Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(23)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Dobska Monika
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Feret Krzysztof
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hady Joanna
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Owocorz-Cydzik Barbara
(1)
Paszkowska Małgorzata
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Skica Tomasz
(1)
Sobusik Dariusz
(1)
Stevens Robert J. (1955- )
(1)
Szmulik Agata
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Trela Arkadiusz
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zalewski Zbigniew (1956- )
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Służba zdrowia
(23)
Zarządzanie służbą zdrowia
(12)
Zarządzanie jakością
(10)
Marketing
(8)
Zdrowie publiczne
(8)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(4)
Jakość usług
(4)
Lekarze a pacjenci
(3)
Promocja zdrowia
(3)
Usługi
(3)
Chorzy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Polityka zdrowotna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Szpitale
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Budżet
(1)
Controlling
(1)
Etyka lekarska
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Leczenie
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Usługi publiczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Medycyna i zdrowie
(15)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia / red. nauk. Jan Hartman, Zbigniew Zalewski. - Stan prawny na 1.10.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2013. - 199 s. : il. ; 20 cm.
O sprawiedliwym systemie zdrowotnym; cele etyczne i ograniczenia strukturalne w zarządzaniu systemem ochrony zdrowia; Odpowiedzialność w zarządzaniu placówką zdrowia publicznego; Pojecie sprawiedliwości w bioetyce (w interpretacjach liberalnych i libertariańskich); Wybrane problemy etyczne w zarządzaniu pielęgniarstwem; Etyczne aspekty zarządzania szpitalem klinicznym. Miedzy misją a oczekiwaniami rynku; Kompetencje kas chorych i Narodowego Funduszu Zdrowia a zarządzanie środkami finansowymi. Etyczne problemy reprezentacji potrzeb zdrowotnych; Etyka w ochronie technologii medycznych; Powszechny i równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej w systemie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce; Odpowiedzialność szpitala z tytułu zdarzeń medycznych; Błędy medyczne a bezpieczeństwo pacjenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie; 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej; 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej; 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi; 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych; 2. Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim; 3. Otoczenie gabinetu lekarskiego; 4. Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich; 5. Segmentacja pacjentów a działania gabinetu; 6. Zachowania pacjentów; 7. Badania marketingowe na rynku usług medycznych; 8. Usługi gabinetów lekarskich; 10. Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej; 11. Zarządzanie marką placówki medycznej; 12. Strategie cenowe gabinetów lekarskich; 13. Promocja gabinetów lekarskich; 14. Rola personelu w zarządzaniu marketingowym; 15. Neuromarketing a działania gabinetu; 16. Plan marketingowy gabinetu lekarskiego; 17. Negocjacje w sferze usług zdrowotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumienie system opieki zdrowotnej oraz roli marketingu; 2. Analiza rynku; 3. Zastosowanie koncepcji marketingu mix; 4. Wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych, Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej