Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(261)
Forma i typ
Książki
(261)
Publikacje naukowe
(39)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(205)
dostępne
(190)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(200)
Czytelnia
(205)
Autor
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Ehrlich Andrzej
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(5)
Bieda Jolanta
(4)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Kostera Monika
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Galata Stanisław
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Strużycki Marian
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Duraj Jan
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Ingram Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Majewski Maciej
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Wójcik Marian
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bałażak Marta
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Cadle James
(1)
Chambers stuart
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czermiński Alfred
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(197)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(258)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(258)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie
(133)
Organizacja
(128)
Przedsiębiorstwo
(97)
Kadry
(39)
Zarządzanie strategiczne
(37)
Kultura organizacyjna
(21)
Przywództwo
(21)
Motywacja pracy
(20)
Zarządzanie wiedzą
(18)
Decyzje
(17)
Teoria organizacji
(17)
Praca
(16)
Zarządzanie jakością
(16)
Menedżerowie
(15)
Innowacje
(13)
Organizacja ucząca się
(13)
Motywacja
(12)
Produkcja
(11)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Zachowanie organizacyjne
(9)
Jakość
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Organizacja pracy
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Konflikt
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Controlling
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Informatyka
(5)
Internet
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencja
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Ocena pracowników
(5)
Organizacje
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Turystyka
(5)
Gospodarka
(4)
Informacja
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Kontrola
(4)
Kultura pracy
(4)
Marketing
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Planowanie
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Technologia
(4)
Zawód
(4)
Etyka biznesu
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Logistyka
(3)
Outsourcing
(3)
Prakseologia
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Socjologia organizacji
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Transport
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zatrudnienie
(3)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Czas
(2)
Czas pracy
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Kultura
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Negocjacje
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Obsługa klienta
(2)
Oceny pracowników
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Public relations
(2)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(89)
Praca zbiorowa
(2)
Biografia
(1)
Podręczniki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(81)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(37)
Inżynieria i technika
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
261 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje zarządzania: 1. Organizacja, 2. Strategia organizacji, 3. Kultura organizacyjna, 4. Technologia, 5. Struktura fizyczna organizacji, 6. Struktura społeczna organizacji, 7. Zarządzanie potencjałem społecznym, 8. Zarządzanie konfliktem, 9. Marketing krytyczny, 10. Zarządzanie na rynku doznań, 11. Przedsiębiorczość, 12. Władza w organizacjach, 13. Zmiana organizacyjna, 14. Tożsamość organizacji, 15. Mity i archetypy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Wstęp; Istota kierowania, zarządzania i organizacji; Ewolucja koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem w świecie i w Polsce; Zasady organizacji i zarządzania; Przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania; Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw; Istota i klasyfikacja funkcji zarządzania; Planowanie działalności przedsiębiorstwa; Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; Motywowanie w przedsiębiorstwie; Kontrola w przedsiębiorstwie Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie zasobami rzeczowymi.
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i metodyka nauki organizacji i zarządzania, 2. Rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Podstawy działania zorganizowanego, 4. Organizacja jako obiekt badań nauki, 5. Struktura organizacyjna, 6. Badanie i doskonalenie struktury organizacyjnej, 7. Proces zarządzania organizacją, 8. Zarządzanie strategiczne, 9. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 10. Zarządzanie potencjałem społecznym, 11. Procesy decyzyjne w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jako dyscyplina naukowa, 2. Organizacja jako przedmiot badań, 3. Zorganizowane działania ludzi, 4. Kultura organizacyjna a zarządzanie, 5. Komunikowanie się w organizacji, 6. Planowanie i podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie, 8. Motywowanie i przechodzenie, 9. Kontrolowanie, 10. Zarządzanie strategiczne, 11. Zarządzanie operacyjne, 12. Reorganizacja a zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Otoczenie przedsiębiorstwa, 3. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Prawno-organizacyjne formy przedsiębiorstw, 5. Planowanie w przedsiębiorstwie, 6. Organizowania jako funkcja zarządzania, 7. Motywowanie w przedsiębiorstwie, 8. Kontrolowanie i controling, 9. Koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem, 10. Finanse w zarządzaniu przedsiębiorstwem i ocena działalności gospodarczej, 11. Kultura przedsiębiorstwa, 12. Przedsiębiorstwo przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Holding - krótkie wtajemniczenie, 2 .Zarządzanie strategiczne holdingiem- o czym musisz wiedzieć, 3. Więzi podmiotu uczestnictwa holdingowego- unikaj konfliktów, 4. Modelowanie holdingu-nie improwizuj, 5. Spółka naczelna
jako obiekt modelowania, 6.Centra strategiczno-decyzy jne. Modele rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenia 2. Zarys rozwoju logistyki 3.Ogólna charakterystyka logistyki 4. Logistyka przedsiębiorstwa 5. Logistyka zaopatrywania przedsiębiorstwa 6. Logistyka w przygotowaniu wytwarzania i w wytwarzaniu 7. Logistyka dystrybucji wyrobów 8. Logistyka w zarządzaniu łańcuchami dostaw 9 . Logistyka w marketingu, obsłudze klientów i serwisowej opiece nad wyrobami 10. Logistyka w gospodarowaniu opakowaniami. Odpadami i zwracanymi wyrobami 11. Perspektywy rozwoju logistyki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej