Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(50)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bień Magdalena
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Depa Jakub
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Rosja
(1)
Język
polski
(84)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Marketing
(20)
Analiza strategiczna
(16)
Planowanie
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Analiza SWOT
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Biznesplan
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Ceny
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Cz. I: Określenie zamiarów: Rozpoczynamy biznesplan; Określenie rozmiarów rynku: Badanie zewnętrznego środowiska firmy, Przyjrzyjmy się bliżej klientom, Podział klientów na grupy, Zakres konkurencyjności; Cz. III: Wyważenie oczekiwań: Ustalenie pozycji wyjściowej, Kalkulacje finansowe, Prognoza i budżet; Cz. IV: Spojrzenie w przyszłość: Przygotować się do zmiany, Myślenie strategiczne, zarządzanie więcej niż jednym produktem; Cz. V: Zestaw narzędzi planisty: Jak wykonać biznesplan; Cz. VI: Skarbnica dekalogów: Dziesięć pytań dotyczących Twego planu, Dziesięć powszechnych błędów planowania, Dziesięć najlepszych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa : klasyka / Wojciech Nasierowski. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1. Co to jest zarządzanie strategiczne: 1.1. Pojęcie strategii organizacyjnej; 1.2. Modele zarządzania strategicznego. 2. Metody zarządzania strategicznego: 2.1. Wizja-misja-cele przedsiębiorstwa: jak można je interpretować i formułować; 2.1.1. Wprowadzenie; 2.1.2. Wizja przedsiębiorstwa; 2.1.3. Misja przedsiębiorstwa; 2.1.4. Cele przedsiębiorstwa; 2.1.5. Przykład sposobu określania misji; 2.1.6. Podsumowanie; 2.2. Model pięciu sił konkurencyjnych (5F) Portera; 2.2.1. Wprowadzenie; 2.2.2. Model 5F Portera; 2.2.3. O atrakcyjności i konkurencyjności; 2.2.4. Grupy strategiczne; 2.2.5. Zmiany w interpretacji modelu 5F; 2.2.6. Podsumowanie; 2.3. Metody wyboru strategii; 2.3.1. Wprowadzenie; 2.3.2. SWOT jako wstęp do wyboru strategii; 2.3.3. Krzywa "U" Portera jako drogowskaz do wyboru strategii; 2.3.4. Metoda SPACE; 2.3.5. Podsumowanie; 2.4. Strategie podstawowe przedsiębiorstw; 2.4.1. Wprowadzenie; 2.4.2. Strategie podstawowe; 2.4.3. Inne perspektywy określania strategii podstawowych; 2.4.4. Strategie i działania, których należy unikać; 2.4.5. Plany biznesowe; 2.5.1. Wprowadzenie; 2.5.2. Koncepcja cyklu życia wyrobu i przemysłu; 2.5.3. Cykl życia organizacji; 2.6. Analiza strategii w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach; 2.7. Oceny planów strategicznych: jak wybrać najlepszy?; 2.7.1. Wprowadzenie; 2.7.2. Kryteria oceny jakości planu strategicznego przed jego wdrożeniem; 2.7.3. Ocena czułych punktów strategii; 2.7.4. Ocena strategii po jej wdrożeniu; 2.7.5. Podsumowanie 3. Zarządzanie strategiczne a restrukturyzacja przedsiębiorstwa: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Reinżynieria przedsiębiorstwa; 3.3. Zintegrowane systemy informatyczne; 3.4. Kompleksowe zarządzanie jakością; 3.4.1. Interpretacje jakości; 3.4.2. Sugestie autorytetów odnośnie do poprawy jakości; 3.4.3. Kompleksowe zarządzanie jakością: koncepcja "stałego usprawniania", czyli drogowskaz do restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 3.5. Zarządzanie w kryzysie; 3.5.1. Gwałtowna zmiana warunków rynkowych i/lub wady produktu; 3.5.2. Zmiana kierownictwa - słabość zarządu; 3.5.3. Działania związków zawodowych; 3.5.4. Niekorzystne zmiany na rynkach międzynarodowych; 3.5.5. Regulacje, deregulacje i zmiany przepisów; 3.6. Podobieństwa i różnice w metodach restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Inżynieria konstrukcji strategii: 1. Menedżerska koncepcja strategii, 2. Modelowanie systemów strategicznych, 3. Empiryczny przykład modelu strategii, 4. Inżynieryjne aspekty zarządzania projektowaniem strategii. CZ.2 Inżynieria technologii strategii: 1. Procedura budowy strategii, 2. Podstawowe metody analizy otoczenia dalszego i bliższego, 3. Podstawowe metody analizy potencjału przedsiębiorstwa, 4. Analiza SWOT/TOWS, 5. Formułowanie zaleceń strategicznych, Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy kontrolingu, 2. Kontroling pierwszej generacji, czyli nawigacja na zysk, 3. Zarządzanie dynamiczne a kontroling, 4. Planowanie - ważnym składnikiem kontrolingu, 5. Kontrola w kontrolingu, 6. Kompetencje kontrolera, 7. Kontroling wobec nowych wyzwań, 8. Rola kontrolingu w tworzeniu systemów wczesnego ostrzegania, 9. Rola kontrolingu w zarządzaniu wartością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej