Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(87)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(57)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(66)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Hay Julie
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Michałkiewicz Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonów Kamil
(1)
Bakalarz Tomasz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balina Rafał
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Benien Karl
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Burkett Holly
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąba Michał
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Giedrowicz-Niewińska Aneta
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoffman Edward
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jęcek Zuzanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimczok Monika
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Knosala Ryszard
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Korach Romuald
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(89)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Ocena pracowników
(66)
Kadry
(60)
Motywacja pracy
(22)
Zatrudnienie
(20)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(18)
Płaca
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Oceny pracowników
(11)
Polityka zatrudnienia
(11)
Rekrutacja pracowników
(10)
Praca
(9)
Kariera
(7)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Płynność kadr
(6)
Assessment center
(5)
Konflikt
(5)
Menedżerowie
(5)
Wartościowanie pracy
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Zawód
(4)
BHP
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Awans zawodowy
(2)
Development center
(2)
Jakość
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Logistyka
(2)
Metody badawcze
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca minimalna
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Aksjologia prawa
(1)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
COVID-19
(1)
Czas pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobra osobiste
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dyskryminacja pośrednia
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Epidemie
(1)
Ergonomia
(1)
Fresk
(1)
Holdingi
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kara umowna
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Lorenzetti, Ambrogio (1290-1348)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Temat: dzieło
Allegoria ed effetti del Buono e del Cattivo Governo
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1301-1400
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
89 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Istota i etapy procesu kadrowego, R.II Planowanie personelu, R.III Rekrutacja kandydatów, R.IV Selekcja kandydatów, R.V Wprowadzenie do pracy, R.VI Szkolenie i rozwój pracowników, R.VII Motywowanie pracowników, R.VIII Oceny pracownicze, R.IX Przemieszczenia pracowników, R.X Odejście pracownika z pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Na szlaku ewolucji strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Ku strategicznemu zarządzaniu zasobami ludzkimi; Krok w przód, krok wstecz w ponadnarodowej i wirtualnej przestrzeni normatywu; Rozstaje ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Spacer po trzech praktycznych polach zarządzania zasobami ludzkimi: Współczesna rekrutacja - najkrótsza droga do własnej firmy; W drodze na szczyt spokoju i rozsądku oceniania; Samotnie i nie tak prosto po szczeblach kariery; Praktyczne zapętlenia myśli. 3. Krok poza normatywne zarządzanie zasobami ludzkimi: Perspektywa paradoksów i sprzeczności; Perspektywa chaosu; Rozwijanie zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 139, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Kultura organizacyjna; Polityka personalna i strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym; Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja i selekcja pracowników; Ocena pracowników; Wynagrodzenia; Kształcenie i rozwój personelu; Organizacja działu personalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 409, [5] s. : tabela ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Wyd. 2 uaktual. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 403 s. : tab. ; 24 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami; 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami; 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami; 4. Planowanie kadr; 5. Pozyskiwanie pracowników; 6. Kierowanie ludźmi; 7. Wynagradzanie pracowników; 8. Rozwój pracowników; 9. Stosunki i warunki pracy; 10. Odejścia pracowników z organizacji; 11. Ocenianie pracowników; 12. Kontrola funkcji personalnej; 13. Organizacja zarządzania kadrami; 14. System informacji personalnej (SIP); 15. Komunikowanie się w organizacji; 16. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami; 17. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wartościowanie pracy. 1. Przesłanki zastosowania - miejsce wartościowania pracy w systemie oceny pracy. 2. Istota wartościowania pracy. 3. Proces wartościowania pracy. 4. Metody wartościowania pracy. 5. Analityczno-punktowa metoda wartościowania pracy. 6. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy w różnych obszarach zarządzania firmą. 7. Wyniki wartościowania pracy w wynagrodzenia. 8. Organizacja procesu wartościowania pracy w firmie. 9. Tendencje zmian w dziedzinie oceny pracy: od wartościowania stanowisk do wartościowania kompetencji. Część II: Wartościowanie kompetencji pracowników. 1. Istota kompetencji pracowników jako podstawa wartościowania. 2. Geneza wartościowania kompetencji pracowników. 3. Budowa modelu kompetencji pracowników. 4. Ocena okresowa a wartościowanie kompetencji. 5. Wykorzystanie wyników wartościowania w obszarze wynagrodzeń. 6. Zastosowanie wyników wartościowania kompetencji pracowników w pozostałych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartościowanie pracy w administracji publicznej w wybranych krajach. 2. Ogólna charakterystyka metody wartościowania pracy w służbie cywilnej. 3. Narzędzia - opisy stanowisk pracy i wartościowanie stanowisk pracy. 4. Sposoby wizualizacji wyników wartościowania pracy. 5. Procedura wartościowania pracy. 6. Zarządzanie zmianą. 7. Systemy wynagradzania - doświadczenia biznesowe. 8. Przełożenie wartościowania na wynagrodzenia w urzędach - wskazówki praktyczne. 9. Audyt opisów stanowisk, wartościowania stanowisk pracy i systemu wynagradzania. 10. Audyt systemu wynagrodzeń w administracji. 11. Opracowanie metody wartościowania pracy dla służby cywilnej. 12. Realizacja projektu sporządzania i wartościowania opisów stanowisk pracy z punktu widzenia dyrektora generalnego urzędu. 13. Realizacja projektu sporządzania i wartościowania opisów stanowisk pracy z punktu widzenia dyrektora kadrowego urzędu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Przed sesja: Jak oceniamy? Opis metody, wprowadzenie w problematykę; Co oceniamy? Kompetencje jako główne kryterium oceny w procesie AC/DC; Co oceniamy? Opis kompetencji na potrzeby AC/DC; Czym oceniamy? Narzędzia wykorzystywane podczas sesji AC/DC; gdy już wiadomo jak, co i czym oceniamy. Przygotowanie do sesji AC/DC. Cz. II Sesja: Tu nie oceniamy - obserwujemy. Fragment realizacji sesji; Błędy oceny. Ich wpływ na efekt końcowy. Cz. III Po sesji: sesja integrująca obserwacje. Pierwsza ocena; Raporty. Prezentacja oceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część I: Organizacje wobec wyzwań rynku globalnego. 1. Zmiana i rozwój organizacji. 2. Wiedza i jej pozycja w organizacji. 3. Współczesna wizja organizacji - odpowiedź na wyzwania rynku globalnego. Część II: Personel firmy. Nowe tendencje i orientacje. 4. Personel firmy jako zasób strategiczny. 5. Narzędzia i techniki analizy strategicznej w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Motywacyjna siła procedur personalnych. 7. Zarządzanie ludźmi oparte na pojęciu kompetencji. 8. Nowe metody oceny realizacji funkcji personalnych. 9. Etyczne przedsięwzięcie w organizacji. 10. Alternatywne formy zatrudnienia pracowników. Część III: Dezorganizacja w organizacji. 11. Stres jako kategoria jednostkowa i organizacyjna. 12. Patologiczne zachowania ludzi w organizacji i w jej otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Tworzenie i wdrażanie strategii ZZL. R.2 Analiza pracy i opisy stanowisk. R.3 Sposoby zastosowania metod wartościowania pracy w praktyce. R.4 Systemowe podejście do doboru pracowników. R.5 Wprowadzenie pracownika do pracy. R.6 Konstrukcja systemu wynagrodzeń. R.7 Partycypacja pracownicza i zakładowe układy zbiorowe. R.8 Ocena okresów pracowników. R.9 Zintegrowany system zarządzania kompetencjami. R.10 Badanie opinii pracowniczych. R.11 Raporty o wynagrodzeniach. R.12 Planowanie przedsięwzięć z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / pod red. Tadeusz Listwan. - Wyd. 3 uaktual. i poszerz. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - 434 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenia zarządzania kadrami. 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach. 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami. 4. Planowanie kadr. 5. Dobór pracowników. 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo. 7. Wynagradzanie pracowników. 8. Rozwój pracowników. 9. Stosunki i warunki pracy. 10. Odejścia pracowników z organizacji. 11. Ocenianie pracowników. 12. Kontrola funkcji personalnej. 13. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie. 14. System informacji personalnej (SIP). 15. Komunikowanie się w organizacji. 16. Międzynarodowe zarządzanie kadrami. 17. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami. 18. Metody badań problematyki kadrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Zawiera: Wstęp . 1. Podstawy kreatywności: 1.1. Definicja kreatywności; 1.2. Kreatywność a twórczość; 1.3. Perspektywy analizy twórczości. 2. Kreatywność pracowników: 2.1. Kreatywność pracowników i jej komponenty; 2.2. Sylwetka kreatywnego pracownika; 2.3. Kreatywny menedżer; 2.4. Inhibitory i stymulatory kreatywności pracowników. 3. Narzędzia do badania predyspozycji twórczych: 3.1. Myślenie dywergencyjne; 3.2. Testy zawierające zadania werbalne i testy mieszane; 3.3. Testy zawierające zadania niewerbalne; 3.4. Kwestionariusze samooceny; 3.5. Badania biograficzne, wywiad i obserwacja. 4. Ocena kreatywności pracowników: 4.1. Model oceny kreatywności pracowników; 4.2. Założenia budowy kwestionariuszy do badania predyspozycji twórczej pracowników; 4.3. Weryfikacja kwestionariuszy do badań. 5. Prokreatywna przestrzeń w przedsiębiorstwie: 5.1. Istota prokreatywnej przestrzeni przedsiębiorstwa; 5.2. Czynniki sprzyjające kreatywności w przedsiębiorstwie; 5.3. Przegląd koncepcji i narzędzi do identyfikacji twórczego klimatu w miejscu pracy. 6. Procesy grupowe i ich dynamika: 6.1. Grupa a zespół; 6.2. Role grupowe; 6.3. Coaching zespołowy i mentoring; 6.4. Przewodzenie grupom. 7. Metodyka zespołowego rozwiązywania problemów: 7.1. Sesja twórcza; 7.2. Moderacje; 7.3. Metody aktywizujące pracę zespołu; 7.4. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań. 8. Twórcze zespoły pracownicze w przedsiębiorstwie: 8.1. Charakterystyka i podział zespołów pracowniczych; 8.2. Zasady budowania twórczych zespołów; 8.3. Procedura rekrutacji pracowników do zespołów twórczych; 8.4. Dobór pracowników do twórczych zespołów na przykładzie praktycznym. 9. Wpływ kreatywności pracowników na rozwój innowacji: 9.1. Obszar badań wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji w przedsiębiorstwie; 9.2. Model badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach; 9.3. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach; 9.4. Ocena wpływu kreatywności pracowników na rozwój innowacji. 10. Tworzenie ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie: 10.1. Geneza pojęcia racjonalizacji; 10.2. Przedmiot wniosku racjonalizatorskiego; 10.3. Model ruchu proinnowacyjnego w przedsiębiorstwie; 10.4. Motywowanie pracowników do proinnowacyjnego działania w przedsiębiorstwie; 10.5. Narzędzie wspomagające ruch proinnowacyjny w przedsiębiorstwie. 11. Przykłady z praktyki przemysłowej: 11.1. Działanie kreatywnego zespołu na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej; 11.2. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży spożywczej; 11.3. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.4. Analiza badań w dużym przedsiębiorstwie branży metalowej; 11.5. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży opakowań; 11.6. Analiza badań w średnim przedsiębiorstwie branży meblarskiej; 11.7. Analiza badań w małym przedsiębiorstwie branży rolniczej; 11.8. Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów; 11.9. Moderowanie zespołu problemowego. Bibliografia. Słownik ważniejszych pojęć. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessment Development Center : projektowanie procesu i narzędzi oceny / Sabina Nikodemska. - Warszawa : INFOR PL, 2018. - 247 s., [1] karta tablic złożona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Assessment Development Center jako metoda oceny kompetencji: 1. Krótka historia metody; 2. Assessment i Development Center - podobieństwa i różnice; 3. Elementy procesu; 4. Czynniki budujące obiektywizm metody; Wiele kryteriów; Wiele narzędzi oceny; Wielu oceniających; Wiele ocen. Rozdział 2. Kompetencje - czyli kryteria oceny: 1. Czym są kompetencje?; 2. Kompetencje - jak je zdefiniować?; Różne modele opisu; Model otwarty; Model addytywny; Model matrycowy; 3. Skale oceny kompetencji; Ile poziomów?; Skala parzysta czy nieparzysta?; Ilościowa czy jakościowa?; 4. Profil i model kompetencji - czy są tym samym?; Profil kompetencji; Model kompetencji; Katalog lub księga kompetencji; W jakim celu?; Struktura profilu kompetencji; Struktura modelu kompetencji; 5. W jaki sposób opracować profil kompetencji na użytek sesji AC|DC?. Rozdział 3. Narzędzia oceny wykorzystywane podczas sesji AC|DC: 1. Wywiad; Wywiad biograficzny; Wywiad kompetencyjny/behawioralny; 2. Różne typy testów; Testy wiedzy; Testy osobowości, testy psychologiczne; Testy kompetencyjne, zadaniowe, sytuacyjne; 3. Próbki pracy; 4. Wywiady i testy w procesach AC|DC - atuty i ograniczenia; 5. Zadania symulacyjne; Rodzaje zadań symulacyjnych; Zadania grupowe; Zadania symulacyjne (rozmowy); Zadania indywidualne (pisemne]; 6. Jak przygotować matrycę/macierz oceny kompetencji?; Etapy tworzenia matrycy obserwacji i oceny; Jakość i efektywność oceny - tworzenie matrycy i harmonogramu sesji. Rozdział 4. Tworzenie zadań symulacyjnych: 1. Elementy składowe zadania; Instrukcja logistyczna (dla administratora sesji i asesora); Instrukcja dla uczestnika; Instrukcja dla asesora; Instrukcja dla aktora; Arkusz oceny - wskaźniki zadaniowe; 2. Zadania grupowe; Kiedy stosować grupowe zadania symulacyjne, a kiedy nie; Dyskusja grupowa z rolami i bez ról - podobieństwa i różnice; Kluczowe kompetencje oceniane w dyskusjach - jakie oceniać, a jakich nie; 3. Dyskusja bez ról; 4. Dyskusja z rolami; 5. Zadania indywidualne - symulacje rozmów; 6. Rozmowa z pracownikiem; 7. Rozmowa ze współpracownikiem; 8. Rozmowa z klientem; 9. Analiza danych i poszukiwanie faktów; 10. Dokumenty na biurku (koszyk zadań); Instrukcja i klucz otwarty; Instrukcja i klucz zamknięty; Tworzenie zadania. Rozdział 5. Pilotaż i weryfikacja zadań symulacyjnych: 1. Testowanie i pilotaż zadań; Weryfikacja teoretyczna; Weryfikacja empiryczna; 2. Kto bierze udział w pilotażu?; Dobór uczestników; Kontrakt z uczestnikiem pilotażu; Test roli aktora; Zespół obserwatorów; Informacje zwrotne od "testerów" zadania; 3. Jak zorganizować pilotaż?; Co weryfikujemy podczas pilotażu?; Kilka prób testowych; Ocena wartości diagnostycznej; Skalowanie czasu; Od pilotażu do... pilotażu. Rozdział 6. Opracowanie raportu po sesji AC|DC: Cele realizowane podczas sesji oceny, czyli o zawartości raportu; Odbiorcy raportu; Opis zachowań w zadaniu, wskaźników, kompetencji, czyli o formule raportu; Kilka zasad, które mogą być pomocne w tworzeniu raportów. Rozdział 7. Przygotowanie organizacyjne sesji: Harmonogram; Zespół pracujący podczas sesji; Podsumowanie (integracja wyników); Komunikacja procesu; Pomocnik koordynatora projektu AC|DC. Rozdział 8. Różne metody - różne wyniki: 1. Porównywalność wyników oceny kompetencji z wykorzystaniem zadań symulacyjnych i testów; Różny sposób definiowania kryteriów oceny; Różne skale i punkt odniesienia wyników; Różny sposób oceny; Porównywać, czy nie?; 2. Porównywalność wyników oceny w ramach sesji AC|DC i oceny 360 stopni; Jak różne mogą być wyniki?; Kontekst sytuacyjny i przedmiot diagnozy; Oceniający; Skale oceny; Efekt synergii. Rozdział 9. Metoda AC|DC - kontrowersje i dylematy: 1. Kontrowersje dotyczące AC|DC jako metody oceny kompetencji; 2. Kontrowersje dotyczące narzędzi wykorzystywanych podczas sesji AC|DC; 3. Kontrowersje dotyczące osób oceniających – asesorów; 4. Kontrowersje dotyczące wiarygodności wyników uzyskanych z zastosowaniem metody; 5. Kontrowersje dotyczące formalnych aspektów stosowania metody AC|DC. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem / red. Marek Suchar)
Cz. I Rozwój zawodowy: Życie i praca; Etapy życia zawodowego; Potencjał zawodowy; Praca w hierarchii wartości życiowych; Potrzeby związane z pracą; Modele kariery zawodowej. Cz. II Zarządzanie karierą: Kierowanie karierą pracowników; Diagnozowanie potencjału zawodowego; Ścieżki karier; Tworzenie kadry rezerwowej; Plany sukcesji; Coaching; Mentoring; Szkolenie i doskonalenie zawodowe pracowników; Analiza potrzeb rozwojowych i szkoleniowych; Strategie robienia kariery; Metody diagnozy potencjału rozwojowego pracowników; Kwestionariusz wymiarów kariery; Kwestionariusz oceny kompetencji fachowych w zakresie zarządzania personelem; Kwestionariusz rozmowy oceniającej w ramach audytu menedżerskiego w międzynarodowej firmie logistycznej; Kwestionariusz stylu pełnienie funkcji menedżerskich; Kwestionariusz oceny potencjału menedżerskiego. Aneks: Warsztat "Zaplanuj swoją karierę".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Tworzenie i wdrażanie strategii ZZL; 2. Analiza pracy i opisy stanowisk; 3. Sposoby zastosowania metod wartościowania pracy w praktyce; 4. Systemowe podejście do doboru pracowników; 5. Wprowadzanie pracownika do pracy; 6. Konstrukcja systemu wynagrodzeń; 7. Partycypacja pracownicza i zakładowe układy zbiorowe; 8. Ocena okresowa pracowników; 9. Zintegrowany system zarządzania kompetencjami; 10. Badanie opinii pracowniczych; 11. Raporty o wynagrodzeniach; 12. Planowanie przedsięwzięć z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej