Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(27)
Autor
Starościak Wojciech
(6)
Guła-Kubiszewska Halina
(5)
Czyż Stanisław
(4)
Kübler Magdalena
(3)
Barszczewska Bożena
(1)
Budniak Alina
(1)
Chmielewski Witold
(1)
Chmielewski Witold Jan
(1)
Cierzniewska Ryszarda
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Czyż Marek
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Grabowska Barbara
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Krystyna
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Korzeniecka-Bondar Alicja
(1)
Koszczyc Tadeusz (1946- )
(1)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(1)
Krakowski Krzysztof
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kuleczka Monika
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Lewandowski Marek (1957- )
(1)
Leśniewski Zbigniew
(1)
Lisiecka Alina
(1)
Lorenc Joanna
(1)
Machnio Dominika
(1)
Majewski Tomasz
(1)
Mateja Agnieszka
(1)
Mnich Małgorzata
(1)
Moroz Henryk
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Nidecka Bogusława
(1)
Nycz Edward
(1)
Ochmański Marian
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostolski Paweł
(1)
Paprotna Gabriela
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Rachwaniec-Szczecińska Żaneta
(1)
Sałata Elżbieta
(1)
Skierska-Pięta Katarzyna
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Stankiewicz Ryszard
(1)
Szopa Dorota
(1)
Szot Bożena
(1)
Szulc Bogdan M
(1)
Tobuła Kamila
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Uberman Marta
(1)
Urych Ilona
(1)
Wenta Kazimierz
(1)
Wilczyńska Sylwia
(1)
Wiłkomirska Anna
(1)
Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie
(1)
Łabuz-Roszak Beata
(1)
Ładyżyńska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Nauczyciele
(21)
Pedagogika
(11)
Oświata
(5)
Sprawność motoryczna
(5)
Wychowanie fizyczne
(4)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Praktyki studenckie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szkolnictwo zawodowe
(3)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Gimnazja
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Andragogika
(1)
Antypedagogika
(1)
Autyzm
(1)
Cele wychowania
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dieta cukrzycowa
(1)
Dietetyka
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
E-zdrowie
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Historia wychowania
(1)
Improwizacja muzyczna
(1)
Informatyka
(1)
Języki
(1)
Klasa wojskowa
(1)
Kobieta ciężarna
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Nauczyciele wychowania plastycznego
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Opieka nad osobami niesamodzielnymi
(1)
Opieka wytchnieniowa
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Próba samobójcza
(1)
Radlińska, Helena (1879-1954)
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rozwój moralny
(1)
Ruskin, John (1819-1900)
(1)
Rysunek
(1)
Samobójstwo
(1)
Samokształcenie
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolenie wojskowe
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Szkolnictwo ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Telemedycyna
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Unia Europejska
(1)
Urszulanki Szare
(1)
Usamodzielnianie wychowanków
(1)
Utopia
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie patriotyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zawód
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: dzieło
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Europa
(1)
Warszawa (okręg)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki szkolne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
1.Opis projektu badań, 2.Prawne podstawy kształcenia nauczycieli w Polsce-standardy ksztaćłenia i wymagania kwalifikacyjne, 3.Europejskie systemy kształcenia nauczycieli - problemy, dyskusje i rozwiązania, 4.Baza kształcenia nauczycieli w polskich uczelniach państwowych, 5.System ksztaćłenia nauczycieli w uczelniach wyższych w opiniach ekspertów, 6.Ksztłacenie nauczycieli w wybranych uczelniach, 7.Jakość ksztaćłenia nauczycieli w opiniach praktyków, 8.Edukacja nauczycieli w Poslce-wnioski i rekomendacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Człowiek budujący ("homo construens") - istota koncepcji 2. Podstawy teoretyczne kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako ludzi budujących 3. Diagnoza warunków i możliwości kształcenia kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako ludzi budujących w uniwersytecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje kształcenia nauczycieli z lat 1939-1944. 2. Trudności kadrowe szkolnictwa po 1944 roku. 3. Wznowienie kształcenia nauczycieli. 4. Stanowisko zjazdu łódzkiego i konferencji krakowskiej w 1945 roku. 5. Umacnianie organizacyjne i rozwój szkolnictwa nauczycielskiego. 6. Ofensywa ideologiczna w oświacie a kwestwia kształcenia nauczycieli. 7. Doskonalenie systemu kształcenia nauczycieli szkół podstawowych. 8. Dokształcanie nauczycieli niewykwalifikowanych. 9. Troska o wyniki nauczania. 10. Ideologizacja egzaminów dojrzałości. 11. Szkoły ćwiczeń, praktyka pedagogiczna i społeczna.. 12. Stanowisko ZNP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Praktyki pedagogiczne w systemie kształcenia nauczycieli; 2. Realizacja projektu "Przez praktykę do zawodu- Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas"; 3. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach projektu "Przez praktykę do zawodu- Program Praktyk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Humanitas"; 4. Kształcenie nauczycieli XXI wieku; 5. Inspiracja do wielkości. Tutoring nowa szansą na wykorzystanie oraz pełne rozwinięcie talentów i potencjału ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teleologiczne i pedentologiczne podstawy pracy wychowawczo-dydaktycznej w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczpospolitej. II. Seminaria nauczycielskie Drugiej Rzeczpospolitej. III. Praca dydaktyczna w seminariach nauczycielskich. IV. Wychowanie przyszłych nauczycieli. V. Rezultaty oddziaływania dydaktyczno - wychowawczego seminariów nauczycielskich Drugiej Rzeczpospolitej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne rozważania nad kształceniem podyplomowym nauczycieli: Zadowolenie zawodowe nauczyciela; Atrybucje kompetencji komunikacyjnych; Wykształcenie określającą jakość pracy nauczyciela; Teoriopoznawcze i metodologiczne aspekty kształcenia nauczycieli; Pomiar jakości w edukacji- spojrzenie pedagoga; 2. Alternatywne koncepcje kształcenia podyplomowego, postulaty i organizacyjne wnioski: Alternatywne formy doskonalenia kompetencji pedagogicznych nauczycieli; Scenariusz zajęcia "opolan"; Rola doświadczenia zawodowego w kształceniu na studiach podyplomowych; Uczenie się eksperientalnie jako metoda doskonalenia kompetencji nauczycieli. Możliwość wykorzystania na nauczycielskich studiach podyplomowych; Uwarunkowania i formy podyplomowego kształcenia nauczycieli religii; Potrzeby edukacyjne czynnych zawodowo nauczycieli języka polskiego a kierunki reformy oświaty; Rozwojowa koncepcja kształcenia językowego w programie studiów podyplomowych; Koncepcje kształcenia podyplomowego nauczycieli dla potrzeb edukacji społecznej w okresie przemian transformacyjnych; Edukacja ustawiczna Wirtualnych nauczycieli- logopedów; kształcenie nauczycieli w dobie rozwijającego się społeczeństwa informacyjnego; Action research jako stały element studiów podyplomowych na nauczycieli matematyki i informatyki; Technologia informacyjna w kształceniu czynnych nauczycieli języków; Profil kształcenia studentów podyplomowych studiów- sztuka w szkole; Kształcenie nauczycieli muzyki; 3. Studia podyplomowe w opinii czynnych zawodowo nauczycieli: Przydatność studiów podyplomowych w założeniach organizatorów i opinii studiujących nauczycieli; Ewaluacja zewnętrzna studiów podyplomowych dla nauczycieli czynnych zawodowo; Kształcenie podyplomowe absolwentów pedagogiki wczesnoszkolnej; Kształcenie kompetencji logopedycznych wśród nauczycieli; Przydatność studiów podyplomowych z zakresu logopedii z terapią pedagogiczną w kontekście problemów edukacyjnych dzieci rozpoczynających naukę szkolna; Kształcenie podyplomowe dla potrzeb szkolnej edukacji zdrowotnej; Podyplomowe kształcenie nauczycieli w specjalności wychowanie fizyczne i zdrowotne; Motywy i oczekiwania zawodowe nauczycieli różnych specjalności przedmiotowych podejmujących kształcenie na studiach podyplomowych w zakresie wychowania fizycznego; Nauczyciele wobec studiów podyplomowych; Studia podyplomowe- osobista potrzeba nauczyciela czy chęć doskonalenia zawodowego?; Opinie nauczycieli praktyków o doświadczeniach przyrodniczych małych dzieci; Problematyka prac dyplomowych jako wyraz potrzeb zawodowych nauczycieli przedszkoli; Wykorzystanie metody M.Montessori w edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie koncepcji i założeń terapii Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo na zajęciach rewalidacyjnych; Refleksje nad wprowadzaniem dzieci w młodszym wieku szkolnym w świat języka angielskiego; Z warsztatu nauczyciela bibliotekarza w świetle ukończonych studiów podyplomowych; Przygotowanie nauczycieli klas początkowych do zapobiegania niepowodzeniom szkolnym; Przygotowanie nauczycieli klas początkowych do zapobiegania uzależnieniom dzieci; Wykorzystanie wiedzy o temperamentach w pracy pedagogicznej nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T. 228)
1. Nauczyciel współczesnej szkoły wobec przemian cywilizacyjnych: Edukacja w dobie globalnego społeczeństwa informacyjnego; Nauczyciel i jego edukacja; Charyzmatyczny nauczyciel a nauczyciel w sensie zwyczajnym; "Wzór osobowy" czy "sylwetka absolwenta" w uniwersyteckiej edukacji nauczycieli; Nauczyciel wobec powinności a nadziei samorealizacji. Sprzeczność czy koherencja?; Nauczyciel ery informacji; Wartości preferowane przez nauczycieli przedszkoli; Wartość i wartościowanie w pracy pedagogicznej; Nauczyciel jako krzewiciel i strażnik wartości ludzkich (Problem, Badania, Wyniki); Myślenie o nauczycielu - wywiad introspekcyjny; Nasilenie i struktura wypalenia zawodowego nauczycieli; Poziom i struktura empatii nauczycieli; Kompetencje multimedialne nauczycieli - propozycja kodyfikacji; Cyfrowy świat wyzwaniem dla nauczyciela; Rozwój społeczeństwa informacyjnego a kompetencje nauczycieli; E-learning w pracy nauczyciela akademickiego - wymagania cywilizacyjne; Orientacja zawodowa jako kompetencja nauczyciela techniki; Adaptacja społeczno-zawodowa młodego nauczyciela; system awansu zawodowego nauczycieli - aktualny stan i kierunki zmian; Rozwój zawodowy nauczyciela w Polsce międzynarodowej. 2. Problemy kształcenia nauczycieli: Kształcenie pedagogiczne przyszłych nauczycieli, Potrzeba edukacji medialnej w kształceniu nauczycieli; Technologie informacyjne w przygotowaniu nauczycieli w aspekcie czasu wolnego uczniów; Kilka refleksji na temat wykorzystania platformy e-dukacyjnej w kształceniu nauczycieli; Fizyka w programie kształcenia informatyków; Tendencje rozwoju edukacji ekologicznej w procesie kształcenia nauczycieli; Motywy wyboru studiów nauczycielskich przez studentów kierunków technicznych; Kilka uwag na temat kształcenia kandydatów do zawodu logopedy; Praktyki pedagogiczne w kształceniu studentów; Aktualizacja wiedzy pedagogicznej w toku praktyk studentów pedagogiki wczesnoszkolnej; Aspekty użyteczności przygotowania zawodowego nauczycieli w zakresie dydaktyki przedmiotowej; Symulacje modelowe nowoczesną metodą kształcenia zawodowego; Certyfikaty informatyczne w radomskim środowisku akademickim; Przegląd kształcenia nauczycieli w szkołach wyższych od 2004 roku. 3. Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli: Doskonalenie zawodowe nauczycieli w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Doskonalenie zawodowe nauczycieli - dylematy i kontrowersje; Doskonalenie jako proces uniwersalny; Nauczyciel w procesie modułowego kształcenia zawodowego; Bezpieczeństwo i higiena pracy w procesie kształcenia modułowego; Technologie informatyczne w modułowym procesie kształcenia zawodowego; Integracja pokoleniowa w szkoleniu informatycznym dorosłych; Wokół problemów doskonalenia nauczycieli; Samokształcenie nauczycieli klas młodszych na tle przemian społeczno-kulturowych; Podstawowe wyznaczniki modelowania systemu doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego; Doskonalenie umiejętności zawodowych nauczycieli szkół podstawowych - projekt Unii Europejskiej " Kompetencje Kluczowe Drogą Twórczego rozwoju"; doskonalenie i dokształcanie nauczycieli gimnazjum; Szanse i zagrożenia doskonalenia zawodowego nauczycieli przełomu wieków 1898-2009 (na przykładzie WODN w Skierniewicach); Doskonalenie umiejętności informatycznych nauczycieli w aspekcie wspierania form e-learningowych; Doskonalenie umiejętności nauczycieli w modelu kształcenia zadaniowego; Doskonalenie nauczycieli kształcenia zawodowego szkół rolniczych; Doskonalenie umiejętności kształcenia nauczycieli; Komputer jako środek wspomagający pracę terapeutyczną nauczyciela; Internet w doskonaleniu zawodowym nauczycieli; Learning Content Development System (LCDS) - darmowa platforma e-learningowa Microsoft; Uczestnictwo w edukacji ustawicznej nauczycieli; Samokształcenie formą doskonalenia nauczycieli akademickich matematyki; Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli możliwością aktualizowanie wiedzy przyrodniczej; Praktyczne doskonalenie początkującego nauczyciela; Szkolenie głosu nauczyciela - kaprys czy konieczność; Cele i zadania ustawicznego kształcenia nauczycieli; Potrzeby edukacyjne nauczycieli; Scenariusz i konspekt lekcji jako pomoc w organizacji pracy nauczyciela; Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli szkół rolniczych w Wielkopolsce w latach 1989-2004. 4. Różne aspekty dydaktyczn0-wychowawcze szkoły i nauczyciela: Inteligentna szkoła; Nieprzemijające wartości szkoły konspiracyjnej z lat okupacji niemieckiej 1939-1945; Zainteresowanie technika na różnych szczeblach edukacji; Egzekwowanie wiedzy z fizyki w procesie nauczania i na egzaminie maturalnym; Rysunek dynamiczny w nauczaniu elektroniki; Proces adaptacji początkujących nauczycieli w środowisku szkolnym; Ujęcia holistyczne edukacji regionalnej w zakresie kultury rodzinnej, etycznej, lokalnej, narodowej i ogólnoludzkiej; Uczeń zdolny to uczeń kłopotliwy we współczesnym systemie edukacyjnym; AIDS wyzwaniem dla współczesnej praktyki edukacyjnej - perspektywa humanistyczna; Rola wychowawcy w resocjalizacji penitencjarnej - zarys problemu; Wyjazdy studentów w ramach programu Erasmus jako źródło doświadczeń edukacyjnych; Rola komunikacji niewerbalnej w edukacji dzieci uchodźców; Problemy kształcenia nauczycieli w programach Komisji Edukacji Narodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łodzkiego / Uniwersytet Łódzki)
1. Wielokulturowość, 2. Polska "wielokulturowość", 3. Implikacje pedagogiczne wielokulturowości, 4. Dziecko w wieku przedszkolnym wobec "inności", 5. Kształcenie nauczycieli wychowania przedszkolnego, 6. Nauczyciel przedszkola wobec wielokulturowości - wyzwania współczesnej edukacji, 7. Wizerunke nauczyciela wychowania przedszkolnego, 8. Nauczyciel i jego umiejętności w kontekscie przygotowania do edukacji wielokultrowej i edukacji międzykulturowej, 9. Ja i świat - analiza treści dzieciecych rysunków jako odzwierciedlenie "jakości" pracy nauczyciela w odniesieniu do poznawania przez dzieci ludzi innych kultur, ras i wyznań, 10. "Profesjonalizm" nauczyciela wychowania przedszkolengo w obliczu narastającej wielokulturowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej