Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(250)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(250)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(215)
dostępne
(84)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(89)
Czytelnia
(217)
Autor
Faliszewska Jolanta
(31)
Dobrowolska Hanna
(15)
Konieczna Anna
(12)
Hanisz Jadwiga
(11)
Petkowicz Helena
(11)
Hryszkiewicz Ewa
(8)
Stępień Barbara
(8)
Winiecka-Nowak Joanna
(8)
Białobrzeska Joanna
(7)
Łukasik Stanisława
(7)
Dziabaszewski Wojciech
(6)
Wasilewska Krystyna
(6)
Drzycimska Bożena
(5)
Szumowski Grzegorz (1946- )
(5)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Chłopecka Kazimiera
(4)
Czerner-Wieczorek Katarzyna (1952- )
(4)
Danielewicz-Malinowska Aldona
(4)
Demianiuk Krzysztof
(4)
Dymarska Jolanta
(4)
Grabowski Andrzej Marek
(4)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana
(4)
Kamińska Agnieszka
(4)
Kamiński Rafał
(4)
Koman Dorota
(4)
Kołaczyńska Marzena
(4)
Królik Anna
(4)
Nadarzyńska Beata
(4)
Ogrodowczyk Małgorzata
(4)
Stanecka Zofia
(4)
Wingate Ursula
(4)
Wojtczak Krystyna
(4)
Łukasik Stanisław
(4)
Bereźnicki Franciszek
(3)
Bielenica Krystyna
(3)
Blanc Jacquws
(3)
Bura Maria
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Cesarska Danuta (1942- )
(3)
Dykcik Władysław
(3)
Kwil Małgorzata
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Siemieniecki Bronisław
(3)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(3)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Case Doug
(2)
Czerniawska Ewa
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Dojlidko Wiesław
(2)
Estermann Christian
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gawrońska Beata
(2)
Gepert Bożena
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Jaruszewski Wojciech (1970- )
(2)
Jennepin D
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Karaszewski Stanisław
(2)
Klotz Verena
(2)
Krieger Paul
(2)
Kruszewski Krzysztof
(2)
Kubik Monika
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Köhl-Kuhn Renate
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(2)
Pachociński Ryszard (1930- )
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Pilch Iwona
(2)
Piotrowska Małgorzata Ewa
(2)
Raczek Emilia
(2)
Rutkowski Janusz
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(2)
Szymańska Maria Alicja
(2)
Tallowitz Ulrike
(2)
Teyssier B
(2)
Vityuk Alexander
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Wyczesany Janina
(2)
Zhaldak Mirosław
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Aleksander Tadeusz
(1)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Bailey Tom
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bartczak Agnieszka
(1)
Bednarek Józef
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bielski Janusz (1934-2018)
(1)
Bobula Stanisław
(1)
Bogaj Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(179)
1990 - 1999
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(220)
nieznany (d)
(10)
nieznany (f)
(7)
Niemcy
(5)
Wielka Brytania
(5)
nieznany (us)
(3)
Węgry
(1)
Język
polski
(238)
angielski
(7)
niemiecki
(6)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(101)
Nauczanie zintegrowane
(68)
Nauczanie
(38)
Język niemiecki
(23)
Nauczanie języków obcych
(18)
Kształcenie
(17)
Język angielski
(16)
Matematyka
(13)
Nauczanie na odległość
(12)
Uczenie się
(11)
Internet
(10)
Nauczyciele
(10)
Pedagogika specjalna
(10)
Pedagogika
(9)
Komputery
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Język francuski
(7)
Niepowodzenia szkolne
(7)
Edukacja medialna
(6)
Oświata dorosłych
(6)
Szkolnictwo
(6)
Wychowanie
(6)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(5)
Informatyka
(5)
Metody nauczania
(5)
Programy edukacyjne (informat.)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Uczniowie
(5)
Gramatyka
(4)
Multimedia
(4)
Oceny szkolne
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Język polski
(3)
Ludzie starzy
(3)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(3)
Nauczanie dorosłych
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Osobowość
(3)
Oświata
(3)
Pedagogika porównawcza
(3)
Samokształcenie
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Wartość
(3)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(3)
Zarządzanie
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko głuchociemne
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko niedowidzące
(2)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
Dziecko upośledzone
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja regionalna
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Ekologia
(2)
Języki
(2)
Kadry
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Logopedia
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie -- podręcznik akademicki
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Prawa dziecka
(2)
Program nauczania
(2)
Programy nauczania
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Przyroda
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Rehabilitacja (med.)
(2)
Rynek pracy
(2)
Surdopedagogika
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Uczenie się języków obcych
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zawód
(2)
AIDS
(1)
Agresywność
(1)
Analiza SWOT
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(67)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Materiały pomocnicze
(8)
Karty pracy ucznia
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(50)
Językoznawstwo
(19)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Matematyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
251 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Teoretyczne podstawy edukacji zintegrowanej; 1. Edukacja w okresie przemian społeczno-gospodarczych, 2. W poszukiwaniu istoty integracji, 3. Wybrane aspekty zintegrowanego kształcenia. Cz. II Praktyka edukacji zintegrowanej; 1. Planowanie pracy edukacyjnej, 2. Scenariusze zajęć w klasach I-III, 3. Zalety i wady zintegrowanej edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 5. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - 423, [1] s. ; 24 cm.
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej / Wincenty Okoń. - Wyd. 3 popr. - Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 1996. - 423, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Systemy i treści kształcenia; 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych, 2. Rozwój systemów dydaktycznych, 3. Główne pojęcia dydaktyki, 4. Cele kształcenia, 5. Treści formujące osobowość człowieka, 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego. Cz. II Procesy dydaktyczne; 7. Proces kształcenia, 8. Proces samokształcenia, 9. Zasady kształcenia, 10. Kształcenie wielostronne, 11. Problemowe nauczanie-uczenie się, 12. Nauczanie programowe. Cz. III Metody i organizacja kształcenia; 13. Metody nauczania-uczenia się, 14. Środki dydaktyczne, 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych, 16. Organizacyjne formy kształcenia, 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych, 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych, 19. Osobowość i zawód nauczyciela, 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 24)
1. Szkoła i nauczyciel jako podmioty wspierające dziecięcą kreatywność. Integracja wymiarów działania wychowawczego szkoły; Twórcze myślenie jako warunek rozwoju osobowości; Rozwijanie myślenia twórczego dzieci w nauczaniu zintegrowanym; Kreatywne kompetencje nauczycieli jako warunek rozwijania kreatywności uczniów; Muzyczna aktywność twórcza i jej edukacyjny kontekst; Akustyka środowiska dydaktycznego jako stymulator kreatywności dziecka; Kompetencja twórcza nauczyciela muzyki w przedszkolu i w szkole; Kreatywność jako cecha spontanicznej kultury młodzieżowej; Kreatywny wychowawca jako podmiot we współczesnej edukacji dziecka. 2. Pedagogiczny kontekst kreatywności dzieci. Twórcza praca nauczyciela klas I - III a pakiety edukacyjne; Możliwości i ograniczenia kreatywnego kształcenia uczniów zdolnych w szkole podstawowej; Spospby kształtowania myślenia kreatywnego w pracy edukacyjnej z dziećmi; O potrzebie doskonalenia warsztatu pracy nauczycieli w zakresie realizacji specjalnych potrzeb edukacyjnych; Tworzenie wyliczanek i rymowanek jako przejaw językowej kreatywności dziecka w wieku przedszkolnym; "Let's make a sandwich!" Wspieranie rozwoju kreatywności dzicka poprzez integrację wczesnoszkolnego nauczania języka obcego z nauczaniem zintegrowanym; Rozwijanie twórczej aktywności matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym poprzez zastosowanie metody "kruszenia" w rozwiązywaniu zadań tekstowych; Zabawy i gry muzyczne a aktywność twórcza dzieci; Warsztaty edukacji twórczej "Krowie opowieści II"; Kreatywność nauczyciela na zajęciach plastycznych dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo, na przykładzie świetlicy socjoterapeutycznej w Rzeszowie; Kreatywność a terapia plastyczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowanie, planowanie i realizacja zajęć wychowania fizycznego; 2. Współczesny nauczyciel wychowania fizycznego; 3. Uczeń w nowoczesnym systemie fizycznej edukacji; 4. Badanie jakości pracy zreformowanej szkoły w zakresie kultury; 5. Ocena jakości pracy ucznia w zakresie wychowania fizycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Syntetyczny zarys historii dydaktyki; 2. Systemy dydaktyczne; 3. Podstawowe pojęcia dydaktyczne; 5. Metody badań dydaktycznych; 6. Dydaktyka a pozostałe nauki o wychowaniu; 7. Cele kształcenia; 8. Treść kształcenia; 9. Proces kształcenia; 10. Zasady nauczania; 11. Metody nauczania; 12. Organizacyjne formy nauczania; 13. Środki dydaktyczne; 14. Planowanie pracy dydaktycznej; 15. Kształcenie i doskonalenie zawodowe nauczycieli; 16. Co dalej z polskim systemem edukacji i dydaktyką?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie / red. nauk. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak ; Tom 4)
1. O niebezpieczeństwie manipulacji pamięci 2. Nieznośny ciężar kompleksów. Uwagi o wychowaniu patriotycznym z przeszłością w tle 3. Wychowanie obywatelskie - nowy przedmiot nauczania w Anglii 4. Rodzaje patriotyzmu. Czy i jak osobiste doświadczenia oraz wychowanie różnicują postawy narodowe? 5. Bóg, Honor i Ojczyzna w recepcji współczesnej młodzieży - refleksje pedagoga 6. Oświatowy remanent, czyli o ideologicznym majsterkowaniu polityków oświatowych w latach 1989-2006 7. Wychowanie w kontekście zmieniającej się polityki oświatowej - czyli o ideologii do ideologii...8. Demokracja bez partycypacji, o konieczności zaangażowania obywatelskiego uczniów 9. Erozja kapitału społecznego w szkole w kulturze nieufności 10. Nie myśl, bądź posłuszny - dyskursy władzy w szkole 11. Prawo jako czynnik oddziaływania wychowawczego 12. Dylematy szkolnej demokracji, 13. Czy możliwa jest szkoła demokratyczna? z doświadczeń praktyka 14. Grzeczne dziewczynki, niegrzeczni chłopcy - wytwarzanie różnic rodzajowych w dadaktyczno-wychowawczej pracy szkoły 15." Nie masz kasy, jesteś nikim ". O pogłębianiu nierówności przez szkołę 16. Lepiej urodzeni - lepiej kształceni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki ogólnej, 2. Ogólna problematyka celów i doboru treści kształcenia, 3. Struktura procesu nauczania, 4. Zasady nauczania i ich rola w realizacji procesu nauczania, 5. Metody i formy nauczania, 6. Organizacja pracy szkolej, 7. Planowanie pracy dydaktycznej, 8. Niepowodzenia szkolne, 9. Struktura dydaktyki szkoły wyższej i jej zadania jako nauki, 10. Osobowość nauczyciela
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze (terapia pedagogiczna) - problemy teoretyczne 1. Problematyka terapii pedagogicznej, jej miejsce i znaczenie w procesie wychowania 1.1 Wprowadzenie 1.2 Analiza poglądów na istotę terapii pedagogicznej 1.2.1 Terapia pedagogiczna jako specjalne nauczanie i wychowanie upośledzonych osób 1.2.2 Terapia pedagogiczna jako czynnik pomocniczy w psychoterapii 1.2.3 Terapia pedagogiczna jako likwidowanie objawów 1.2.4 Terapia pedagogiczna jako oddziaływanie oparte na interferencji i teorii uczenia się 1.2.5 Oddziaływanie terapetyczno-wychowawcze jako proces ukierunkowany na osobowość wychowanka 2. Próba sformułowania teoretycznych podstaw oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.1 Założenia wyjściowe 2.2 Zarys podstaw teoretycznych oddziaływań terapeutyczno-wychowawczych 2.2.1 Wymiary sytuacji terapeutyczno-wychowawczych 2.2.2 Kategorie wpływów terapeutycznych 2.3 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a proces wychowania 2.4 Oddziaływanie terapeutyczno-wychowawcze a formy psychoterapii - podsumowanie II. Metody stosowane w terapii dzieci 1. Techniki relaksacyjne 1.1 Technika relaksacyjna wg Jacobsona w wersji B. Kaji 1.2 Relaksacja wg Wintreberta 1.3 Relaksacja oparta na treningu autogennym w wersji A. Polender 2. Polskie modyfikacje Metody Bon Depart 2.1 Metoda Dobrego Startu 2.2 Alfabet Piosenek 2.3 Śpiewane litery 3. Metoda Symboli Dźwiękowych (zajęcia o charakterze muzykoterapetycznym) 3.1 Główe założenia Metody Symboli Dźwiękowych 3.2 Tok postępowania metodycznego podczas terapii Metodą Symboli Dźwiękowych 3.3 Planowanie zajęć 4. Techniki parateatralne 4.1 Technika zamiany ról 4.2 Inne techniki parateatralne 5. Metoda malowania dziesięcioma palcami 5.1 Przygotowanie do zajęć 5.2 Technika wykonania 5.3 Analiza zachowania się dziecka 6. System percepcyjno-motoryczny Kepharta 6.1 Główne założenia metody Kepharta 6.2 Rozpoznawanie zaburzeń rozwoju percepcyjno-motorycznego 6.3 Ćwieczenia usprawniające rozwój percepcyjno-motoryczny 7. Metoda Weroniki Sherborne 7.1 Założenia ogólne 7.2 Przykłady cwiczeń 8. Niedyrektywna metoda poradnictwa dla rodziców 8.1 Podstawowe założenia poradnictwa dla rodziców 8.2 Metoda prowadzenia indywidualnych rozmów z rodzicami III. Praca terapeutyczna z dziećmi przejawiającymi trudności w czytaniu i psaniu 1. Teoretyczne podstawy terapii z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu 1.1 Uwagi wstępne 1.2 Główne założenia koncepcji teoretycznej H. Spionek a problem pracy korekcyjno-kompensacyjnej 1.3 Dysleksja - specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu 1.3.1 Objawy dysleksji rozwojowej 1.3.2 Etiologia i patomechanizm powstawania dysleksji 1.3.3 Typy dysleksji 1.4 Zasady prowadzenia terapii z dziećmi przejawiającymi trudnosci w czytaniu i pisaniu 2. Organizacja pracy w zespole korekcyjno-kompensacyjnym 2.1 Zasady organizowania zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 2.2 Dokumentacja 2.3 Współpraca z rodzicami 3. Programowanie pracy korekcyjno-kompensacyjnej 3.1 Ogólne założenia dotyczące programowania zajęć 3.2 Program ogólny jako punkt wyjścia do opracowywania programów indywidualnych 3.3 Konstruowanie programów indywidualnych 3.4 Przebieg zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - analiza wybranych konspektów IV Aneksy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje pracowników. Oczekiwania edukacyjne pracodawców: Zamiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jej wpływ na proces kształcenia studentów; Organizacja i menedżerowie jutra. Implikacje dla procesów kształcenia; Edukacja menedżerów i specjalistów personalnych; Audyt poziomu stresu w środowisku pracy- rola i przygotowanie specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Oczekiwania praktyki wobec kształcenia zzl; Realia i postulaty usprawnień procesu doskonalenia kadr administracji samorządowej; Kompetencje społeczne przedsiębiorców; 2. Jak uczymy zzl. Diagnoza stanu obecnego i oczekiwania uczestników procesu edukacyjnego: Cele kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza programów studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w polskich uczeniach publicznych; Zarządzania zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina; Proces kształcenia- stan obecny a oczekiwania polskich przedsiębiorstw i studentów; Praca licencjacka jako narzędzie transferu wiedzy naukowej do praktyki zzl; 3. Wyzwania edukacyjne wobec zzl. Deklaracja Bolońska a programy studiów w obszarze zzl: Systematyzacja nowej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla celów badawczo- dydaktycznych; Oczekiwania praktyki względem programów nauczania na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami; Z praktyki organizatora studiów podyplomowym. Oczekiwania wobec kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na podstawie opinii uczestników studiów; Proces Boloński a nauczanie zarządzania zasobami ludzkimi; Wykład Human Resource Managament w kontekście Deklaracji Bolońskiej; Z doświadczeń studentów przyjeżdżających do Łodzi w ramach wymiany studenckiej Socrates/Erasmus- sondaż ankietowy; Studenckie koła naukowe a promocja zarządzania zasobami ludzkimi na polskich uczelniach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby, 2. Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji, 3. Architektura portalu eduakcyjnego, 4. Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego, 5. Tworzenie materiałów dydatkycznych - zasady i narzędzia, 6. Problemy uzytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym, 7. Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 8. Rozwiązania zwiększajace udział osób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji, 9. Centra teleinformatyczne jako element "mostu edukacyjnego" w zdalnym nauczaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Fonetyka: Najważniejsze wiadomości z fonetyki; Wymowa niektórych głosek niemieckich. Ortografia – pisownia: Najważniejsze wiadomości z ortografii; Nauka o wyrazie: Rodzajnik; Rzeczownik; Przymiotnik; Zaimek; Liczebnik; Czasownik; Przyimek; Przysłówek; Spójnik. Składnia: O zdaniach; Równoważniki zdań pobocznych. O szyku wyrazów: Szyk wyrazów w zdaniu pojedynczym rozwiniętym; Szyk wyrazów w zdaniu złożonym; Przeczenie; Wykaz czasowników mocnych i nieregularnych; Terminologia gramatyczna; Źródła. Najważniejsze różnice między językiem niemieckim a polskim: Nauka o wyrazie: Rzeczownik; Przymiotnik; Zaimek; Liczebnik; Czasownik; Przyimek. Nauka o zdaniu: Podmiot i orzeczenie; Różnice w szyku wyrazów zdań głównych i pobocznych; Bezspójnikowe zdania poboczne; Równoważniki zdań pobocznych; Przeczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej