Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1048)
IBUK Libra
(36)
ebookpoint BIBLIO
(16)
Forma i typ
Książki
(1025)
Publikacje dydaktyczne
(109)
E-booki
(52)
Publikacje fachowe
(43)
Publikacje naukowe
(41)
Czasopisma
(17)
Druki ulotne
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(813)
dostępne
(449)
nieokreślona
(20)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(468)
Czytelnia
(832)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(42)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(38)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(31)
Faliszewska Jolanta
(31)
Obara Małgorzata
(21)
Misiorowska Ewa
(19)
Bielenica Krystyna
(17)
Bura Maria
(17)
Hryszkiewicz Ewa
(17)
Kwil Małgorzata
(17)
Stępień Barbara
(17)
Szymańska Maria Alicja
(16)
Winiecka-Nowak Joanna
(16)
Dobrowolska Hanna
(15)
Drzycimska Bożena
(15)
Hanisz Jadwiga
(15)
Petkowicz Helena
(15)
Gepert Bożena
(14)
Konieczna Anna
(14)
Piotrowska Małgorzata Ewa
(13)
Dymarska Jolanta
(11)
Kamińska Agnieszka
(11)
Karpińska Renata
(11)
Kubik Monika
(11)
Nadarzyńska Beata
(11)
Danielewicz-Malinowska Aldona
(10)
Dominiczak Dorota
(10)
Kamiński Rafał
(10)
Pawlak Mirosław
(10)
Karpińska Anna
(9)
Kołaczyńska Marzena
(9)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(9)
Białobrzeska Joanna
(8)
Guzowska Marta
(8)
Ogrodowczyk Małgorzata
(8)
Siemieniecki Bronisław
(8)
Skwark Dorota
(8)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Łukasik Stanisław
(8)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(7)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Krukowska Małgorzata
(7)
Morańska Danuta (1963- )
(7)
Muchacka Bożena
(7)
Nowak Zyta
(7)
Wasilewska Krystyna
(7)
Łukasik Stanisława
(7)
Banasiak Agnieszka
(6)
Burdzińska Agnieszka
(6)
Derlatka Małgorzata
(6)
Dziabaszewski Wojciech
(6)
Grabowska Tatiana
(6)
Grzegółka-Maciejewska Agnieszka
(6)
Juszczyk Stanisław
(6)
Kaliszewska Małgorzata
(6)
Klasińska Barbara
(6)
Lewandowski Marek
(6)
Markiewicz-Patkowska Julita
(6)
Matusek Beata (1975- )
(6)
Morbitzer Janusz
(6)
Musiał Emilia
(6)
Wojciechowska Katarzyna
(6)
Łuszczuk Władysława
(6)
Bartczak Agnieszka
(5)
Bereźnicki Franciszek
(5)
Burakowska Elżbieta (nauczycielka)
(5)
Case Doug
(5)
Czesuch Jolanta
(5)
Czyż Stanisław
(5)
Garstka Anna
(5)
Grabowski Andrzej Marek
(5)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(5)
Guła-Kubiszewska Halina
(5)
Jakubowicz-Bryx Anna
(5)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana
(5)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(5)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(5)
Kojs Wojciech (1940- )
(5)
Koman Dorota
(5)
Kowalewski Michał
(5)
Królik Anna
(5)
Kupisiewicz Czesław
(5)
Lankiewicz Bogusława
(5)
Lenartowicz Maria
(5)
Lib Waldemar
(5)
Lisicki Michał
(5)
Macioszek Anna
(5)
Moroz Henryk
(5)
Piekarski Jacek
(5)
Plieth-Kalinowska Izabela
(5)
Skura Małgorzata
(5)
Stanecka Zofia
(5)
Starościak Wojciech
(5)
Szumowski Grzegorz (1946- )
(5)
Walat Wojciech
(5)
Widawski Krzysztof
(5)
Wrońska Marta
(5)
Zabrzewska Ewa
(5)
Zdrajkowska Marta
(5)
Adamek Irena
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(327)
2000 - 2009
(642)
1990 - 1999
(79)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
Kraj wydania
Polska
(1012)
Wielka Brytania
(35)
Niemcy
(17)
nieznany (d)
(11)
nieznany (f)
(7)
Kiribati
(7)
nieznany (us)
(7)
Włochy
(2)
nieznany (cs)
(1)
Węgry
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(1033)
angielski
(45)
niemiecki
(22)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(10)
Szkoły specjalne
(7)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(7)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(300)
Nauczanie
(213)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Język angielski
(86)
Nauczyciele
(86)
Nauczanie języków obcych
(73)
Nauczanie na odległość
(67)
Pedagogika
(65)
Kształcenie
(62)
Internet
(53)
Wychowanie przedszkolne
(53)
Szkolnictwo
(50)
Szkolnictwo wyższe
(48)
Matematyka
(41)
Język niemiecki
(39)
Programy nauczania
(36)
Pedagogika specjalna
(35)
Uczenie się
(35)
Dziecko
(33)
Komputery
(33)
Społeczeństwo informacyjne
(33)
Multimedia
(32)
Wychowanie
(32)
Pomoce dydaktyczne
(31)
Edukacja medialna
(29)
Metody nauczania
(27)
Uczniowie
(26)
Informatyka
(23)
Myślenie twórcze
(21)
Nauczyciele nauczania początkowego
(21)
Oświata
(21)
Nauczanie dorosłych
(20)
Języki
(18)
Studenci
(18)
Niepełnosprawni
(17)
Oświata dorosłych
(17)
Dziecko niepełnosprawne
(16)
Efektywność nauczania
(16)
Niepowodzenia szkolne
(16)
Środki masowego przekazu
(14)
Innowacje
(13)
Kształcenie ustawiczne
(13)
Kultura
(13)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(13)
Nauczyciele akademiccy
(13)
Język polski
(12)
Psychologia wychowawcza
(12)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(12)
Wychowanie fizyczne
(12)
Język handlu i biznesu
(11)
Komunikacja społeczna
(11)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(10)
Dziecko zdolne
(10)
Gramatyka
(10)
Kształcenie integracyjne
(10)
Nauczyciele przedszkoli
(10)
Oceny szkolne
(10)
Pisanie
(10)
Rodzina
(10)
Samokształcenie
(10)
Wycinanki
(10)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Edukacja
(9)
Edukacja ekologiczna
(9)
Gry edukacyjne
(9)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(9)
Ludzie starzy
(9)
Młodzież
(9)
Pedagogika medialna
(9)
Rodzice
(9)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(9)
Twórczość
(9)
Twórczość dzieci i młodzieży
(9)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(8)
Edukacja międzykulturowa
(8)
Język francuski
(8)
Kadry
(8)
Mentoring
(8)
Sztuka
(8)
Zawód
(8)
Dziecko głuche
(7)
Gry i zabawy
(7)
Język
(7)
Osobowość
(7)
Wartość
(7)
Wychowanie do wartości
(7)
Wychowanie estetyczne
(7)
Zarządzanie
(7)
Dojrzałość szkolna
(6)
Dziecko autystyczne
(6)
Dziecko niewidome
(6)
Dziecko trudne
(6)
Edukacja regionalna
(6)
Jakość kształcenia
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Muzyka
(6)
Muzykoterapia
(6)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(6)
Programy edukacyjne (informat.)
(6)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1989-
(14)
1989-2000
(11)
1901-2000
(9)
1901-
(7)
2001-0
(7)
1801-
(5)
1701-
(4)
1601-
(3)
1401-
(2)
1501-
(2)
1801-1900
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1945-1989
(1)
401-
(1)
501-
(1)
601-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(32)
Europa
(5)
Wielka Brytania
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Grecja
(2)
Irlandia
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dania
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Malta
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Pedagogika
(1)
Portugalia
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(91)
Podręcznik
(74)
Materiały pomocnicze
(60)
Praca zbiorowa
(45)
Opracowanie
(30)
Czasopismo naukowe
(16)
Czasopismo pedagogiczne
(13)
Poradnik
(13)
Scenariusz zajęć
(13)
Karty pracy ucznia
(11)
Materiały konferencyjne
(9)
Monografia
(9)
Raport z badań
(5)
Sprawdziany i testy
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dramat amerykański
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Program nauczania
(1)
Rap
(1)
Rozmówki
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wypisy
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(219)
Językoznawstwo
(72)
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Psychologia
(13)
Matematyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Medycyna i zdrowie
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Filozofia i etyka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Nauka i badania
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Religia i duchowość
(3)
Historia
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
1100 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Develop your presentation skills / Theo Theobald. - Second ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013. - 170 s. ; 22 cm.
(Creating Success)
1.What's your motivation?; 2. Where do you Begin?; 3. What on earth are you going to say?; 4. It's time to write…now!; . 5. The power of storytelling; 6. Using humor; 7. What's the point of PowerPoint?; 8. Other visual aids; 9. Rehearsal; 10. Finding your voice; 11. Openings; 12. Endings; 13. Handling your nerves; 14. Handling your audience; 15. Question and answer sessions; 16. Getting ready- some practical aspects; 17. As the moment approaches; 18. Stripped Bare; 19. Advanced interactivity; 20. Progess report; 21. What next?.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Developments in ESP : a multi-disciplinary approach / Tony Dudley-Evans, Maggie Jo St. John. - 14th print. - Cambridge [etc.] : Cambridge University Press , 2011. - 301, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
1.Introduction; 2. A historical perspective on ESP; 3. English for Academic Purposes; 4. English for Business Purposes; 5. Language issues in ESP; 6. The skills in EAP and EOP; 7. Needs analysis and evaluation; 8. Course design; 9. The role of materials; 10. Classroom practice and beyond; 11. Assessment: Continuous assessment and testing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesne problemy edukacji dziecka; 2. Uwarunkowania rozwoju w okresie dzieciństwa; 3. Diagnoza w edukacji przedszkolnej; 4. Metody diagnozowania i ich sposoby; 5. Metody diagnozowania środowiska dziecka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Koncepcja diagnozy jesiennej i wiosennej; 3. Obserwacje - schematy oceniania; 4. Propozycje scenariuszy wybranych obserwacji; 5. Kart pracy (jesień) - schematy oceniania; 6. Kart pracy (wiosna) - schematy oceniania; 7. Podsumowanie badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (Instytut Pedagogiki) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Copy Collection)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Dlaczego; Pamięć Holokaustu i edukacja dla Europy; W świetle późniejszej historii; Uczymy wszystkiego od początku; Uczyć wszędzie, a szczególnie w Polsce; Długi cień Bełżca; W duchu pojednania; Spróbujmy zrozumieć; Przeciw milczeniu i obojętności; To oczywiste; Ludowy stereotyp Żyda a Zagłada; Córka generała Franco; Co trzeci spośród nas; A słońce świeciło i nie wstydziło się; Dlaczego warto uczyć o zagładzie Romów?; O godne miejsce wśród ofiar. Holokaust i eksterminacja Romów w okresie II wojny światowej; Historia i pamięć Zagłady- śladami Centralnej Żydowskiej Komisji Historycznej; Postawy młodzieży polskiej wobec Holokaustu. Badania z lat 1997-2000.; Problematyka Holokaustu w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do: - wyrastania z egocentrycznego oglądu świata i poszerzania horyzontów własnej egzystencji o cele ogólne i wybiegające w przyszłość; - poznawania siebie, rozumnego pielęgnowania indywidualności sprzężonej z empatią, odpowiedzialnością i troską o dobro ogólne; - budowanie własnej tożsamości w dialogu z innymi, przy poszanowaniu inności w zróżnicowanej kulturowo wspólnocie oraz roztropnego spożytkowania czasu i przestrzeni oraz radzenia sobie z przeciwnościami losu. Książka zawiera wyniki wnikliwych analiz zrekonstruowanych przez autorkę dyskursów podręcznikowego i dziecięcego oraz ich dramatyczną konfrontację. Paradygmat kognitywistyczny, rozumiany jako nowy kontekst teoriopoznawczy w badaniach edukacyjnych, stworzył możliwość uchwycenia podręcznikowych i uczniowskich sposobów kategoryzacji, dominujących typów racjonalności (taksonomicznej lub potocznej), a także stereotypowego i aksjologicznego opisu rzeczywistości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Autorka akcentuje potrzebę poszerzania przestrzeni semantycznej w dyskursie podręcznikowym oraz konieczność uprawnienia przez szkołę otwartości poznawczej, co daje dzieciom/uczniom prawo do:
- wyrastania z egocentrycznego oglądu świata i poszerzania horyzontów własnej egzystencji o cele ogólne i wybiegające w przyszłość;
- poznawania siebie, rozumnego pielęgnowania indywidualności sprzężonej z empatią, odpowiedzialnością i troską o dobro ogólne;
- budowanie własnej tożsamości w dialogu z innymi, przy poszanowaniu inności w zróżnicowanej kulturowo wspólnocie oraz roztropnego spożytkowania czasu i przestrzeni oraz radzenia sobie z przeciwnościami losu.
Książka zawiera wyniki wnikliwych analiz zrekonstruowanych przez autorkę dyskursów podręcznikowego i dziecięcego oraz ich dramatyczną konfrontację. Paradygmat kognitywistyczny, rozumiany jako nowy kontekst teoriopoznawczy w badaniach edukacyjnych, stworzył możliwość uchwycenia podręcznikowych i uczniowskich sposobów kategoryzacji, dominujących typów racjonalności (taksonomicznej lub potocznej), a także stereotypowego i aksjologicznego opisu rzeczywistości.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwagi krytyczne 2. Rys historyczny 3. Metoda Case Dei Bambini 4. Jak nauczycielka powinna odbywać lekcję?5. Tryb życia w Case dei Bambini 6. Ćwiczenie mięśni 7. Przyroda w wychowaniu 8. Roboty ręczne 9. Kształcenie zmysłów. 10. Przyrządy do kształcenia zmysłów 9. Wykształcenie umysłowe 12. Nauka czytania i pisania 13. Początki arytmetyki 14. Wnioski i wrażenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce informatyki w rozwoju społeczeństwa informacyjnego: Trandy i kierunki zmian w obszarze europejskiego szkolnictwa wyższego; Portale dydaktyczne w polsko-japońskiej szkole technik komputerowych; Systemy komputerowe wspomagające procesy dydaktyczne; Pracownia projektowa w nauczaniu informatyki w zakresie techniki cyfrowej; 2. Problemy nauczania na kierunku informatyka w dobie społeczeństwa informacyjnego: Droga do "świadomego społeczeństwa informacyjnego"; Doświadczenia i zalecenia metodologiczne z zakresu nauczania języków programowania komputerów; Przygotowanie administracji publicznej i samorządowej do funkcjonowania w warunkach społeczeństwa informacyjnego; Nauczanie systemów zarządzania jakością zgodnych z międzynarodowymi standardami na kierunku informatyka wyższych uczelni; Wybrane problemy projektowania systemów informatycznych. Projektowanie procesów; 3. Narzędzia i technologie wspomagające nauczanie na kierunku informatyka: Internetowy system testowania wiedzy jako element portalu uczelnianego; Program PSPICE w nauczaniu elektroniki; Wybrane zagadnienia dotyczące języków i narzędzi programowania oraz ich nauczania; Analiza funkcjonalna witryn internetowych niepublicznych uczelni wyższych o kierunkach informatyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Praktyki studenckie w kształceniu akademickim: Praktyka pedagogiczna jako przedmiot kształcenia uniwersyteckiego. Między założeniami a osiąganymi kompetencjami; Metoda projektów w konstruktywistycznym modelu praktycznego kształcenia przyszłych nauczycieli; Ocena jakości praktyk pedagogicznych w zakresie przygotowania nauczycieli do współpracy z rodzicami; Reprezentacje społeczne praktyk pedagogicznych- konstruowanie profesjonalizmu wykładowców, nauczycieli i studentów; Wymiary przygotowania praktycznego w zakresie pedagogiki opiekuńczej; Praktyka opiekuńczo-wychowawcza w kształceniu pedagogicznym przyszłych nauczycieli; 2. Praktyki pedagogiczne w procesie przygotowania do zawodu nauczyciela: Motory zmian na rynku pracy a kształtowanie pożądanych kompetencji w toku kształcenia akademickiego; Praktyka pedagogiczna w szkole- diagnoza i propozycje doskonalenia; Praktyki pedagogiczne- obszary zaniedbane i możliwości doskonalenia; Osobliwości praktyk pedagogicznych w szkole- studium krytyczne; praktyki pedagogiczne w kształceniu nauczycieli; 3. Projekty i ich realizacja- egzemplifikacje: Rozwijanie refleksji pedagogicznej studentów podczas praktyki pedagogicznej w przedszkolu i szkole w świetle doświadczeń z realizacji projektu "Poznać-Zrozumieć-Doświadczyć. Praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela wczesnej edukacji"; Praktyczne przygotowanie nauczycieli edukacji elementarnej. O roli współpracy wyższej uczelni z interesariuszami zewnętrznymi. Tworzenie sieci wspólnych działań; Model kształcenia nauczycieli w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach; Pomiędzy rzeczywistością a wyobrażeniem studentów- propozycje zmian w zakresie odbywania praktyk pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka ta jest przewodnikiem po dziedzinie znanej jako edukacja muzyczna, prowadzona w sposób umożliwiający zrozumienie, na czym polega audiacja. Przedstawiono tu różne modele zachowania, które są możliwe do stworzenia w procesie uczenia się muzyki poprzez audiację. Jest to podejście praktyczne, dające znaczące rezultaty i znajdujące zastosowanie w różnych formach muzycznej aktywności. Autorka nawiązuje nie tylko do założeń teorii uczenia się muzyki, ale także do wieloletnich doświadczeń różnych badaczy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Istota intersemiotycznej formuły zajęć. Rozważania teoretyczne: Ruch w diagnostyce i terapii; Niedyrektywna koncepcja terapeutyczna; Zastosowanie technik plastycznych w ocenie ekspresji i wspomaganiu rozwoju dziecka. 2. Metodologiczne podstawy badań diagnostycznych i procedury wizualizacyjnej 3. Wyniki wstępnych badań diagnostycznych: Grupa dzieci uzdolnionych – G 1; Grupa dzieci z zaburzeniami rozwoju – G 2; Rozszerzone wyniki badań diagnostycznych. 4. Materiał przeznaczony do indukowania wizualizacji: Przebieg wizualizacji kinetycznych w ujęciu uczestniczącym. 5. Analiza wyników badań - ich interpretacja – wnioski: Ruch i tworzenie układów przestrzenno-kinetycznych jako narzędzie poznania; Przydatność technik plastyczno-psychologicznych w weryfikacji i falsyfikacji danych diagnostycznych; Wyniki w kategoriach indywidualnych. Próby uogólnienia i wnioski. Bibliografia; Aneksy: Dokumentacja tekstowa i rysunkowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojecie i przedmiot dydaktyki: Dydaktyka jako nauka, Podstawowe pojęcia, Metody badań dydaktycznych. 2. Kształcenia: Cele kształcenia, Nowożytne systemy dydaktyczne, Zasady i reguły nauczania, Metody nauczania, Formy organizacyjne nauczania, Środki kształcenia. 3. Składniki procesu kształcenia: Uczeń, Nauczyciel, Treść kształcenia, Szkoła. 4. Dydaktyczne problemy współczesności: Niepowodzenia szkolne. Przyczyny i dydaktyczne środki zaradcze; Dydaktyczne aspekty nierówności, Próba dydaktycznego bilansu XX i pierwszej dekady XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej