Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(47)
dostępne
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(48)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Bryła Paweł
(1)
Czaplewski Roman
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Domański Tomasz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Nizielska Aleksandra
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Ociepka Beata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rajchel Dariusz
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strużycki Marian
(1)
Stępińska Agnieszka
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Słodczyk Janusz
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Zrałek Maria (1948- )
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Temat
Marketing
(13)
Marketing strategiczny
(10)
Marketing polityczny
(9)
Samorząd terytorialny
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Gospodarka terenowa
(5)
Kampania wyborcza
(5)
Marketing partnerski
(5)
Reklama
(5)
Polska
(4)
Public relations
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Banki
(3)
Ekorozwój
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Polityka
(3)
Promocja handlowa
(3)
Wybory
(3)
Administracja
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przemysł
(2)
Samorząd gminny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Turystyka
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska
(2)
Upadłość
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Farmacja
(1)
Filharmonia
(1)
Franchising
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Instytucje kultury
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Monopole
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Poczta
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Publicystyka polska
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Radio Zet
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rosja
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Rynek
(1)
Temat: czas
1989-
(14)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Promocja w procesach komunikacji rynkowej i budowy profilu strategicznego przedsiębiorstwa; 2. Czynniki makrootoczenia rynku oraz komunikacji rynkowej producentów sprzętu komputerowego; 3. Makrouwarunkowania strategii promocji producentów komputerowych; 4. Analiza strategii i polityki promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych; 5. Modele strategii promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria i historia marketingu politycznego; 2. Samorząd regionalny; 3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce; 4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy; 5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu politycznego w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zagadnienia zrównoważonego rozwoju miast. Rola planowania przestrzennego w rozwoju zrównoważonym miast; Zintegrowane gospodarowanie energią i przestrzenią w polskich miastach w świetle wyników badań empirycznych; Stan środowiska w wybranych miastach województwa łódzkiego w okresie przemian społeczno-gospodarczych Polski; Współrządzenie jako czynnik zrównoważonego rozwoju miast - przykład Łodzi; Świdnica jako ośrodek równoważenia rozwoju społeczno-gospodarczego; Programy wspierające rozwój miast finansowane przez Unię Europejską - inicjatywa Urban i projekty pilotażowe; Zrównoważony rozwój oraz poziom jakości życia w świetle opinii mieszkańców Opola; Ocena świadomości ekologicznej mieszkańców Opola w zakresie gospodarki odpadami na podstawie badań ankietowych; Problemy rozwoju małych miast na obszarach przyrodniczo cennych; Wycena efektywności ekonomicznej ochrony przeciwpowodziowej miasta na przykładzie Lewina Brzeskiego (ze szczególnym uwzględnieniem kosztów zewnętrznych). Część II: Polityka i instrumenty rozwoju miast. Dlaczego konieczna jest korekta systemu ośrodków centralnych dla landu Brandenburgii? Regionalne wyrównanie zróżnicowań przestrzennych - cel bez alternatywy? Lokalny rozwój gospodarczy a zarządzanie projektami; Lokalny rozwój gospodarczy a polityka wewnętrzna władz miejskich; Innowacyjne podejście do sterowania rozwojem miast: studium przypadku miasta Vsetin; Perspektywy rozwoju Zawiercia - nowe strategie i zagrożenia; Zrównoważona karta wyników a realizacja strategii w miastach na prawach powiatu - wyniki badań ankietowych; Fundamenty zarządzania wiedzą w urzędach administracji publicznej; Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej; Marketing miast jako oparta na kooperacji koncepcja rozwoju miast; Controlling w miastach na prawach powiatu. Analiza wyników badań; Sytuacja społeczno-gospodarcza Myszkowa oraz podstawowe kierunki rozwoju; Gminna pomoc publiczna dla przedsiębiorstw po akcesji Polski do Unii Europejskiej; Polityczne i ekonomiczne uwarunkowania inwestycji w infrastrukturę komunalną jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin ziemi gliwickiej; Nakłady inwestycyjne w miastach na prawach powiatu w województwie dolnośląskim w latach 2000-2003; Polityka inwestycyjna miast na prawach powiatu w województwie wielkopolskim; Działalność gospodarcza sektora samorządowego w aglomeracji wrocławskiej w procesie transformacji systemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Strategia jako element marketingu politycznego; R.2 Ramy prawne funkcjonowania podmiotów politycznych na rynku wyborczym; R.3 Sytuacja wyjściowa i struktura rynku wyborczego; R.4 Marketingowe strategie kampanii wyborczych; R.5 Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów; R.6 Przekazy programowe w prezydenckiej kampanii wyborczej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Korporacje transnarodowe i ich otoczenie jako obiekt badań 2. Strategie marketingowe korporacji transnarodowych - podstawy teoretyczne 3. Analiza działalności marketingowej korporacji transnarodowych na polskim rynku - wyniki badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing jako narzędzie polityki, 2.Specyfika polskiego rynku politycznego w latach 1989-2000, 3.Kształtowanie się marketingu politycznego w Polsce po przemianach ustrojowych 1989 roku, 4.Najnowsze tendencje w rozwoju polskiego marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek usług pocztowych / pod red. Roman Czaplewski, Kinga Flaga-Gieruszyńska. - Stan prawny na 1.08.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 615, [1] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(Monografie)
1. Monopole jako geneza przekształceń i wdrażania polityki konkurencji na rynku pocztowym; 2. Przesłanki kształtowania i przekształcania rynków usług pocztowych; 3. Charakterystyka ogólna normodawstwa pocztowego; 4. Aspekty prawnomiędzynarodowe usług pocztowych; 5. Usługi pocztowe i ich reglamentacja - analiza w świetle unormowań prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego; 6. Dotychczasowe zmiany na rynku usług pocztowych; 7. Podstawy prawne świadczenia usług na polskim rynku pocztowym; 8. Status prawny Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej i jego kompetencje wobec operatorów pocztowych; 9. Problemy organizacyjno - prawne funkcjonowania "Poczty Polskiej" na rynku usług pocztowych; 10. Istota postępowania sądowego w sprawach z zakresu regulacji poczty; 11. Rola byłego monopolisty prawnego na rynku usług pocztowych; 12. Znaczenie doręczeń pocztowych w postępowaniu cywilnym; 13. Doręczenia pocztowe w postępowaniu administracyjnym i postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 14. Podstawy odpowiedzialności karnej za ujawnianie tajemnicy pocztowej; 15. Oczekiwane zmiany na rynku usług pocztowych;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing partnerski w usługach bibliotek: Partnerzy biblioteki a kreowanie jej wizerunku; Otoczenie bibliotek akademickich i jego wpływ na funkcjonowanie; Marketing partnerski w kreowaniu wizerunku biblioteki; Realizacja idei partnerstwa w bibliotece szkoły wyższej; Biblioteka wydziałowa: między wydziałem a biblioteką główna; Elementy koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w procesie konstruowania misji i wizji biblioteki; Związki partnerskie bibliotek; Marketing partnerski w usługach bibliotek; Miejsce biblioteki w strukturze uczelni na przykładzie biblioteki w Wyższej Szkole Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek; 2. Public relations bibliotek- kreowanie związków partnerskich: Współpraca biblioteki uniwersyteckiej z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi jako zasadnicza część kreacji wizerunku; Rozwój biblioteki jako element rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności uczelni; Działania biblioteki w zakresie public relations jako czynnik motywujący jej pracowników; Ocena satysfakcji użytkowników biblioteki jako podstawa kształtowania relacji partnerskich; Blogi w public relations organizacji niedochodowych; Nowe formy społecznościowej współpracy bibliotekarzy; Kształtowanie relacji biblioteki z mediami; Jak pozyskać sponsora, czyli o praktycznej stronie sponsoringu bibliotecznego; Public relations biblioteki wyższego szkoły niepublicznej; 3. Biblioteki cyfrowe- partnerzy przyszłości: Perspektywa współpracy bibliotek szkół wyższych i placówek naukowych w tworzeniu systemu informacyjnego nauk o turystyce; Śląska Biblioteka Cyfrowa jako partner Wyższej Szkoły Humanista; Rozwój bibliotek cyfrowych w Polsce; Współpraca sieci bibliotek Uniwersytetu Śląskiego z Narodowym Uniwersalnym Katalogiem Centralnym NUKAT; System biblioteczny SOWA2?MARC21 w szkołach wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Standaryzacja programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; ?. Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; 3. Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce- wyniki badań własnych; 4. Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim; 5. Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w aptece / Katarzyna Szalonka. - Wrocław : Wydawnictwo Continuo, 2005. - 100 s. : tab. ; 24 cm.
1.Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego, 2.Pacjent na rynku farmaceutycznym, 3.Orienataca marketingowa w aptekach, 4.Nowoczesne koncepcje zarządzania apteką
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej