Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(68)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(43)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(44)
Autor
Aronson Elliot
(7)
Radzicki Józef
(7)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Lewicka Maria
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Crisp Richard J
(2)
Goszczyńska Maryla
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Akert Robin M
(1)
Aranowska Elżbieta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Chętkowski Dariusz
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Derks Lucas
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Douglas Mary
(1)
Drogosz Marek
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gałkowska-Jakubik Maria
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gondzik Erwin
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hamer Hanna
(1)
Holland Ron
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Juroszek Weronika
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Juckiewicz Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Keplinger Alicja
(1)
Kiliszek Ewa
(1)
Koralewicz Jadwiga
(1)
Korczyński Stanisław
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kowalski Wiesław
(1)
Kozielecki Józef
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwiatkowski Paweł (1967- )
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Leippe Michael R
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majerek Bożena
(1)
Maliszewski Norbert
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marchwicki Piotr
(1)
Mika Stanisław
(1)
Mink Joanna
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Olbrycht Katarzyna
(1)
Olszewska justyna
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pyrkosz-Pacyna Joanna
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Sadkowski Wacław
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Siara Olga
(1)
Skłodowski Henryk
(1)
Snopek Mariusz
(1)
Starzomska Małgorzata (psycholog)
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawasz Edward
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Townend Anni
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Winn Denise
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Postawy
(36)
Psychologia społeczna
(20)
Agresywność
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Konformizm
(9)
Uprzedzenia
(8)
Grupy społeczne
(7)
Psychologia
(7)
Zachowanie
(7)
Młodzież
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Konsumenci
(4)
Miłość
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Przywództwo
(4)
Rodzina
(4)
Bezrobocie
(3)
Postawy rodzicielskie
(3)
Poznanie
(3)
Reklama
(3)
Spostrzeganie
(3)
Stereotyp
(3)
Stres
(3)
Więź społeczna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Władza
(3)
Zachowanie prospołeczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Autorytet
(2)
Badania naukowe
(2)
Decyzje
(2)
Humanizm (postawa)
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nadzieja
(2)
Nauczyciele
(2)
Organizacja
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Praca
(2)
Przywiązanie (psychologia)
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Twórczość
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aktywność człowieka
(1)
Alienacja
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytaryzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biznes
(1)
Bogactwo
(1)
COVID-19
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorosłość
(1)
Durkheim, Emile (1858-1917)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Fleck, Ludwik (1896-1961)
(1)
Franciszek Józef I (cesarz Austrii ; 1830-1916)
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry komputerowe
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
71 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Starość to naturalny i nieuchronny etap ludzkiej egzystencji, związanej ze zmianami fizycznymi organizmu, wychodzeniem z niektórych ról społecznych – zwłaszcza związanych z życiem zawodowym i koniecznością wchodzenia w nowe role. Forma i treść tych nowych ról jest konsekwencją kulturowych pojęć starości i wpisane są w procesy starzenia, a dotyczą specyficznych zasobów konkretnych ludzi w wieku senioralnym, ich psychicznych i fizycznych możliwości wpływania na własne, zmieniające się życie. Oblicza starości mogą być zatem bardzo różne, stwarzając pewne podsumowanie nie tylko wcześniejszych etapów życia, ale również adaptacji do wejścia w okres senioralny. W tym czasie mogą też wystąpić nieprzewidziane okoliczności, związane z sytuacją rodzinną lub stanem zdrowia. Wiedza i płynące z praktyki społecznej doświadczenia pokazują, że potencjał człowieka zależy nie tylko od jego własnych zasobów kulturowych, edukacyjnych czy ekonomicznych. Realizacja podmiotowości seniora w znacznym stopniu uzależniona jest od właściwej dla danego społeczeństwa kultury starości, która będąc nieuniknionym faktem funkcjonowania społeczeństwa determinuje sposób postrzegania oraz oceniania własnej i cudzej starości w aspekcie fizycznym, psychicznym oraz intelektualnym. W obliczu wzrastającej liczby osób starszych w poszczególnych państwach, w tym także w Polsce, tematyka senioralna staje się coraz częstszym przedmiotem badań i analiz naukowych. Przedmiotem monografii jest problematyka teoretyczno-badawcza związana z funkcjonowaniem osób starszych, a szczególnie postawy społeczeństwa wobec osób starszych. Doświadczenie i mądrość życiowa to największe atuty starości. Warunkują one zasadnicze funkcje oraz oczekiwania społeczne, formułowane pod adresem osób starszych. Postrzeganie starości, jej znaczenie i rola w społeczeństwie zależą między innymi od ogólnie przyjętej hierarchii wartości. Liczne badania wskazują, że tam, gdzie wysoko ceni się rozum i doświadczenie, starość jest także ceniona i szanowana. Natomiast tam, gdzie dominuje kult ciała i wartości witalne, największe znaczenie przypisuje się młodości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawdziwe przywództwo : inteligencja emocjonalna / [tłum. Krzysztof Krzyżanowski]. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2019. - 140 s. : rys., tab., wykresy ; 20 cm.
(Onepress Exclusive)
1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy: Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer 2. Paradoks autentyczności: Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania Herminia Ibarra 3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich Emma SeppäläPoleć książkęKup książkę 4. Okazuj surową empatię: Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę Rob Goffee i Gareth Jones 5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry: Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania Sylvia Ann Hewlett 6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego: Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz Sarah Green Carmichael 7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często. Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej ADHD; 2. Diagnoza i terapia dziecka z zespołem ADHD; 3. Sytuacja rodzinna i szkolna dziecka z ADHD; 4. Metodologia badań własnych; 5. Retrospekcja doświadczeń biograficznych rodziców; 6. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD; 7. Sytuacja rodzinna dziecka z zespołem ADHD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wstęp. Człowiek otwarty ku przyszłości. II. Poznawcza koncepcja nadziei. III. Dwie siły: nadzieja i lęk. IV. Rola nadziei w różnych dziedzinach działalności. V. W warunkach traumatycznego stresu. VI. Nadzieja trzeciego wieku. Wola walki o przetrwanie. VII. Rozwój nadziei. Praca nad sobą. VIII. Spadek nadziei. Beznadziejność. IX. Spór wokół nadziei fałszywej. X. Społeczeństwo nadziei. XI. Zakończenie. Od nauki do tajemnicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia przedsiębiorczości / Joanna Pyrkosz-Pacyna. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2020. - 157, [1] s. : rys., tab., zdjęcia ; 24 cm.
Podziękowania; Wprowadzenie, czyli o czym jest ta książka; Rozdział 1. Czym jest przedsiębiorczość? 1.1. Przedsiębiorczość jako dziedzina interdyscyplinarna 1.2. W poszukiwaniu definicji 1.3. Psychologia przedsiębiorczości 1.4. Przedsiębiorca a osoba przedsiębiorcza 1.5. Intencja przedsiębiorcza 1.6. Jak zmierzyć efektywność przedsiębiorczą? 1.7. Porażka Rozdział 2. Czy przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Cechy przedsiębiorcze 2.1. Motywacja i innowacyjność 2.2. Wewnętrzne umiejscowienie kontroli 2.3. Pewność siebie – wada czy zaleta? 2.4. Wytrwałość 2.5. Czy przedsiębiorcy lubią ryzyko? 2.6. Odporność na stres 2.7. Klasyczne teorie osobowości 2.8. Koncepcje przedsiębiorczej osobowości 2.9. Rozwój kompetencji przedsiębiorczych Rozdział 3. Motywacja w/do przedsiębiorczości 3.1. Między motywacją a poznaniem 3.2. Motywacja osiągnięć 3.3. Realizacja pasji czy konieczność? 3.4. Przedsiębiorcze wzorce 3.5. Pieniądze a przedsiębiorczość Rozdział 4. Jak myślą przedsiębiorcy? 4.1. Zdolności poznawcze 4.2. Inteligencja 4.3. Inteligencja emocjonalna 4.4. Dostrzeganie i wykorzystywanie okazji 4.5. Przedsiębiorcze uczenie się 4.6. Podejmowanie decyzji i błędy poznawcze Rozdział 5. Wszyscy jej chcą, ale (prawie) każdy boi się zacząć – innowacyjność 5.1. Przedsiębiorczość a twórczość 5.2. Inspiracja – to brzmi dumnie 5.3. Bądź ciekawy, bądź ciekawa 5.4. Motywacja i emocje 5.5. Chciałbym/chciałabym, ale boję się 5.6. Kultura organizacyjna sprzyjająca innowacjom 5.7. Badania innowacyjności w organizacjach 5.8. Krajowa kultura innowacji Rozdział 6. Gdy przedsięwzięcie wymaga lidera – przywództwo i współpraca 6.1. Przywództwo a zarządzanie 6.2. Obejmowanie roli przywódcy 6.3. Komunikowanie wizji 6.4. Autentyczność 6.5. Co robi przywódca? 6.6. Samotność na szczycie 6.7. Korzyści z bycia u władzy 6.8. Czy władza deprawuje? 6.9. Kobiety w roli lidera 6.10. Współczesne wyzwania liderów; Zakończenie; Dodatek 1. Dlaczego i jak korzystać z wiedzy naukowej w zakresie psychologii przedsiębiorczości; Dodatek 2. Polecana literatura i materiały dodatkowe; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Dodruk 2. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe , 2013. - 635, [1] s. : rys., tab. ; 31 cm.
1.Czym i jak zajmuje się psychologia społeczna; 2. Motywy społeczne; 3. Poznanie społeczne; 4. Przekonania społeczne; 5. Spostrzeganie osób; 6. Spostrzeganie siebie; 7. Samoocena; 8. Postawy; 9. Moralność; 10. Szczęście; 11. Wpływ społeczny; 12. Atrakcyjność; 13. Miłość; 14. Prospołeczność; 15. Agresja; 16. Konflikt społeczny; 17. Władza; 18. Grupa społeczna; 19. Stosunki międzygrupowe; 10. Kobiety i mężczyźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Interakcje międzyludzkie: Kilka uwag o interakcji; Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji behawiorystycznej oraz koncepcji wymiany nagród i kosztów; Analiza interakcji z punktu widzenia koncepcji poznawczej; Interakcje - spojrzenie z zewnątrz; Interakcje spojrzenie od wewnątrz. Postawy: Kilka uwag wstępnych; Co to jest postawa"; Wymiary postawy i sposoby pomiaru postaw; Kilka informacji o badaniu postaw; Jak kształtują się i zmieniają postawy - rozważania wstępne; Zmiany i kształtowanie postaw - cechy nadawcy; Zmiany i kształtowanie postaw - cechy przekazu; Zmiany i kształtowanie postaw - cechy odbiorcy. Problematyka małych grup społecznych: Kilka uwag wstępnych; co to jest grupa?; Cel grupowy; Normy grupowe i ich skutki; Struktura grupowa i kierownictwo grupy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Piotr Radkiewicz : Ile jest autorytaryzmu w prawicowym autorytaryzmie? Krytyka użyteczności narzędzia pomiaru [How much authoritarianism is in the right-wing authoritarianism? Critical remarks on the usefulness of the measure], s. 97–112; Paweł J. Matusz, Jakub Traczyk, Agata Gąsiorowska : Kwestionariusz Potrzeby Poznania – konstrukcja i weryfikacja empiryczna narzędzia mierzącego motywację poznawczą [Kwestionariusz Potrzeby Poznania – Construction and empirical verification of the scale measuring cognitive motivation], s. 113–128; Anna Czarna : Narcyz w sieci społecznej, czyli co analiza sieci mówi o funkcjonowaniu osób narcystycznych [A narcissist in the social network. What does network analysis tell us about functioning of narcissistic individuals?], s. 129–145; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Tomasz Baran, Jarosław Piotrowski : Postawy roszczeniowe a system wartości w ujęciu Shaloma Schwartza [Entitlement attitudes and Schwartz`s values system], s. 146–158; Katarzyna Grunt-Mejer, Jacek Grunt-Mejer : Agresja drogowa: jej uwarunkowania i metody pomiaru [Road rage: Its determinants and methods of measurement], s. 159–168.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu – przegląd badań [Dysfunctional Internet use – Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378–395; Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396–408; Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409–421; Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422–436; Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437–444; Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers’ behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445–454; Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455–465.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej