Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(26)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(50)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bryła Paweł
(1)
Czaplewski Roman
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Domański Tomasz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Ind Nicholas
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jóźwicka Magdalena
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mucha-Leszko Bogumiła
(1)
Nizielska Aleksandra
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Ociepka Beata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rajchel Dariusz
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Słodczyk Janusz
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Temat
Marketing
(14)
Marketing strategiczny
(10)
Marketing polityczny
(9)
Samorząd terytorialny
(7)
Marketing partnerski
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Gospodarka terenowa
(5)
Kampania wyborcza
(5)
Banki
(4)
Polska
(4)
Promocja handlowa
(4)
Public relations
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ekorozwój
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Polityka
(3)
Wybory
(3)
Administracja
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przemysł
(2)
Samorząd gminny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Turystyka
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska
(2)
Upadłość
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Farmacja
(1)
Filharmonia
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Instytucje kultury
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Monopole
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Poczta
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Radio Zet
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rosja
(1)
Temat: czas
1989-
(15)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Istota i warunki rozwoju marketingu usług ubezpieczeniowych, 2.Kategoria orientacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, 3.Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje firm ubezpieczeniowych, 4.Proces tworzenia stratgii marketingowej firm ubezpieczeniowych, 5.Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych, 6.Marketing mix firmy ubezpieczeniowej, 7.Orientacja marketingowa firm ubezpieczeniowych w Poslce na podstawie wyników badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Strategia jako element marketingu politycznego; R.2 Ramy prawne funkcjonowania podmiotów politycznych na rynku wyborczym; R.3 Sytuacja wyjściowa i struktura rynku wyborczego; R.4 Marketingowe strategie kampanii wyborczych; R.5 Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów; R.6 Przekazy programowe w prezydenckiej kampanii wyborczej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Transformacja gospodarcza a rozwój regionalny: 1. Polityka regionalna na rozdrożu: pomiędzy wzrostem a wyrównaniem dysproporacji rozwojowych, 2. Geneza i rozwój planowania przestrzennego oraz polityki regionalnej, 3. Region - między gospodarką a polityką, 4. Opcje polityki regionalnej Niemiec Wschodnich, 5. Polityka regioanlna w województwie opolskim wobec exodusu zarobkowego ludności, 6. Procesy transformacyjne a Nowa Geografia Ekonomiczna ( Wkład Nowej Geografii Ekonomicznej a wyjaśnienie transformacji wschodniniemieckiej gospodarki narodowej), 7. Klastry innowacyjne jako zintegrowana forma przedsiębiorstw w regionie. Cz.II Marketing i logistyka w polityce regionalnej: 1. Transformacja systemowa a marketing terytorialny, 2. Wizerunek jako przejaw i narzędzie kształtowania konkurencyjności regionu, 3. Identyfikacja determinant rozowju i zmian w systemie logistyki, 4. Logistyka na poziomie regioanlnym - wymiary i wyzwania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zagadnienia zrównoważonego rozwoju miast. Rola planowania przestrzennego w rozwoju zrównoważonym miast; Zintegrowane gospodarowanie energią i przestrzenią w polskich miastach w świetle wyników badań empirycznych; Stan środowiska w wybranych miastach województwa łódzkiego w okresie przemian społeczno-gospodarczych Polski; Współrządzenie jako czynnik zrównoważonego rozwoju miast - przykład Łodzi; Świdnica jako ośrodek równoważenia rozwoju społeczno-gospodarczego; Programy wspierające rozwój miast finansowane przez Unię Europejską - inicjatywa Urban i projekty pilotażowe; Zrównoważony rozwój oraz poziom jakości życia w świetle opinii mieszkańców Opola; Ocena świadomości ekologicznej mieszkańców Opola w zakresie gospodarki odpadami na podstawie badań ankietowych; Problemy rozwoju małych miast na obszarach przyrodniczo cennych; Wycena efektywności ekonomicznej ochrony przeciwpowodziowej miasta na przykładzie Lewina Brzeskiego (ze szczególnym uwzględnieniem kosztów zewnętrznych). Część II: Polityka i instrumenty rozwoju miast. Dlaczego konieczna jest korekta systemu ośrodków centralnych dla landu Brandenburgii? Regionalne wyrównanie zróżnicowań przestrzennych - cel bez alternatywy? Lokalny rozwój gospodarczy a zarządzanie projektami; Lokalny rozwój gospodarczy a polityka wewnętrzna władz miejskich; Innowacyjne podejście do sterowania rozwojem miast: studium przypadku miasta Vsetin; Perspektywy rozwoju Zawiercia - nowe strategie i zagrożenia; Zrównoważona karta wyników a realizacja strategii w miastach na prawach powiatu - wyniki badań ankietowych; Fundamenty zarządzania wiedzą w urzędach administracji publicznej; Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej; Marketing miast jako oparta na kooperacji koncepcja rozwoju miast; Controlling w miastach na prawach powiatu. Analiza wyników badań; Sytuacja społeczno-gospodarcza Myszkowa oraz podstawowe kierunki rozwoju; Gminna pomoc publiczna dla przedsiębiorstw po akcesji Polski do Unii Europejskiej; Polityczne i ekonomiczne uwarunkowania inwestycji w infrastrukturę komunalną jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin ziemi gliwickiej; Nakłady inwestycyjne w miastach na prawach powiatu w województwie dolnośląskim w latach 2000-2003; Polityka inwestycyjna miast na prawach powiatu w województwie wielkopolskim; Działalność gospodarcza sektora samorządowego w aglomeracji wrocławskiej w procesie transformacji systemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin. 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne. 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych. 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach. 6. Promocja proinwestycyjna gmin. 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów. 8. Opieka poinwestycyjna. 9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
1. Rozwój gospodarczy regionu świętokrzyskiego: Charakterystyka gospodarcza Kielc od średniowiecza do 1939 r. w świetle statystyki dochodów miasta; Przemiany zachodzące w gminie jako jednostce samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Masłów; Inwestycje w gminie Sitówka - Nowiny jako czynnik stymulujący jej rozwój; Lokalny rozwój gospodarczy na przykładzie gminy Michałów; Aktywne formy ograniczania bezrobocia absolwentów wyższych uczelni województwa świętokrzyskiego. 2. Marketingowe zarządzanie miastem i regionem: Wpływ działalności targowej na promocję miasta na przykładzie Kielc; Marketing a potrzeby sukcesu gminy Zagnańsk; Kanały w procesie dystrybucji; Produkty markowe na przykładzie turystyki aktywnej; Restrukturyzacja przedsiębiorstwa Chemar S.A. w Kielcach. 3. Problemy Unii Europejskiej: Polityczne i gospodarcze efekty przystąpienia Polski do UE; Szanse i zagrożenia dla Polski wynikające z integracji z UE; Polska na tle krajów UE w świetle syntetycznych miar potęgi w latach 1990-2000; Specjalne strefy ekonomiczne a UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych- podstawy i uwarunkowania; 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność- kontekst skuteczności marketingowej; 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach; 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych; 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek usług pocztowych / pod red. Roman Czaplewski, Kinga Flaga-Gieruszyńska. - Stan prawny na 1.08.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 615, [1] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(Monografie)
1. Monopole jako geneza przekształceń i wdrażania polityki konkurencji na rynku pocztowym; 2. Przesłanki kształtowania i przekształcania rynków usług pocztowych; 3. Charakterystyka ogólna normodawstwa pocztowego; 4. Aspekty prawnomiędzynarodowe usług pocztowych; 5. Usługi pocztowe i ich reglamentacja - analiza w świetle unormowań prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego; 6. Dotychczasowe zmiany na rynku usług pocztowych; 7. Podstawy prawne świadczenia usług na polskim rynku pocztowym; 8. Status prawny Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej i jego kompetencje wobec operatorów pocztowych; 9. Problemy organizacyjno - prawne funkcjonowania "Poczty Polskiej" na rynku usług pocztowych; 10. Istota postępowania sądowego w sprawach z zakresu regulacji poczty; 11. Rola byłego monopolisty prawnego na rynku usług pocztowych; 12. Znaczenie doręczeń pocztowych w postępowaniu cywilnym; 13. Doręczenia pocztowe w postępowaniu administracyjnym i postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 14. Podstawy odpowiedzialności karnej za ujawnianie tajemnicy pocztowej; 15. Oczekiwane zmiany na rynku usług pocztowych;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek usług ubezpieczeniowych. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 372 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota ryzyka i ubezpieczeń; 2. Wybrane zagadnienia rynku ubezpieczeniowego, 3. Umowa ubezpieczenia jako podstawa stosunku ubezpieczenia, 4. Organizacja nadzoru ubezpieczeniowego, 5. Analiza rynku ubezpieczeń w Polsce, 6. Produkty rynku ubezpieczeniowego, 7. Gospodarka finansowa zakładów ubezpieczeń, 8. Marketing w działalności firmy ubezpieczeniowej, 9. Konkurencja w usługach ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Skąd przychodzimy, gdzie jesteśmy i dokąd podążamy, czyli krótka jistoria rekalmy w Polsce w latach 1989-2004, 2.Marketing bezpośredni - co to jest?, 3.Najciekawsze przypadki Marketingu Bezpośredniego czyli samo życie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing jako narzędzie polityki, 2.Specyfika polskiego rynku politycznego w latach 1989-2000, 3.Kształtowanie się marketingu politycznego w Polsce po przemianach ustrojowych 1989 roku, 4.Najnowsze tendencje w rozwoju polskiego marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej