1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.