Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(18)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(72)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(19)
Czasopisma
(10)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(48)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Antonowicz Paweł
(5)
Borski Maciej (1975- )
(5)
Chodyński Andrzej
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Baran Krzysztof Wojciech
(4)
Gurdek Magdalena (1977- )
(4)
Sobas Magdalena
(4)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Dörre-Kolasa Dominika
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Majewski Kamil
(3)
Rok Bolesław
(3)
Sitek Marcin
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Adamus Rafał
(2)
Antonów Kamil
(2)
Baran Beata
(2)
Baran-Wesołowska Beata
(2)
Barut Arkadiusz (1974- )
(2)
Bąk Dariusz
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(2)
Góral Zbigniew
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Jędrejek Grzegorz
(2)
Kaźmierczak Magdalena
(2)
Kuczkowski Przemysław
(2)
Lewandowicz-Machnikowska Monika (1973- )
(2)
Lis Artur
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Pudło-Jaremek Anna
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rybak Mirosława
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Sikołowska Julita
(2)
Sipa Monika
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Suska Magdalena
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Walczak Krzysztof
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Włodarczyk Mirosław
(2)
Abramski Olgierd
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Augustyn Paulina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balina Rafał
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bała Karolina
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Buratowska Klaudia
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Bęben Robert
(1)
Celary Ireneusz
(1)
Chaba Dawid
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciechorski Jan
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Ciosk Kinga
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Folfas Paweł
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gabrusewicz Tomasz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Temat
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(32)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(24)
Etyka biznesu
(13)
Przedsiębiorstwo
(13)
Innowacje
(10)
Zarządzanie
(10)
Menedżerowie
(7)
Odpowiedzialność społeczna
(7)
Prawo pracy
(7)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(6)
Konkurencyjność
(5)
Marketing
(5)
Motywacja pracy
(5)
Emerytura
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Odpowiedzialność cywilna
(4)
Praca czasowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Przywództwo
(4)
Płaca
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zbiorowe stosunki pracy
(4)
Związki zawodowe
(4)
Czas pracy
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Nieruchomości
(3)
Odpowiedzialność karna
(3)
Odpowiedzialność moralna
(3)
Organizacja
(3)
Patologia społeczna
(3)
Postępowanie dyscyplinarne
(3)
Praca młodocianych
(3)
Pracodawcy
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo cywilne procesowe
(3)
Prawo do ochrony zdrowia
(3)
Prawo karne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Renta rodzinna
(3)
Renty
(3)
Szkodliwość społeczna czynu
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Ubezpieczenia chorobowe
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Ubezpieczenia wypadkowe
(3)
Umowa o pracę
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Urlopy
(3)
Antyterroryzm
(2)
Banki
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Diagnostyka prenatalna
(2)
Dyskryminacja
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gry komputerowe
(2)
Informatyzacja
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Integracja gospodarcza
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Ochrona praw konsumenta
(2)
Odpowiedzialność konstytucyjna
(2)
Odpowiedzialność prawna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polityka społeczna
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Postępowanie cywilne
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawa dziecka
(2)
Prawo do sądu
(2)
Prawo konstytucyjne
(2)
Prawo miejscowe
(2)
Prawo ubezpieczeń społecznych
(2)
Prawo urzędnicze
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Czechy
(2)
Włochy
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Francja
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Tadżykistan
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Praca zbiorowa
(13)
Czasopismo naukowe
(11)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Filozofia i etyka
(7)
Nauka i badania
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
102 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest próbą kompleksowego podejścia do tematu społecznie odpowiedzialnego działania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Problem badawczy sprowadza się do pytania, jakie czynniki i w jakim stopniu determinują społecznie odpowiedzialne zarządzanie w sektorze MŚP w Polsce. Sformułowane przez autorkę wnioski, a także zalecenia zawarte w monografii mogą okazać się użyteczne dla przedsiębiorstw sektora MŚP. Znajomość determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego może przyczyniać się do kształtowania społecznie odpowiedzialnych organizacji. Ponadto poznane determinanty mogą wspomóc proces przetworzenia koncepcji CSR w taki sposób, by była ona odpowiednia do specyfiki funkcjonowania mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W rozdziale pierwszym opisano główne czynniki wzrostu zainteresowania koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu wśród organizacji. W rozdziale tym szczegółowo omówiono istotę oraz teoretyczny kontekst społecznej odpowiedzialności oraz wskazano na podstawowe korzyści, jakie z niej wynikają. W rozdziale drugim opisano specyfikę funkcjonalną i zarządczą sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Wyjaśniono istotę zarządzania społecznie odpowiedzialnego w MŚP. Scharakteryzowano zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym, uwzględniając przy tym specyfikę małych i średnich przedsiębiorstw. Opisano tu również najważniejsze obszary społecznej odpowiedzialności i proces zarządzania interesariuszami w MŚP. Na koniec opisano systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR w organizacjach mikro, małych i średnich. W rozdziale trzecim na podstawie źródeł literaturowych określono i scharakteryzowano zewnętrzne i wewnętrzne determinanty społecznie odpowiedzialnego zarządzania w sektorze przedsiębiorstw mikro, małych i średnich na świecie i w Polsce. Kolejne rozdziały poświęcono metodyce, wynikom, ocenie i wnioskom płynącym z badań empirycznych przeprowadzonych w polskim sektorze przedsiębiorstw mikro, małych i średnich. Przedstawiono wyniki badań dotyczące znajomości pojęcia CSR oraz sposobów jego definiowania wśród badanych przedsiębiorstw. Ponadto przeprowadzono ocenę ważności i charakteru przesłanek oraz działań społecznie odpowiedzialnych podejmowanych przez MŚP w poszczególnych obszarach CSR. Przedstawiono również hierarchię ważności czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w przedsiębiorstwach mikro, małych i średnich. W dalszej kolejności zaprezentowano wyniki analizy współzależności między czynnikami wpływającymi na społecznie odpowiedzialne zarządzanie a wybranymi cechami, takimi jak rodzaj prowadzonej działalności, liczba zatrudnionych pracowników oraz struktura kapitału. Na koniec przedstawiono także analizę współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem badanych organizacji w inicjatywy CSR.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Standardy etyczne jednoczącej się Europy; Etyczne zasady tworzenia bogactwa; Etyczny wymiar życia gospo- darczego w świetle badań empirycznych; Etyka w organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1 - 5 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., [2020]. - 244 s. : tab. ; 24 cm.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji : aspekt historyczny i teoretyczny, 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności, 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie, 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy, 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu, 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika, 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Standardy w Europie i na świecie: Społeczna odpowiedzialność korporacji - wyzwania stojące przed uniwersalnymi standardami korporacyjnej uczciwości; Europejskie i światowe standardy etyki oraz społecznej odpowiedzialności w działalności gospodarczej. Cz.II Znaczenie norm i zasad: Partykularność czy uniwersalność europejskich standardów etycznych?; Stan przygotowań prawno-administracyjnych do wprowadzenia europejskich standardów odpowiedzialności społecznej funkcjonariuszy publicznych; Zmiana roli Polski z kraju dostosowującego się w kraj pomagającym innym we wprowadzeniu europejskich standardów etyki i społecznej odpowiedzialności; Etyka biznesu a konsumenci; Standardy nadzoru korporacyjnego; Zasady etycznego postępowania w firmie; Czy należy ukrywać strategiczny wymiar etyki? Cz.III Badania i zastosowania: Sześćdziesiąt zasad etycznych w społecznej encyklice Centesimus annus wkładem do europejskich standardów; Etyczne implikacje jakości; Inicjatywy tworzenia zasad ładu korporacyjne go w wybranych krajach postsocjalistycznych; Standardy etyczne w kontekście wielokulturowości, zmiennego otoczenia i wirtualnej rzeczywistości; Etyka zawodowa badaczy; Europejskie standardy wykonywania wolnych zawodów; Usługi turystyczne w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu; Sygnalizowanie zachowań nieetycznych w organizacjach w perspektywie europejskich standardów etyki biznesu; Europejskie standardy reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje: 1.1. Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie; 1.2. Funkcje zarządzania; 1.3. Role organizacyjne zarządzających; 1.4. Różne rozumienia kompetencji; 1.5. Klasyfikacje kompetencji zarządzających. 2. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne: 2.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój; 2.2. Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju; 2.3. Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych; 2.4. Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR; 2.5. Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego; 2.6. Postawy zarządzających wobec CSR. 3. Kompetencje menadżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 3.1. Modele kompetencji menadżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju; 3.2. Przegląd literatury; 3.3. Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR: 3.3.1. Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery; 3.3.2. Wykształcenie prezesa; 3.3.3. Doświadczenia prezesa; 3.3.4. Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora); 3.3.5. Wartości menadżerów; 3.3.6. Motywacje menadżera; 3.4. Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju: 3.4.1. Przywódca transformacyjny i transakcyjny; 3.4.2. Przywódca etyczny; 3.4.3. Przywódca odpowiedzialny; 3.4.4. Przywódca służebny; 3.4.5. Przywódca zrównoważony (sustainable leadership); 3.4.6. Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego; 3.4.7. Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menadżerów; 3.4.8. Troska o rozwój następców; 3.5. Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających. 4. Kompetencje menadżerów i CSR – wyniki badań ilościowych: 4.1. Założenia badawcze; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Wyniki badań ankietowych; 4.4. Wnioski i konkluzje. 5. Studia przypadków: 5.1. Założenia badawcze; 5.2. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku: 5.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.2.2. Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa; 5.2.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.3. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku: 5.3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.3.2. Działania zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 5.3.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.4. Analiza przekrojowa studiów przypadków; 5.5. Wnioski i konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia wpisuje się w nurt badań nad zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną i środowiskową biznesu. Reprezentuje pole naukowe rachunkowości i sprawozdawczości w zakresie zużycia dóbr nierynkowych, takich jak powietrze, środowisko przyrodnicze, cisza czy krajobraz. Odpowiada na rosnącą wśród interesariuszy potrzebę raportowania informacji niefinansowych. Książka poświęcona jest kosztom społecznym w teorii i sprawozdawczości jednostki gospodarczej na przykładzie przedsiębiorstwa wydobywczego KGHM S.A. Autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy w nauce rachunkowości występują metody wyceny mogące służyć do wyceny kosztów społecznych powstających w wyniku negatywnego oddziaływania przedsiębiorstw na otoczenie. W odpowiedzi przedstawia propozycję wyceny i prezentacji w sprawozdawczości niefinansowej kosztów społecznych jednostki gospodarczej na przykładzie KGHM S.A.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Koncepcja kapitału społecznego ujęcie makroekonomiczne: 1.1. Przegląd podejść badawczych dotyczących kapitału społecznego; 1.2. Funkcje kapitału społecznego; 1.3. Kontrowersje związane z koncepcją kapitału społecznego; 1.4. Pomiar kapitału społecznego; jego stan i pomiar w Polsce. Rozdział 2. Kapitał społeczny organizacji: 2.1. Kapitał społeczny i ludzki jako komponent kapitału intelektualnego organizacji; 2.2. Wewnętrzny i zewnętrzny kapitał społeczny organizacji; 2.3. Kapitał społeczny oparty na teoriach sieci relacji. Rozdział 3. Struktura kapitału społecznego wewnątrz organizacji: 3.1. Sieci relacji społecznych; 3.2. Zaufanie, normy i wartości w kapitale społecznym; 3.3. Pomiar kapitału społecznego organizacji. Rozdział 4. Fundamenty zarządzania wewnętrznym kapitałem społecznym organizacji: 4.1. Zarządzanie poprzez wartości; 4.2. Rola kultury zaufania w zarządzania kapitałem społecznym; 4.3. Instrumenty kształtowania postaw zaangażowania pracowników. Rozdział 5. Inwestowanie w kapitał ludzki i społeczny w organizacji: 5.1. Inwestowanie w rozwój pracowników; 5.2. Inwestowanie w procesy zarządzania wiedzą pracowników; 5.3. Inwestowanie w nowe technologie w komunikacji między pracownikami; 5.4. Inwestowanie w innowacyjne procesy i narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Rozdział 6. Rola Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w kształtowaniu kapitału społecznego organizacji: 6.1. Koncepcja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i jej funkcje; 6.2. Modele Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; 6.3. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu wobec interesariuszy wewnętrznych – narzędzia i dobre praktyki. Rozdział 7. Podmioty zarządzania kapitałem społecznym: 7.1. Wspólnoty pracowników; 7.2. Pracownicy działów personalnych; 7.3. Zarząd i kierownicy liniowi; 7.4. Podmioty zewnętrzne zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Bibliografia. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw: 1.1. Geneza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; 1.2. Definicje Corporate Social Responsibility; 1.3. Rola interesariuszy; 1.4. Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 1.5. Pomiar i ocena korzyści społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Rozdział 2. Pojęcie i rozwój koncepcji marketingu społecznego: 2.1. Istota marketingu społecznego; 2.2. Społeczna odpowiedzialność w wybranych koncepcjach marketingu; 2.3. Etapy wdrażania marketingu społecznego w przedsiębiorstwach. Rozdział 3. Marketing ekologiczny: 3.1. Pojęcie i istota marketingu ekologicznego; 3.2. Ekoprodukt jako podstawa marketingu ekologicznego; 3.3. Pozostałe instrumenty ekologicznego marketing miksu. Rozdział 4. Marketing sponsorski: 4.1. Istota i znaczenie sponsoringu; 4.2. Przesłanki rozwoju sponsoringu; 4.3. Sponsoring a inne sposoby wspierania; 4.4. Rodzaje i formy sponsoringu; 4.5. Elementy strategii sponsoringu. Rozdział 5. Formy współpracy przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w realizacji zadań marketingu społecznego: 5.1. Marketing społecznie zaangażowany; 5.2. Wolontariat pracowniczy; 5.3. Kampanie społeczne mające na celu zmianę postaw społecznych. Rozdział 6. Formy komunikacji działań z zakresu marketingu społecznego: 6.1. Istota i znaczenie raportu społecznego; 6.2. Standardy raportowania; 6.3. Prawne uregulowania społecznego raportowania; 6.4. Rankingi przedsiębiorstw; 6.5. Konkursy. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materialne określenie przestępstwa / Ewa Plebanek. - Stan prawny na 1.07.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 324 s. ; 22 cm.
(Monografie)
Cz. I. W poszukiwaniu definicji społecznej treści przestępstwa. Pojęcie społecznej szkodliwości a definicja przestępstwa: 1. Społeczna szkodliwość (społeczne niebezpieczeństwo) jako termin opisowy; 2. Społeczna szkodliwość (społeczne niebezpieczeństwo) jako termin oceniający; 3. Materialne ujęcie definicji przestępstwa w okresie zmiany ustroju. Ułomności: chlubić się czy przezwyciężać?; 4. O dwóch znaczeniach społecznej szkodliwości- z problematyki pogranicza płaszczyzny stanowienia i stosowania prawa; Cz. II. Karygodność jako element struktury przestępstwa: 1. Społeczna treść czynów prawnokarnie irrelewantnych, okoliczności wyłączających bezprawność i czynów o znikomym stopniu szkodliwości społecznej; 2. Materialne ujecie przestępstwa z zagadnienie winy: czysta normatywna teoria winy i praktyczne konsekwencje jej przyjęcia dla problematyki społecznej treści przestępstwa; 3. Faktory wyznaczające stopień społecznej szkodliwości czynu; 4. Uwagi dotyczące wpływu rozpracowania teoretycznego instytucji na praktykę wymiaru sprawiedliwości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum Biblioteka)
1. Mobbing w miejscu pracy - pojęcie, skutki, przeciwdziałanie, 2. Polubowne rozstrzyganie sporów w sprawach z zakresu prawa pracy, 3. Roszczenia przysługujące ofiarom mobbingu na podstawie przepisów kodeksu pracy, 4. Dochodzenie roszczeń na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, 5. Prawnokarne aspekty stosowania mobbingu, 6. Zbieg roszczeń, 7. Znaczenie Państwowej Inspekcji Pracy w zapobieganiu oraz zwalczaniu zjawiska mobbingu, 8. Dla pracodawcy, 9. Postulaty de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum Biblioteka)
1. Mobbing w miejscu pracy - pojęcie, skutki, przeciwdziałanie, 2. Polubowne rozstrzyganie sporów w sprawach z zakresu prawa pracy, 3. Roszczenia przysługujące ofiarom mobbingu na podstawie przepisów kodeksu pracy, 4. Dochodzenie roszczeń na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego, 5. Prawnokarne aspekty stosowania mobbingu, 6. Zbieg roszczeń, 7. Znaczenie Państwowej Inspekcji Pracy w zapobieganiu oraz zwalczaniu zjawiska mobbingu, 8. Dla pracodawcy, 9. Postulaty de lege ferenda
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
Cz. I. Zrozumieć istotę i fenomen najlepszych praktyk w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 1. Najlepsze praktyki w biznesie- między młotem wymagań ekonomicznych a kowadłem społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Charakterystyka najlepszych praktyk w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw- wnioski z kwerendy źródeł; Cz. II. Najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce- studia przypadków: 3. Wykorzystanie energii geotermalnej do ogrzewania obiektu składowego. Studium przypadku Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach; 4. Wpływ zastosowania nowej technologii w produkcji soków na zwiekszenie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Przypadek najlepszej praktyki Grupy Maspex Wadowice; 5. Wdrożenie Flow Logistics- rekonfiguracja oraz doskonalenie systemu zarzadzania siecią transportową. Studium przypadku DB Schenker w Polsce; 6. Zastosowanie koncepcji Six Sigma w zarządzaniu przepływami materiałowymi. Studium przypadku Power Controls
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Normy moralne: próba systematyzacji / Maria Ossowska. - Wyd. 4. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 230, [1] s. ; 21 cm.
Ogólne uwagi o wartościowaniu; Normy moralne w obronie naszego biologicznego istnienia; Normy moralne w obronie godności; Normy moralne w obronie niezależności; Normy moralne w obronie prywatności; Normy moralne służące potrzebie zaufania; Normy moralne strzegące sprawiedliwości; Normy moralne wobec konfliktów społecznych; Cnoty miękkie na straży pokojowego współżycia; Cnoty służące organizowaniu życia zbiorowego; Cnoty osobiste, czyli zdobiące; Cnoty praktyczne; Normy moralne dotyczące norm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie komunikacji społecznej dla działalności przedsiębiorstwa; 2. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako system kształtowania relacji; 3. Analiza modeli pr w wybranych przedsiębiorstwach oraz rola i miejsce csr w strategii budowania relacji z interesariuszami na podstawie badań; 4. Współzależność public relations i corporate social responsibility w społecznej komunikacji przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej