Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(53)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(42)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Walińska Ewa
(3)
Chabiera Joanna
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Abgarowicz Grzegorz
(1)
Abgarowicz Inga
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bogaj Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Campbell Ian
(1)
Cebul Krzysztof
(1)
Chrabański Karol
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Dadacz Joanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dydenko Jerzy
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Grudkowski Piotr
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Hagemejer Jan
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Leist Ralph
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Mantura Władysław
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Miller Piotr
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Napiórkowski Maciej
(1)
Narojczyk Krzysztof
(1)
Nowak Katarzyna
(1)
Nowicki Janusz
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pawlak Władysław R
(1)
Pawlak Władysław Roman (1948-2004)
(1)
Pałasz Lech
(1)
Plasota Tomasz
(1)
Pochyluk Robert
(1)
Połeć Bartłomiej
(1)
Rogala Piotr
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szczepanik Zenon Ryszard
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymański Jarosław
(1)
Taylor Ewa
(1)
Wachnik Monika
(1)
Walczak Marian
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wołosz Jan
(1)
Woźniak Ireneusz
(1)
Węgrzynowicz Barbara
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Zbierzchowska Anna
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Zarządzanie jakością
(28)
Normy ISO 9000
(17)
Normalizacja
(12)
Jakość
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Certyfikacja zgodności
(10)
Jakość produktu
(9)
Ochrona środowiska
(8)
Bhp
(5)
Rachunkowość
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Gospodarka
(4)
Środowisko człowieka
(4)
Finanse
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Informacja naukowa
(3)
Normy ISO 14000
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Zarządzanie
(3)
Bilans księgowy
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Globalizacja
(2)
Inżynieria środowiska
(2)
Jakość wyrobów
(2)
Konkurencja
(2)
Koszty
(2)
Książka
(2)
Oznaczenie CE
(2)
Sprawozdania
(2)
Towary
(2)
Unia Europejska
(2)
Wydawnictwa ciągłe
(2)
Żywność
(2)
Audyt energetyczny
(1)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budownictwo
(1)
Ceny
(1)
Dokumenty elektorniczne
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekorozwój
(1)
Energochłonność
(1)
Foresight
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja
(1)
Integracja europejska
(1)
Komputery
(1)
Kształcenie
(1)
Marketing
(1)
Nauczanie
(1)
Nieruchomości
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Opis bibliograficzny
(1)
Optymalizacja
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Strony WWW
(1)
System zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologie czyste
(1)
Turystyka
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zawód
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Ochrona środowiska
(1)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Badania Ekonomiczne / przewod. komitetu red. Urszula Sztandar-Sztanderska ; Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego)
1. Bariery techniczne w handlu. Podstawowe zasady stosowane w Światowej Organizacji Handlu. 2. Regulacje techniczne i normy w Unii Europejskiej. 3. Znaczenie barier technicznych w handlu: przegląd głównych podejść metodologicznych i badań empirycznych. 4. Znaczenie standardów technicznych w handlu Polski z Unią Europejską na podstawie badań ankietowych. 5. Analiza znaczenia barier technicznych w handlu międzynarodowym Unii Europejskiej. 6. Skutki dobrobytowe wprowadzania wspólnych standardów: symulacja w ramach równowagi ogólnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Determinanty zarządzania ryzykiem w Polsce: System zarządzania kryzysowego; Pozostałe regulacje w zakresie zarządzania ryzykiem; 2. Kompetencje administracji publicznej w zakresie zarządzania ryzykiem: Przegląd zadań administracji publicznej; Procesy krytyczne dla zadań administracji publicznej; Analiza potrzeb organów zarządzania kryzysowego wszystkich szczebli systemu w zakresie oceny ryzyka; 3. Normy z zakresu zarządzania ryzykiem: Norma PN-ISO 31000 Zarządzanie ryzykiem - zasady i wytyczne; Norma PKN-ISO Guide 73 zarządzanie ryzykiem - terminologia; Norma IEC/FDIS 31010 Risk management - Risk assessment techniques; NormaBS ISO 22301:2012 Bezpieczeństwo powszechne - Systemy zarządzania Ciągłością działania; Norma BS 11200:2014 zarządzanie kryzysowe - Wytyczne i dobre praktyki; Metodyki analizy ryzyka stosowane w innych krajach: Szwecja; Niemcy; Irlandia; Kanada; Holandia; Wielka Brytania; Komparatystyka metodyk analizy ryzyka stosowanych w wybranych krajach; 5. Metody i techniki wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem: Identyfikacja zagrożeń; szacowanie ryzyka; Akceptowalność; Prezentacja ryzyka; 6. Zastosowanie metody foresight; Charakterystyka narzędzia zastosowanego w badaniu foresight; Systematyczne omówienie wyników badania; 7. Metodyka zarządzania ryzykiem na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego: definicje pojęć użytych w metodyce; Przygotowanie organizacji do wdrożenia systemu zarządzania ryzykiem; Proces zarządzania ryzykiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 219)
1. Działalność gospodarcza w przedsiębiorstwie: Zasoby w przedsiębiorstwie; Procesy w przedsiębiorstwie; Go spodarka okrężna - aspekt ekologiczny; Systemy produkcji przemysłowej; Warunki funkcjonowania przedsiębiorstwa; Otoczenie przedsiębiorstwa; Skutki ekologiczne działalności gospodarczej; Tradycyjne zachowania przedsiębiorstwa. 2. Teoretyczne podstawy zarządzania ekologicznego przedsiębiorstwem: Zarys rozwoju myśli ekologicznej; Definicje podstawowych pojęć; Model rozwoju; Degradacja i dewastacja środowiska; Koncepcja ekologicznego zarządzania przedsiębiorstwem; Instrumenty ekonomiczne zarządzania. 3. Modele ekonomiczne w zarządzaniu ekologicznym: Model klasyczny- opłaty i kary; Model Pareto; Modele optymalizacyjne; Modele internalizacji efektów; Modele diagnostyczne; Model podatkowy; Model rynkowy; Model cyklu życia produktu; Modele oceny wpływu przedsiębiorstw na środowisku. 4. System zarządzania środowiskowego w Polsce: Regulacje prawne; Elementy systemu; Finansowanie ochrony środowiska; Podstawowe relacje ekonomiczne; Analiza i ocena systemu. 5. Systemy zarządzania środowiskowego w Unii Europejskiej: Dyrektywy unijne; Standardy unijne; Zasady unijne; Programy unijne; Ekonomiczne instrumenty unijne. 6. Zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem wg norm ISO 14000: System zarządzania jakością; Zarządzanie środowiskowe wg norm ISO 14000; Przykład zarządzania wg norm ISO; Analiza cyklu życia; Program zarządzania środowiskowego; System zarządzania bezpieczeństwem; Korzyści systemowe. 7. Studium przypadków zarządzania ekologicznego przedsiębiorstwem: -przypadek 1: efektywność ekonomiczna modernizacji dużych jednostek energetycznych; -przypadek 2: efektywność ekonomiczna budowy kotłowni olejowych i na gaz przewodowy; -przypadek 3: efektywność renowacji taboru samochodowego; -przypadek 4: efektywność zmiany technologii; -przypadek 5: symulacja w sztucznej sieci neuronowej. Uwagi końcowe i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. System rachunkowości a międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej: Ewolucja celów i funkcji systemu rachunkowości, Aplikacja Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej w Polsce - jaśniej czy ciemniej?, standaryzacja rachunkowości a rachunkowość małego i średniego przedsiębiorstwa. 2. Podstawowe założenia rozwiązań przyjętych w międzynarodowych standardach sprawozdawczości finansowej: Ramy konceptualne Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Ewolucja teorii konsolidacji w MSSF. 3. Wycena bilansowa i ustalanie wyniku finansowego jako kluczowy obszar polskich i międzynarodowych regulacji rachunkowości - zagadnienia wybrane: Zasady ustalania przychodów ze sprzedaży usług według MSR nr 18, Odpisy aktualizacyjne wartości aktywów - wpływ na sprawozdanie finansowe, Wycena bilansowa środków trwałych, Wartości niematerialne i prawne a cykl życia - przedsiębiorstwa i produktu, Przekwalifikowania aktywów finansowych w świetle polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości, Rezerwy według międzynarodowych i polskich standardów rachunkowości, Dotacje unijne na realizację projektów inwestycyjnych - zasady uznawania i prezentacji w sprawozdaniach finansowych, wycena, ujmowanie i prezentacja odroczonego podatku dochodowego, Materialna polityka rachunkowości i świetle oczekiwań inwestorów indywidualnych. 4. Zasady prezentacji informacji w sprawozdaniu finansowym: Wiarygodne sprawozdanie finansowe źródłem informacji w ocenie działalności jednostki gospodarczej w polskim modelu sprawozdawczym, Ogólny model sprawozdawczy według MSR nr 1, Konsekwencje przyjęcia MSSF nr 8 do systemu MSSF/MSR, Sprawozdawczość finansowa a kreatywna rachunkowość - propozycja bilansu według W. Osbahra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.84)
Cz. I Globalizacja i konkurencja: Rozstrzygająca rola przedsiębiorstw w dostosowaniu gospodarki do integracji europejskiej i globalizacji; Kontekst ponadnarodowy współczesnych przeobrażeń polskich przedsiębiorstw; Konkurencja a dostosowanie polskich przedsiębiorstw do standardów europejskich; Polskie przedsiębiorstwa dystrybucyjne a warunki konkurowania na rynku Unii Europejskiej; Rola państwa w dostosowaniu gospodarki do integracji i globalizacji; Polskie przedsiębiorstwa wobec wyzwań globalizacji gospodarki; Szanse polskich przedsiębiorstw na globalizację - globalizacja szansą dla polskich przedsiębiorstw; Mechanizm rynkowy w warunkach globalizacji; Restrukturyzacja przedsiębiorstw w warunkach globalizacji. Cz. II Sytuacja przedsiębiorstw: Systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw - standardem europejskim; Sytuacja polskich przedsiębiorstw przemysłowych w kontekście integracji z Unią Europejską; Wspieranie międzynarodowej konkurencyjności polskich przedsiębiorstw; Kapitał zagraniczny a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce; Procesy globalizacyjne w polskiej branży browarniczej; Globalizacja i integracja europejska a małe i średnie przedsiębiorstwa; Przeciwdziałanie bezrobociu poprzez wspieranie przedsiębiorczości. Cz. III Standardy i dostosowania: Outplacement - europejskim standardem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi; Technologie informacyjne w dochodzeniu do europejskich standardów obsługi klienta polskich firm; Dostosowania polskich przedsiębiorstw do nowoczesnych standardów konkurowania przez innowacje; Wpływ funduszy inwestycyjnych na możliwości dostosowania się polskich przedsiębiorstw do standardów Unii Europejskiej; Polskie przedsiębiorstwa wobec europejskich pozataryfowych środków ochrony przed nieuczciwą konkurencją - regulacje celne; Zamówienia publiczne w perspektywie integracji europejskiej. Cz. IV Normy jakościowe: Dostosowania polskich firm sektora rolno-spożywczego do wymagań unijnych; Realizacja unijnych standardów jakościowych w polskim przemyśle spożywczym; Polski przemysł spożywczy wobec integracji z Unią Europejską; Jakość w dostosowaniach do standardów europejskich; Normy - instrumentem podnoszenia konkurencyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością i jego zadania, Normy, Zarządzanie kosztami jakości, Total quality mannagement, Motywacja pracowników, Norma ISO 9004-1, Controlling jakości, Negocjacje; Dokumentowanie systemu zarządzania jakością; Procesy auditu i certyfikacji systemów jakości, Audit systemu jakości, Audit procesu, Audit produktu, Norma QS 9000, Zarządzanie systemami ESD i ich auditowanie; Analiza i zapobieganie błędom, SPC - Statystyczne sterowanie procesem, QFD - Quality Function Deployment; Proces marketingowy; Jakość w rozwoju i projektowaniu, Zarządzanie przez czas (Time Based Ma- nagement) TBM, Analiza niezawodnościowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne podstawy standaryzacji w edukacji 1. Proces globalizacji a edukacja 2. Rola mediów w procesie kształcenia we współczesnej szkole 3. Relacje między standardami kwalifikacji zawodowych a standardami edukacyjnymi 4. Standardy edukacyjne - doświadczenia polskie i amerykańskie - szkic problematyki 5. Niektóre problemy dotyczące wyposażenia placówek oświatowych 6. Równość szans edukacyjnych dzieci i młodzieży jako podstawowy standard edukacji w świecie 7. Standaryzacja w edukacji społecznej 8. Wyposażenie szkół i przygotowanie nauczycieli do korzystania z mediów i urządzeń medialnych - wyniki badań 9. Porównywalność i uznawalność dyplomów w Unii Europejskiej 10. czego nie da się standaryzować w edukacji? II. Standardy edukacyjne w praktyce oświatowej 1. Standardy w diagnozie i ewaluacji edukacyjnej 2.Standardy w kształceniu nauczycieli realizowane w Akademii Świętokrzyskiej i Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach a potrzeby zreformowanego systemu edukacyjnego w Polsce 3. Społeczeństwo informacyjne a standardy przygotowania nauczycieli 4. Ocenianie szkolne jako wyraz standaryzacji w edukacji 5. Standardy w edukacji muzycznej nauczycieli 6. Edukacja medialna we współczesnej szkole 7. Multimedia w edukacji 8. Standardy edukacyjne w codziennej pracy nauczycieli 9. Problemy standaryzacji programów wychowawczych w szkołach i placówkach opiekuńczo-wychowawczych 10. Europejskie standardy w edukacji pielęgniarek i położnych a praktykach kształcenia w Polsce 11. Standardy wyposażenia i obudowy medialnej elementem systemu informacji o środkach dydaktycznych zalecanych przez MENiS 12. Standard a oczekiwania nauczycieli w zakresie obudowy medialnej przedmiotu Przyroda 13. Zapobieganie trudnościom w edukacji matematycznej - standard zajęć korekcyjno-wyrównawczych 14. Prace nad standardami wspomagające reformę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Norma, normalizacja, standard, standaryzacja, wskaźnik, wytyczne - znaczenie i stosowanie podstawowego słownictwa, 2. Zastosowanie strategicznej karty wyników jako narzędzia do pomiaru efektywności i jakości w zarządzaniu biblioteką, 3. Pomiar poziomu satysfakcji użytkowników bibliotek akademickich, 4. Standardy ACRL jako propozycja wzorca do oceny bibliotek szkół wyższych, 5. Praktyczne ISO w bibliotece, 6. Standardy efektowności pracy. Zastosowanie teorii zarządzania projektowego przy opracowywaniu i wdrażaniu systemów poprawy efektywności pracy w bibliotece naukowej, 7. Wprowadzenie do analizy funkcjonowania bibliotek naukowych, 8. Standardy biblioteczne. Badania stanu bibliotek naukowych, 9. Metoda zarządzania strategicznego. Propozycja standardu dla polskich bibliotek szkół wyższych, 10. Prawo i standardy w bibliotekach szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Organizacja pracy organizacji wytwarzających oprogramowania w oparciu o normy serii ISO, 2. Terminologia, 3. Normy ISO serii 9000.Rodzaje.Struktura, 4. Uszczegółowienie wybranych procesów dla organizacji wytwarzającej oprogrammowanie, 5. Przykład systemu zarządzania jakością dla organizacji wytwarzającej oprogramowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Zarządzanie organizacja wg norm ISO serii 9000; R.2 Procesowy system zarządzania; R.3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000; R.4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa; R.5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM; R.6 Od kierownika do przywódcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział 1. Bezpieczeństwo informacji. Czym jest bezpieczeństwo informacji? Jaki jest cel zarządzania bezpieczeństwem informacji? Czy warto zarządzać bezpieczeństwem informacji? Jakie zasoby będą potrzebne, by zarządzać bezpieczeństwem informacji? Czy warto starać się o certyfikat ISO/IEC 27001? Rozdział 2. Przygotowanie do wdrożenia SZBI. Terminy i definicje – jak je rozumieć? Identyfikacja kontekstu organizacji. Planowanie ról i odpowiedzialności. Tworzenie dokumentacji SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI. Rozdział 3. Cele stosowanych zabezpieczeń. Polityka bezpieczeństwa. Organizacja bezpieczeństwa informacji. Bezpieczeństwo zasobów ludzkich. Zarządzanie aktywami. Kontrola dostępu. Kryptografia. Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe. Bezpieczna eksploatacja. Bezpieczeństwo komunikacji. Pozyskiwanie, rozwój i utrzymanie systemów. Relacje z dostawcami. Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem informacji. Aspekty bezpieczeństwa informacji w zarządzaniu ciągłością działania. Zgodność SZBI. Rozdział 4. Ryzyko w bezpieczeństwie informacji. Inwentaryzacja aktywów informacyjnych. Wybór metody przeprowadzania analizy ryzyka. Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji. Postępowanie z ryzykiem w bezpieczeństwie informacji. Ocena skuteczności postępowania z ryzykiem. Rozdział 5. Wdrożenie SZBI. Dostosowanie zabezpieczeń. Zatwierdzenie i ogłoszenie dokumentacji SZBI. Szkolenie personelu z bezpieczeństwa informacji. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji z dostawcami. Deklaracja stosowania. Rozdział 6. Utrzymanie SZBI. Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa informacji. Najczęściej występujące incydenty. Rejestrowanie i raportowanie incydentów bezpieczeństwa informacji. Testowanie zabezpieczeń. Raportowanie wyników testów. Rozdział 7. Audyt wewnętrzny SZBI. Kompetencje audytorów wewnętrznych. Program audytu wewnętrznego. Planowanie audytów. Raportowanie wyników audytu. Działania korekcyjne i korygujące. Rozdział 8. SZBI a zgodność z prawem. SZBI a zgodność z RODO. SZBI a ochrona informacji niejawnych. SZBI a Krajowe Ramy Interoperacyjności (KRI). SZBI a Krajowy System Cyberbezpieczeństwa (KSC). Praktyka implementacji przepisów prawa do SZBI. Rozdział 9. Wyzwania dla bezpieczeństwa informacji. Nowe technologie a stare przyzwyczajenia. Poziom świadomości personelu a socjotechniki. Internet rzeczy (IoT) a standardowe zabezpieczenia. Metody działania i tendencje w cyberprzestępczości. Kierunki rozwoju bezpieczeństwa informacji. Rozdział 10. Doskonalenie SZBI. Rodzina norm ISO 27000. Bezpieczeństwo informacji a inne systemy zarządzania. Przegląd SZBI. Planowanie doskonalenia SZBI. Ciągłe doskonalenie SZBI w praktyce. Podsumowanie. Wykaz aktów prawnych i norm. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej