Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(59)
Czasopisma
(6)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(44)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Czytelnia
(49)
Autor
Janasz Władysław
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Nowacki Robert
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Albigowski Marek
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Beata
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Celarek Krystyna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fenn Jackie
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Folfas Paweł
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gołba Łukasz
(1)
Gronkiewicz Anna
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurewicz Marcin
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Korombel Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matan Andrzej
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(67)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(66)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(57)
Przedsiębiorstwo
(40)
Organizacja
(18)
Zarządzanie
(16)
Organizacja ucząca się
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Kadry
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Innowacje organizacyjne
(4)
Internet
(4)
Postęp techniczny
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje
(2)
Konflikt
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Polska
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przemysł
(2)
Przywództwo
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja
(1)
Alokacja
(1)
Antyterroryzm
(1)
Awans zawodowy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Brexit
(1)
Diagnostyka prenatalna
(1)
Digitalizacja
(1)
Dowód
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dłużnicy
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksport
(1)
Energetyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fundacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Górnictwo
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Izolacjonizm (politologia)
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kampania wyborcza samorządowa
(1)
Kapitalizm
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Linux
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Podręcznik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo prawnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
68 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I.Różnorodność przesłanek przedsiębiorczości: Przedsiębiorczość - jej pojmowanie, typy i czynniki ją kształtujące; Trwałość i elastyczność przedsiębiorczego uczenia się; Nadzór korporacyjny jako uwarunkowanie przedsiębiorczości wewnętrznej; Przedsiębiorczość w procesie funkcjonowania i transformacji systemu ochrony zdrowia; Projekty organizacji publicznych i społecznych jako narzędzie kreowania przedsiębiorczości; Delegacja uprawnień jako warunek twórczego zaangażowania pracowników; Przedsiębiorczość osobista jako źródło pomnażania pieniędzy i bogacenia się; Paradygmaty przedsiębiorczości i jego implikacje; Przedsiębiorcze i innowacyjne kompetencje menedżerów projektu i liderów zespołu w realizacji celów organizacji; Przedsiębiorczość a samozatrudnienie - dylematy terminologiczne; Cechy przedsiębiorcze - czy domeną tylko przedsiębiorców?; Wielokryterialna ocena oraz instytucjonalne formy doskonalenia przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce; Wspieranie rozwoju gospodarczego przez władze lokalne; Rozwój przedsiębiorczości w regionach przygranicznych. Konsekwencje procesów integracyjnych; Przedsiębiorczość na szczeblu lokalnym na przykładzie gminy Kolbuszowa; Rola organizacji wspierania biznesu w kształtowaniu lokalnej przedsiębiorczości; Profil psychologiczny przedsiębiorcy w powiecie stalowowolskim; Psychologiczne, ekonomiczne i prawne bariery podejmowania działalności gospodarczej na przykładzie projektu "Moje przedsiębiorstwo". II. Przedsiębiorczość fenomenem zmienności: Zmiany uwarunkowań i czynników przedsiębiorczości w Polsce; Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju Polski Wschodniej w latach 2007-2013; Przesłanki i możliwości zmian w podejściu do aktywizowania pracowników we współczesnych realiach gospodarowania; Kompetencje i rynek w polskim sektorze gospodarki opartej na wiedzy; Szkolenia jako narzędzie kształtowania kultury organizacji; Racjonalność podatkowa a racjonalność ekonomiczna współdziałania przedsiębiorstw - refleksje na kanwie praktyki gospodarczej; Młode przedsiębiorstwa globalne - uwarunkowania powstawania i rozwoju; Determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw w specjalnej strefie ekonomicznej; Aktywność gospodarcza przedsiębiorstw w otoczeniu Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a rozwój regionu; Przygotowanie przedsiębiorstw do wymiany z zagranicą na przykładzie rejonu Tarnobrzega; Uwarunkowania rozwoju struktur klastrowych na terenach marginalnych; Rola usług wspierających w działalności małych i średnich przedsiębiorstw powiatu tarnobrzeskiego; Rozwój systemu podatkowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem podatków obciążających przedsiębiorstwo; Finansowanie rozwoju samorządów i MSP w województwie podkarpackim; Współczesne otoczenie firmy wyzwaniem dla przedsiębiorczych zachowań; Znaczenie public relations w rozwoju i funkcjonowaniu firmy na przykładzie PZU ŻYCIE S.A.; Determinanty efektywności przedsiębiorstw w obszarze interakcji ze środowiskiem; Przedsiębiorca jako inicjator zmian w przedsiębiorstwie; Konformizm a sposoby jego pojmowania w życiu społecznym i zawodowym; Życie gospodarcze w okupowanym Tarnobrzegu w latach 1939-1944; Aktywność ekonomiczna mieszkańców Ziemi Ożarowskiej w XIX wieku; Różnorodność i zmienność w kulturze jako wyznacznik społecznej aktywności człowieka;Dylematy cywilizacji techniczno-konsumpcyjnej. III. Innowacyjność i interaktywność uczestników organizacji: Zasady i warunki skutecznego coachingu jako narzędzia kształtowania kompetencji pracowników; Coaching sieciowy II; Kształtowanie innowacyjności pracowników w organizacji sieciowej; Potencjał sieci międzyorganizacyjnych - kontekst różnorodności; Nowe wyzwania wobec systemów wynagradzania; Modele dekompozycji funduszu premiowego w warunkach centrów zysków i kosztów; Granice wyobraźni i twórczości. Wiedza i innowacyjność w organizacji; Człowiek w organizacji - przegląd klasycznych i współczesnych koncepcji teoretycznych; Kompetencje jako uwarunkowanie przedsiębiorczości; Determinanty działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Kształtowanie klimatu proinnowacyjnego w regionalnych browarach w Polsce - wyniki badan; Uwarunkowania zmian innowacyjnych w przedsiębiorstwie realizującym funkcje publiczne - analiza przypadku. Istota procesów innowacji; Wykorzystanie miernika Economic Value Addend (EVA®) do oceny efektywności zarządzania przedsiębiorstwem. Analiza przypadku; Kształtowanie wizerunku obszarem aktywności pracodawcy; Możliwości kształtowania pracowniczych zachowań proinnowacyjnych a administracji publicznej; Metodyka budowy procesowej orientacji przedsiębiorstw; Rola konsultantów zewnętrznych i wewnętrznych w przezwyciężaniu oporu wobec zmian; Komponenty myślenia strategicznego kierowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa; 2. Zasoby innowacji w procesie kreowania wartości przedsiębiorstw; 3. Innowacje otwarte źródłem konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Wybrane strategie tworzenia innowacji i stymulowania kreatywności- przykłady; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w aspekcie innowacyjności; 6. Innowacyjność w zarządzaniu finansami- charakterystyka pojęcia i próba identyfikacji w przedsiębiorstwach w Polsce; 7. Innowacje w zarządzaniu wiedzą w sektorze MSP; 8. Spółki innowacyjne na rynku giełdowym NewConnect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako system, 2. Zmiany we współczesnej organizacji, 3. Przygotowanie do zmian, 4. Charakter i zasięg wprowadzanych zmian, 5. Przeprowadzanie zmian w organizacji, 6. Ludzie w procesie zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. O ewolucji świadomości, rozumu i pomysłowości, 2. Konkurencyjność w dobie globalizacji, 3. Zarządzanie twórcze w organizacji, 4. Metodologia rozwiązywania problemów, 5. Przygotowanie produkcji wyrobu jako przedsięwzięcie innowacyjne, 6. Procesy i technologie w organizacji, 7. Podstawy działalności innowacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacje i ich miejsce w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 2. Teoretyczne aspekty rozprzestrzeniania się innowacji, 3. Regionalne systemy innowacyjne w Unii Europejskiej, 4. Modele polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej, 5. Polityka innowacyjna w wybranych krajach Unii Europejskiej, 6. Ryzyko i niepewność w projektach innowacyjnych, 7. Kapitał prywatny w finansowaniu działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w procesie transformacji, 8. Zmiany aktywności innowacyjnej Polski w okresie transformacji, 9. Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2003, 10. Modelowanie procesów dyfuzji innowacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na działalność innowacyjną, 3. Poziom oraz bariery innowacyjności przemysłu polskiego, 4. Źródła innowacji, 5. Istota i rodzaje innowacji, 6. Nowatorskie techniki podnoszenia poziomu produktywności przedsiębiorstw, 7. Aspekty synergii w procesach innowacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji; 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania; 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji; 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka; Podsumowanie. Rozdział 2. Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji; 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją; 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji; 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji. Rozdział 3. Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji; 3.2. Apetyt na ryzyko; 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem; 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji; 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji; Podsumowanie. Rozdział 4. Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy; 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka; 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją; 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami; Podsumowanie. Rozdział 5. Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem; 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka; 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka; 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania; Podsumowanie. Rozdział 6. Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego; 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji; 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów; 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi; 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego; 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki - dobre praktyki: Załącznik I. W jaki sposób postrzegać mapę ryzyka - czyli czym jest, a czym nie jest mapa ryzyka?; Załącznik II. O czym należy pamiętać, przystępując do konstruowania i analizy mapy ryzyka - czyli jak właściwie opracować mapę ryzyka i przekuć ją na konstruktywne wnioski?; Załącznik III. Jak umiejscawiać mapę ryzyka w systemie doskonalenia współczesnej organizacji - czyli czym dla właściciela, menedżera/kierownika i pracownika niższego szczebla może być mapa ryzyka? Pytania problemowe. Zadania do wykonania - ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako dyscyplina naukowa 2. Strategia w organizacji i zarządzanie strategiczne 3. Źródła innowacji i procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie 4. Podejmowanie decyzji w organizacji 5. Interpersonalny charakter organzacji 6. Kultura w kontekście organizacji 7. Eyka w kontekście organizacyjnym 8. Koncepcje teoretyczne organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Introduction, Innovation as Multifocal Development of Social Practice, Inventing the Web, The Making of thr Internet, Analysis of the Early Phase of Internet Development, Socio-Cognitive Spaces of Innovation And Meaning Creation, Breaking through a Technological Frame, Combination and Specialization in the Evolution of the Internet, Retrospection and Attribution in the History of Arpanet and the Internet, Learning from Linux, Concliding Remarks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 357, [3] s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wyjaśnienie pojęć; 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji; 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje; 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw; 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji; 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Organizacja i jej właściwości; 2. Środowisko działania organizacji; 3. Proces i funkcje zarządzania; 4. Decydowanie w procesie zarządzania; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Zarządzanie z myślą o przyszłości; 7. Zarządzanie w interesie klienta; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 9. Zarządzanie zmianami i innowacjami; 10. Zarządzanie w służbie środowiska; 11. Zarządzanie międzynarodowe; 12. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum młodego startupowca / red. nauk. Jakub Szpon. - Szczecin : Unifinanse Sp. z o.o. , 2019. - 161 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Przedsiębiorczość w praktyce w ujęciu narzędzi wspierających powstawanie i rozwój firm: Idea przedsiębiorczości; Kreowanie postaw przedsiębiorczych; Przedsiębiorczość w Unii Europejskiej; Wspieranie przedsiębiorczości w Polsce; Wspieranie przedsiębiorczości w województwie zachodniopomorskim; Projekt „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ramach specjalizacji Programowanie gier oraz Programowanie w Technikum Informatycznym SCI”. R. 2 Pozyskiwanie środków na realizację startupów: Źródła finansowania startupów w UE; Możliwości pozyskiwania wsparcia finansowego na realizację startupów ze środków zewnętrznych; Źródła finansowania startupów w statystykach; Innowacyjność w startupach. R. 3 Elementy prawa dla startupów: Formy prawne prowadzenia działalności; usługi w Internecie; Formy zatrudniania pracowników; Środki ochrony. R. 4 Analiza SWOT w przedsiębiorstwie z branży IT: Geneza analizy macierzowej; etapy opracowywania analizy na przykładzie SWOT; ocena i interpretacja czynników wewnętrznych i zewnętrznych; Zastosowanie w praktyce analizy SWOT. R. 5 Pomysł na biznes w branży IT: Analiza przedsiębiorstwa; Planowanie w przedsiębiorstwie (informatycznym); Opracowanie biznes planu w kontekście potrzeb przyszłego przedsiębiorstwa. R. 6 Kreowanie wizerunku i promocja przedsiębiorstw z branży IT: Istota wizerunku i praktyczne znaczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa informatycznego; Narzędzia promocji przedsiębiorstw w branży IT. R. 7 Outsourcing usług źródłem wzrostu efektywności w branży IT: Co to jest outsourcing? Jego zalety i wady; outsourcing usług IT; Przykłady pozostałych usług outsourcingowych wpływających ba wzrost efektywności stratupów z branży IT. R. 8 Dobre praktyki z zakresu startupów w sektorze IT: CD Projekt RED; UpMenu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej