoziemców w Polsce 7.1. Zatrudnianie cudzoziemców – obywateli Unii Europejskiej 7.2. Zatrudnianie obywateli polskich za granicą 7.3. Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce ROZDZIAŁ 8. Spory indywidualne z zakresu prawa rynku pracy 8.1. Ewolucja przepisów dotyczących załatwiania sporów indywidualnych w sprawach zatrudnienia 8.2. Spory załatwiane w trybie ogólnego postępowania administracyjnego 8.3. Spory rozstrzygane w drodze uproszczonego postępowania o charakterze administracyjnym 8.4. Spory załatwiane w drodze administracyjnego postępowania egzekucyjnego 8.5. Spory dotyczące innych aktów i czynności z zakresu administracji publicznej 8.6. Spory dotyczące porozumień i umów z zakresu prawa rynku pracy 8.7. Spory indywidualne w innych sprawach z zakresu prawa rynku pracy 8.8. Zasady kontroli spraw z zakresu prawa rynku pracy przez sądownictwo administracyjne ROZDZIAŁ 9. Państwowa Inspekcja Pracy 9.1. Uwagi wstępne 9.2. Rys historyczny rozwoju regulacji dotyczących inspekcji pracy 9.3. Organizacja Państwowej Inspekcji Pracy 9.4. Kompetencje Państwowej Inspekcji Pracy; WYKAZ SKRÓTÓW; BIBLIOGRAFIA; ORZECZENIA; INDEKS RZECZOWY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o informowanie pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji z dnia 7 kwietnia 2006 r. (Dz.U. Nr 79, poz. 550)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Swoboda zawierania umów. 2. Nowe formy zatrudnienia. 3. Miejsce prawa stosunku pracy w systemie norm prawa pracy (obszary odniesienia i systematyka prawa pracy). 4. Czynniki kształtujące oblicze prawa stosunku pracy. 5. Struktura stosunku pracy. 6. Stosunek pracy w okresie przekształceń organizacyjno-prawnych zakładów pracy. 7. Rodzaje stosunku pracy. 8. Prawne znaczenie stażu pracy. Część II: Zagadnienia szczegółowe. 9. Nawiązanie stosunku pracy. 10. Zmiana warunków umowy. 11. Ustanie stosunku pracy. 12. Prawa pracownika związanie z ustaniem zatrudnienia. 13. Odpowiedzialność pracownika. 14. Roszczenia pracownika i droga ich dochodzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
O autorce; 1. Po co nam doświadczenia? 2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? 3. Dlaczego to takie trudne? 4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy 5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców 6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy 7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej 8. Analityka, głupcze! 9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów 10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów 11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? 12. Co możesz zrobić choćby zaraz?; Podziękowania; Dodatek 1; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procedury kontrolne, 2. Kontrola przestrzegania prawa pracy, 3. Kontrola legalności zatrudnienia, 4. Kontrola bezpieczeństwa i higieny pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naruszenie dóbr osobistych pracodawcy / Wojciech Zatorski. - Warszawa : C.H.Beck , 2011. - XI, [1], 56 s. ; 21 cm.
(Biblioteka Monitora Prawa Pracy.)
1. Dobra osobiste w ogólności; 2. Dobra osobiste w prawie pracy; 3. Ochrona dóbr osobistych pracodawcy; 4. Zagadnienia procesowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zwolnienia pracowników a polityka personalna organizacji / Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 3 uaktual. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 230, [2] s. : il., tabel. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
O autorce; Wstęp; CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE PROCESEM ODCHODZENIA PRACOWNIKÓW Z ORGANIZACJI SPRAWDZIANEM KULTURY ORGANIZACYJNEJ FIRMY Rozdział 1. Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa: Firma w oczach byłych pracowników - rys historyczny; Trwała (?) zmiana podejścia do redukcji personelu; Jaka będzie "nowa normalność"? Pandemia COVID-19 a problem zwalniania pracowników; Rozdział 2. Przegląd najczęściej występujących przyczyn odchodzenia pracowników z organizacji: Zwolnienia spowodowane przyczynami organizacyjnymi; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy; Zwolnienia z inicjatywy pracownika; CZĘŚĆ II. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACODAWCA Rozdział 3. Restrukturyzacja organizacji a redukcja zatrudnienia: Pojęcie restrukturyzacji; Restrukturyzacja zatrudnienia jako nieodzowny element restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Przebieg procesu restrukturyzacji zatrudnienia; Znaczenie komunikacji; Pojęcie planu społecznego; Próba podsumowania; Rozdział 4. Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie organizacji: Syndrom "tych, co przeżyli"; Sposoby przeciwdziałania negatywnym skutkom redukcji; Rozdział 5. Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia: Planowanie zatrudnienia; Wprowadzanie elastycznych form zatrudnienia; Praca zdalna - pojęcie i podstawowe warunki efektywności; Rozdział 6. Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia: Zachęcanie do dobrowolnego odejścia z organizacji połączone z systemem odpraw; Zaproponowanie pracownikom urlopów bezpłatnych (lub częściowo płatnych); Obniżka wynagrodzeń osób zatrudnionych w firmie; Rozdział 7. Podejmowanie decyzji dotyczących wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ratnach redukcji: Kryterium stażu pracy (LIFO i FIFO); Kryterium społeczne; Kryterium efektywnościowe; Rozdział 8. Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach: Utrata zatrudnienia jako poważny problem psychologiczny; Kto powinien przekazywać informację o zwolnieniu?; Zasady prowadzenia rozmów ze zwalnianymi pracownikami; Rozdział 9. Outplacement: Czym jest outplacement?; Rodzaje outplacementu; Dlaczego organizacje decydują się na zastosowanie outplacementu? Trudności związane z prowadzeniem programów outplacementu w Polsce; Jak mierzyć efektywność outplacementu?; Rozdział 10. Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy: Najczęstsze przyczyny niewłaściwego wykonywania zadań; Zagadnienia, które należy rozważyć przed podjęciem ostatecznej decyzji; Informowanie pracownika o zwolnieniu spowodowanym negatywną oceną pracy; CZĘŚĆ III. GDY DECYZJĘ PODEJMUJE PRACOWNIK Rozdział 11. Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji: Brak realistycznego obrazu przyszłej pracy; Zatrudnianie osób ze zbyt wysokimi kwalifikacjami; Niewłaściwy przebieg okresu adaptacyjnego; Niesatysfakcjonujący poziom wynagrodzeń; Rozdział 12. Jak zatrzymać wartościowych pracowników w organizacji? Program działań długofalowych; Przestrzeganie najważniejszych zasad efektywnego kształtowania systemów motywacyjnych; Właściwe kształtowanie polityki szkoleniowej; Stwarzanie pracownikom możliwości awansu; Programy zarządzania talentami; Rozdział 13. Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej organizacji: Sygnały świadczące o zamiarze odejścia; Czy warto nakłaniać pracownika do pozostania?; Exit intewiew - wywiad z odchodzącym pracownikiem; Zasady prowadzenia rozmów z odchodzącymi pracownikami; Exit interuiew jako element standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej; Rozdział 14. Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników: Rozstanie z pracodawcą jako naturalny etap życia zawodowego; Jak przewidzieć zwolnienie?; Wskazówki dla odchodzących; Aneks. Kontynuacja czy przełom? Praktyki restrukturyzacji zatrudnienia w opinii Pawia Gniazdowskiego, dyrektora polskiego oddziału; Lee Hecht Harrison DBM; Trendy dotyczące restrukturyzacji zatrudnienia przed pandemią; Wyzwania okresu pandemii; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej