Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(39)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Piekarski Jacek
(2)
Rosiak Agnieszka
(2)
Urbaniak-Zając Danuta
(2)
Łuszczuk Władysława
(2)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Geryk Marcin
(1)
Górnikiewicz Jacek Zbigniew
(1)
Jedlewska Barbara
(1)
Jędryczkowski Jacek
(1)
Kaczor Stanisław
(1)
Kałuża Dorota
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostkiewicz Janina
(1)
Kowaleskie Jerzy T
(1)
Kozielska Maria
(1)
Laska Eugenia Iwona
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Maciąg Justyna
(1)
Mazur Barbara
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitchell Terence
(1)
Morawski Roman Zdzisław (1949- )
(1)
Moroz Henryk
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Musiałkiewicz Robert
(1)
Myers Melissa
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pauluk Dorota
(1)
Perry Rosemary
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Prewysz-Kwinto Piotr
(1)
Sajdak Anna
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Stachowiak-Kudła Monika
(1)
Steinmann Marina
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Voss Grażyna
(1)
Widelak Dariusz
(1)
Wyższa Szkoła Humanistyczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie
(1)
Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Nauczanie
(20)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Pedagogika
(12)
Szkoły wyższe
(6)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczyciele
(3)
Studenci
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Komputery
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zarządzanie
(2)
Asertywność
(1)
Behawioryzm
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Demografia
(1)
Doktorat
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Emancypacja
(1)
Emigracja
(1)
Empatia
(1)
Finanse
(1)
Humanizm (prąd)
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Konstruktywizm (filozofia)
(1)
Konto -- podręcznik akademicki
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Kształcenie za granicą
(1)
Ludzie starzy
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(1)
Nauczanie -- efektywność -- szkoły wyższe -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauki społeczne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Paradygmat
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka ludnościowa
(1)
Polska
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Programy nauczania
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo wyższe -- finanse -- Wielka Brytania
(1)
Teoria krytyczna
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczenie się
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
O tożsamości pedagogiki. Humanistyka i pedagogika; Filozofia i pedagogika - tradycja i współczesność związków inspirujących teorię i praktykę edukacyjną; Dylematy metodologii pedagogiki. O kondycji pedagogiki. O kondycji pedagogiki (uwagi adresowane do Wydziału I Nauk Społecznych PAN); O przemianach pedagogiki - ewolucja czy rewolucja? Rozwój pedagogiki i jej oddziaływanie na edukację; Pedagogika - dziesięć lat później (1994-2004) - szkic o kondycji dyscypliny naukowej oraz próbach sprostania potrzebom społecznym. O subdyscyplinach pedagogiki. Problemy pedagogiki szkolnej. Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji; O pedagogice społecznej (szkic okolicznościowy); Problemy życia społecznego a tradycje i nowe zadania pedagogiki społecznej; Miejsce pedagogiki specjalnej w nauce polskiej; Tradycje i współczesne przemiany dydaktyki; Polityka oświatowa - od demona przeszłości, przez chaos okresu przemian ustrojowych - ku nowej polityce edukacyjnej; O pedagogice, teoriach pedagogicznych i praktyce oświatowej - kilka niemodnych dziś uwag z myślą o pedagogice pracy i zagadnieniach pracy w oświacie; O "ogólności" pedagogiki ogólnej - kilka uwag pod rozwagę; Pedagogika pracy i andragogika wobec europejskiej integracji i globalizacji - uwagi prowokacyjne. O powinnościach pedagogiki. Pedagogika wobec (nie)moralności sfery publicznej; O ptrzebie pedagogiki konstruktywnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i ewolucja modeli zapewnienia jakości w szkolnictwie wyższym; 2. Wownetrzny system zapewniania jakości kształcenia- przez zapewnienia do zarządzania jakościa w szkole wyższej; 3. Sprawność jako kryterium oceny sytemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej; 4. Ocena sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej- modele, metody i techniki oceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Nowe media w procesie uczenia się, 2. Media i mulimedia w procesie uczenia się, 3. Koncentracja i utrzymanie uwagi w procesie uczenia się z zastosowaniem prezentacji multimedialnych, 4. Metodologia badań, 5. Model prezentacji multimedialnej zastosowany w eksperymencie, 6. Analiza wyników badań i wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Standardy kształcenia nauczycieli - pół wieku doświadczeń w Polsce; Standardy edukacji nauczycielskiej w kontekście reformy oświatowej; Przemiany doktryn kształcenia nauczycieli; Nauczyciel (wciąż, ale inaczej?) refleksyjny; Nauczyciele i ich edukacja na przełomie XX i XXI wieku - ewolucja czy rewolucja? Modele kształcenia nauczycieli a współczesne potrzeby edukacji i rynku pracy; Problemy teorii i praktyki zawodu nauczycieliskiego - pedeutologiczna "kwadratura koła"; Przemiany ustrojowe a etyka i powinności nauczycieli; Dylematy aksjologii i telogii społecznej (i edukacyjnej) a kompetencje zawodowe nauczycieli; Marzernia o wyzwolonym nauczycielu. O emancypacji i odpowiedzialności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie empatii w świetle różnorodnych koncepcji, 2. Uwarunkowania empatii, 3. Empatia w kontaktach interpersonalnych, 4. Wartość empatii w życiu człowieka, 5. Rozwijanie umiejętności empatycznych, 6. Założenia badawcze, 7. Sposoby rozwijania empatii studentów pedagogiki specjalnej, 8. Efektywność rozwijania empatii studentów pedagogiki specjalnej. Analiza uzyskanych wyników badań, 9. Twoja opinia na temat zajęć. Interpretacja informacji zwrotnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiany w sferze usług edukacyjnych w Polsce. 2. Rola usług edukacyjnych w społeczeństwie informacyjnym. 3. Transfer nowych technologii do systemów kształcenia i szkolenia. 4. Dydaktyka i komunikacja w szkołach wyższych a nowe technologie - wyniki badań. 5. Nowe wyzwania dla rozwoju usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele i zadania prac doktorskich; 2. Składniki empirycznych prac doktorskich; 3. Charakterystyka składników empirycznych prac doktorskich: Postawienie problemu badań; Ujęcie problemu w formie tematu pracy; Postawienie i uzasadnienie hipotezy lub pytania badawczego; Ustalenie zmiennych i ich wskaźników; Dobór i uzasadnienie metod badań; Konstrukcja i zastosowanie własnych narzędzi badań; Dobór i analiza literatury przedmiotu badań; Organizacja, teren i sposób przeprowadzenia badań; Ilość materiału badawczego; Jakość materiału badawczego; Analiza statystyczna materiałów badawczych; Analiza jakościowa materiałów badawczych; Przedstawienie wyników badań; Wartość naukowa (poznawcza) wyników badań; Wartość społeczna (praktyczna) wyników badań; Układ (struktura treściowa) pracy; Styl pisarski pracy; Korekta pracy; Ilość i jakość załączników w pracy; Szata graficzna (estetyczna) pracy; 4. Ocena prac doktorskich: Punktowa ocena składników pracy; Słowna ocena pracy; Arkusz oceny pracy doktorskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i zakres społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach jakościowych; 2. Opinie interesariuszy na temat społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach ilościowych; 3. Społeczna odpowiedzialność uczelni w opinii zarządzających szkołami wyższymi w świecie. Badania ilościowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ciągłość i zmiana idei uniwersytetu: Idea universitas pomiędzy przeszłością a przyszłością; Pytanie o wolność w przestrzeni uniwersytetu. Obszary i granice autonomii oraz swobód akademickich- między przywilejem a powinnością; Uniwersytet a prawda- wczoraj i dziś; Uniwersytet w blasku ideałów i w cieniu życia. Kontekst historyczny i współczesny; 2. Student jako uczestnik procesu dydaktyczno-wychowawczego: Od biernego żaka do aktywnego słuchacza- student w tradycji życia uniwersyteckiego; Student- kandydat na nauczyciela. Tradycja przygotowania do zawodu na Uniwersytecie Jagiellońskim; Poziom rozwoju społeczno-moralnego studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego w świetle teorii i testu James Resta; Studenci- dziś i wczoraj. Refleksje o etosie; Ściąganie- studencka rzeczywistość?; "Tak wiele się nauczyłem/am"- analiza wyjazdu na Erasmusa w świetle sytuacji młodych w Europie; Między ideałem a typową wadą: uczniowie w oczach przyszłych pedagogów; Uniwersytet Jagielloński w percepcji studentów. Sprawozdanie z badań; Badanie uniwersytetu jako instytucji z wykorzystaniem etnografii; Współczesna perspektywa pedagogiki retorycznej w dydaktyce szkoły wyższej na przykładzie seminarium; 3. Student i jego aktywność kulturalna: Kultura czasu wolnego studentów- wybrane zagadnienia; Aktywność kulturotwórcza na tle zmian w klimacie kultury studenckiej; Juwenalia- święto uniwersyteckiej młodzieży; Nasz Kraków- studencki przewodnik po mieście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Praktyki nauczycielskie w instytucjach wczesnej edukacji; 2. Sposoby poznawania i rozumienia dzieci; 3. Program edukacji; 4. Tworzenie środowiska uczenia się i nauczania; 5. Rozwój teorii osobistej i umiejętności praktycznych; 6. Współpraca z dorosłymi w instytucjach wczesnej edukacji; 7. Maksymalne wykorzystanie doświadczeń z praktyki nauczycielskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Teoretyczne podstawy asertywności: 1. Ogólna charakterystyka asertywności, 2. Asertywność w wybrnaych podejściach teoretycznych, 3. Asertywność w praktyce pedagogicznej. Cz.II Trening asertywności: 4. Trening asertywności i jego skuteczność, 5. Rozwijanie asertywności u studentów pedagogiki. Cz.III Ewaluacja: 6. Strategia badań własnych, 7. Wyniki badań nad skutecznością rozwijania asertywności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / pod red. Marian Duczmal ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
1. Standardy kształcenia zawodowego w polskim systemie szkolnictwa wyższego, 2. Funkcje i kompetencje zawodowe nauczycieli wobec zadań edukacji, 3. Człowieczeństwo najwyższą wartością - uniwersalnie pożądaną, 4. Posłannictwo społeczności akademickiej, 5. Refleksje na temat pracy jako działalności doskonalącej człowieka, 6. Problem "progu dydaktycznego" pomiędzy szkołą średnią i wyższą oraz możliwości jego niwelowania przez nauczycieli akademickich, 7. Motywy kształcenia się osób dorosłych studiujących w trybie niestacjonarnym, 8. Byc czy mieć - próba nowego spojrzenia na psychologiczne aspekty kształcenia się ludzi dorosłych, 9. Wiedza psychologiczna w procesie edukacji akademickiej, 10. Obraz uczelni niepublicznych w wybranej prasie ogólnopolskiej, 11. materialne, organizacyjne i osobowe aspekty misji szkoły wyższej, 12. Szanse edukacyjne młodzieży w niepublicznych szkołach wyższych, 13. Efektywność ksztalcenia młodziezy akademickiej, 14. Technologia informacyjna w edukacji studentów pedagogiki Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 15. warsztaty aktywizującą formą pracy ze studentami, 16. Warsztaty jako alternatywna forma nauczania studentów kierunków pedagogicznych, 17. Rola biblioteki w procesie dydaktycznym i badawczym uczelni wyższej, 18. Autoreklama a oferta pracy w zawodzie pedagoga, 19. Kształcenie studentów na specjalności pedagogika resocjalizacyjna w świetle procesu bolońskiego, 20. Przygotowanie nauczycieli do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, 21. Kształtowanie sie modelu edukacji pracowników socjalnych na poziomie akademickim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uniwersytety w społeczeństwie wiedzy; 2. Nauka i edukacja w uniwersytecie; 3. Wartości a edukacja w szkole wyższej; 4. Przede wszystkim jakość; 5. Podmiotowość, partnerstwo, etos; 6. Procesy innowacji w szkole wyższej; 7. Potrzeba transformacji szkolnictwa; 8. O nowe oblicze szkolnictwa ekonomicznego; 9. Ku modernizacji uniwersytetu; 10. Ku uniwersytetowi przyszłości; 11. Uniwersytecka edukacja i ekonomika; 12. Zagrożenia i wyzwania na progu III tysiąclecia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Kluczowe zagadnienia dotyczące procesu uznania efektów kształcenia: 1.1. Istota i zakres zrównania wiedzy, umiejętności i kompetencji zdobytych w ramach edukacji nieformalnej i pozaformalnej; 1.2. Identyfikacja problemów związanych z uznawalnością efektów kształcenia w uczelniach wyższych; 1.3. Uznawalność efektów uczenia się w polityce instytucji Unii Europejskiej; 1.4. Doświadczenia wybranych krajów w procesie wdrażania uznawalności efektów kształcenia; 1.5. Wymagania względem studenta – deskryptory wiedzy i umiejętności. Rozdział 2 Potrzeba i możliwość wdrożenia uznawalności efektów kształcenia w Polsce – wyniki badań empirycznych: 2.1. Wyniki badania przeprowadzonego wśród studentów kierunku zarządzanie; 2.2. Wyniki badania przeprowadzonego wśród kandydatów na studia; 2.3. Wyniki badania przeprowadzonego wśród pracodawców. Rozdział 3 Przebieg działań związanych z realizacją projektu: 3.1. Zadanie I – pogłębiona diagnoza; 3.2. Zadanie II – opracowanie wstępnej wersji produktu finalnego; 3.3. Zadanie III – testowanie produktu; 3.4. Zadanie IV i V – analiza rzeczywistych efektów testowania produktu (modelu) oraz opracowanie ostatecznej wersji produktu (modelu); 3.5. Zadanie VI – upowszechnianie modelu. Rozdział 4 Aspekty prawne uznawalności efektów kształcenia: 4.1. Uwagi ogólne; 4.2. Zalecenia Rady w sprawie walidacji uczenia się pozaformalnego i nieformalnego; 4.3. Charakter prawny zaleceń Rady dotyczących uznawalności; 4.4. Uwagi ogólne. Rozdział 5 Model uznania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w szkolnictwie wyższym: 5.1. Model prawny uznawalności efektów kształcenia; 5.2. Model organizacyjny uznawalności efektów kształcenia; 5.3. Model narzędziowy uznawalności efektów kształcenia. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Projektowanie programów studiów- potrzeby i profile; 2. Jakość i problemy zapewnienia jakości; 3. Planowanie programu studiów zintegrowanego z mobilnością; 4. Efekty kształcenia; 5. Definicja modułów; 6. Opracowywanie podstaw programowych- podejście praktyczne; 7. Wdrażanie programów studiów zintegrowanych z mobilnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
1. Dydaktyka jako proces, 2. Zajęcia interaktywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje pracowników. Oczekiwania edukacyjne pracodawców: Zamiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jej wpływ na proces kształcenia studentów; Organizacja i menedżerowie jutra. Implikacje dla procesów kształcenia; Edukacja menedżerów i specjalistów personalnych; Audyt poziomu stresu w środowisku pracy- rola i przygotowanie specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Oczekiwania praktyki wobec kształcenia zzl; Realia i postulaty usprawnień procesu doskonalenia kadr administracji samorządowej; Kompetencje społeczne przedsiębiorców; 2. Jak uczymy zzl. Diagnoza stanu obecnego i oczekiwania uczestników procesu edukacyjnego: Cele kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza programów studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w polskich uczeniach publicznych; Zarządzania zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina; Proces kształcenia- stan obecny a oczekiwania polskich przedsiębiorstw i studentów; Praca licencjacka jako narzędzie transferu wiedzy naukowej do praktyki zzl; 3. Wyzwania edukacyjne wobec zzl. Deklaracja Bolońska a programy studiów w obszarze zzl: Systematyzacja nowej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla celów badawczo- dydaktycznych; Oczekiwania praktyki względem programów nauczania na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami; Z praktyki organizatora studiów podyplomowym. Oczekiwania wobec kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na podstawie opinii uczestników studiów; Proces Boloński a nauczanie zarządzania zasobami ludzkimi; Wykład Human Resource Managament w kontekście Deklaracji Bolońskiej; Z doświadczeń studentów przyjeżdżających do Łodzi w ramach wymiany studenckiej Socrates/Erasmus- sondaż ankietowy; Studenckie koła naukowe a promocja zarządzania zasobami ludzkimi na polskich uczelniach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej