Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(18)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Bettger Frank
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Makowska Agata
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pietrzak Barbara
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rogala Elżbieta
(1)
Rokita Karolina
(1)
Rosell Lennart
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Stewart Grant
(1)
Szczotka Jerzy
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Kupno i sprzedaż
(14)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Umowa kupna i sprzedaży
(10)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Marketing
(4)
Obsługa klienta
(4)
Gwarancja jakości
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Usługi
(3)
Handel
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Negocjacje
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dozór techniczny
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Jakość
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Logistyka
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetarg publiczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Telekomunikacja
(1)
Umowa
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środki produkcji
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Podatnika ; 248)
CZ.I komentarz. Ogólnie o elektronicznych dokumentach : 1.To co najważniejsze o elektronicznym podpisie potrzebnym na elektronicznych dokumentach, 2.Wszystko o elektronicznych fakturach, 3.Przydatne informacjie, 4.Inne możliwości w sprawie e-dokumentów podatkowych. Cz.II Komunikaty, opinie i akty prawne: 1.Komunikaty i opinie dotyczące rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie e-faktur, 2.Polskie przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 3.Unijne przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 4.Polskie przepisy dotyczące zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w prawie cywilnym, 5.Polskie przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego, 6.Unijne przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kryteria wyodrębnienia sprzedaży w obrocie konsumenckim, 2. Charakterystyka ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy, 3. Wykonanie i skutki konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (praw do namysłu), 4. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową a wadliwość rzeczy, 5. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy jako uprawnienie wynikające z gwarancji ustawowej oraz rękojmi za wady rzeczy, 6. Konsumenckie praw odstąpienia od niektórych innych umów dotyczących rzeczy, 7. Związki umów w obrocie konsumenckim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Charakterystyka rynku środków produkcji; R.2 Przed siębiorstwo produkcyjne-podstawowy przedmiot rynku śro dków produkcji; R.3 Jak sprzedawać środki produkcji; R.4 Strategie marketingowe na rynku środków produkcji; R.5 Marketing zakupów, czyli jak kupować środki pro dukcji; R.6 Działania w ramach marketingu zakupów; R.7 Dyscyplina dostaw i gospodarka zapasami jako elementy marketingu ne rynku środków produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej