Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(88)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(68)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(71)
Czytelnia
(82)
Autor
Martyniak Zbigniew
(3)
Bieda Jolanta
(2)
Bitkowska Agnieszka
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Justyna Marlena
(2)
Morgan Gareth
(2)
Nowacki Robert
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Anusz Jan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brobst Stephen
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doroszewicz Stefan
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Faerman Sue R
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Guzik Paweł
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hopej Marian
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Huczek Antoni
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Jeżak Jan
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kay Frances
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kleiner Art
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(11)
Kraj wydania
Polska
(92)
Język
polski
(92)
Temat
Zarządzanie
(49)
Przedsiębiorstwo
(46)
Organizacja
(35)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Kadry
(10)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Innowacje
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Menedżerowie
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Decyzje
(5)
Produkcja
(5)
Benchmarking
(4)
Konkurencja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Praca
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Jakość
(3)
Motywacja
(3)
Outsourcing
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Controlling
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kontrola
(2)
Kultura
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Projektowanie
(2)
Reengineering*
(2)
Rynek
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Czas
(1)
Dziecko
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty pracy
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny -- ekonomika
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauka
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Odpady
(1)
Oragnizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Planowanie
(1)
Poradnictwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Pracodawcy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projekty
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
92 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Ujęcie mechanistyczne bierze górę. Organizacje jako maszyny, Do akcji wkracza przyroda. Organizacje jako organizmy; W stronę samoorganizacji. Organizacje jako mózgi; Tworzenie rzeczywistości społecznej. Organizacje jako kultury; Interesy, konflikt i władza. Organizacje jako systemy polityczne; Badanie jaskini Platona. Organizacje jako psychiczne więzienia. Ujawniająca się logika zmian. Organizacja jako przepływ i transformacja; Groźne oblicze. Organizacje jako narzędzia dominacji; Doskonalenie sztuki analizowania organizacji. Używanie metafory do odczytywania i rozumienia organizacji; Myślenie obrazami. Przyszłość teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne jako proces; Misja, strategia, cele, zadania organizacji, Przedsiębiorstwo jako organizacja - model McKinseya; Ewolucja zarządzania strategicznego; Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa; Otoczenie konkurencyjne; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Formułowanie i wdrażanie strategii w przedsiębiorstwie Restrukturyzacja sektora w kontekście zarządzania strategicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Reengineering - wprowadzenie; Reorganizacja procesów działania: istota, treść, przykłady; Optymalizacja procesów produkcyjnych i administracyjnych; Metody wspierania optymalizacji procesów; Struktury organiza- cyjne zorientowane na proces; Procesy produkcyjne i kierownictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie : 15 efektywnych metod / Zbigniew Martyniak. - Kraków- Kluczbork : Antykwa, 1997. - 217 s. : rys.; tab. ; 29 cm.
Badanie metod pracy; Metody wartościowania pracy: Metoda Stiegersa-Reeda, Metoda szacunku ekspertów, Metoda G.W.Hagnera i H.Wenga, Metoda "UMWAP-85P"; Metody pomocnicze w rozwiązywaniu problemów zarządzania: Metoda "burzy mózgów", Metoda ABC; Metoda analizy funkcjonalnej: analiza wartości, Metoda analizy dyrektywnej; Japońskie metody zarządzania produkcją: System Shigeo Shingo, Metoda SMED; Nowsze metody organizacji i zarządzania w ujęciu francuskim: Metoda refleksji strategicznej, Marketing wewnętrzny; Najnowsze amerykańskie metody organizacji i zarządzania: Benchmarking Reenginering.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania / Adrian Buckley ; red. nauk. wyd. pol. Grażyna Gierszewska)
Reorganizacja procesów działania czyli re-engineering. Czym jest re-engineering? Konieczność reorganizacji procesów działania, Podstawowe zasady, procesy dostawy
produktów i usług na rynku, Organizowanie ludzi: nowe projekty organizacyjne, Wykorzystanie technologii informacyjnej, Praktyczne zastosowanie re-engineeringu Procesy technicznej reorganizacji, Świadomość korzyści zarządzanie zmianą, Sukces TRP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyfikacja problemów, 2. Twórcze rozwiązywanie problemów, 3. Grupowe rozwiązywanie problemów, 4. Moderacja, 5. Zwiększenie efektywności i atrakcyjności moderacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 1. Geneza współczesnych rozwiązań w organizacji, 2. Determinanty organizacji procesowej, 3. Doskonalenie procesów w działaniu organizacji, 4. Projektowanie organizacji procesowej, 5. Społeczno-kulturowe przesłanki zmiany w kierunku organizacji procesowej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie : 15 pionierów / Zbigniew Martyniak. - Kraków : Antykwa, 1999. - 168 s. : rys.; tab. ; 20 cm.
1. Nurt inżynierski (Industrial Engineering): Frederick Winslow Taylor, Frank Bunker Gilberth, Henry Ford, Henry Louis Le Chatelier, Karol Adamiecki. 2. Nurt uniwersalistyczny: Henri Fayol, Harrington Emerson, Max Weber, Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow, Edwin Hauswald. 3. Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett, Elton Mayo Tomasz Bata, Olivier Sheldon, Stanisław Bieńkowski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współdziałanie przedsiębiorstw w zarządzaniu strategicznym, 2. Podstawy dynamiki więzi międzyorganizacyjnych, 3. Tworzenie więzi międzyorganizacyjnych, 4. Wyłanienia się więzi międzyorganizacyjnych, 5. Rozwój więzi miedzyorganizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju organizacji : praca zbiorowa. - Kraków : Antykwa, 2002. - 173,[3] s. : 42 rys., 17 tabel ; 21 cm.
R.1 Modele rozwoju organizacji: Modelowe ujęcie organizacji; Analogie organizacji; Istota i rodzaje zmian organizacyjnych; Teoria pola sił K.Lewina; Modele rozwoju organizacji; Zintegrowany model rozwoju organizacji Quinna-Camerona; Metody diagnozowania faz rozwoju organizacji. R.2 Analiza strategiczna w procesie formułowania strategii rozwoju organizacji: Istota, cechy i zakres analizy strategicznej; Analiza makrootoczenia; Analiza strukturalna konkurencji w branży; Badanie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa. R.3 Strategie rozwoju organizacji: Pojęcie strategii - struktura, cechy; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Strategie konkurowania firm na rynku. R.4 Strategie przedsiębiorstwa wirtualnego w środowisku komputerowego zintegrowanego wytwarzania: Rozwój i trendy standardów światowych; Uwarunkowania logistyki w produkcji; Zarządzanie łańcuchem dostawczym; Korzyści rynkowe wynikające z zarządzania łańcuchem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : Difin, 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Charakterystyka nauki o kierowaniu; Metody badania zachowania się człowieka w organizacji; Podwładny jako element układu człowiek-organizacja; Osobowościowe uwarunkowania kierowania; Kierowanie w stresie; Sytuacyjne determinanty kierowania; Koncepcje grupowo-środowiskowe; Interakcyjna koncepcja efektywności kierowania. Podejście pragmatyczne; Intuicja w organizacji; Trening kierowniczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej