Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(19)
Autor
Palak Zofia
(2)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Białobrzeska Katarzyna
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dehnel Piotr
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Gutowski Piotr
(1)
Kanios Anna
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Kornas-Biela Dorota
(1)
Kuć Małgorzata
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Marczykowska Izabela
(1)
Markowska-Gos Ewa
(1)
Mendel Maria
(1)
Mrózek Robert (1942- )
(1)
Niewiadomska Iwona
(1)
Olubiński Andrzej
(1)
Opozda Danuta
(1)
Orzechowska Grażyna
(1)
Osik Danuta
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Sajdak Anna
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Solak Adam
(1)
Studenski Ryszard (1937-2023)
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Urban Bronisław
(1)
Walc Wiesława
(1)
Wojnarska Anna
(1)
Świtka Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Pedagogika
(5)
Pedagogika resocjalizacyjna
(5)
Pedagogika społeczna
(5)
Niepełnosprawni
(4)
Opieka społeczna
(4)
Szkolnictwo
(4)
Wychowanie
(4)
Młodzież
(3)
Patologia społeczna
(3)
Rodzina
(3)
Agresywność
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Uczniowie
(2)
AIDS
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autorytet
(1)
Bezdomność
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia pedagogiki
(1)
Fundamentalizm
(1)
Głusi
(1)
HIV
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marginalizacja społeczna
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Młodzież głucha
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nałóg
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nieprzystosowanie społeczne
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika penitencjarna -- materiały konferencyjne
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna -- metody -- Polska
(1)
Pedagogika specjlana
(1)
Prawa dziecka
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Samotne matki
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Surdopedagogika
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Służba więzienna -- psychologia -- materiały konferencyjne
(1)
Służba więzienna -- socjologia -- Polska -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubóstwo
(1)
Wieś
(1)
Więźniowie
(1)
Wolność
(1)
Wolontariusze
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zatrudnienie socjalne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Specjalne trudności w uczeniu się i zaburzenia rozwojowe oraz sposoby ich przezwyciężania: Nasilenie zjawiska specyficznych i niespecyficznych trudności w uczniów wśród uczniów szkół masowych w świetle wyników ankiety. Formy pomocy uczniom z inteligencją niższą niż przeciętna w przezwyciężaniu trudności i niepowodzeń szkolnych. Charakterystyka procesów pamięciowych dzieci z obniżoną sprawnością intelektualną. Spostrzeganie siebie i innych a decentracja interpersonalna u dzieci z problemami zdrowotnymi z młodszych klas szkolnych. Trudności przystosowawcze uczniów dyslektycznych ujawniające się w samoocenie. Neurolingwistyczne programowanie jako metoda wspomagania dziecka z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi w edukacji szkolnej. Wspomaganie uczniów szkoły podstawowej przejawiających trudności w nauce i zachowaniu(na przykładzie Szkoły Podstawowej im. B. Malinowskiego w Woli. Woj. katowickie). Rola pedagoga szkolnego w zasadniczej szkole zawodowej we wspomaganiu ucznia z trudnościami rozwojowymi i wychowawczymi. Nowe spojrzenie na rewalidację indywidualną uczniów słabo widzących z trudnościami w nauce. Dlaczego warto wykorzystywać komputery w rewalidacji dzieci o zaburzonym rozwoju? Wspieranie rodzin dzieci zdolnych-przykładowe doświadczenia angielskie. II. Stymulacja rozwoju osób upośledzonych umysłowo: Metody nauczania całościowego stosowane w kształceniu dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Założone a rzeczywiste funkcje podręcznika dla ucznia lekko upośledzonego umysłowo. Organizacja pomocy upośledzonym dzieciom w wieku przedszkolnym w Rosji. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych w procesie wspomagania rozwoju dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. Wpływ nauczania dwupoziomowego na wspomaganie młodzieży z upośledzeniem umysłowym. Rola ćwiczeń logarytmicznych w terapii pedagogicznej dzieci głębiej upośledzonych umysłowo. III. Założenia i realizacja idei integracji dzieci niepełnosprawnych: Wiedza nauczycieli szkół publicznych o kształceniu dzieci niepełnosprawnych. Modyfikacja postaw przyszłych pedagogów wobec uczniów niepełnosprawnych i ich integracji z zespołami klasowymi. Wspomaganie rozwoju uczniów w zespołach integracyjnych w klasach początkowych. Integracja a uczenie "bycie człowiekiem". Podmiotowa rola rodziców w edukacji integracyjnej uczniów z wadą słuchu. Wychowanie słuchowe jako czynnik umożliwiający integrację społeczną osób niepełnosprawnych. Podyplomowe studium z zakresu wczesnej rehabilitacji dzieci słabo widzących i niewidomych. Kontakty rodziców z dzieckiem niewidomym w młodszym wieku szkolnym uczącym się w szkole specjalnej. Integracja uczniów niedostosowanych społecznie ze środowiskiem jako podstawa działalności profilaktyczno-rehabilitacyjnej szkoły. Dzieci z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego w młodszym wieku szkolnym-próba charakterystyki. Potrzeby terapeutyczno - edukacyjne dziewczynek z zespołem Retta a polska rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej