Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(20)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(20)
Autor
Sekułowicz Małgorzata
(2)
Wojnarska Anna
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Baczała Ditta
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Białas Marcin
(1)
Binnebesel Józef
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Guz Sabina
(1)
Guzik Paweł
(1)
Gącza Dagmara
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karaś Marta
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konarska Joanna
(1)
Kornas-Biela Dorota
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kruk-Lasocka Joanna
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Levin Eyal
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Osik Danuta
(1)
Piwowarski Rafał
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Potapenko Lilia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokosz Małgorzata
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Remża Piotr
(1)
Ruszkiewicz Dorota
(1)
Sajdak Anna
(1)
Skrzypek Anita
(1)
Speck Otto
(1)
Szarkowicz Dorota
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szymanowska Joanna
(1)
Sękowska Zofia
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Tyszkiewicz Rafał
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Wrońska Marta
(1)
Zeidler Włodzimierz
(1)
Zeidler Włodzisław
(1)
Świerk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(18)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Dziecko niepełnosprawne
(11)
Pedagogika specjalna
(7)
Niepełnosprawni
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Rodzina
(4)
Dziecko
(3)
Dziecko upośledzone
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Agresywność
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Oligofrenopedagogika
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Uczniowie
(2)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Alkoholizm
(1)
Autyzm
(1)
Biblioterapia
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Good Behavior Game
(1)
HIV
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kibice
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Ludzie starzy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Miłość
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Młodzież trudna
(1)
Narkomania
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nałóg
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna -- metody
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedszkola integracyjne
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rodzice
(1)
Społeczeństwo
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wojsko
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(1)
Zawody medyczne
(1)
Śliwińska, Teresa (1935-2015)
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
I. Wybrane problemy funkcjonowania dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej: Skuteczne stawiane celów w edukacji specjalnej osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w oparciu o paradygmat lingwistyczny; Asymetria funkcjonalna dynamiczna młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną (próba analizy); Tożsamość dziecka niepełnosprawnego w warunkach integracji; Empowerment - szansa czy zagrożenie dla społecznej adaptacji dorosłych osób upośledzonych umysłowo; Młodzież wobec eksperymentowania z narkotykami. Kontekst pedagogiczny: między permisywnością a restryktywnością; Modele niepełnosprawności (medyczny, społeczny, kulturowy) a studia nad niepełnosprawnością (disability studies); II. Diagnostyka i symptomatyka zaburzeń rozwojowych: Umiejętności - zdolności adaptacyjne człowieka jako kryterium w procesie diagnostycznym niepełnosprawności intelektualnej; Dziecko autystyczne a wczesna diagnoza i organizowanie systemu wsparcia rozwoju; Neuropoznawczy mechanizm "czytania umysłu" u dzieci z autyzmem; Łagodny kraniec autystycznego spektrum - specyfika pracy z dobrze funkcjonującymi dziećmi z autyzmem i dziećmi z zespołem Aspergera; Psychospołeczne funkcjonowanie chłopców z zespołem kruchego chromosomu X; Ujęcie różnicujące autyzm i zatrucie rtęcią; Charakterystyka psychopedagogiczna dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; Etiologia głuchoślepoty a specyfika funkcjonowania dziecka z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; III. Możliwości zastosowania i efektywność różnych form terapii służących wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży: Wybrane metody oraz formy rehabilitacji i wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych; Refleksje nad możliwościami wykorzystania muzykoterapii w pedagogice specjalnej; Możliwości wykorzystania biblioterapii w pracy z osobami przewlekle chorymi; Wykorzystanie metody Knillów w terapii dzieci z głębokimi deficytami rozwoju - autyzm; Niewerbalne sposoby porozumiewania się dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością; Rewalidacyjne funkcje wychowania fizycznego dzieci niepełnosprawnych intelektualnie wobec wyzwań współczesności; Dziecko z mózgowym porażeniem dziecięcym - jego specyficzne potrzeby edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rodzina jako środowisko wychowawcze i rozwojowe dziecka niepełnosprawnego, 2. Niepełbosprawność dzieci i młodzieży i jej charakterystyka, 3. Metodologia badań własnych, 4. Przezycia emocjonalne rodziców związane z akceptacją niepełnosprawności dziecka, 5. Podstawy rodzicielskie wobec dziecka niepełnosprawnego w rodzinie, 6. Zaspokajanie przez rodziców potrzeb psychofizycznych dzieci niepełnosprawnych, 7. Świadomość i oddziaływania wychowawcze rodziców w stosunku do dziecka niepełnosprawnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej