Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(5)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(29)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Borodin Yevgeniy
(2)
Boruta-Gojny Bożena
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Madyda Aneta
(2)
Parsloe Eric
(2)
Piontek Adam
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wierzbicka Ewa
(2)
Wysocki Jacek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baltov Milen
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bednarek Dorota
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Beitere-Selegovska Zane
(1)
Benien Karl
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bloch Michał
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Clifford Jackie
(1)
Clough Peter
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fingas Bartosz
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grela Joanna
(1)
Gromadzka Monika
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Homan Madeleine
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Hussain Zulfi
(1)
Ireland Sara
(1)
Jagodziński Waldemar
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jecheva Veselina
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kiryluk Halina
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Mentoring
(41)
Coaching
(11)
Kadry
(10)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kariera
(5)
Praca
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zarządzanie
(4)
Metody nauczania
(3)
Organizacja
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Praca zespołowa
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Autorytet
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Motywacja
(2)
Nauczyciele
(2)
Poradnictwo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Szkolnictwo
(2)
Tutoring
(2)
Uczenie się
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adler, Alfred (1870-1937)
(1)
Alkoholizm
(1)
Alokacja
(1)
Andragogika
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Coachowie
(1)
Community policing
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dorosłość
(1)
Edukacja medialna
(1)
Escape rooms
(1)
Ewaluacja
(1)
Filozofia nauki
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kwestionariusz MTQ48
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mobbing
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Oceny szkolne
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Osobowość
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Personalizm
(1)
Policja
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Postawy
(1)
Procesy grupowe
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Psychoterapia
(1)
Refleksyjność
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Starzenie się
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Chiny
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Podręcznik
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kapitału ludzkiego. Od zarządzania personelem do zarządzania kapitałem ludzkim; 2. Zarządzanie talentami; 3. Positive Organizational Scholarship. Zarządzanie ludźmi w pozytywnej organizacji; 4. Koncepcja empowermentu; 5. Koncepcja zaangażowania. Zarządzanie przez zaangażowanie; 6. Zarządzanie różnorodnością kulturową; 7. Zarządzanie wiekiem; 8. Coaching, mentoring, tuto ring- nowe metody doskonalenia kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. I Czy dzisiejsza kultura potrzebuje przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów?: Tradycje wzorowania się na innych i bycia wzorem; Wymiary roli mistrza; Wpływ przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów - współczesne niepokoje. R. II Czy drugi człowiek jest potrzebny do rozwoju?: odpowiedzi psychologii; Miejsce przykładów, wzorów, autorytetów i mistrzów w wychowaniu; Przykład, wzór, autorytet, mistrz - przyjęte rozumienie. R. III Znaczenie „drugiego” w rozwoju i wychowaniu osoby: Podstawy antropologiczne wychowania osobowego - personalizm; Rola naśladownictwa i wzorów osobowych w rozwoju osoby; Wychowawcze implikacje stosunku do naśladowania i wzorów. R. IV Wychowanie osobowe. Od przykładów - do mistrzów: Istota wychowania osobowego; Przykłady, wzory i autorytety; Miejsce mistrza w wychowaniu osoby; Czy można wychować do bycia „pozytywnym innym”? Zakończenie - moi Mistrzowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Wprowadzenie; 2. Znaczenie stresu; 3. Krótka historia odporności psychicznej; 4. Opracowanie modelu i kwestionariusza MTQ48; 5. Kwestionariusz MTQ48 jako miara odporności psychicznej; 6. Kontrola; 7. Zaangażowanie; 8. Wyzwanie; 9. Pewność siebie; 10. Odporność psychiczna a nastawienie, psychologia pozytywna i inteligencja emocjonalna; 11. Podejmowanie decyzji; 12. Odporność psychiczna a zmęczenie; 13. Odporność psychiczna a środowisko pracy: stres, motywacja i aspiracje, przywództwo, coaching i praca zespołowa; 14. Odporność psychiczna a środowisko pracy: ocena, rozwój i zarządzanie; 15. Zatrudnialność: kluczowa kwestia dla pracodawców i pracowników; 16. Odporność psychiczna a edukacja i rozwój młodzieży; 17. Odporność psychiczna w sporcie; 18. Odporność psychiczna a sektor usług społecznych i zdrowotnych; 19. Czy odporność psychiczną można rozwijać? Perspektywa praktyka i psychologa; 20. Wykorzystanie modelu odporności psychicznej i kwestionariusza MTQ48 w coachingu i mentoringu; 21. Pozytywne myślenie; 22. Wizualizacja; 23. Kontrolowanie lęku i relaksacja – perspektywa fizjoterapeuty; 24. Kontrolowanie uwagi; 25. Wyznaczanie celów; 26. Badania naukowe z wykorzystaniem kwestionariusza MTQ48; 27. Podsumowanie: rozważania o tym, co dalej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i formy coachingu; 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników; 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji; 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle Kodeksu Etycznego Coacha; 5. Dylematy etyczne; 6. Dylematy etyczne- komentarze do studiów przypadków; Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny- rozmowa; Trudne sytuacje w mojej pracy- relacje coachów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Coaching interkulturowy jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji pracowniczych niezbędnych w otoczeniu międzynarodowym: 1. Kontekst kulturowy; 2. Coaching interkulturowy - zagadnienia terminologiczne: 2.1. Kompetencja interkulturowa; 2.2. Coaching interkulturowy: 2.2.1. Ujęcie znaczeniowe wąskie i szerokie; 2.2.2. Uwarunkowany kontekstualnie i kulturowo; 2.3. Coaching inter-, multi i transkulturowy. 3. Psychologia coachingu interkulturowego. 4. Propozycje narzędzi coachingu interkulturowego: 4.1. Malarstwo; 4.2. Literatura; 4.3. Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej; 4.4. Siatka orientacji kulturowej; 4.5. Interkulturowa zmiana perspektywy. II. System komunikacji miejskiej w wybranych miastach aglomeracji śląskiej na przykładzie komunikacyjnego związku komunalnego górnośląskiego okręgu przemysłowego: 1. Specyfikacja obszarów miejskich pod kątem logistyki; 2. Komunikacyjny związek komunalny górnośląskiego okręgu przemysłowego; 3. Komunikacja miejska. III. Bezpieczeństwo obsługi klientów e-urzędu. Analiza potrzeb i propozycja rozwiązań na wybranych przykładach: 1. Inicjatywa bezpiecznego programowania komunikacji. 2. Bezpieczeństwo informatyczne w procesie komunikacji. 3. Efektywność komunikacji, a bezpieczeństwo. 4. Bezpieczeństwo danych w aspekcie ustawy o ochronie danych osobowych: 4.1. Postępowanie administracyjne; 4.2. Propozycja rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo obsługi klientów w badanym e-urzędzie; 4.3. Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej; 4.4. Etymologia terminu komunikacja oraz modelowe ujęcia procesu komunikowania; 4.5. Informowanie a komunikowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorce. Wstęp. Rozdział 1. Coaching kariery – próba charakterystyki pojęcia: Czym jest coaching; Coach – człowiek, który pyta; Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery. Rozdział 2. Kariera zawodowa – centralne pojęcie coachingu kariery: Kilka uwag terminologicznych; Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej; Modele współczesnych karier; Kariera proteuszowa; Kariera bez granic; Kariera kalejdoskopowa; Kariery zawodowe w praktyce. Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) – ważne pojęcia współczesnego rynku pracy: Istota zatrudnialności (employability); Istota budowania marki osobistej (personal branding); Cechy silnej marki osobistej; Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding). Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery: Doradztwo czy poradnictwo zawodowe?; Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa; Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego; Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym; Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w wyższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w szkołach ponadpodstawowych; Praca z osobami dorosłymi – w stronę coachingu kariery. Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery: Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy; Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowej; Praca z klientami różnych pokoleń – niektóre wyzwania; Klienci pokolenia baby boomers (BB); Klienci pokolenia X; Klienci pokolenia Y; Klienci pokolenia Z (C). Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych: Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach; Wielokierunkowość rozwoju pracowników; Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji; Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji; Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami. Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery: Pytania jako główne narzędzie coachingowe; Aktywne słuchanie; Model GROW; Koło życia. Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów: Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK); Coaching jako element programów outplacementowych; Kilka uwag terminologicznych; Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza?; Etapy outplacementowego coachingu kariery; Praca z osobami niepełnosprawnymi; Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych; Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym; Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych. Studia przypadków: Seria I: 1. Wybór kierunku studiów; 2. Długie dojrzewanie do samodzielności; 3. Kryzys wieku średniego (?); 4. Jak zmienić kierunek kariery?; 5. Dyrektor finansowy czy restaurator?; 6. Niechciana emerytura; Seria II: 1. Zbyszek; 2. Ryszard; 3. Hanna; 4. Beata; 5. Andrzej; 6. Krystyna. Załączniki: 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ); 2. Kwestionariusz „Moja kariera”; 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Przedmowa do drugiego wydania. Część I. Co to jest tutoring? Kim jest tutor? Rozdział 1. Czym jest tutoring?: Instytucje są tak dobre jak ludzie, którzy je tworzą; Edukacja masowa, zindywidualizowana i spersonalizowana; Mistrz, który pozwala spojrzeć głębiej; Proces tutoringu i jego rodzaje (tutoring naukowy i rozwojowy); Tutoring, coaching, mentoring – różnice i podobieństwa; Inspirować do wielkości. Rozdział 2. Fundamenty i źródła tutoringu: Relacja mistrz–uczeń; Edukacja spersonalizowana i etyka cnót; Psychologia pozytywna; Tutoring – między ideałem a rzeczywistością. Rozdział 3. Praca tutorska i proces stawania się tutorem: Specyfika pracy tutora; Stawanie się tutorem; Proces kształcenia tutorów; Podsumowanie. Rozdział 4. Tutoring nie jest tani. Dlaczego się opłaca i jak go finansować?: Jakie zasoby są potrzebne, by wdrożyć tutoring?; Wdrażanie tutoringu w szkole. Ile to kosztuje?; Jakie są długofalowe korzyści z wdrażania tutoringu?; Sposoby finansowania programów tutoringowych; Podsumowanie. Część II. Tutoring – obszary zastosowań i badania Rozdział 1. Tutoring szkolny – personalizacja edukacji: Bitwa o człowieka; Razem możemy więcej; Personalizacja a indywidualizacja; Rzecznik. Rozdział 2. Tutoring akademicki – pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego: Wprowadzenie; Skąd takie pozycjonowanie tutoringu w teorii i praktyce akademickiej?; Doxa i epistema w tutoringu – spotkanie idei z doświadczeniem; Tutoring a przywództwo ideowe z punktu widzenia pedagogiki; Tutoring a epistemiczne struktury poznawcze – perspektywa językoznawcza i dydaktyczna; Podmiot „stający się” i „tożsamość narracyjna” – hermeneutyka Paula Ricouera a mechanizmy działające w metodzie tutoringu akademickiego; Podsumowanie oraz kontekst wdrożeń w instytucji kształcenia wyższego (HEI). Rozdział 3. Badania: tutoring w opinii nauczycieli akademickich – perła z lamusa czy perła do lamusa?: Wprowadzenie; Metodologia badań; Analiza wyników badań; Dyskusja i wnioski końcowe. Rozdział 4. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych: Charakterystyka tutoringu w organizacjach społecznych; Cele osiągane w tutoringu w projektach społecznych; Tutoring szansą dla organizacji pozarządowych; Korzyści płynące z tutoringu w organizacjach społecznych. Rozdział 5. Tutoring a edukacja domowa: Główne terminy i ich definicje; Interrelacje między tutoringiem a edukacją domową; Społeczne perspektywy rozwijania relacji tutoring–edukacja domowa i ich stosunek do oświaty zbiorowej. Część III. Studia przypadków Wprowadzenie: Co ma wpływ na skuteczne wdrożenie tutoringu? Kilka ważnych uwag na marginesie; Proaktywność / kreatywne podejście do rzeczywistości / przywództwo; Budowanie zespołu, potęga pytania „dlaczego?” i wspólna wizja; Myślenie strategiczne i zmiana. Rozdział 1. Tutoring w szkole: Tutoring w Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Poznaniu; Tutoring w 2 Społecznym Liceum Ogólnokształcącym w Warszawie – jak wdrażaliśmy tutoring; Tutoring w zespole szkół nr 6 we Wrocławiu; Tutoring w szkole „Żagle” Stowarzyszenia „Sternik”– między szkołą a rodziną. Rozdział 2. Tutoring akademicki: Tutoring na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Wydziałowa Indywidualna Ścieżka Edukacyjna po pięciu latach funkcjonowania; Tutoring w Kolegium „Artes Liberales”; Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego; Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego – w trosce o jakość w ilości; Tutoring na uniwersytetach w Oksfordzie i Cambridge. Rozdział 3. Tutoring w organizacjach pozarządowych i projektach społecznych: Tutoring w Stowarzyszeniu Praktyków Kultury; Tutoring w Akademii Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna – nie rybę, nie wędkę, ale mentalność wędkarza; Tutoring w Szkole Liderów; Tutoring w Programie Tutor Collegium Wratislaviense i Fundacji Dorastaj z Nami. Część IV. Wywiady: Wywiad z Tomaszem Krupskim, podopiecznym w Programie Tutor; Wywiad z Małgorzatą Witczak i Katarzyną Jędrzak, tutorkami z I Liceum Ogólnokształcącego im. Hugona Kołłątaja w Krotoszynie; Wywiad z dr Sabiną Ratajczak, tutorką, prodziekan Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; Wywiad z dr Ewą Szymczak, prodziekan ds. kształcenia, Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1 Starzenie się społeczeństw globalnym wyzwaniem; Rozdział 2 Diagnoza starości w Polsce; Rozdział 3 Jakość i strategie życia w starości; Rozdział 4 Starość produktywna a wykorzystanie potencjału ludzi w podeszłym wieku; Rozdział 5 Senior w społeczeństwie konsumpcyjnym; Rozdział 6 Nowy rynek usług – telegeriatria, telemedycyna; Rozdział 7 Międzygeneracyjny mentoring. Zakończenie. Bibliografia. Indeks rzeczowy. Indeks nazwisk. Noty o autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej