Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(29)
Autor
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(4)
Szlosek Franciszek (1943- )
(3)
Babbie Earl R. (1938- )
(2)
Barańska Małgorzata
(2)
Betkiewicz Witold
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Iluk Jan
(2)
Jakacka Ewa
(2)
Krajewska Anna (1956- )
(2)
Apanowicz Jerzy
(1)
Barankiewicz Tomasz (1963- )
(1)
Bilska Ewa
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Chanduszko-Salska Jolanta
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Dziuban Agata
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Frankfort-Nachmias Chava
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gorzeń Mariusz
(1)
Grabarz Barbara
(1)
Grobler Adam
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Gurowiec Piotr Jerzy
(1)
Gutowska-Wyka Agnieszka
(1)
Gębski Bogdan
(1)
Habrajska Mariola
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Izdebski Hubert (1947- )
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Kaflik-Pieróg Martyna
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kozłowska Urszula
(1)
Kołodziej Małgorzata
(1)
Kulmatycki Lesław
(1)
Kvale Steinar
(1)
Kędzierska Bogna
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Leoński Jacek
(1)
Majzner Rafał
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marks Mirosława
(1)
Maszke Albert Wojciech
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mańkowska Anna
(1)
Miniszewska Joanna
(1)
Miotk Anna
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Nachmias David
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Pieter Józef
(1)
Piłatowska Mariola
(1)
Półtorak Agata
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rosół Adam
(1)
Rucińska Monika
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Shaughnessy John J
(1)
Silverman David
(1)
Sobczak Jacek (1946 - )
(1)
Stefański Ryszard Andrzej (1944- )
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Tomczyk Emilia
(1)
Witkowska Dorota
(1)
Wosińska Wilhelmina (1943-2021)
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zechmeister Eugene B
(1)
Zechmeister Jeanne S
(1)
Znajmiecka-Sikora Marta
(1)
Łazarska Aneta
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Metodologia
(20)
Metody badawcze
(11)
Nauka
(10)
Nauki społeczne
(10)
Badania naukowe
(7)
Pedagogika
(7)
Socjologia
(5)
Eksperyment pedagogiczny
(4)
Metoda biograficzna
(4)
Metody szacunkowe
(4)
Obserwacja pedagogiczna
(4)
Sondaże
(4)
Sprawdziany i testy
(4)
Ekonometria
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Ankieta
(2)
Badania jakościowe
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Studenci
(2)
Twórczość
(2)
Wiedza
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Adler, Alfred (1870-1937)
(1)
Agresywność
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Ból
(1)
COVID-19
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Chore z nowotworem piersi
(1)
Choroba wieńcowa
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doktorat (stopień naukowy)
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Epidemie
(1)
Filozofia nauki
(1)
Gospodarka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informacja naukowa
(1)
Internet
(1)
Kaczor, Stanisław (1924-2014)
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Leczenie
(1)
Licea
(1)
Marketing
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka obywatelska
(1)
Nauka pisania
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Nauki empiryczne
(1)
Nauki empiryczne -- metodologia
(1)
Netnografia
(1)
Nieśmiałość
(1)
Obserwacja nieuczestnicząca
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odchudzanie
(1)
Osobowość
(1)
Otyłość dzieci i młodzieży
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Podmiotowość
(1)
Policjanci
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poznanie
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychoterapia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(17)
Edukacja i pedagogika
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
43 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie. Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu ). Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie.

Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu).
Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 23/2021)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Wstęp; I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych – dyskusje i polemiki 1. Aktywne uczenie się studentów – potrzeba czy konieczność w kształceniu on-line; 2. E-sport – zajęcia godne polecenia czy bezpieczna przystań dla uzależnionych graczy komputerowych; 3. Wpływ kwarantanny na prokrastynacje wśród studentów polskich uczelni medycznych – teoretyczne założenia projektu badawczego. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych 1. Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich; 2. Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów; 3. Świadomość zagrożeń cyfrowych wśród opinii rodziców – badanie empiryczne. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym 1. The young adults’ adaptation strategies to the pandemic world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Przewodnik ma być przydatny wszystkim kandydatom przygotowującym rozprawy doktorskie w dyscyplinie nauk o zarządzaniu oraz początkującym promotorom rozpraw. W Polsce wszystkie doktoraty mają taką samą naturę naukową, stawiane im są te same oczekiwania, zróżnicowanie polega tylko na dwóch różnych ścieżkach formalnego dochodzenia do uzyskania efektów uczenia się (tzn. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych) oczekiwanych od doktora nauk: ścieżka szkoły doktorskiej lub ścieżka eksternistyczna. Jako że doktorat eksternistyczny w sensie naukowym nie różni się od doktoratów opracowywanych w ramach studiów w szkole doktorskiej, to książka ta może być wsparciem dla wszystkich kandydatów do stopnia doktora w naukach o zarządzaniu, a prawdopodobnie i w innych dyscyplinach dziedziny nauk społecznych. Autor przedstawia ten Przewodnik jako owoc swych doświadczeń z prowadzenia doktoratów przygotowywanych w trybie eksternistycznym oraz rezultat przemyśleń w konsekwencji licznych obserwacji i dyskusji prowadzonych w toku konferencji i seminariów poświęconych opiece promotorskiej i przygotowywaniu rozpraw doktorskich. Wywód nie ma charakteru wykładu z zakresu metodologii nauk, jest zbiorem porad jak opracować typową rozprawę z zakresu nauk o zarządzaniu. Dotyczą one tego: - jak sprawnie poradzić sobie z nadaniem prawidłowego kształtu rozprawie, - jak wykorzystać dorobek zawodowy kandydata, - jak prowadzić w tekście rozprawy dyskusję naukową, - co to są: metodologia, metodyka, metody, narzędzia i techniki badawcze, - dlaczego istotny jest tytuł i streszczenie rozprawy? - czemu tak ważne jest ustalenie luki naukowej, którą rozprawa ma wypełnić, - co to są i czemu służą cele, hipotezy, pytania badawcze, - jak uporać się z zakresem podmiotowym, przedmiotowym, czasowym i przestrzennym pola badawczego, - jak zaplanować proces badawczy, - jakie pułapki czyhają na doktoranta, - co ma zawierać podsumowanie, - jak przygotować bibliografię i jak cytować źródła.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents]: Wstęp [Introduction], s. 7–8; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej [The development and types of social knowledge], s. 9–18; Jarosław Górniak: Badanie społeczeństwa z perspektywy podmiotu działającego [Analysis of society from the point of view of an acting subject], s. 19–32; Stanisław Mazur: Poznanie, wiedza i działanie społeczne w paradygmacie wielości [Cognition, knowledge and social action in the multiplicity paradigm], s. 33–42; Jan Hartman: Co po socjologii? [What will replace sociology? ], s. 43–52; Anna Giza: Społeczeństwo jako problem koordynacji: rola wiedzy w stanowieniu bytu społecznego [Society as a coordination problem: The role of knowledge in establishing social entities], s. 53–70; Bob Jessop: Social imaginaries, structuration, learning, and ‘collibration’: Their role and limitations in governing complexity, s. 71–84; Robert Delorme: Głęboka Kompleksowość a ujęcie krytyczności w wyjaśnianiu kompleksowości przez Morina i Le Moigne’a [Deep Complexity and the problem of criticality in Morin’s and Le Moigne’s accouts of complexity], s. 85–108; John L. Campbell, Owe K. Pedersen: Reżimy wiedzy: jak Stany Zjednoczone i Dania interpretowały kryzys stagflacji [Knowledge regimes: How America and Denmark made sense of the stagflation crisis], s. 109–124; Barbara Worek: Kiedy poznający podmiot jest działającą kobietą: przypadek badań feministycznych [When the cognitive subject is an active woman: The case of feminist studies], s. 125–136; Robert Chrabąszcz: Lingwistyka a współczesne paradygmaty nauki [Linguistics vs. the contemporary research paradigms], s. 137–146; Bartosz Józefowski: Evidence-based policy – nowa koncepcja dotykająca starych problemów [Evidence-based policy: A new approach to old problems], s. 147˜–152; Magdalena Jelonek: Niezamierzone efekty działań ludzkich, czyli o tym, czy może się udać reforma systemu szkolnictwa wyższego [Unintended effects of human action and reforms of the higher education system], s. 153–164; Marek Ćwiklicki: Tworzenie się wiedzy społecznej według teorii CRP [Social knowledge creation in the complex responsive processes theory ], s. 165–172; Miłowit Kuniński: Wyjaśnianie powstawania norm [Explaining the emergence of norms], s. 173–184; Jerzy Hausner: Tworzenie i rodzaje wiedzy społecznej – ciąg dalszy [The development and types of social knowledge – continued.], s. 185–194.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej