Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(121)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(116)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(5)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(87)
dostępne
(83)
Placówka
Wypożyczalnia
(83)
Czytelnia
(87)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(10)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(10)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(9)
Karpińska Anna
(6)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(6)
Gajdzica Zenon (1970- )
(5)
Kaliszewska Małgorzata
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Klasińska Barbara
(4)
Kojs Wojciech (1940- )
(4)
Rączaszek Andrzej
(3)
Wrońska Marta
(3)
Wróblewska Walentyna
(3)
Bednarczyk Henryk
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Buchnat Marzena
(2)
Czopek Jakub
(2)
Gajak-Toczek Małgorzata
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kazanowski Zdzisław
(2)
Kochanowska Ewa
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Koczur Wiesław
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kozerska Agnieszka
(2)
Krakowski Krzysztof
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Lewandowski Marek
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Mateja Agnieszka
(2)
Matusek Beata (1975- )
(2)
Musiał Emilia
(2)
Palak Zofia
(2)
Pawelski Leszek
(2)
Pieniążek Marlena
(2)
Pilich Mateusz
(2)
Rongies Witold
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Szempruch Jolanta
(2)
Sztanderska Urszula
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Zawiślak Aleksandra
(2)
Zrałek Maria (1948- )
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Banach Czesław
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bernat Rafał
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Bełza Magdalena
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Bondyra Bożena
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borzęcka Anna
(1)
Buchelt Beata
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Budniak Alina
(1)
Bujnowska Anna
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Błażejowski Henryk
(1)
Chlasta-Obłąk Dagmara
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chojnacki Jan
(1)
Cichoń Kamil
(1)
Ciechanowska Dorota
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cudowska Agata
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czernieckaja Tatiana
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Derda Ahata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Dobrianski Ihor
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Drogosz-Zabłocka Elżbiera
(1)
Dubis Małgorzata
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dycht Marzena (1976- )
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Dziemianowicz Mirosława
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(125)
Język
polski
(124)
angielski
(1)
Temat
Kształcenie
(55)
Szkolnictwo
(26)
Szkolnictwo wyższe
(23)
Nauczyciele
(22)
Kształcenie ustawiczne
(18)
Oświata
(16)
Kształcenie integracyjne
(15)
Wychowanie
(11)
Nauczanie
(10)
Rynek pracy
(10)
Młodzież
(8)
Jakość kształcenia
(7)
Kształcenie zawodowe
(7)
Pedagogika
(7)
Studenci
(7)
Uczniowie
(7)
Kształcenie nauczycieli
(6)
Oświata dorosłych
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Polska
(6)
Szkolnictwo specjalne
(6)
Szkolnictwo zawodowe
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Nauczanie na odległość
(5)
Niepełnosprawni
(5)
Rodzina
(5)
Bezrobocie
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Edukacja medialna
(4)
Integracja społeczna
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Unia Europejska
(4)
Wybór kierunku kształcenia
(4)
Demografia
(3)
Dobre praktyki
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Edukacja
(3)
Edukacja włączająca
(3)
Erasmus+ (program)
(3)
Historia wychowania
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Kształcenie podyplomowe
(3)
Kształcenie za granicą
(3)
Kwalifikacje zawodowe
(3)
Młodzi dorośli
(3)
Nauczanie dorosłych
(3)
Pedagogika pracy
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rodzice
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Socjalizacja
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Andragogika
(2)
Aspiracje
(2)
Badania naukowe
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko głuche
(2)
E-learning
(2)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Ekonomia
(2)
Erasmus (program)
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komputery
(2)
Ludzie starzy
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Metody nauczania
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Obowiązek szkolny
(2)
Opieka społeczna
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Pokolenie Z
(2)
Polityka oświatowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Popularyzacja wiedzy
(2)
Postawy rodzicielskie
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Reforma oświaty
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Samobójstwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(27)
1901-2000
(9)
1989-
(8)
1989-2000
(7)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Europa
(5)
Hiszpania
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Brazylia
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Egipt
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Nigeria
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(28)
Opracowanie
(9)
Materiały konferencyjne
(8)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Monografia
(3)
Raport z badań
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(45)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Historia
(3)
Nauka i badania
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
125 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Referat wprowadzający: Rola i miejsce technologii informacyjnej w okresie reform edukacyjnych w Polsce. Kognitywistyka edukacyjna marzenia a rzeczywistość. Rozdział I - Problemy cywilizacji informacyjnej. Cywilizacja informacyjna i edukacja medialna; Technologia informacyjna w procesie globalizacji edukacji; Mass media, edukacja i przemiany kultury współczesnej; Tożsamość wirtualna, konteksty i paradoksy; Technologia informacyjna zmieniająca edukację; Sieciowa infrastruktura edukacyjna społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej; Program PIONIER - implikacje edukacyjne; Przygotowania studentów do wykorzystania Internetu; Tworzenie oscylacyjnych struktur wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji informacyjnej; Inicjatywy na rzecz popularyzacji technologii informacyjnej w Polsce. Rozdział II - Kształcenie na odległość. Wybrane problemy przekazu informacji wykorzystywane w procesie kształcenia; Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach edukacyjnych; multimedialny moduł edukacyjny jako element systemu kształcenia na odległość; Zasady dydaktyki ogólnej w kształceniu na odległość; Sztuka ważenia słów w edukacji na dystans; Internet - pojęcie, narzędzie, obszary wykorzystania w kulturze, nauce i edukacji; Standaryzacja materiałów edukacyjnych; Nowe możliwości, potrzeby i zastosowania nauczania na odległość na podstawie praktycznego eksperymentu; Nowoczesne technologie informatyczne w edukacji dorosłych. Rozdział III - Kształcenie nauczycieli. Informatyka i pedagogika; Kilka refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania szkolnej pracowni internetowej przez gminę; Technologia informacyjna a twórczy nauczyciele; Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych specjalności; Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela - na przykładzie Multimedialnej Witryny Nauczania Wczesnoszkolnego - www.edukacja.torun.pl; Wykorzystanie interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium Pedagogicznym; Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej w edukacji. Rozdział IV: Studia podyplomowe. O Podyplomowym Studium w zakresie technologii informacyjnej w nauczaniu niestacjonarnym; Interakcja między uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium Menedżerskiego Global MiniMBA; Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na uniwersytety - nowe wyzwania edukacyjne; Słuchacze studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej; Multimedialne prace dyplomowe. Rozdział V - Komputer (TI) w kształceniu. Jakie zmiany powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym nauczaniu matematyki?; Technologia informacyjna w szkole. Środki i narzędzia dydaktyczne w zreformowanej szkole; Systemy multimedialne w edukacji. Multimedia a gry dydaktyczne; Struktury informacyjne komunikatu multimedialnego w formie prezentacji; Analiza zastosowania multimedialnych programów komputerowych w procesie dydaktycznym; Multimedialny charakter symulacji lotniczej; Authorware Proffesional For Windows - uniwersalne narzędzie do tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie; Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum; Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego nauczania informatyki; Elektroniczne obrazy w katechezie, czyli e-ikony; Komputer we wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu; Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako narzędzie plastyczne; Komputerowe wspomaganie nauki czytania u dzieci 6-letnich; Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników; Przegląd wybranych systemów oceniania wspomaganego komputerowo (CAA); Samoocena szkoły w dobie reformy oświaty. Rozdział VI - Technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Media w kształceniu specjalnym; Technologia informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki rewalidacyjnej; Komputerowo wspomagany proces diagnostyczno-terapeutyczny trudności w nauce czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział i. Podstawy doradztwa zawodowego 1.1. Doradztwo i poradnictwo zawodowe 1.2. Tradycyjne a współczesne podejście do doradztwa zawodowego 1.3. Zadania i role doradcy zawodowego Rozdział II. Doradztwo zawodowe dla młodzieży 2.1. Specyfika doradztwa zawodowego dla młodzieży 2.2. Przejścia między edukacją a pracą zawodową 2.3. Cele i zadania doradztwa zawodowego w szkołach ponadpodstawowych 2.4. Przeedukowanie i nadmierne kwalifikacje 2.5. Doradztwo zawodowe dla młodzieży kształcącej się zawodowo 2.5.1. Uwarunkowania prowadzenia doradztwa zawodowego w szkołach kształcenia zawodowego 2.5.2. Dobre praktyki w zakresie współpracy szkół kształcenia zawodowego i PSZ 2.6. Percepcja szkolnego doradztwa zawodowego 2.7. Perspektywy doradztwa zawodowego dla młodzieży w Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 Rozdział III. Doradztwo zawodowe w paradygmacie pozytywnym 3.1. Cele pozytywnego doradztwa zawodowego 3.2. Źródła koncepcji pozytywnego doradztwa zawodowego 3.2.1. Immanentna "pozytywność" doradztwa zawodowego 3.2.2. Zakotwiczenie PDZ w psychologii pozytywnej 3.3. Założenia pozytywnego doradztwa zawodowego 3.4. Pozytywna edukacja a pozytywne doradztwo zawodowe Rozdział IV. Obszary modelu pozytywnego doradztwa zawodowego SELF 4.1. Wprowadzenie 4.2. S -jak samodzielność i samoświadomość 4.3. E -jak elastyczność 4.4. L - jak lojalność wobec siebie 4.5. F - jak fokus na silnych stronach; Rekomendacje dla doradztwa zawodowego w szkołach ponadpodstawowych w zakresie wykorzystania modelu SELF; Literatura; Spis schematów i tabel; Załącznik; Zbiór caseow dotyczących współpracy szkół kształcenia zawodowego i publicznych służb zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres i wyniki badań nad podstawami wobec osób niepełenosprawnych i ich integracji, 2. Uwarunkowania postaw wobec osób niepelnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem postaw nauczycieli wobec uczniów niepełnosprawnych i ich integracji, 3. Nasilenie i korelaty postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych w świelte wyników badań własnych. 4. Stosunek nauczycieli dla założeń edukacji integracyjnej i ich realizacji w procesie dydaktyczno-wychowawczym w świelte wyników badań, 5. Korzyści i zagrożenia edukacji integracyjnej w opiniach badanych nauczycieli - wyniki badań własnych, 6. Postawy nauczycieli w kontekscie wielozakresowości edukacji integracyjnej - wyniki badań własnych, 7. Idealizm w orienatacji zawodowej nauczycieli a ich stosunek do edukacji integracyjenj, 8. Problemy diagnozowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolenj - charakter trudności i propozycje ich rozwiązania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Refleksje i wspomnienia o Jubilacie: Bezcenny wkład w rozwój oświaty polskiej; Uczony, wychowawca młodzieży i działacz społeczny; Henryk Bednarski - nauczyciel akademicki i organizator życia naukowego; Szkoła rycka w lokalnej społeczności; Henryk Bednarski - nauczyciel akademicki; Moje trzy spotkania z profesorem Henrykiem Bednarskim; Редагог вiд бога э добротою вiд серця; Orędownik grabarzy i szkolnictwa niepublicznego; Kilka refleksji w 70-lecie urodzin prof. Henryka Bednarskiego i 15-lecie opublikowania raportu „Edukacja narodowym priorytetem”; Dorobek prof. Henryka Bednarskiego w nauce, dydaktyce i społecznym ruchu naukowym w okresie bydgoskim; Osobowość nietuzinkowa; Prof. Henryk Bednarski i Słowacja; Refleksja okolicznościowa; Wybitny uczony, człowiek o wysokiej kulturze osobistej; Prof. Henryk Bednarski - organizator Ministerstwa Edukacji Narodowej; „Człowiek prawy, który nie przestał być lewy”; Minister - Profesor - Rektor; Radomski etap działalności profesora Henryka Bednarskiego; W okresie PRL byli także ludzie wspaniali, wielce spolegliwi, a nade wszystko poważnie traktujący działalność naukową. Artykuły i rozprawy: Szkoła - główne ogniwo reformy systemu edukacji; Światopoglądowe rozterki ludzi Zachodu; Pedagog w formowaniu osobowości młodych ludzi; Kompetencje badawcze nauczycieli (zarys problemu); Uwagi o języku uczniowskim (na przykładzie nazw określających ucznia osiągającego dobre/mierne oceny); Władza i wiedza; Tożsamość wirtualna nie dla każdego - refleksja o człowieku w społeczeństwie informacyjnym; orientacje życiowe człowieka wobec pracy; O niektórych walorach osobowych efektywnego nauczyciela akademickiego; Funkcja wychowawcza konstytucji; Koncepcja siebie a właściwości samooceny seksualnej osób z uszkodzeniem rdzenia kręgowego; Globalization, Transition and Development Prospects; Przystosowanie społeczne pilotów wojskowych do środowiska służby; Zasługi prof. Zbigniewa Tyszki (1933-2003) dla lubelskiej socjologii rodziny; Rodzina polska w okresie transformacji w świetle niektórych danych statystycznych; Priorytety rozwoju edukacji na obszarach wiejskich; Z problematyki sprawiedliwości w oświacie; O stylach wychowywania; Geneza antysemityzmu i rola szkoły w jego zwalczaniu; Rozważania na temat szkolnictwa w Europie; Pedagogika i zdrowie młodzieży; Эмiни на риац працi i проблеми пiдготовки вировничого персоналу; Na drogach do definicji pracy; System ról w rodzinach wiejskich w Polsce lat osiemdziesiątych; Technologia informacyjna głównym narzędziem tworzącego się wielokulturowego społeczeństwa informacyjnego; Punkt widzenia czyli (SLH); Nurt anarchistyczny w III Rzeczypospolitej; Polityka edukacyjna Unii Europejskiej; Między głosowaniem a zaprzysiężeniem. Trudna droga George’a W. Busha do Białego Domu; Działalność kulturalno-oświatowa w PSZ w czasie II wojny światowej; Dramat bezradności i powinności alki; Współczesność a metafora drogi; Społeczeństwo obywatelskie w świetle Konstytucji RP; Żaden Polak tak nie pisał; Refleksje o pedagogice; Sytuacja szkolnictwa i nauczycielstwa polskiego po wybuchu II wojny światowej; Wychowanie w kontekście powinności rodzinnych, zawodowych i społecznych; Rodzinne uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych; Tradycyjne i współczesne koncepcje typów państw; Towaroznawstwo - nauka o jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom III)
Słowo wstępne; Wprowadzenie; Społeczne aspekty rozwoju Elementy programu przeciwdziałania ubóstwu i bezrobociu; Społeczne skutki transformacji administracyjnej; Dysonanse transformacji systemu ekonomicznego w Polsce Wybrane aspekty; Prospołeczna czy liberalna polityka gospodarcza dla Polski; Koncepcja społecznej gospodarki rynkowej (SGR): systemowa podstawa polityki gospodarczej i społecznej; Wnioski z doświadczenia wzrostu gospodarczego Polski w latach 90-tych; Płace w Polsce po 10 latach przekształceń własnościowych; Rynek w efektywnym kreowaniu dóbr publicznych; Perspektywy rozwoju samorządu lokalnego; Społeczne uwarunkowania rozwoju rynku ubezpieczeń w Polsce; Czy istnieje paradygmat wydatków publicznych; Współczesna polska kwestia edukacyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Profesor Stanisław Kaczor; 2. Uczony, który uprawia poezję; 3. Stanisław Kaczor - człowiek, naukowiec, pedagog, mistrz; 4. Słucham ludzi - życiowe credo profesora Stanisława Kaczor; 5. Człowiek rozległej myśli i wielostronnego działania - wielki humanista; 6. Recenzje i listy o pisarstwie pozanaukowym Stanisława Kaczora; 7. Profesor Stanisław Kaczor a "Wszechnica Roztoczańska"; 8. Szkoły Szczebrzeszyńskie; 9. Wokół seminarium nauczycieli badaczy; 10. Staszicowski ruch intelektualno-etyczny; 11. Seminarium dla kadry kierowniczej oświaty makroregionu Pomorza Zachodniego; 12. Z doświadczeń Zamojskiego Uniwersytetu Trzeciego wieku; 13. Stowarzyszenia Oświatowców Polskich - sprawy i ludzie; Inspiracja dla Stowarzyszenia Oświatowego Sycyna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts Series ; vol. 10)
Acknowledgements; Introduction Quality Teachers and Quality Initial Teacher Education; Professionalisation through Internationalisation in Teacher Education; The International Project (IPC) as an Example for "Internationalization@home"; How do Teachers Benefit from Mobility Experience?; Implications for Initial Teacher Education; Assessment in Initial Teacher Education; Views of Portuguese and Polish students; Giving Reading, Thinking and Studying Back to Initial Teacher Education; Diary of an Action Research; Creating Space for Dialogue, Reflection and Collaboration in Teacher Training; Teachers’ Development Standards in the School of Education, Polish-American Freedom Foundation, Warsaw A Case Study; Pre-service Teachers’ Conceptions on Explicit, Socioconstructivist and Transmissive Approaches to Teaching and Learning in French-speaking Belgium; Research-based Teaching and Transformative Learning to Promote Quality Teacher Education; Epistemological Reflection in Contemporary Teachers’ Training; Teacher as architects of their own knowledge; Designing Provocative Education Environments for Teacher Training Emancipatory Practices; Teaching Geometry at University Dialectics of Classics and Modernity; Training Quality Teachers The Challenge of Design Skill; Motivational, Engaged and Reflective Teaching Competence in Quality Teacher Education.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / red. nauk. Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin SA, 2020. - 307 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Wprowadzenie; Część I. Sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym: Sukces życiowy na kanwie sukcesu edukacyjnego w socjologicznej koncepcji Geerta Hofstede; Rzetelność w ujęciu Bertranda Russella a sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym; Idea sukcesu życiowego w kontekście granic społeczeństwa konsumpcyjnego; Sukces życiowy młodzieży w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część II. Poczucie własnej wartości – wymiar aksjologiczny sukcesu dzieci w młodszym wieku szkolnym: Pedagogiczne uwarunkowania odniesienia życiowego sukcesu; Aksjologiczny wymiar sukcesu życiowego w opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej; Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia; Poczucie własnej wartości jednostki w kontekście osiągania sukcesu życiowego; Kształtowanie poczucia własnej skuteczności jako przyczynek do sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci w młodszym wieku szkolnym; Część III. Sukces zawodowy jednostki: Uwarunkowania wyborów edukacyjno-zawodowych 15–16-latków – determinanty sukcesu; Sukces to nie przypadek. Projekty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego jako przykład wsparcia karierowego młodzieży i młodych dorosłych; Zawód jako kategoria poznawcza w perspektywie sukcesu zawodowego jednostki; Internet i jego zasoby w planowaniu sukcesu zawodowego – wyzwania edukacyjne w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część IV. Znaczenie sukcesu wychowawczego w przestrzeni edukacyjnej: Sukces pedagogiki specjalnej na szczeblu szkoły średniej – z zapisków szkolnego subiekta; Znaczenie nauczycielskich kompetencji z zakresu wyrównywania szans edukacyjnych w procesie kreowania sukcesu szkolnego dziecka z rodziny ubogiej – raport z badań; Komercjalizacja efektów kształcenia jako droga do sukcesu zawodowego absolwentów uczelni wyższych (na przykładzie magisterskich prac wdrożeniowych w naukach społecznych i humanistycznych); Awans zawodowy jako element sukcesu w pracy nauczyciela; Przystosowanie do studiów sposobem dążenia do osiągnięcia sukcesu przez studentów PWSIiP w Łomży; Część V. Uwarunkowania sukcesu społecznego młodych polaków w różnych środowiskach: Sukces życiowy a świat wartości i marzeń w perspektywie oglądu pokolenia Zet; Wpływ oddziaływań reintegracyjnych i postpenitencjarnych na osiągnięcie sukcesu życiowego osób osadzonych w środowisku wolnościowym – odniesienie do wyników badań własnych; Program Rodzina 500+ a aspiracje życiowe Polaków; Resocjalizacja kobiet – poprawa kompetencji opiekuńczo-wychowawczych jako sukces społeczny; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Szkolnictwo zawodowe w laatch 1973-1903: 1. szkoły zawodowe szczebkla ponadpodstawowego (pełne i niepełne średnie). 2.Szkoły zawodowe policealne. 3.szkoły zawodowe pomaturalne. 4.Szkoły artystyczne jako specyficzny typ szkolnictwa zawodowego. 5. Baza lokalowa i liczba absolwentów. 6.Programy kształcenia i wychowania. 7.Podsumowanie. II.Szkolnictwo specjalne w latach 1973-1993: 1.Założenia organizacyjne kształcenia specjalnego. 2. Baza lokalowa i liczba uczniów. 3.Programy kształcenia i wychowania. 4.Podsumowanie. III. Szkolnictwo wyższe w latach 1973-1993: 1.Wyższe szkolnictwo cywilne. 2.Wyższe szkolnictwo wojskowe. 3.Specyficzne formy kształcenia na poziomie wyższym.: 3.1.Studia przemienne. 3.2.Studia indywidualne.4. Studia dla pracujacych. 5. Studia podyplomowe. 6. Kształcenie kadr naukowych. 7. Baza lokalowa i liczba studentów. 8.Programy kształcenia i wychowania. 9.Działalność naukowo-badawcza. 10.Podzumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sytuacje trudne w rzeczywistości edukacyjnej; 2. Kwalifikacje nauczycieli klas integracyjnych oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji; 3. Uczniowie klasy integracyjnej a sytuacja przeciążenia; 4. Złożona sytuacja metodyczna w klasie integracyjnej a sytuacja konfliktu; 5. Bariery i braki w kształceniu integracyjnym a sytuacja utrudnienia; 6. Konflikt i brak współpracy a sytuacja zagrożenia; 7. W kierunku sukcesów kształcenia integracyjnego, czyli o zmianach sugerowanych przez nauczycieli; 8. O korzyściach i sytuacjach pozytywnych w perspektywie innej koncepcji badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Studia i badania: Twórczość plastyczna dziecka- próba syntezy; Edukacyjny program zmierzający do wzbogacenia zasobów emocjonalnych uczniów i jego rezultaty; Program nauczania na miarę dziecka czy dzieci na miarę programu? Rozważania o miejscu programu w kształceniu zintegrowanym; Niekorzystny wpływ nieakceptacji ze strony grupy na rozwój uczuciowy i społeczny dziecka w młodszym wieku szkolnym; Komunikacja z uczniem trudnym; Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel-uczeń?; Stymulacja przedmiotu muzyka w szkolnictwie powszechnym a możliwości stymulacji zdolności muzycznych dzieci; Wychowanie fizyczne w kształceniu zintegrowanym. Sukces czy porażka?; Dziecko z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej- możliwości ograniczania wielostronnego rozwoju; Program "The Geteway Award" jako propozycja do planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego dla młodszych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym; Uczeń zdolny- kim jest, kim może być?; 2. Doświadczenia i propozycje: Zabawy fundamentalne jako propozycja pracy z dzieckiem u progu szkoły; Dziecko w szkole waldorfskiej; Usprawnianie funkcjonowania dzieci nieśmiałych w sytuacji szkolnej; "Szkoła diagnozująca"- wczesne wykrywanie symptomów zaburzeń w szkole- tworzenie systemów pomocy; Praca zespołów terapeutycznych w szkole z dzieckiem niepełnosprawnym o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Dziecko z ADHD i zespołem Aspergera w szkole. Co pomaga we wspieraniu dziecka, a co stanowi przeszkodę (na podstawie doświadczeń własnych oraz rodziców uczestniczących w www.forum.adhd.org.pl; Dwa światy- wspólne metody pracy. O objawach i terapii dzieci z ADHD i Zespołem Aspergera; Pomóżmy sobie wzajemnie. O tym, jak trudno być rodzicem i nauczycielem dziecka z ADHD i Zespołem Aspergera. Sposoby wsparcia i możliwości współpracy; Tutaj jestem sobą. Metody pracy z dzieckiem z ADHD i Zespołem Aspergera umożliwiające integrację i wsparcie w świetlicy terapeutycznej; Uczeń z zespołem superkinetycznym z deficytem uwagi- opis i analiza przypadku. Budowanie systemu wsparcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek czy system: szkolnictwo wyższe w Polsce okresu transformacji, 2. Uzupełniające studia magistersie jako czynnik konkurencyjności uczelni, 3. Licencjat czy magister: studenci na rynku usług edukacyjnych, 4. Jakość ksztaćłenia w strategiach badanych uczelni, 5. Jakość kształcenia w opiniach studentów, 6. Wybrane aspekty jakości kształcenia, 7. Młodzi adepci zarządzania na rynku pracy. Oczekiwania pracodawców wobec absolwentów wyższych uczelni, 8. Konkurencja czy partnerstwo na rynku usług edukacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Bydgoszczy. Studia Pedagogiczne, ISSN 0239-5037 ; z. 22)
Zawiera: Rozważania ogólnoteoretyczne i analizy źródłowe: Problemy kształcenia zawodowego w Polsce w okresie przemian ustrojowych, gospodarczych i edukacyjnych; Szkolnictwo zawodowe na progu przemian; Zadania pedagogiki pracy implikowane przez filozofię pracy w okresie przemian; Orientacja i poradnictwo zawodowe w okresie przemian gospodarczych i społecznych w Polsce; Problemy przebudowy celów kształcenia zawodowego; Zadania wychowania i treści kształcenia zawodowego w okresie przemian. Analizy wynikowe dotyczące szkoły i nauczyciela: Sytuacje dydaktyczne i ich wpływ na aktywizację uczniów w procesie nauczania - uczenia się; Działalność innowacyjna w szkolnictwie zawodowym. Tradycje - dzień dzisiejszy - oczekiwania; Szkoła zawodowa wobec problemów działań innowacyjnych i wynalazczych; Rozwój zawodowy studentów w ich własne ocenie; Pedagogiczne Studia Techniczne - podstawowa forma kształcenia nauczycieli praktycznego nauczania zawodu; Przeobrażenia w elektryce a przygotowanie zawodowe nauczycieli; Rozwój oświaty pozaszkolnej a kształcenie i doskonalenie nauczycieli form pozaszkolnych. Analizy wynikowe dotyczące pracy zawodowej. Zakładu pracy i polityki społecznej: Oczekiwania wobec pracy w zakładzie wielkoprzemysłowym; Wartościowanie kwalifikacji pedagoga pracy; Działalność organizacyjna i idee wychowawcze propagowane przez Ligę Pracy (1919-1939); Działalność edukacyjna stowarzyszeń w obliczu przemian; Polityka społeczna w okresie przemian. Działalność na rzecz pedagogiki pracy: Zespół Pedagogiki Pracy Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN - organizacja i działalność; Katedra Pedagogiki Pracy WSP w Bydgoszczy - organizacja, działalność, rozwój; Z prac badawczych Katedry Pedagogiki Pracy WSP w Bydgoszczy; Problemy pedagogiki pracy w wydawnictwach ostatnich lat WSP w Bydgoszczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Projekt „Strategie komunikacji społecznej w Policji”; R. 2 Projekt „Profesjonalna komunikacja w sytuacjach kryzysowych”; R. 3 Projekt „Tłumacz w negocjacjach kryzysowych. Recepcja tłumacza w przestrzeni międzykulturowej w negocjacjach policyjnych”; R. 4 Projekt „Pseudokobicowskie grupy przestępcze. Historia, diagnoza i działania prewencyjno-profilaktyczne w aspekcie kryminalistycznym i kryminologicznym”; R. 5 Projekt „Język przemocy. (Anty)terrorystyczna propaganda. Mechanizmy i środki manipulacji a przekład”; R. 6 Projekt „Analiza dyskursu śledczego w ramach oceny wiarygodności zeznań podejrzanego i świadka w kontekście doskonalenia kadry Policji”; R. 7 Projekt „Dzielnicowy jako podstawowe ogniwo realizacji filozofii community policing w Polsce”; R. 8 Projekt „Dialog Policji ze społeczeństwem z perspektywy funkcjonowania Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa”; R. 9 Projekt „Negocjacje policyjne. Strategie komunikacyjne w perspektywie teorii aktów mowy - nowa perspektywa badawcza”; R. 10 Projekt „Public relations w sytuacjach kryzysowych w mundurowych instytucjach służby publicznej (studia przypadków w Policji)”; R. 11 Synergiczny efekt realizacji oferty edukacyjnej dla funkcjonariuszy Policji przez podmioty zewnętrzne”; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W publikacji zaprezentowano sylwetkę Tadeusza Czapczyńskiego, jednego z wybitnych polonistów międzywojnia, działacza oświatowego, autora podręczników i książek dla nauczycieli, badacza literatury i literata. Szczególnie ważna - zarówno w refleksji nad historią dydaktyki, jak i dla projektowania zmian we współczesnej oświacie - jest jego antropocentryczno-kulturowa wizja kształcenia polonistycznego (literackiego i językowego), która w sposób zasadniczy przyczyniła się do odejścia od dydaktyki bazującej na pamięciowym reprodukowaniu treści w kierunku nauczania angażującego młodych ludzi w proces kształcenia. Ponadto jego studia literaturoznawcze są dowodem na to, że umiejętnie łączył pracę badawczą z warsztatem nauczyciela. Mimo bogatej i różnorodnej aktywności Czapczyńskiego, jego dorobek nie doczekał się dotąd szerszego omówienia. Autorka wydobywa go z zapomnienia, mając nadzieję, że dzięki temu Czytelnicy lepiej poznają tę niezwykłą postać.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

W publikacji zaprezentowano sylwetkę Tadeusza Czapczyńskiego, jednego z wybitnych polonistów międzywojnia, działacza oświatowego, autora podręczników i książek dla nauczycieli, badacza literatury i literata. Szczególnie ważna - zarówno w refleksji nad historią dydaktyki, jak i dla projektowania zmian we współczesnej oświacie - jest jego antropocentryczno-kulturowa wizja kształcenia polonistycznego (literackiego i językowego), która w sposób zasadniczy przyczyniła się do odejścia od dydaktyki bazującej na pamięciowym reprodukowaniu treści w kierunku nauczania angażującego młodych ludzi w proces kształcenia. Ponadto jego studia literaturoznawcze są dowodem na to, że umiejętnie łączył pracę badawczą z warsztatem nauczyciela.

Mimo bogatej i różnorodnej aktywności Czapczyńskiego, jego dorobek nie doczekał się dotąd szerszego omówienia. Autorka wydobywa go z zapomnienia, mając nadzieję, że dzięki temu Czytelnicy lepiej poznają tę niezwykłą postać.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Uzasadnienie koncepcji pracy; Zamiast wprowadzenia. I. W poszukiwaniu statusu tożsamości naukowej pedagogiki pracy: 1. Jak rozumiem termin status tożsamości naukowej; 2. Stan teoretyczności pedagogiki pracy; 3. Pedagogika pracy czy pedagogika zawodowa? 4. Ewolucja przedmiotu badań i zainteresowań pedagogiki pracy; 5. Obszary i działy badawcze jako próba systematyki i doprecyzowania przedmiotu badań pedagogiki pracy; 6. Przedmiot badań i obszary problemowe pedagogiki pracy w kontekście współczesnych rozstrzygnięć edukacyjnych i ekonomicznych. II. System pojęciowy pedagogiki pracy: 1. Proces tworzenia i wyodrębniania z pespektywy pedagogicznej systemu pojęciowego dla relacji człowiek-praca; 2. Drogi i bezdroża interpretacyjne pracy ludzkiej; 3. Edukacja czy wychowanie przez pracę i do pracy? 4. Spór o istotę zawodu; 5. Kwalifikacje i kompetencje zawodowe jako przykład braku konsekwencji i spójności definicyjnych; 6. Umiejętność jako podstawowa kategoria pojęciowa nie tylko pedagogiki pracy. III. Założenia metodologiczne, procedury oraz metody badań charakterystyczne dla pedagogiki pracy: 1. Typologia badań pedagogicznych; 2. Założenia metodologiczne eksponowane w pedagogice pracy; 3. Procedura badań jako ważna kategoria strategii metodologicznej w pedagogice pracy; 4. Metody i techniki stosowane w badaniach pedagogicznych problemów relacji człowiek-wychowanie-praca. IV. Wybrane aspekty teoretyczne i systemowe kształcenia i doskonalenia zawodowego (spojrzenie z perspektywy pedagogiki pracy): 1. Istota kształcenia doskonalenia zawodowego; 2. Socjoekonomiczny model rozwoju człowieka jako podstawowa przesłanka teoretyczna współcześnie rozumianego kształcenia zawodowego; 3. Kształcenie zawodowe w Polsce po 1945 roku w kontekście złożoności historycznej, mnogości sprzecznych koncepcji oraz zmian cywilizacyjno-kulturowych; Refleksja końcowa; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U podstaw dialogu o edukacji / red. nauk. Anna Karpińska. - Białystok : Trans Humana, 2003. - 270 s. : tab. ; 21 cm.
1.Wartości - podstawą dialogu o edukacji, Cz. I Wartości - podstawą dialogu o edukacji, Cz. II Aksjologiczny wymiar kształcenia i wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Rozpoznawanie zagrożeń i potencjału płynącego z cyberprzestrzeni a współczesne wyzwania edukacyjne: Potencjał komunikacyjno-edukacyjny nauczyciela kontra cyberprzestrzeń; Fonoholizm - mit czy zagrożenie; Czy internet może zabić? Profilaktyka "hejtu" i cyberbullyingu; Zagrożenia płynące z sieci w opinii społecznej w pracach badawczych studentów. Część II. Cyberświat a praktyka szkolna ucznia i nauczyciela: Wykorzystanie technologii komputerowej w terapii dzieci z dysleksją; Potencjał elektronicznych narzędzi dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym; Cyberprzestrzeń a doskonalenie kompetencji językowych dzieci w młodszym wieku szkolnym; Możliwości zastosowania technologii komputerowej w edukacji matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania edukacji włączającej: Teoretyczne implikacje koncepcji edukacji włączającej; Bariery i uwarunkowania edukacji włączającej; Edukacja inkluzyjna- pomiędzy szansą a zagrożeniem; Wspomaganie rozwoju dzieci niepełnosprawnych a pomoc nauczyciela wspomagającego w szkole ogólnodostępnej; Opinie nauczycieli szkół ogólnodostępnych na temat edukacji włączającej uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym w kontekście toczącej się reformy kształcenia specjalnego; Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej- problem czy wyzwanie?; 2. Oblicza edukacji integracyjnej: Funkcjonowanie uczniów z niepełnosprawnością różnego typu klasach integracyjnych; Przedszkole integracyjne wstępem do kształcenia integracyjnego; Integracja osób pełno i niepełnosprawnych jedną z dróg rozwoju kształcenia specjalnego; Kształcenie integracyjne- moda czy krok milowy edukacji w Polsce; Postrzeganie kształcenia integracyjnego przez rodziców uczniów pełnosprawnych; Dziecko w procesie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej