Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(36)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(46)
Autor
Kostera Monika
(3)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Babbie Earl R. (1938- )
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Becker Brian E
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bramley Peter
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gasińska Maria
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Herbut Ryszard
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Król Marek
(1)
Król Marianna
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Machol-Zajda Lucyna
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Miernik Mirosław Aleksander
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nalepka Adam
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pałasz Lech
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sageman Marc
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sokołowski Dariusz
(1)
Sroka Jacek
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strzemińska Helena
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Kinga
(1)
Sula Piotr
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szostek Dawid
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Szynaka Edmund
(1)
Tarka Piotr
(1)
Ulrich Dave
(1)
Vassos Tom
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ćwirko Halina
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(15)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(7)
Kadry
(6)
Praca
(6)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ceny
(3)
Gospodarka
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Instytucja totalna
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oceny szkolne
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Samokształcenie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Wartość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Digitalizacja
(1)
Dżihad
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Górnictwo
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Job crafting
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Keynesizm
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsorcjum bankowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrakt psychologiczny
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mudżahedin-e-Chalq
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Oświata
(1)
Patenty
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Podatek
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czechy
(1)
Gatunek
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Nauka i badania
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Psychospołeczna struktura środowiska pracy: Środowisko pracy jako jedno z podstawowych środowisk życia człowieka dorosłego; Praca zawodowa w strukturze środowiska pracy; Role zawodowe i ich statusy „w roli” konstruktorów środowiska pracy; Aksjologiczne podstawy pracy i środowiska pracy; Przyszłość pracy i środowiska pracy w kontekście wyzwań społeczeństwa ponowoczesnego. R. 2 Podmiotowe czynniki adaptacji do środowiska pracy: Adaptacja i jej wymiary, z uwzględnieniem środowiska pracy; Kompetencje komunikacyjne a adaptacja w środowisku pracy; Aspiracje zawodowe jako czynnik adaptacji w środowisku pracy; Postawy wobec pracy i środowiska pracy; Motywacja zawodowa a jakość funkcjonowania człowieka w środowisku pracy; Motywowanie do pracy; Identyfikacja z zawodem i środowiskiem pracy. R. 3 Czynniki fizyczne a adaptacja w środowisku pracy: Klasyfikacja czynników fizycznych; Znaczenie światła i barwy w środowisku pracy; Hałas; Temperatura, wilgotność powietrza i ciśnienie atmosferyczne; Zapylenie; Minimalizowanie barier adaptacji w fizycznym środowisku pracy. R. 4 Korzyści z adaptacji w środowisku pracy: Satysfakcja zawodowa a zadowolenie z pracy; Czynniki warunkujące osiąganie satysfakcji zawodowej; Znaczenie satysfakcji zawodowej dla jednostki i organizacji, z uwzględnieniem problemów adaptacji zawodowej; Kariera i sukces jako efekt adaptacji zawodowej. R. 5 Psychospołeczne czynniki nasilające ryzyko dezadaptacji w środowisku pracy: Stres i frustracje; Konflikty w środowisku pracy; Agresja i przemoc w stosunkach zawodowych; Sposoby przeciwdziałania agresji; Mobbing – charakterystyka problemu; Przyczyny, symptomy i konsekwencje mobbingu; Przeciwdziałanie i obrona przed mobbingiem. R. 6 Konsekwencje dezadaptacji zawodowej dla bio-psycho-społecznego funkcjonowania pracownika: Wypalenie zawodowe; Pracoholizm; Choroby zawodowe. R. 7 Kształcenie ustawiczne w przygotowaniu do adaptacji zawodowej: Kształtowanie kompetencji zawodowych w zintegrowanym procesie edukacyjnym; Miejsce edukacji dorosłych w kształceniu zawodowym; Rozwój zawodowej edukacji dorosłych w Polsce; Formy edukacji zawodowej dorosłych w Polsce w kontekście rozwiązań wybranych krajów Unii Europejskiej; Uwarunkowania i bariery edukacji zawodowej dorosłych Polaków; Orientacja, poradnictwo i doradztwo zawodowe. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Tradycja etnograficzna a badania organizacji; 2. Organizacje jako przedmiot badań; 3. Metody badawcze; 4. Notatki z badań; 5. Pisanie etnografii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Tradycja etnograficzna a badania organizacji; 2. Organizacje jako przedmiot badań; 3. Metody badawcze; 4. Notatki z badań; 5. Pisanie etnografii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Czas pracy i czas poza pracą w gospodarce: 1.Przemiany w zarządzaniu organizacją i czasem pracy na przełomie XX i XXI wieku, 2.Problemtyka czasu pracy i zdrowia w polityce i badaniach Unii Europejskiej, 3.Czas pracy jako czynnik zdrowia i bezpieczeństwa pracowników - próba przybliżenia problemu. Cz. II Czas pracy w polskich przedsiębiorstwach a sfera czasu wolnego i zdrowie pracowników w świetle badań IPiSS: 4.Metoda badań empirycznych oraz charakterystyka badanej zbiorowości, 5.CZas pracy w polskim przedsiębiorstwie w latach 1999-2000 - wyniki badań IPiSS, 6.Partnerzy społeczni a organizacja i rozkłady czasu pracy w świetle badań empirycznych, 7.Aspekty zdrowotne i rodzinne stosowanych rozkładów czasu pracy, 8.Zadzów nad warunkami pracy a wybrane problemu zdrowia pracujących, 9.Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
1.Ustalenia wstępne, 2.Badania nad ośmioma Wojwódzkimi Komisjami Dialogu Społecznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zagadnienia wstępne, 2. Teoretyczno-metodologiczne podstawy badań struktury systemu miejskiego, 2. Podstawy metodyczne, 3. Struktura funkcjonalna miast w zakresie działalności centralnych, 5. Hierarchia funkcjonalna miast a struktura funkcji centralnych, 6. Wnioski końcowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Ogólne tendencje i zmiany w gospodarce turystycznej: Gospodarka turystyczna w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju; Wpływ świadomości i kultury ekologicznej na ekologizację turystyki; Logistyka ekoinfrastrukturalna na usługach gospodarki turystycznej; Gospodarka turystyczna w koncepcji polityki przestrzennego zagospodarowania kraju do 2030 roku; Rozwój jakości środowiska a turystyka; Turystyka między terrorem a terroryzmem; Agroturystyka przykładem przedsiębiorczości na wsi; Prognozy i tendencje rozwojowe wycieczek turystyczno-krajoznawczych. R.2 Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki: Turysta na tle przemian nowoczesnej cywilizacji; Nowa figura: turysta globalny; Udział młodzieży szkół średnich miasta Konina w pozalekcyjnych zajęciach sportowo-rekreacyjno-turystycznych; Konsumpcja czasu wolnego w turystyce na przykładzie województwa śląskiego; Trendy spędzania czasu wolnego młodzieży akademickiej; Przemiany społeczności wiejskiej pod wpływem rozwoju turystyki; Aktywność turystyczna młodzieży szkół ponadpodstawowych. R.3 Ekonomiczne i organizacyjno-prawne problemy rozwoju gospodarki: Wykorzystanie teorii ekonomii w tworzeniu podstaw nauki o turystyce; Kierunki rozwoju turystyki w województwie lubelskim w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską; Aktywność władz lokalnych województwa zachodnipomorskiego w dziedzinie turystyki. Struktura instytucjonalna rynku biur podróży; Nowe możliwości prowadzenia komunikacji marketingowej na rynku biur podróży; Promocja regionu turystycznego jako element marketingu terytorialnego; Analiza dynamiki przyjazdowego ruchu cudzoziemców do Polski w przekroju miesięcznym; Analiza zachowań konsumenckich na polskim rynku turystycznym; Prawne unormowania zasad i warunków bezpieczeństwa przy uprawianiu turystyki i sportu na terenach górskich; Zagospodarowanie turystyczne Żywiecczyzny - jakość usług turystycznych. R.4 Metodologia badań gospodarki turystycznej i nowe technologie: Zastosowanie korelacji rang Speqarmana w analizie porównawczej hotelarskiej bazy noclegowej województw; Test koniunktury jako technika badań rynku turystycznego; Turystyka kosmiczna- niewykorzystany rynek; Problemy standardów danych turystycznych; Miejsce nowoczesnych technik i technologii telekomunikacyjnych w hotelarstwie; Wykorzystanie Internetu w promocji turystyki przez gminy na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego; Barwa - istotny czynnik determinujący zachowania konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej