Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(258)
Forma i typ
Książki
(258)
Dostępność
tylko na miejscu
(198)
dostępne
(177)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(184)
Czytelnia
(198)
Autor
Sawicki Stefan
(7)
Góralczyk Wojciech (1924-1994)
(6)
Dębski Wiesław
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Kostera Monika
(4)
Salwa Zbigniew
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Zimmermann Jan (1949- )
(4)
Barcz Jan (1953- )
(3)
Górka Maciej
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Sadowski Józef
(3)
Strużycki Marian
(3)
Wyrozumska Anna (1953- )
(3)
Aleksander Marek
(2)
Balcerzak Michał
(2)
Barcik Jacek
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Buschgen Hans E
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dobosz Izabela
(2)
Duraj Jan
(2)
Galata Stanisław
(2)
Gronowska Bożena
(2)
Górecki Dariusz
(2)
Górski Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jasudowicz Tadeusz
(2)
Kuźniak Brygida
(2)
Lubiszewski Maciej
(2)
Menkes Jerzy
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Mizerski Rafał
(2)
Nalepka Adam
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Sankowska Anna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sobolewska-Myślik Katarzyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Srogosz Tomasz
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ura Elżbieta (1957- )
(2)
Wasilkowski Andrzej
(2)
Zieliński Eugeniusz
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Antonowicz Lech
(1)
Auleytner Julian
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bałażak Marta
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bernaś Bogumił
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Wiesław
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brągiel Józefa
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cieślak Stanisław
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cioch Henryk (1951-2017)
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czubik Paweł
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Davis Anthony
(1)
Dembo Myron H
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Dragoń Witold
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dyrda Beata
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fijał Tadeusz
(1)
Filina Lydumyla
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fleszar Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(211)
1990 - 1999
(8)
Kraj wydania
Polska
(258)
Język
polski
(258)
Temat
Przedsiębiorstwo
(69)
Zarządzanie
(55)
Organizacja
(42)
Organizacje międzynarodowe
(27)
Kadry
(16)
Logistyka gospodarcza
(13)
Prawo międzynarodowe
(13)
Praca
(12)
Organizacja ucząca się
(11)
Organizacje
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Instytucje europejskie
(10)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(10)
Prawa człowieka
(10)
Prawo dyplomatyczne i konsularne
(10)
Unia Europejska
(10)
Administracja
(9)
ONZ
(9)
Rynek finansowy
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Innowacje
(8)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Rynek kapitałowy
(8)
Integracja europejska
(7)
Internet
(7)
Motywacja pracy
(7)
Polityka międzynarodowa
(7)
Polska
(7)
Prawo administracyjne
(7)
Prawo pracy
(7)
Prawo wojenne
(7)
Transport
(7)
Giełda papierów wartościowych
(6)
Gospodarka
(6)
Jakość
(6)
Państwo
(6)
Przywództwo
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Sądownictwo międzynarodowe
(6)
Zachowanie
(6)
Akcje (ekon.)
(5)
Bank centralny
(5)
Banki
(5)
Decyzje
(5)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Obligacje
(5)
Samorząd pracowniczy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Transakcja opcyjna
(5)
Ubezpieczenia społeczne
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(4)
Globalizacja
(4)
Informacja
(4)
Informatyka
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konflikt
(4)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(4)
Logistyka
(4)
Marketing
(4)
Nauczanie
(4)
Polityka
(4)
Prawo humanitarne międzynarodowe
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Spory zbiorowe
(4)
Turystyka
(4)
Umowa o pracę
(4)
Urlopy
(4)
Związki zawodowe
(4)
Świadczenia
(4)
Budżety terenowe
(3)
Gospodarka materiałowa
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Holdingi
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Komputery
(3)
Kształcenie
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja
(3)
NATO
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Parlament Europejski
(3)
Partie polityczne
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prawo kosmiczne
(3)
Prawo lotnicze
(3)
Prawo morskie
(3)
Prawo wspólnotowe europejskie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Rada Europy
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Temat: czas
1989-
(3)
1945-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Afryka
(2)
Ameryka Łacińska
(2)
Azja
(2)
Bałkańskie, kraje
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
258 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 519,[1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
R.1 Istota przedsiębiorstwa i charakter jego działalności; R.2 Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa; R.3 Formy prawno-organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw; R.4 Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa; R.5 Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa; R.6 Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa; R.7 Ekonomika gospodarowania zasobami pracy; R.8 Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie; R.9 Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa; R.10 Ekonomika środków trwa łych, remontów, inwestycji oraz leasingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 510 s. : rys., tab., wzory ; 21 cm.
R.1 Istota przedsiębiorstwa i charakter jego działalności; R.2 Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa; R.3 Formy prawno-organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw; R.4 Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa; R.5 Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa; R.6 Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa; R.7 Ekonomika gospodarowania zasobami pracy; R.8 Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie; R.9 Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa; R.10 Ekonomika środków trwa łych, remontów, inwestycji oraz leasingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady: Rozwijanie potencjału ludzkiego; Ekonomika przedsiębiorczości i innowacji; Kreatywność; 2. Praktyka: Budowa przewagi strategicznej; Plan marketingowy; Biznesplan; 3. Kontekst: Kapitał intelektualny; Zarządzanie wiedzą; Sztuka prezentacji; 4. Z perspektywy specjalizacji: Innowacje techniczne; Rewolucja biotechnologiczna; Ekoprzedsiebiorczość. Zrównoważony rozwój; Przedsiębiorczość w sferze opieki zdrowotnej; Przedsiębiorczość na rynku mediów; Sektor twórczości artystycznej; 5. Do dzieła: Rozwijanie nowego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Struktura organizacyjna / Adam Nalepka. - Kraków : Antykwa, 2001. - 321 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Istota i funkcje struktury organizacyjnej, Rodzaje struktur organizacyjnych, Dokumenty opisujące strukturę organizacyjną, Kształtowanie struktury organizacyjnej, Badanie zmian struktury organizacyjnej, Diagnoza struktury organizacyjnej, Projektowanie usprawnień struktury organizacyjnej, Praktyczne zastosowanie metodyki doskonalenia struktury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie / red. nauk. Maria Strykowska)
1. Strategia i organizacja; 2. Podstawowe koncepcje modelu organizacyjnego; 3. Charakter i cel istnienia firmy; 4. Motywacja w nowoczesnej firmie; 5. Model organizacyjny na rzecz wydajności; 6. Model organizacyjny na rzecz wzrostu i innowacyjności; 7. Tworzenie nowoczesnej firmy: zarządzanie i przywództwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Społeczne i techniczne uwarunkowania przedsiębiorstwa bankowego jako systemu, Umiędzynarodowienie, Polityka rynkowa banku, Planowanie i kontrola w bankach, Rachunkowość bankowa - rachunek kosztów i przychodów, Ryzyko i zarządzanie nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
(Przedsiębiorczość)
Cz. I Co to jest teoria organizacji?: 1.Czy warto studiować teorię organizacji?; 2.Historie, metafory i perspektywy w teorii organizacji. Cz. II Główne pojęcia i teorie: 3. Otoczenie organizacji; 4.Strategie i cele; 5.Technologia; 6.Struktura społeczna organizacji; 7.Kultura organizacji; 8.Fizyczna struktura organizacji. Cz. III Główne problemy i tematy teorii organizacji: 9.Podejmowanie decyzji, władza i polityka w organizacjach; 10.Konflikt i sprzeczność w organizacji; 11.Kontrola i ideologia w organizacjach; 12.Zmiany w organizacji i uczenie się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Krakowie ; Nr 23)
Kultura organizacyjna a zarządzanie; Pojęcie kultury organizacyjnej. Przejawy kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej. Modele kultury organizacyjnej a modele organizacyjne; Modele strategii instytucji; Modele struktury organizacyjnej; Modele kultury organizacyjne j według Cz. Sikorskiego; Modele orientacji kulturowej; Modele identyfikacji; Modele wartościowania działań; Modele kultury organizacyjnej według E. Scheina i według Ch.Handy'ego; Typologia kultur organizacyjnych. Typy kultur organizacyjnych według T.E Deala i A.A. Kennedy'ego; Typy kultury organizacyjnej według J.Petersa; Kultury organizacyjne silne i słabe. Rola kultury organizacyjnej w tworzeniu rzeczywistości organizacyjnej. Przykłady kultury organizacyjnej firm. Kultura organizacyjna Sony, Nokia; Kultura organizacyjna firm amerykańskich. Funkcje kultury organizacyjnej; Case-study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Interpretacja pojęć kluczowych; 2. Planowanie: Metoda i techniki planowania strategicznego; Metoda i techniki planowania operacyjnego; 3. Organizowanie: Metody organizowania; Wartościowanie pracy; 4. Motywowanie; 5. Kontrolowanie: Kontrola sterująca; Zarządzanie przez obchód; inwigilacje, controlling; 6. Całościowe koncepcje zarządzania: Reengineering; Benchmarking; Total Quality Management; Outsourcing; Lean management; Zarządzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie przedsiębiorczości; 2. Istota przedsiębiorczości; 3. Innowacyjność jako podstawa działań przedsiębiorczych; 4. Przedsiębiorca- kompetencje przedsiębiorcze; 5. Determinanty i sposoby rozwoju małych przedsiębiorstw; 6. Przedsiębiorczość w korporacji; 7. Zewnętrzne uwarunkowania przedsiębiorczości; 8. Biznesplan.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy: Istota dystrybucji, jej zadania, funkcje i formy; Rodzaje kanałów dystrybucji; Formy przedsiębiorstw dystrybucyjnych i tendencje integracyjne w kanałach dystrybucji; Kształtowanie asortymentu w dystrybucji z punktu widzenie logistyki; 2. Problemy: Problemy logistyczne przedsiębiorstw handlu detalicznego i hurtowego; Problemy usługodawców logistycznych; Problemy logistyczne producentów zajmujących się dystrybucją własnych produktów; 3. Metody i techniki: Planowanie zapotrzebowania dystrybucji; Planowanie zasobów dystrybucji; Dystrybucja masowa; Metody określania znaczenia poszczególnych pozycji asortymentowych; Zarządzanie zapasami w dystrybucji; Magazynowanie, pakowanie i transport w dystrybucji; Lokalizacja centrów przeładunkowych; Wykorzystanie metod sieciowych w ramach projektów logistyki dystrybucji; Zadania do samodzielnego wykonania; 4. Przykłady: Optymalizacja asortymentu dystrybuowanych produktów na poziomie ich grup; Organizacja dostaw i wybór dostawców w małym sklepie detalicznym; Wybór dostawców i organizacja dostaw w dużym sklepie detalicznym; Zadania logistyczne dealera samochodów; Współpraca producentów i operatorów logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Reengineering; 2. Benchmarking; 3. Outsourcing; 4. Lean Management; 5. Time based management.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej