Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(16)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(6)
Antonowicz Paweł
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Błaszczuk Anna
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Guzik Marcin
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kędzior Zofia (1950-2011)
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Pawluczuk Andrzej
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Rączka Joanna
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sierpińska Maria (1950- )
(1)
Ćwik Krzysztof
(1)
Żelazko Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Kadry
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Marketing
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Budżetowanie
(2)
COVID-19
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Chatbot
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Faktura VAT
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma Roleski (Zgłobice)
(1)
Franczyza
(1)
Freelancer
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka
(1)
Główny Instytut Górnictwa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Informatyzacja
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość usług
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kariera
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Następstwo prawne
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Państwo
(1)
Planowanie budżetowe
(1)
Polityka budżetowa
(1)
Praca
(1)
Praca biurowa
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo budowlane
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł okrętowy
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
StethoMe®
(1)
Strabag
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
System elektroenergetyczny
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(26)
Praca zbiorowa
(12)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakończenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju: 1.1. Pojęcie strategii; 1.2. Rodzaje strategii; 1.3. Proces formułowania strategii; 1.4. Zarządzanie przez cele jako technika zarządzania strategicznego; 1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji. Rozdział II. Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego: 2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas; 2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas; 2.3. Współpraca Akademii Humanitas z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Rozdział III. Analiza strategii rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018: 3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym; 3.2. Rola strategii w zarządzaniu uczelnią; 3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018. Rozdział IV. Formułowanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021-2030: 4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju; 4.2.Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania. Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie)
Cz. I Wybrane problemy controllingu w przedsiębiorstwie: 1. Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie Poszukiwania Nafty i Gazu Kraków Sp. z o.o., 2. Organizacja systemu controllingu w Anion S.A. Oddział w Tarnowie, 3. Systemy informacji menedżerskiej w obszarze kosztów, 4. Wąski zakres kompetencji menedżera działu logistyki jako bariera kontroli kosztów, 5. Pościg Achillesa za żółwiem, czyli o paradoksie niedopasowania potrzeb informacyjnych do wymogów systemów controllingowych, 6. Business Intelligence jako narzędzie zamykania luki decyzyjnej w procesie zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Controlling polityki kredytowania odbiorców, 9. Wykorzystanie kosztów pracy controllingu personalnym, 10. Realizacja projektu na zasadach conrollignowej koncepcji zarządzania, 11. Dostosowanie wybranych narządzi controllingu do potrzeb zarządzania projektami, 12. Funkcja menedżera finansowego i controllera w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, 13. Organizacja controllingu finansowego w przedsiębiorstwie, 14. Zastosowanie EVA do oceny ośrodków odpowiedzialności za inwestycje, 15. Wykorzystanie Strategicznej karty Wyników w powiązaniu z systemem zarządzania przez jakość. Cz. II Controlling w zarządzaniu finansami: 1. Wpływa strategii zarządzania kapitałem obrotowym brutto na poziom kapitału obrotowego netto w przedsiębiorstwie, 2. Kredyt akceptacyjny jako narzędzie wspierające efektywność inwestycji depozytowych, 3. Funkcje sekurytyzacji aktywów w przedsiębiorstwie, 4. Rezerwy jako narzędzie kreowania wyniku finansowego, 5. Korzyści grupy kapitałowej z ukierunkowaniem jej na kreowanie wartości dla akcjonariuszy, 6. Podstawy kształtowania cen transferowych na grupach kapitałowych, 7. Kadra menedżerska wobec fuzji i przejęć przedsiębiorstw, 8. Trendy upadłości przedsiębiorstw i metody ich przewidywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej