Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(19)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(3)
Day Christopher
(2)
Grzesiak Jan
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Michalak Joanna
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Sałata Elżbieta
(2)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Fudali Robert
(1)
Grabarczyk Czesław (1933- )
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Kowalska Ewa
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kwiatkowska Henryka
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Molenda Tadeusz
(1)
Moroz Henryk
(1)
Nyczkało Nella
(1)
Ośko Stanisław
(1)
Pawelski, Leszek
(1)
Radecki Edward
(1)
Sajdak Anna
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Stopolska Joanna
(1)
Walasek Stefania
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie
(1)
Wężyk Agata
(1)
Zalewska-Pawlak Mirosława
(1)
Ziaziun Iwan
(1)
Łukasik Agnieszka
(1)
Żurawska Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Nauczyciele
(17)
Nauczanie
(7)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pedagogika
(5)
Doskonalenie zawodowe
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Szkolnictwo
(3)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Kształcenie
(2)
Multimedia
(2)
Nauczyciele zawodu
(2)
Pedeutologia
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Wychowanie
(2)
Agresywność
(1)
Awans zawodowy
(1)
Behawioryzm
(1)
Emancypacja
(1)
Emigracja
(1)
Humanizm (prąd)
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Język
(1)
Język a kultura
(1)
Konstruktywizm (filozofia)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Ludzie starzy
(1)
Mechanika
(1)
Mechanika stosowana
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oświata
(1)
Paradygmat
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polska
(1)
Programy nauczania
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzice
(1)
Staż zawodowy
(1)
Studenci
(1)
Technika
(1)
Teoria krytyczna
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Organizacja rozwoju zawodowego nauczyciela, 2. Kompetencje nauczycieli we współczesnej cywilizacji, 3. Twórczy rozwój nauczyciela
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Podstawy teoretycznego i instrumentalnego przygotowania zawodowego nauczycieli: Uwagi wstępne; Jedność teorii i praktyki pedagogicznej; Nauczyciel jako mentor w edukacji szkolnej; Mentor jako coach, czyli specjalista w działaniu praktycznym; Praktyki pedagogiczne jako inwestycja w kapitał ludzki; Profesjonalna praktyka – profesjonalny nauczyciel; Każdy nauczyciel nauczycielem kraju ojczystego; Nauczanie „żywe” i jego psychopedagogiczne uwarunkowania; Nauczyciel wobec doboru metod nauczania czynnościowego; Metodyka, czyli „żywe” nauczanie; Uogólnienia i wnioski. R. 2 Wybrane elementy przygotowania i warsztatu metodycznego nauczycieli: Uwagi wstępne; Zadania i sytuacje zadaniowe w edukacji; Ogólna klasyfikacja zadań w edukacji szkolnej; Kryteria doboru zadań w edukacji szkolnej; psychologiczna teoria czynności u podstaw rozwiązywania zadań w sytuacjach edukacyjnych; Hierarchia czynności uczniów w uczeniu się poprzez zadania; Gry i zabawy jako zadania edukacyjne; Zadania miniproblemowe jako nośniki treści kształcenia; Zadania niestandardowe i ich wartości pedagogiczne; Zadania testowe w procesie kształcenia; zadania-ćwiczenia w kształtowaniu kompetencji uczniów; Lekcja jako podstawowa forma organizacyjna procesu kształcenia; Ku „żywemu nauczaniu”, czyli (nie)kontrowersyjnie o scenariuszu zajęć lekcyjnych; Projektowanie sytuacji edukacyjnych – przykłady scenariuszów zajęć; Uogólnienia i wnioski. R. 3 Diagnostyka psychopedagogiczna i ewaluacja w pracy nauczycieli: Uwagi wstępne; Idę na lekcję – o potrzebie diagnozy psychopedagogicznej ucznia; Ocenianie osiągnięć ucznia nie jest celem edukacji; Kontrola i ocena opisowa inaczej – dynamicznie i kształtująco; Ewaluacja jakości edukacji jako sytuacja dwuzdaniowa; Kategorie ewaluacji i jakości w pracy nauczyciela; Samokontroli i samooceniania też trzeba uczyć i uczyć się; Analiza wartości w imię postępu pedagogicznego; Jakościowe badania edukacyjne w pracy nauczyciela; Uogólnienia i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bycie nauczycielem i rozwój zawodowy. 2, Nauczyciele jako badacze. 3. Doświadczenie, wiedza fachowa i kompetencje. 4. Warunki pracy nauczycieli: klasy, kultury, przywództwo. 5. Ocenianie nauczyciela, zmiany i planowanie rozwoju osobistego. 6. Rozwój zawodowy pod kierunkiem szkoły. Studium przypadku. 7. Doskonalenie zawodowe nauczycieli: ograniczenia i możliwości. 8 Uczenie się dzięki partnerstwu. 9 Sieci służące uczeniu się. 10. Rola nauczyciela w uczącym się społeczeństwie. a
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Bycie nauczycielem i rozwój zawodowy; 2. Nauczyciele jako badacze; 3. Doświadczenie, wiedza fachowa i kompetencje; 4. Warunki pracy nauczycieli: klasy, kultury, przywództwo; 5. Ocenianie nauczyciela, zmiany i planowanie rozwoju osobistego; 6. Rozwój zawodowy pod kierunkiem szkoły. Studium przypadku; 7. Doskonalenie zawodowe nauczycieli: ograniczenia i możliwości; 8. Uczenie się dzięki partnerstwu; 9. Sieci służące uczeniu się; 10. Rola nauczyciela w uczącym się społeczeństwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Informacja o projekcie: Opis Projektu; Zasady rekrutacji nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w kierunkach ekonomicznym, turystycznym, logistycznym i informatycznym; Zasady naboru przedsiębiorstw z branży ekonomicznej, turystycznej, logistycznej i informatycznej; Dane adresowe. 2. Charakterystyka branży informatycznej. 3. Specyfika przedsiębiorstw branży informatycznej. 4. Charakterystyka przedsiębiorstw i szkół uczestniczących w Grupie opracowującej program stażu; Analiza SWOT podstaw programowych kształcenia w zawodzie technik informatyk. 6. Metody i formy pracy dydaktycznej. 7. Organizacja stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w przedsiębiorstwach informatycznych: Ogólny zarys programu stażu; Organizacja szkoleń i stażu. 8. Zaspokajanie potrzeb rynku pracy w aspekcie przygotowania absolwentów szkół zawodowych a perspektywy rozwoju branży informatycznej: potrzeby rynku pracy; Problematyka kształcenia w zawodzie o specjalności technik informatyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
R.1 Pedeutologia - znaczące fakty genezy i historii, R.2 Nauczyciel - ujęcia osobowościowe, zawodowe, funkcje: 1. Ewolucja pojecia "nauczyciel", 2. Teoretyczne ujęcia osoby nauczyciela, 3. Ewolucja funkcji zawodowych nauczyciela. R.3 Kształcenie nauczycieli: 1. Współczesne orietnacje w eduakcji nauczycielskiej, R.4 Koncepcje kształcenia nauczycieli: 1. Koncepcja "refleksyjnej praktyki", 2. Koncepcja kształcenia "poprzez praktykę", 3. Humanistyczna koncepcja kształcenia nauczycieli. R.5 Kształćenie teoretyczne i praktyczne nauczycieli: 1. Związek teorii z praktyką, 2. Ogólnofilozoficzne prawidłowości związku poznania z działaniem, 3. Osobiste teorie nauczycieli jako łącznik między teorią naukową a praktyką, 4. Funkcje wiedzy w działaniu praktycznym nauczyciela, 5. Spory wokół kwlaifikacji pragmatycznych nauczycieli, 6. Czy edukacja nauczycieli moze być pułapką dla ich zawodowego funkcjonowania. r.6 Natura działania pedagogicznego: 1. Trudności pracy nauczyciela, 2. Swoistośc działania pedagogicznego. R.7 Profesjonalizm nauczyciela: 1. Ustalenia definicyjne, 2. Swoistość nauczycielskiego profesjonalizmu, 3. Profesjonalizm nauczyciela budowany na koncpecji "profesjonalnego osądu", 4. Profesjonalizm rozszerzony Erica Hoyle'a, 5. "Nowy profesjonalizm" Julaina Eliotta. R.8 Dylemty bycia nauczycielem: 1. Czy nauczyciel jest samotny w uczniowskiej spoęcznosci, 2. Wpływ wychowawczy = potrzebny, ale i zbędny?, 3. Wdzięczność - dylematy nauczycielskiego zawodu, 4. Wymagania - obojętność - bezinteresowaność, 5. Pewność, wątpliwość, pokora - wykluczenia czy dopełnienia?, 6. Ambiwalencja roli zawodowej nauczyciela r.9 Rozwój zawodowy nauczyciela: 1. Podstawa teoretyczna analizy rozowju zawodowego nauczycieli, 2. Swoistość nauczycielskiego rozwoju w zawodzie, 3. Dynamika rozowju zawodowego nauczycieli w świetle wyników badań, 4. 'Badanie w działaniu" sposobem dokonalenia nauczycielskiej praktyki. R.10 Tożsamosć zawodowa poslkich nauczycieli: 1. Tożsamosć - jej rozumienie, funkcje, ewolucja, 2. Tożsamosć zawodowa nauczycieli - wyniki badań, 3. Dominata standardu przedmiotowego w nauczycielskiej tożsamosci zawodowej -implikacje edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej