Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(20)
Autor
Bańka Waldemar
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Alberoni Francesco
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Edington D.W
(1)
Fobel Pavel
(1)
Fobelová Daniela
(1)
Francik Kamila
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hatch Mary Jo
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kačurová Jana
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Lis Marcin
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Oleksa-Marewska Karolina
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Pietkiewicz Edward
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Tokar Joanna
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wrzesiewski Tomasz
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Temat
Menedżerowie
(24)
Kultura organizacyjna
(11)
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Przywództwo
(6)
Kadry
(4)
Praca
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Public relations
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zatrudnienie
(2)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura
(1)
Kultura -- zarządzanie
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie -- socjologia
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Metody badawcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska -- kultura -- socjologia
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Warunki pracy
(1)
Wizerunek instytucji kultury
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wolontariat międzynarodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etyka stosowana (teoretyczne podstawy badań nad organizacjami), 2. Podstawowe punkty wyjścia teorii organizacji, 3. Etyka w organizacji, 4. Etyka i proces decyzyjny, 5. Program etyczny organizacji i jego profesjonalna implementacja, 6. Kultura w organizacji, 7. Zachowanie menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta menedżera / Edward Pietkiewicz. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1998. - 249 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
Menedżer, Kultura osobista, Dobre obyczaje, najprostsze wyrazy uprzejmości, Sztuka rozmawiania, telefon, Tytułowanie, Zasada pierwszeństwa, Korespondencja, Bilety wizytowe, Ubiór, Kobieta - dyrektor, Dyrektor - jego klienci i goście, Delegacje zagraniczne, Negocjacje, Konferencja prasowa, Wyjazdy za granicę, Spotkania towarzyskie, Napoje, Dobre obyczaje przy stole, Menedżera wizerunek własny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej