Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(15)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Doyle Peter
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Geryk Marcin
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Stone Merlin
(1)
Stępień Beata
(1)
Sztando Andrzej
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Vassos Tom
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(21)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(22)
Temat
Marketing
(15)
Marketing strategiczny
(15)
Badania marketingowe
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Rynek
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Handel
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marka*
(2)
Plan marketingowy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Farmacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Interesariusze
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Miasta
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka cenowa
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Segmentacja rynku
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(2)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej