Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(37)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Gejmo Beder
(1)
Hague Paul
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sielska Alicja
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Walkosz Anna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Żabiński Ryszard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(43)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(44)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(32)
Rynek
(20)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama
(5)
Promocja
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Ceny
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Transport
(2)
Usługi
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing-mix
(1)
Metodologia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Organizacja
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rosja
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Seksizm
(1)
Siła robocza
(1)
Sprzedaż
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towary
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej