Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(26)
Autor
Golat Rafał
(2)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(2)
Misiąg Wojciech
(2)
Tomkiewicz Jacek
(2)
Bernal Arkadiusz
(1)
Dolata Stanisław
(1)
Dziemianowicz Ryta Iwona
(1)
Famulska Teresa
(1)
Godecki Zbigniew
(1)
Ickiewicz Janina
(1)
Jamroży Marcin
(1)
Jastrzębska Maria
(1)
Jędrzejewski Lech
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kubska-Maciejewicz Barbara
(1)
Kudert Stephan
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Nieborak Tomasz
(1)
Pomorska Alicja
(1)
Przygodzka Renata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szczodrowski Grzegorz
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Wyciślok Józef
(1)
Wyrzykowski Wojciech
(1)
Wyszkowska Zofia
(1)
Zarzecki Jan
(1)
Ćwikliński Henryk
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Podatek
(21)
Budżety terenowe
(7)
Finanse publiczne
(7)
Polska
(7)
Rolnictwo
(4)
Budżet
(3)
Budżet państwowy
(3)
Podatki i opłaty lokalne
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Agencje rządowe
(2)
Ceny transferowe
(2)
Dochody państwowe
(2)
Dług państwowy
(2)
Ekorozwój
(2)
Fundusze celowe
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Najwyższa Izba Kontroli
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Unia Europejska
(2)
Wydatki budżetowe
(2)
Akcyza
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Daniny publiczne
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Doradztwo podatkowe
(1)
Ekonomia
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Giełda
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kanada
(1)
Konkurencja
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek rolny
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowść
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rosja
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Transport
(1)
Unikanie opodatkowania
(1)
Upadłość
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne przesłanki budowy racjonalnego systemu podatkowego. R.2 Harmonizacja systemów fiskalnych w Unii. R.3 Polski system podatkowy-bilans zmian pierwszej fazy transformacji. R.4 Analiza dostosowania polskiego systemu podatkowego do wymogów Unii Europejskiej.Polskie stanowisko negocjacyjne. R.5 Druga faza transformacji-warianty budowy racjonalnego systemu podatków bezpośrednich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Historia rachunkowości, uwarunkowania prawne, podstawowe pojęcia, 2.Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach rolniczych, 3.Rachunkowość w wielkoobszarowym przedsiębiorstwie rolnym z produkcją roślinną, zwierzęcą i produkcją spirytusu, 4.Rachunkowość w wielkoobszarowym przedsiębiorstwie rolnym z produkcją roślinną, 5.Podatek rolny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Specyfika podatków pośrednich. Kryteria klasyfikacji, 2.Funkcje podatków pośrednich, 3.Podatki pośrednie głównym źródłem dochodów budżetowych w Polsce, 4.Społeczne funkcja podatków pośrednich w Polsce, 5.Funkcja gospodarcza pośrednich podatków w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Prawo bilansowe a prawo podatkowe w kreowaniu wyniku finansowego i podatkowego - podobieństwa i różnice, 2.Przychody i koszty jako zasadnicze elementy różnicujące wynik bilansowy i dochód podatkowy, 3.Istotne elementy kształtujące wynik finansowy i dochód podatkowy, 4.Ocena prkatycznych skutów różnic pomiędzy wynikiem finansowym a dochodem podatkowym, 5.Założenia i rezultaty w procesie harmonizacji polskiego prawa podatkowego z prawem Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uchylanie się od podatków jako reakcja na opodatkowanie: Reakcje przedsiębiorców i gospodarstw domowych na opodatkowanie; Istota uchylania się od podatków; Przyczyny uchylania się od podatków; Moralne uwarunkowania uchylania się od podatków; Formy uchylania się od podatków dochodowych; 2. Uchylanie się od podatków dochodowych jako decyzje podejmowana według kryterium opłacalności: Uchylanie się od podatków dochodowych jako decyzja podejmowana w warunkach niepwenosci; Model oceny opłacalności uchylenia się od podatków dochodowych; Parametry modelu oceny opłacalności uchylania się od podatków dochodowych w warunkach Polski; Koszty uchylania się do podatków dochodowych; 3. Możliwości i ograniczenia oddziaływania władzy publicznej na zjawisko uchylania się od podatków dochodowych: Cele i metody oddziaływania władzy publicznej na zjawisko uchylania się od podatków dochodowych; Oddziaływanie władzy publicznej na pozaekonomiczne przesłanki uchylania się od podatków dochodowych; Oddziaływanie władzy publicznej na ekonomiczne przesłanki uchylania się od podatków dochodowych; Reguły kontroli podatkowych i warunki ich skuteczności; 4. Analiza dyskryminacji jako narzędzie służące typowaniu podatników do kontroli: Zalety i wady kontroli deterministycznych; Analiza dyskryminacyjna jako metoda klasyfikacji obiektów; Dostępność danych o podatnikach i ich grupowania; Wyniki przeprowadzonej analizy dyskryminacyjnej dla podatników poddanych kontroli w Polsce; Możliwości wykorzystania analizy dyskryminacyjnej jako metody ograniczania zjawiska uchylania się od podatników dochodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej