Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(22)
Autor
Grudowski Piotr
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(2)
Berdowski Janusz B
(1)
Bielawa Anna
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chrabański Karol
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Duda Ignacy
(1)
Frąś Józef
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Leist Ralph
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pawlak Władysław R
(1)
Pawlak Władysław Roman (1948-2004)
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Taylor Ewa
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Normy ISO 9000
(26)
Zarządzanie jakością
(23)
Jakość
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Jakość produktu
(7)
Bhp
(5)
Certyfikacja zgodności
(5)
Normalizacja
(5)
Normy ISO 14000
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Gwarancja jakości
(2)
Zarządzanie
(2)
Żywność
(2)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Ekonomika przemysłu
(1)
GHP/GMP
(1)
Globalizacja
(1)
HACCP
(1)
Jakość usług
(1)
Komputery
(1)
Marketing
(1)
Model biznesowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Towary
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej