Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(46)
Autor
Dykcik Władysław
(3)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Gajda Janusz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Siemieniecki Bronisław
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Wyczesany Janina
(2)
Aleksander Tadeusz
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Brown H. Douglas
(1)
Cichy Danuta
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Gącza Dagmara
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa
(1)
Herbart Johann Friedrich
(1)
Holton Elwood F.III
(1)
Hyla Marek
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaja Barbara
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Knowles Malcolm S
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Konarzewski Krzysztof. Tom 2 Szkoła
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kruszewski Krzysztof. Tom 1 Czynności nauczyciela
(1)
Kurcz Jerzy
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Laska Eugenia Iwona
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Ligus Rozalia
(1)
Malewski Mieczysław
(1)
Markiewicz Leon
(1)
Matczak Anna
(1)
Mazur Barbara
(1)
Mikruta Adam
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Nikitorowicz Jerzy
(1)
Nizińska Adrianna
(1)
Perry Rosemary
(1)
Phillips D.C
(1)
Pilecki Jan
(1)
Piątek Teresa
(1)
Skrzypek Anita
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Soltis Joans F
(1)
Speck Otto
(1)
Stera Teodor
(1)
Stępkowski Dariusz
(1)
Surma Barbara
(1)
Swanson Richard A
(1)
Szarkowicz Dorota
(1)
Szczepkowska-Oustkowska Maria
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Szychowiak Barbara
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Tuszyńska Ligia
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Wiącek Grzegorz
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Zeidler Włodzimierz
(1)
Zeidler Włodzisław
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(52)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(53)
Temat
Nauczanie
(17)
Kształcenie
(9)
Pedagogika specjalna
(8)
Pedagogika
(7)
Nauczanie początkowe
(6)
Uczenie się
(6)
Nauczyciele
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Edukacja medialna
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Oceny szkolne
(4)
Oświata dorosłych
(4)
Uczniowie
(4)
Wychowanie
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Komputery
(3)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko głuchociemne
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niedowidzące
(2)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Ekologia
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Język angielski
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Logopedia
(2)
Ludzie starzy
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie -- podręcznik akademicki
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Programy edukacyjne (informat.)
(2)
Programy nauczania
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Samokształcenie
(2)
Surdopedagogika
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wartość
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Agresywność
(1)
Charakter
(1)
Demokracja
(1)
Domy kultury
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka
(1)
Finanse
(1)
Gleba
(1)
Gry i zabawy
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Konto -- podręcznik akademicki
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kształcenie ustawiczne -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Kultura
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie -- efektywność -- szkoły wyższe -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Oczyszczalnia ścieków
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Powietrze
(1)
Poznanie
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Prawa dziecka
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rynek pracy
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Refleksja pedagogiczna jako droga rozwoju zawodowego nauczyciela; Osobowościowe uwarunkowania nauki języka obcego; Czynniki modyfikujące przebieg okresu dorastania (poczucie alienacji i wsparcie społeczne); Problemy agresji uczniów w szkole; O autonomii tekstu literackiego w edukacji zintegrowanej; Aktualizacja treści literackich i artystycznej formy w teatrze dziecięcym (na przykładzie autorskiego opracowania musicalowej wersji bajki "Jaś i Małgosia" J. Brzechwy); Komputery, a nauczanie matematyki; Czynna ochrona płazów jako forma edukacji ekologicznej; Wyobraźnia plastyczna dzieci (twórcze relacje nauczyciel - uczeń w nauczaniu początkowym); Zastosowanie różnorodnych technik plastycznych w nauczaniu początkowym; Rola przedmiotu "technika z metodyką" w przygotowaniu do nauczania początkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 24)
1. Szkoła i nauczyciel jako podmioty wspierające dziecięcą kreatywność. Integracja wymiarów działania wychowawczego szkoły; Twórcze myślenie jako warunek rozwoju osobowości; Rozwijanie myślenia twórczego dzieci w nauczaniu zintegrowanym; Kreatywne kompetencje nauczycieli jako warunek rozwijania kreatywności uczniów; Muzyczna aktywność twórcza i jej edukacyjny kontekst; Akustyka środowiska dydaktycznego jako stymulator kreatywności dziecka; Kompetencja twórcza nauczyciela muzyki w przedszkolu i w szkole; Kreatywność jako cecha spontanicznej kultury młodzieżowej; Kreatywny wychowawca jako podmiot we współczesnej edukacji dziecka. 2. Pedagogiczny kontekst kreatywności dzieci. Twórcza praca nauczyciela klas I - III a pakiety edukacyjne; Możliwości i ograniczenia kreatywnego kształcenia uczniów zdolnych w szkole podstawowej; Spospby kształtowania myślenia kreatywnego w pracy edukacyjnej z dziećmi; O potrzebie doskonalenia warsztatu pracy nauczycieli w zakresie realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych; Tworzenie wyliczanek i rymowanek jako przejaw językowej kreatywności dziecka w wieku przedszkolnym; "Let's make a sandwich!" Wspieranie rozwoju kreatywności dzicka poprzez integrację wczesnoszkolnego nauczania języka obcego z nauczaniem zintegrowanym; Rozwijanie twórczej aktywności matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym poprzez zastosowanie metody "kruszenia" w rozwiązywaniu zadań tekstowych; Zabawy i gry muzyczne a aktywność twórcza dzieci; Warsztaty edukacji twórczej "Krowie opowieści II"; Kreatywność nauczyciela na zajęciach plastycznych dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo, na przykładzie świetlicy socjoterapeutycznej w Rzeszowie; Kreatywność a terapia plastyczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
1. Zmienność myślenia o dziecku i nauczycielu klas początkowych: Dyskurs pedagogiki wczesnoszkolnej; Kategoria dziecka i dzieciństwa w nowożytnej myśli pedagogicznej; Prawa dziecka; Nauczyciel (wczesnej edukacji) w relacjach wolności i przymusu; Nauczyciel z uczniem, rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego; (P)rogi Szkoły; 2. Socjalizacja- wychowanie- tożsamość dziecka: Oblicza szkolnej socjalizacji; Wczesna edukacja i płeć kulturowa; Książka obrazkowa dla dzieci; Socjopedagogiczny wymiar zabawy w edukacji wczesnoszkolnej; Dziecko i rówieśnicy w społecznym świecie wczesnej edukacji; Dziecięca codzienność w przestrzeni podwórka; Dzieci z obszarów biedy i zaniedbań kulturowych; 3. Kształcenie- wiedza- dziecięce dociekania: Tworzenie warunków dla rozwojowej zmiany poznawczej i konstruowania wiedzy przez dziecko; Programy kształcenia i podręczniki szkolne jako "wybór z kultury"; Kształcenie zintegrowane jako koncepcja zmiany w polskiej edukacji początkowej; Dociekania filozoficzne z dziećmi; Poznawanie ucznia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Korzenie andragogiki. Historia i główne założenia klasycznej andragogicznej teorii uczenia się dorosły6ch: Wprowadzenie; Badanie świata teorii uczenia się; Teorie uczenia się; Teoria uczenia się dorosłych: andragogika; Teorie nauczania; Andragogiczny model procesu uczenia się; 3. Postępy w uczeniu się dorosłych. Współczesne perspektywy efektywnego uczenia się dorosłych: Andragogika w praktyce. Rozszerzenie użyteczności andragogicznego modelu; Uczenie się dorosłych w kontekście rozwoju kadr pracowniczych; Nowe perspektywy w andragogice; Poza andragogikę; Przyszłość andragogiki; 3. Uczenie się dorosłych w praktyce. Zakres, narzędzia i badania wspierające andragogikę w praktyce: Całość- część- całość w andragogicznym modelu uczenia się; Od nauczyciela do facylitatora; Uwalniania energii drzemiącej w ludziach; Kontrakty. Kilka wskazówek na temat ich wykorzystania w uczeniu się dorosłych; Przewodnik do diagnozowania i planowania rozwoju kluczowych kompetencji; Kwestionariusz Stylu Uczenia się Osoby Dorosłej opracowane przez Malcoma S. Knowlesa; Szkolenia pracownicze i związane z nimi problemy; Model rozwoju pracowników. Skutezne działanie w nowych rolach i w środowisku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze (terapia pedagogiczna) - problemy teoretyczne 1. Problematyka terapii pedagogicznej, jej miejsce i znaczenie w procesie wychowania 1.1 Wprowadzenie 1.2 Analiza poglądów na istotę terapii pedagogicznej 1.2.1 Terapia pedagogiczna jako specjalne nauczanie i wychowanie upośledzonych osób 1.2.2 Terapia pedagogiczna jako czynnik pomocniczy w psychoterapii 1.2.3 Terapia pedagogiczna jako likwidowanie objawów 1.2.4 Terapia pedagogiczna jako oddziaływanie oparte na interferencji i teorii uczenia się 1.2.5 Oddziaływanie terapetyczno-wychowawcze jako proces ukierunkowany na osobowość wychowanka 2. Próba sformułowania teoretycznych podstaw oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.1 Założenia wyjściowe 2.2 Zarys podstaw teoretycznych oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.2.1 Wymiary sytuacji terapeutyczno-wychowawczych 2.2.2 Kategorie wpływów terapeutycznych 2.3 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a proces wychowania 2.4 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a formy psychoterapii - podsumowanie II. Metody stosowane w terapii dzieci 1. Techniki relaksacyjne 1.1 Technika relaksacyjna wg Jacobsona w wersji B. Kaji 1.2 Relaksacja wg Wintreberta 1.3 Relaksacja oparta na treningu autogennym w wersji A. Polender 2. Polskie modyfikacje Metody Bon Depart 2.1 Metoda Dobrego Startu 2.2 Alfabet Piosenek 2.3 Śpiewane litery 3. Metoda Symboli Dźwiękowych (zajęcia o charakterze muzykoterapetycznym) 3.1 Główe założenia Metody Symboli Dźwiękowych 3.2 Tok postępowania metodycznego podczas terapii Metodą Symboli Dźwiękowych 3.3 Planowanie zajęć 4. Techniki parateatralne 4.1 Technika zamiany ról 4.2 Inne techniki parateatralne 5. Metoda malowania dziesięcioma palcami 5.1 Przygotowanie do zajęć 5.2 Technika wykonania 5.3 Analiza zachowania się dziecka 6. System percepcyjno-motoryczny Kepharta 6.1 Główne założenia metody Kepharta 6.2 Rozpoznawanie zaburzeń rozwoju percepcyjno-motorycznego 6.3 Ćwieczenia usprawniające rozwój percepcyjno-motoryczny 7. Metoda Weroniki Sherborne 7.1 Założenia ogólne 7.2 Przykłady cwiczeń 8. Niedyrektywna metoda poradnictwa dla rodziców 8.1 Podstawowe założenia poradnictwa dla rodziców 8.2 Metoda prowadzenia indywidualnych rozmów z rodzicami III. Praca terapeutyczna z dziećmi przejawiającymi trudności w czytaniu i psaniu 1. Teoretyczne podstawy terapii z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu 1.1 Uwagi wstępne 1.2 Główne założenia koncepcji teoretycznej H. Spionek a problem pracy korekcyjno-kompensacyjnej 1.3 Dysleksja - specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu 1.3.1 Objawy dysleksji rozwojowej 1.3.2 Etiologia i patomechanizm powstawania dysleksji 1.3.3 Typy dysleksji 1.4 Zasady prowadzenia terapii z dziećmi przejawiającymi trudnosci w czytaniu i pisaniu 2. Organizacja pracy w zespole korekcyjno-kompensacyjnym 2.1 Zasady organizowania zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 2.2 Dokumentacja 2.3 Współpraca z rodzicami 3. Programowanie pracy korekcyjno-kompensacyjnej 3.1 Ogólne założenia dotyczące programowania zajęć 3.2 Program ogólny jako punkt wyjścia do opracowywania programów indywidualnych 3.3 Konstruowanie programów indywidualnych 3.4 Przebieg zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - analiza wybranych konspektów IV Aneksy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do e-learningu, 2. Technologia, 3. Oprogramowanie - systemy e-learningu, 4. Treść szkoleniowa, 5. Usługi procesu e-learningu, 6. Inwestowanie w e-learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2101)
1. Paradygmatyczne ramy rozwoju teorii, 2. Teorie empiryczne, 3. Teorie "wymyślone", 4. Teorie nieformalne (praktyczne), 5. Dysycplinowa tożsamość a teoretyczność andragogiki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 449)
1. Historyczno- epistemologiczne podstawy pedagogiki przedszkolnej; 2. Metodologiczne problemy pedagogiki przedszkolnej; 3. Wybrane teorie człowieka jako podstawa pedagogiki i edukacji w dzieciństwie; 4. Cele w edukacji dzieci- pojecie, rodzaje, źródła; 5. Zabawa jako problem pedagogiczny; 6. Zadaniowa strategia w edukacji; 7. Dzieciństwo zapomniane i niczyje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasady i metody pracy z osobami głębiej upośledzonymi umysłowo; 2. Wczesna pomoc dziecku głębiej upośledzonemu umysłowo i jego rodzinie; 3. Rewalidacja dzieci głębiej upośledzonych umysłowo w wieku przedszkolnym; 4. Edukacja szkolna uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim; 5. Wybrane zagadnienia dotyczące funkcjonowania społecznego osób dorosłych głębiej upośledzonych umysłowo; 6. Terapia i edukacja dziecka autystycznego; 7. Metody pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym i współistniejącym upośledzeniem umysłowym; 8. Komunikowanie się z osobami głębiej upośledzonymi umysłowo; 9. Edukacja osób głębiej upośledzonych umysłowo w ujęciu Thomasa Felixa; 10. Propozycja wykorzystania skali ocen i metody treningu uczenia się percepcyjno-motorycznego N.C. Kepharta w pracy z dzieckiem głębiej upośledzonym umysłowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie wykłady z pedagogiki)
1. Komparatystyczne badania niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych - stan i perspektywy, 2. Dyskursy niesegregacyjnego kształcenia niepełnosprawnych, 3. Kiedy kształcenie niepełnosprawnych nie jest segregacyjne? 4. Modele integracyjnego kształcenia niepełnosprawnych, 5. Kształcenie niepełnosprawnych w wybranych krajach - egzemplifikacje modeli, 6. Sens i granice zmian systemów kształcenia uczniów niepełnosprawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ortopedagogika- system w okresie przemian; 2. Naukowe podejście do złożonej rzeczywistości; 3. Podstawy antropologiczne; 4. Paradygmat upośledzenia i jego konsekwencje; 5. Paradygmat systemowo- ekologiczny; 6. Integracja jako niejednoznaczna zasada; 7. Zakres działania ortopedagigicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika wobec współczesności)
1. Pedagogika pracy jako subdyscyplina pedagogiczna 2. Człowiek w środowisku pracy 3. Globalizacja a kariery zwodowe 3. Kształcenie przedzawodowe 4. Edukacja prozawodowa 5. Edukacja zawodowa 6. Edukacja dorosłych 7. Problemy rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The Environment and Scope of EIB: 1. EFL, ESP and EIB - 1; 2. EFL, ESP and EIB - 2; 3. The EIB Environment; 4. The Intercultural Scope - 1; 5. The Intercultural Scope - 2; 6. Culture and the Classroom - 1; 7. Culture and the Classroom - 2; 8. Management of Programmes; 9. Marketing the EIB Product; 10. Language, Communication and Culture. Needs, Materials and Course Design: 1. Course Design - 1; Course Design - 2 Needs Analysis; 3. Course Design - 3 Putting it all together; 4. Materials for EIB. Methodology and Classroom Practice: 1. What is Appropriate Methodology; 2. Method, Postmethod of Pragmatism; 3. Teaching by Principles; 4. Balancing Techniques and Teacher Roles; 5. Lesson Planning; 6. Using Simulations and Case Studies; 7. Business Communication Skills; 8. Teaching One-to-One; 9. Learning and Learning Styles; 10. Evaluation and Assessment. Language, Communication and Culture: 1. Language Analysis - Introduction; 2. Language Analysis - Discourse; 3. Language Analysis - Conversation; 4. Language Analysis - Genre; 5. Culture and Business Communication - 1; 6. Culture and Business Communication - 2; 7. Culture and Business Communication - 3; 8. Non-verbal Communication (NVC); 9. Culture and Relationships; 10. Communication in a Virtual World.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Z historii wychowania przedszkolnego; 2. Aktualny stan wychowania przedszkolnego w Polsce; 3. Uczestnicy (podmioty) procesu edukacyjnego w przedszkolu; 4. Placówki wychowania przedszkolnego w Polsce; 5. Założenia metodyczne pracy pedagogicznej w przedszkolu; 6. Planowanie pracy pedagogicznej w przedszkolu; 7. Diagnozowanie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Language, Learning, and Teaching, 2. First Language Acquisition, 3. Age and Acquisition, 4. Human Learning, 5. Styles and Strategies, 6. Personality Factors, 7. Sociocultural Factors, 8. Communicative Competence, 9. Cross-Linguistic Influence and learner Language, 10. Toward a Theory od Second language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Teorie klasyczne, 3. Behawioryzm, 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność, 5. Piaget i konstruktywizm psychologiczny, 6. Społeczne aspekty uczenia się, 7. Struktury poznawcze i dyscyplinarne, 8. Psychologia poznania, 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie / red. nauk. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak ; Tom 4)
1. O niebezpieczeństwie manipulacji pamięci 2. Nieznośny ciężar kompleksów. Uwagi o wychowaniu patriotycznym z przeszłością w tle 3. Wychowanie obywatelskie - nowy przedmiot nauczania w Anglii 4. Rodzaje patriotyzmu. Czy i jak osobiste doświadczenia oraz wychowanie różnicują postawy narodowe? 5. Bóg, Honor i Ojczyzna w recepcji współczesnej młodzieży - refleksje pedagoga 6. Oświatowy remanent, czyli o ideologicznym majsterkowaniu polityków oświatowych w latach 1989-2006 7. Wychowanie w kontekście zmieniającej się polityki oświatowej - czyli o ideologii do ideologii...8. Demokracja bez partycypacji, o konieczności zaangażowania obywatelskiego uczniów 9. Erozja kapitału społecznego w szkole w kulturze nieufności 10. Nie myśl, bądź posłuszny - dyskursy władzy w szkole 11. Prawo jako czynnik oddziaływania wychowawczego 12. Dylematy szkolnej demokracji, 13. Czy możliwa jest szkoła demokratyczna? z doświadczeń praktyka 14. Grzeczne dziewczynki, niegrzeczni chłopcy - wytwarzanie różnic rodzajowych w dadaktyczno-wychowawczej pracy szkoły 15." Nie masz kasy, jesteś nikim ". O pogłębianiu nierówności przez szkołę 16. Lepiej urodzeni - lepiej kształceni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz. I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz. II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz. III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz. IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz.I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz.II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz.III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz.IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej