Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(17)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Pawlak Marek
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Thompson Michael P
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Zarządzanie
(12)
Organizacja
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Handel
(3)
Kształcenie
(3)
Nauczanie
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Kanały marketingowe
(2)
Marketing
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Oceny szkolne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Samokształcenie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wartość
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Cło
(1)
Dokumenty
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Praca
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Produkcja
(1)
Projektowanie
(1)
Projekty
(1)
Przywództwo
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Uczniowie
(1)
Umowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. I. Proces kierowania i zarządzania w teorii organizacji: 1. Organizacja, 2. Działania kierownicze, 3. Funkcje kierownicze i koncepcje ich realizacji, 4. Uwarunkowania procesu kierowania i zarządzania. II. Istota stylów kierowania i zarządzania, III. Klasyfikowanie i charakterystyka stylów kierowania: 1. Osobowościowe style kierowania, 2. Sytuacyjne style kierowania, 3. Osobowościowo-sytuacyjne style kierowania. IV. Typologia i opis stylów zarządzania: 1. Osobowościowo-koncepcyjne style zarządzania, 2. Teologiczne style zarządzania, 3. Doktrynalne style zarządzania, 4. Holdingowe style zarządzania grupą kapitałową, 5. Funkcyjne style zarządzania, 6. Narodowe style zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej