Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(21)
Autor
Cieślik Jerzy
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Białasiewicz Maria
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kostera Monika
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matejun Marek
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie
(9)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Innowacje
(4)
Jakość
(4)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Franchising
(2)
Internet
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Logistyka
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Certyfikacja zgodności
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Poradnictwo
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przywództwo
(1)
Płaca
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Statki
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transport morski
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji, 2. Formy i przekształćenia przedsiębiorstw, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa, 4. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa, 5. Gospodarowanie zasobami materialnymi, 6. Gospodarowanie kapitałem ludzkim, 7. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi, 8. Zasoby partnerskie i klienckie przedsiębiorstwa, 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie, 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem, 11. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa, 12. Głowne uwarunkowania funkcjowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Geneza i istota społecznej odpowiedzialności biznesu: Zmiany we współczesnym świecie jako przesłanki zainteresowania społeczną odpowiedzialnością biznesu; Rozwój refleksji aksjologicznej i etycznej nad działalnością gospodarczą w społeczeństwie; Odpowiedzialność społeczna a cele przedsiębiorstwa; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa- ewolucja pojęcia; Teoria interesariuszy i model społeczny przedsiębiorstwa; Od społecznej odpowiedzialności biznesu do modeli społecznego działania; Definicja społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy teorii interesariuszy; System społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Instrumenty zarządcze w polityce społecznej odpowiedzialności biznesu: Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; Rola instytucji publicznych w promowaniu społecznym; Nadzór korporacyjnym jako mechanizm regulujący społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw; Korzyści z bycia społecznie odpowiedzialnym przedsiębiorstwem: czy SOP może być źródłem przewagi konkurencyjnej?; Rozwój przedsiębiorstwa jako proces tworzenia wartości dla interwesariuszy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej