Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(14)
E-booki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(13)
Autor
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Antonides Gerrit
(1)
Bartniczak Bartosz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bernal Arkadiusz
(1)
Białowąs Sylwester
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gulbicka Bożena
(1)
Halicka Ewa
(1)
Januś Ewa
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Józwiak Wojciech
(1)
Kaczorowska Joanna
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Klepacka Anna M
(1)
Koziolek Adam
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kucia-Guściora Beata
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Kwasek Mariola
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mirkowska Zofia
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Ptak Michał
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Stanek Piotr
(1)
Szczebyło Agata
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Taszarek Bożena
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wołoszyn Ewelina
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Ziętara Wojciech
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Żółkiewski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Temat
Konsumpcja (ekonomia)
(13)
Konsumenci
(7)
Zachowania konsumentów
(4)
Praca
(3)
Globalizacja
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania naukowe
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Indywidualizm (socjologia)
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Nacjonalizm
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Produkcja rolnicza
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Religia
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia polityki
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Spożycie
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczucia
(1)
Umowa
(1)
Wojna
(1)
Wolność
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Esej
(4)
Podręcznik
(4)
Dane statystyczne
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
23 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Business tendency surveys provide information which is valuable to the respondents themselves as well as to economic policy makers and analysts. This is an area of special interest for economists working in governments, national banks, statistical offices and for scientists. CIRET international conferences are the meeting place for top scientists of these areas from worldwide, and they successfully integrate the academic and business communities involved in business surveys and business cycles. The book contains a selection of topics that have been discussed at 35th CIRET Conference titled Economic Tendency Surveys And Economic Policy: Measuring Output Gaps and Growth Potentials, which took place from 15 to 17 September 2021 in Poznań, Poland. See more on the global and local CIRET Conference websites. The selection is driven around two goals. In the first part, the articles are related to the research methods, as well as the use regarding a broad range of methods applied in assessing the market economic situation. The second part of the book is focused on the use of methods and situation assessment. In the presented papers, the variety within the scientific area of business tendency is shown. The work allows to prove the strong position of Polish science in this area as well.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W pięćdziesiątym ósmym numerze czasopisma „Ekonometria” opublikowano 6 arty¬kułów. Małgorzata Rószkiewicz podjęła się oceny wpływu tematyki badania oraz or¬ganizacji procesu badawczego na poziom wskaźnika braku odpowiedzi. W kolejnym artykule Łukasz Skowron zaprezentował wyniki badań nad wpływem cech socjode¬mograficznych na wyniki modelowania ścieżkowego zjawisk satysfakcji i lojalności klientów. Fryderyk Mirota i Natalia Nehrebecka przedstawili możliwości wykorzystania dynamicznych modeli panelowych w badaniach z zakresu finansów przedsiębiorstw na przykładzie modelowania transakcyjnej rezerwy płynności. Następny artykuł, autorstwa Ewy Genge, dotyczy zastosowania modeli IRT oraz LC-IRT dla zmiennych politomicz¬nych (o kategoriach uporządkowanych). Radosław Mącik dokonał oceny form i zakresu informacji o metodyce badawczej w polskich czasopismach naukowych dotyczących marketingu i konsumpcji. W ostatnim artykule Bogna Kaźmierska-Jóźwiak zaprezen¬towała zmiany w zakresie dywidend wobec zmian rentowności spółek notowanych na GPW w Warszawie. W niniejszym numerze zamieszczono również wspomnienie Antoniego Smoluka o profesor Ilonie Kopocińskiej. Agnieszka Stanimir
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czterdziesty dziewiąty numer czasopisma „Ekonometria” zawiera osiem artykułów. Pierwszy z nich, autorstwa Mariusza Łapczyńskiego i Jerzego Surmy, opisuje wyko-rzystanie modeli data mining w rozwiązywaniu problemu niezrównoważonych klas. Justyna Brzezińska i Grzegorz Maciejewski w swoim artykule zwracają uwagę na możliwości wykorzystania danych wielowymiarowych w badaniach nad ryzykiem postrzeganym przez konsumentów. Następny artykuł, autorstwa Anny Król, doty¬czy badania przydatności metod hedonicznych do analizy cen różnych grup dóbr trwałego użytku. Model regresji przestrzennej rozwoju sieci handlowych w Polsce opisuje Zofia Bednarowska. Elżbieta Sojka prezentuje możliwości wykorzystania metod adaptacyjnych do prognozowania zmiennych demograficznych. Anna Skór¬ska przedstawia zmiany zachodzących w sferze KIBS w Polsce, z uwzględnieniem zatrudnienia i jego prognoz. Martin Pavlík, Grzegorz Michalski i Martin Lukáčik przedstawiają założenia i wyniki wykorzystania autorskiego oprogramowania do tworzenia portfeli inwestycyjnych. Ostatni artykuł, autorstwa Jolanty Kowal i Ali¬cji Keplinger, dotyczy modelu etycznych kompetencji i aspektów rozwoju kapitału ludzkiego w systemach informatycznych, szczególnie na polskim rynku pracy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej